[HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Reageer Nieuw TopicKlopt het dat je die Creative M aan de stroom moet leggen om bestanden over te zetten?
Indien ja, redelijk rot dan, zou er wel zo 1tje willen kopen, heb nu een ipod van 30 gig die ik elke dag ook gebruik als externe schijf.
Als nu blijkt dat die M een stroomkabel nodig heeft dan valt die uit de boot...
Indien ja, redelijk rot dan, zou er wel zo 1tje willen kopen, heb nu een ipod van 30 gig die ik elke dag ook gebruik als externe schijf.
I'm not as stupid as you look
Ja je moet em aan de stroom leggen. Aangezien je em met USB aansluiting op de pc moet aansluiten, wat tevens de stoomvoorziening isquote:crazyheinz schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:34:
Klopt het dat je die Creative M aan de stroom moet leggen om bestanden over te zetten?
ah dus geen extra stroom vereist (behalve via de usb dan
)
?
?
Nee, alleen een connectie met de pc (uiteraard).quote:crazyheinz schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:47:
ah dus geen extra stroom vereist (behalve via de usb dan)
?
Sweet.
Laat maar komen dan die 60 giger
Ik las hier http://reviews.cnet.com/m...0_7-31632697.html?tag=txt
En krassen die zo hard zoals de reviews zeggen?
Mijn ipod toen die net uit was kraste ook rap, maar die nieuwe generaties niet. Ik heb al 5 ipods gehad, en in verwachting van een 6de (brol
)
Wel die derde ipod kraste al veer minder dan de eerste. Daar moest je bij wijze van spreken maar eens naar kijken en er zaten al krassen op.
Laat maar komen dan die 60 giger
Ik las hier http://reviews.cnet.com/m...0_7-31632697.html?tag=txt
Daarom dat ik dit hier vroeg. Maar blijkt dus dat dit niet klopt.quote:You must use an adapter for transfers and power, meaning that occasionally you need two cables and the adapter iPod.
En krassen die zo hard zoals de reviews zeggen?
Mijn ipod toen die net uit was kraste ook rap, maar die nieuwe generaties niet. Ik heb al 5 ipods gehad, en in verwachting van een 6de (brol
Wel die derde ipod kraste al veer minder dan de eerste. Daar moest je bij wijze van spreken maar eens naar kijken en er zaten al krassen op.
Ik ben ook van plan om een aparte MP3 speler te kopen. Ik luister nu met mijn telefoon naar muziek, maar dat heeft me al een headset gekost en heb geen zin om er weer een kapot te hebben door een breuk omdat hij altijd in mijn broekzak zit. En een grotere opslag is altijd beter, kan ik tenminste al mijn muziek erop kwijt (zit nu met een geheugenkaart van 1 GB, 60 GB is een stuk relaxer), met nog wat ruimte over als externe hdd. Ik zit een beetje te twijfelen tussen de ZVM en de ZVW. De specs zijn praktisch hetzelfde, de accu gaat iets minder lang mee met de ZVW vergeleken met de ZVM (3 uur audio, 30 minuten video) maar dat maakt mij niet zo heel veel uit.
Het punt wat ik prettig vind is dat de ZVW een geheugenslot heeft voor CF, groter scherm en verwisselbare batterij. Wat hij weer niet heeft is USB Host (ik begrijp dat dat het externe hdd gebeuren is?).
De reden dat ik CF handig vind, is omdat ik over een paar jaar naar Japan wil en een digitale camera neem hiervoor. Ik weet dat via PTP foto's overgezet kan worden, maar via de kaart zelf is uiteraard een stuk makkelijker. Ik zie alleen niet de 60 GB versie in de pricewatch staan en ook niet op mp3shop.nl en andere winkels, iemand die hem heeft of weet waar hij te koop is?
Het punt wat ik prettig vind is dat de ZVW een geheugenslot heeft voor CF, groter scherm en verwisselbare batterij. Wat hij weer niet heeft is USB Host (ik begrijp dat dat het externe hdd gebeuren is?).
De reden dat ik CF handig vind, is omdat ik over een paar jaar naar Japan wil en een digitale camera neem hiervoor. Ik weet dat via PTP foto's overgezet kan worden, maar via de kaart zelf is uiteraard een stuk makkelijker. Ik zie alleen niet de 60 GB versie in de pricewatch staan en ook niet op mp3shop.nl en andere winkels, iemand die hem heeft of weet waar hij te koop is?
Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair
De M 60 gig heeft ook zo een host functie...
Dat zeg ik net. De ZVW heeft geen USB Host, de ZVM wel. Of bedoel je foto overzetten. Dat hebben ze beide, ik heb de specs op de creative site naast elkaar gezet ter vergelijking.
Srr had me mislezen.
Reg. datum: 23 februari 2007
deze link is dood http://louhi.kempele.fi/~skyostil/projects/albumart/
wie heeft dit programma of een ander linkje waar het te vinden is?
"Album Cover Art Downloader"
Steef_tweaker wijzigde dit bericht 31-05-2007 17:33 (10%)
Zeg me dat je dit niet meent...quote:Steef_tweaker schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:33:
deze link is dood http://louhi.kempele.fi/~skyostil/projects/albumart/
Aller-, állereerste Google hit;
http://album-cover-art-downloader.en.softonic.com/
Stam + t
Gisteren ook die Hape gehaald. Top apparaat! Had even de stekker verkeerd om gedaan, dus hij laadde niet bij. Simpel opgelost dus en nu eindelijk zonder problemen een vakantie ermee op stap.quote:kaashoofd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:42:
Had 't al ergens gepost, maar nogmaals:
http://www.kijkshop.nl/pr...ng/hape-netvoeding-nv-69/
Deze heb ik gekocht en werkt perfect. Is in te stellen op 5 volt.
Intel QX6700 Quadcore, Intel D975XBX2, 2x1GB Geil PC6400, Antec P180, Antec Neo 550W, EVGA 7900GT, LG 204WT
Bedoel je deze: http://album-cover-art-downloader.en.softonic.com/ misschien?
Eerste hit Google. Had je zelf ook kunnen vinden toch?
Eerste hit Google. Had je zelf ook kunnen vinden toch?
oke en klik daar is op downloaden dan..... ik krijg toch echt dat de link "broken is"
En deze download.com link dan? http://www.download.com/C...3000-2169_4-10340883.html
Overigens ben je heel erg off-topic hier, het gaat om een mp3 speler, niet om een programma voor cover art.
Overigens ben je heel erg off-topic hier, het gaat om een mp3 speler, niet om een programma voor cover art.
off topic valt wel mee denk... de topic starter verwijst naar dit programma met een link die niet werkt..
de versie op download.com is 1.1 ik weet niet hoeveel deze verschilt van 1.6
Maar ik heb inmiddels het eea geprobeerd met mediamonkey en die zet ook keurig de album covers erbij... dat werkt dus ook prima.
Maar ik heb inmiddels het eea geprobeerd met mediamonkey en die zet ook keurig de album covers erbij... dat werkt dus ook prima.
Ik weet niet over welke link je het hebt, maar de guide voor album arts die in de TS staat werkt nog steeds. En volgens mij moet je als Tweaker zijnde toch wel weten hoe Google werkt. Beetje basic hoor.quote:Steef_tweaker schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:58:
off topic valt wel mee denk... de topic starter verwijst naar dit programma met een link die niet werkt..
Mocht iemand zich trouwens afvragen waarom de TS zo verneukt is... mijn provider zit te auwehoeren
Ik had het over de link die "in" die guide genoemd wordt http://louhi.kempele.fi/~skyostil/projects/albumart/ deze werkt niet meer
En alle links in google naar deze 1.6 versie verwijzen werken ook niet meer, vandaar mijn aller eerste vraag of iemand een wel werkende link weet.....
Lijkt me in eerste instantie niet zo'n rare vraag dus. Beetje jammer dat iedereen meteen met dooie
linkjes gaat gooien en de opmerking kon je dat zelf niet vinden..
Die dooie links naar dat programma kan ik ook wel vinden en als ik het programma zelf kon vinden, had ik uiteraard de vraag niet gesteld
Maar maakt verders niet uit, zoals ik al zei doet mediamonkey ook precies wat ik wil!
Verder mijn complimenten voor de eerste posting, helemaal super wat daar allemaal omschreven wordt. Is ietst je niet duidelijk dan wordt dat je daar wel!!
Ik gaat nu even genieten van mijn super aankoop!! (bye bye ipod)
En alle links in google naar deze 1.6 versie verwijzen werken ook niet meer, vandaar mijn aller eerste vraag of iemand een wel werkende link weet.....
Lijkt me in eerste instantie niet zo'n rare vraag dus. Beetje jammer dat iedereen meteen met dooie
linkjes gaat gooien en de opmerking kon je dat zelf niet vinden..
Die dooie links naar dat programma kan ik ook wel vinden en als ik het programma zelf kon vinden, had ik uiteraard de vraag niet gesteld
Maar maakt verders niet uit, zoals ik al zei doet mediamonkey ook precies wat ik wil!
Verder mijn complimenten voor de eerste posting, helemaal super wat daar allemaal omschreven wordt. Is ietst je niet duidelijk dan wordt dat je daar wel!!
Ik gaat nu even genieten van mijn super aankoop!! (bye bye ipod)
Reg. datum: 25 juli 2003
Reg. datum: 25 juli 2003
dan heb je geluk dat je niet meteen het hele apparaat naar de kl*te helpt! Is best gevaarlijk, de polariteit omdraaien...quote:XeNoBiTe schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:14:
[...]
Had even de stekker verkeerd om gedaan, dus hij laadde niet bij.
Zijn er hier nog mensen die hun Zen gewoon in het vliegtuig gebruiken, ik wil hem erg graag kopen maar werd een beetje bang door eerdere berichten over harde schijven die niet tegen de druk zouden kunnen...
Wat doe ik verkeerd???
Ik wil albumart toevoegen maar het lukt op geen enkele manier.
De bestanden (folder.jpg) krijg ik wel binnen op de computer maar als ik het bestand
via verkenner naar de folder op de zen sleep, laat de speler ze toch niet zien tijdens het afspelen van de album.
Ook als ik in mediamonkey of in tag&rename, kies voor opslaan in de tag laat de speler niets zien.
Ik heb firmware 1.61.01e erop staan.
Zie ik een instelling over het hoofd of wat doe ik verkeerd??
Alvast bedankt!
Ik wil albumart toevoegen maar het lukt op geen enkele manier.
De bestanden (folder.jpg) krijg ik wel binnen op de computer maar als ik het bestand
via verkenner naar de folder op de zen sleep, laat de speler ze toch niet zien tijdens het afspelen van de album.
Ook als ik in mediamonkey of in tag&rename, kies voor opslaan in de tag laat de speler niets zien.
Ik heb firmware 1.61.01e erop staan.
Zie ik een instelling over het hoofd of wat doe ik verkeerd??
Alvast bedankt!
Steef_tweaker wijzigde dit bericht 01-06-2007 22:09 (10%)
Moet de naam wel Folder.jpg zijn? Voor zover ik weet gebruik je die naam als je een achtergrond plaatje wil voor een map in de verkenner. Noem hem eens AlbumArt.jpg. Dat zal wel werken denk ik.
* Hero Of Time mompelt iets over logica.
Weet iemand waar ik de Zen Vision W 60 GB kan halen?
* Hero Of Time mompelt iets over logica.
hmmm... net bij 3 albums via Zen Vision M Media Explorer de naam in de map van folder.jpg veranderd in albumart.jpg.
Nog steeds geen plaatjes op de player....
Nog steeds geen plaatjes op de player....
bij www.mp3shop.nlquote:Hero Of Time schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:49:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last