Yeehaa! Hij is binnen! Mijn nieuwste schatje de ZVM 60 GB! De software is geïnstalleerd en hij ligt nu aan de laptop te laden.
Dat is allemaal natuurlijk niet zo heel erg interessant, I know, wilde het gelijkgestemden alleen wel even laten weten. (jippie!)
Wel interessant; wat me vrijwel meteen opviel: een grijs stickertje op de doos van de ZVM, meldende;
New Edition 60 GB capacity
in the same compact size as the 30 GB
Hetgeen zou betekenen dat hij zo'n 3,5 mm gekrompen is. Net even nagemeten en inderdaad, de speler is nog geen 19 mm hoog. Dat is nog eens een ontzettend prettige verrassing! Groot nadeel van de speler weggenomen. Ben er nu nog blijer mee dan ik anders zou zijn.
Tweede ding dat me opviel, om even hierop terug te komen;
quote:
orejas schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:01:
PTP zegt afaik inderdaad zeker niet alles, maar ik hoop toch dat het wel íets zegt. Heb de ZVM 60 namelijk wel besteld en betaald, maar nog niet binnen en weet dus niet 100% zeker of ie het wel doet met mijn camera.
...
In een uitvouwbaar instructieboekje dat bij de ZVM zat zegt Creative (and I qoute); "With future firmware upgrades, yout player may support more digital cameras that use Picture Transfer Protocol (PTP), and more memory card formats." Hetgeen, volgens mij, impliceert dat PTP wel alles zegt.
Nah gut, ik ga nog even van wat rust genieten voordat de speler opgeladen is en ik nergens meer aan toe kom.
edit;
quote:
Djambo schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:47:
nou ik heb de zen vision 30gb net binnen.. als eerste moet je de softwear installeren en dan de zen opladen.. na een uurtje ga hij zelf aan en dan begin windows met de usb instal.. maar tot mijn verbazing wordt de zen niet herkend door windows vista,onbekend apparaat krijg ik te zien... is hier een oplossing voor?
alsvastbedank Angela
Op de doos van mijn ZVM zit ook een sticker met de volgende mededeling "Works with WindowsVista, using Windows Media Player 11". Lijkt me dus dat het hierboven beschreven probleem aan de firmware van de desbetreffende ZVM ligt, aangezien ik me niet kan voorstellen dat dit hardwarematig is aangepast.
orejas wijzigde dit bericht 09-05-2007 22:54 (20%)