Reg. datum: 14 juli 2001
[Cisco]Certificaten, ervaringen & discussies
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 49 50 51 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 14 juli 2001
CyBeR wijzigde dit bericht 23-04-2007 22:53 (50%)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ja ik ben ook nooit zo van het vliegen al dat gedoe en wachten op je bagage. Gewoon met de auto van de zaak heen en weer ;-)quote:CyBeR schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:52:
Trein is goedkoper idd. En sneller ws. als je inchecken enzo meetelt.
Gelukkig wordt CCNA in Nederland gegeven
Imagining an infinite amount of monkeys with typewriters, at least one of these monkeys would type "To be, or not to be; that is the gezortensnhwshbla."
Success alvastquote:Justin_Time schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:37:
Om dit topic dan maar is levend te houden ik heb vandaag mijn ccie lab betaald + hotel geboekt en de vliegtickets geregeld.
21 Juni is de dag des dooms.
Dan hebben we in NL 156 CCIE'ers ipv 155
Waarvan er 7 collega's van mij zijn:P...moet zelf beginnen met CCNA dus ik aanbid zequote:Keiichi schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 07:14:
[...]
Success alvast![]()
Het dichtstbijzijnde CCIE 'lab' zit in Brussel. (Zoals ook vermeld is in de TS meen ik).quote:_DH schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:48:
Waarschijnlijk San Jose?
SPECS Workstation - Er is geen mooier leven dan dat van een Tweakende Tweaker! :)
Reg. datum: 01 juni 2001
Als ik het zelf zou moeten betalen had ik idd de trein genomen of met de auto maar in dit geval zit Cisco en mijn hotel pal naast het vliegveld dus dat is wel makkelijk.
Elke dag dronken is ook een geregeld leven.
Huh zijn er maar zo weinig ccie'ers in nederland. Heeft iemand enig idee hoeveel CCNA'ers, CCNP'ers enz enz er in nederland zijn.quote:Keiichi schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 07:14:
[...]
Success alvast![]()
Is er een mogelijk om te controleren of iemand inderdaad gecertificeerd is? Bij ons loopt er iemand rond die zegt dat hij ccna is maar waar ik en mijn collega's onze twijfels over hebben!!
Overigens, over het aantal CCNx'ers in Nederland is niet veel te zeggen, behalve dat het er een heleboel zijn... CCSP'ers zullen er ook wel redelijk wat zijn, CCVP'ers en CCIP'ers een stuk minder gok ik zo.
Reg. datum: 01 juni 2001
Het is iig wel mogelijk voor je CCIE written en lab om een verificatie code te genereren.quote:BrammeS schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:41:
[...]
Huh zijn er maar zo weinig ccie'ers in nederland. Heeft iemand enig idee hoeveel CCNA'ers, CCNP'ers enz enz er in nederland zijn.
Is er een mogelijk om te controleren of iemand inderdaad gecertificeerd is? Bij ons loopt er iemand rond die zegt dat hij ccna is maar waar ik en mijn collega's onze twijfels over hebben!!
Je kan dan met deze code in je CV o.i.d. aantonen dat het certificaat behaald is en nog geldig.
Ik weet het niet zeker maar ik hoop/denk dat, dat er ook wel is voor ccna/p etc.. Zo niet dan kan je natuurlijk altijd om zijn certificaat + pasje vragen.
Elke dag dronken is ook een geregeld leven.
Hey hey, CCDP'ers niet vergeten he! Die bestaan ook nogquote:Flipmo2K schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:08:
Overigens, over het aantal CCNx'ers in Nederland is niet veel te zeggen, behalve dat het er een heleboel zijn... CCSP'ers zullen er ook wel redelijk wat zijn, CCVP'ers en CCIP'ers een stuk minder gok ik zo.
Je kan overigens op de cisco website ook voor andere certificering een link maken waarmee je bij cisco kan valideren welke certificering je in bezit hebt. Helaas geldt het alleen voor complete certificering en niet voor individuele examens. Zo heb ik nl. wat examens hier en daar gehaald die ten tijden wel practisch waren, maar samen geen curriculum vormen. Die zie je nergens terug.
Op deze site kan je validation codes aanmaken en op deze site kan je validation codes verifieren.
Ik heb om te demo'en maar even een code gegerenereerd. Mijn validation code is 1F804A17EE40484F.
_DH wijzigde dit bericht 24-04-2007 18:04 (14%)
Imagining an infinite amount of monkeys with typewriters, at least one of these monkeys would type "To be, or not to be; that is the gezortensnhwshbla."
Zeker rooms met zoveel voorlettersquote:_DH schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:01:
[...]
Hey hey, CCDP'ers niet vergeten he! Die bestaan ook nog
Je kan overigens op de cisco website ook voor andere certificering een link maken waarmee je bij cisco kan valideren welke certificering je in bezit hebt. Helaas geldt het alleen voor complete certificering en niet voor individuele examens. Zo heb ik nl. wat examens hier en daar gehaald die ten tijden wel practisch waren, maar samen geen curriculum vormen. Die zie je nergens terug.
Op deze site kan je validation codes aanmaken en op deze site kan je validation codes verifieren.
Ik heb om te demo'en maar even een code gegerenereerd. Mijn validation code is 1F804A17EE40484F.
CCSP/CCIP/CCIE #21235
Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken...
vroeger ging je dood op je 40e
Dat is toch geen bug maar een missing feature.!quote:TrailBlazer schreef op woensdag 25 april 2007 @ 07:33:
zo gisteravond nog even twee nieuwe SUP IV supervisors in een 4006 geschoven. Toch altijd spannend als je een monteur met een apart accent duizend kilometer verderop hebt staan. Leuke bug trouwens dat ding doet geen ftp met de standaard IOS. konden we gaan tftpen
het zit er wel in maar weigerde samen te werken met de ftp server op onze management serversquote:BrammeS schreef op woensdag 25 april 2007 @ 08:52:
[...]
Dat is toch geen bug maar een missing feature.!
CCSP/CCIP/CCIE #21235
Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken...
vroeger ging je dood op je 40e
Heb al 2 dagen niet geleerd
Heb gelukkig nog niets ingeplanned staan
Reg. datum: 26 april 2007
Ik ben vastberaden om volgende week vrijdag de certificaat te halen en nu is mijn vraag welke CCNP boek kan ik het beste halen? ik heb voor CCNA de boek van Tod Lammle gelezen niet echt een tof boek moet ik zeggen... Enigste wat echt handig was aan dat boek is het gedeelte van IP rekenen de rest word beknopt uitgelegd vooral Routing gedeelte OSPF & EIGRP... zit zelf aan Cisco press. te denken maar welke moet ik nu hebben???
Reg. datum: 11 december 2003
Ik heb op school de deelcertificaten van CCNA 1-4 behaald, dus nu kan ik op voor het grote CCNA examen
Wat ik echter alleen niet goed kan vinden is waar ik die kan doen? Mijn instructor had het over amsterdam-sloterdijk en een in heerhugowaard, maar kon even niet op de naam komen. Iemand hier die dit misschien weet?
Ik lees in de Topic Start iets over een voucher waarmee je korting kunt krijgen voor je CCNA examen. Wat zijn de eisen om hiervoor in aanmerking te komen en hoe krijg ik deze dan?
Welk(e) boek(en) kan ik het best nog eens doorlezen voordat ik aan mn examen begin? Ik heb tot nu toe alleen van de Network Accedemy geleerd. Ik heb dus nog helemaal geen boeken van cisco.
Had alles al maar mijn ACAD ID is kwijt.
Mja, ik zit er niet zo mee, beetje kennis ophalen
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Wat een giga verschil in prijs, zelfs nog als je de snelste verzendmethode opgeeft.
Ik heb als ondersteuning voor mijn CCNA nog een extra boek besteld 'CCNA Official Exam Certification Library (Exam #640-801), 2nd edition' . Bij bol is die Eur 60,- en bij amazon.com omgerekend een kleine 26 euro
Je kan het doen bij elk willekeurig Prometric of Vue center. Even inschrijven daar en kijken wat de dichtsbijzijndste is. Als je alle courses hebt gehaald staat als het goed is een link op je academy login waar je die voucher kan aanvragen. Als je hem niet kan vinden even je docent vragenquote:PeterEs schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:33:
Wat ik echter alleen niet goed kan vinden is waar ik die kan doen? Mijn instructor had het over amsterdam-sloterdijk en een in heerhugowaard, maar kon even niet op de naam komen. Iemand hier die dit misschien weet?
Ik lees in de Topic Start iets over een voucher waarmee je korting kunt krijgen voor je CCNA examen. Wat zijn de eisen om hiervoor in aanmerking te komen en hoe krijg ik deze dan?
Welk(e) boek(en) kan ik het best nog eens doorlezen voordat ik aan mn examen begin? Ik heb tot nu toe alleen van de Network Accedemy geleerd. Ik heb dus nog helemaal geen boeken van cisco.
De stof van de boeken kom je vrij 1:1 tegen in de online stof, dus als je dat allemaal (ja alles:o) even doorleest weet je het meeste wel. Verder MOET je gewoon kunnen subnetten en supernetten uit het hoofd en een beetje commando's weten.
Ga het toch vragen omdat het bij CCNA hoort, ik schrijf ze nog steeds binair uit en dan krijg ik het gelukkig nu wel voor elkaar.quote:Leon T schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 00:05:
[...]
Verder MOET je gewoon kunnen subnetten en supernetten uit het hoofd en een beetje commando's weten.
Hoe doe jij het uit het hoofd? Je zal daarvoor ook een berekening gebruiken? Kleine uitleg misschien voor de CCNA'ers hier
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 49 50 51 last