Hoofdcategorieën
Topicacties

OnsBrabantNet

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 mei 2000

quote:
KlereBak schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:46:
[...]

Ook in Brandevoort, een wijk van Helmond, gaat maandag 3 december de eerste schop in de grond. Brandevoort zal in fases worden verglaasd.

Ik ben alvast begonnen met graven :*) :*) :*)
Bij ons nieuwe huis in de Stepekolk (zuid-westerlijke puntje van Brandevoort) steken al overal mooie oranje kabels uit de grond O+ Ik hoop dat ze snel in gebruik worden genomen.

Reg. datum: 13 maart 2007

quote:
Op zich goed nieuws 8) , alleen voor Valkenswaard nog geen officiele bevestiging op de website van onsbrabantnet. Voor Best wel trouwens

Reg. datum: 14 oktober 2002

Nu Veldhoven nog :/

Bouli
Reg. datum: 26 januari 2002

quote:
juist, Bartjeee!
Zouden ze ons vergeten zijn? :(

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Reg. datum: 08 november 2003

ik vraag me nou toch eigenlijk af wat voor type de digitale decoder is met hd erin. Dit aangezien ik van plan was om een hd recorder aan te schaffen. maar als die van onsbrabantnet een beetje fatsoenlijke is wacht ik daar op.

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

Reg. datum: 03 februari 2007

Bigs, in welke straat steken de kabels al uit de grond? Het kan mij niet snel genoeg gaan.

Ich mochte gerne etwas relaxen
Reg. datum: 19 november 2001

quote:
adenisl schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:36:
Bigs, in welke straat steken de kabels al uit de grond? Het kan mij niet snel genoeg gaan.
In de Brandevoorter Courant stond het volgende:

Brandevoort zal in 5 fases worden verglaasd, Stepekolk is de eerste wijk die wordt aangesloten, gevolgd door Brand, De Veste, Schutsboom en tot slot het buitengebied Geldropseweg.

Ze beginnen op 3 december en de verwachting is dat medio Maart Brandevoort wordt opgeleverd.

Op http://www.onsbrabantnet....ub_2=293&module_id=17 kun je zien hoe de indeling van Brandevoort is.

En hier http://www.onsbrabantnet....ub_2=293&module_id=17 staat de planning.

Van wat ik begrepen heb van iemand uit Geldrop is dat men overal de aansluiting binnenbrengt en daarna pas gaat aansluiten. Het kan dus goed zijn dat je al een paar weken tegen een glasvezeltje aan zit te kijken zonder dat er ook maar iets uit komt.

Aangezien ik in deel Schutsboom woon, me waarschijnlijk als een van de eerste heb aangemeld :) en mee heb geholpen met graven ;) wordt ik beloond door ons als laatste aan te sluiten :&#039;(

KlereBak wijzigde dit bericht 01-12-2007 17:09 (15%)

"If it ain't broke, don't fix it!"

In my memory...
Reg. datum: 12 september 2000

quote:
Security schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:50:
[...]

hey nog een vaartbroeker... :)
Die tv mogen ze houden kijk met veel plezier naar upc digi tv met extra kanaaltjes die ons-net niet kan bieden :)
En nog een Vaartbroeker :P

Ook de informatie gehad, ik laat de vezel wel leggen, maar voorlopig ga ik nog geen diensten afnemen... Zit nu nog te goed bij m'n huidige aanbieder...

quote:
Mark_640 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:10:
[...]

Ook de informatie gehad, ik laat de vezel wel leggen, maar voorlopig ga ik nog geen diensten afnemen... Zit nu nog te goed bij m'n huidige aanbieder...
Volgens mij moet je minimaal één dienst afnemen om de glasvezel binnen te krijgen, in alle andere gevallen wordt de glasvezel tot aan de woning gelegd, maar niet naar binnen gebracht. Totdat de werkzaamheden beginnen kun je, je aanmelden, daarna betaal je aansluitkosten (en die zijn niet gering) en kun je niet profiteren van de aanbiedingen zoals de eerste 6 maanden gratis.

quote:
KlereBak schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:27:
[...]

Volgens mij moet je minimaal één dienst afnemen om de glasvezel binnen te krijgen, in alle andere gevallen wordt de glasvezel tot aan de woning gelegd, maar niet naar binnen gebracht. Totdat de werkzaamheden beginnen kun je, je aanmelden, daarna betaal je aansluitkosten (en die zijn niet gering) en kun je niet profiteren van de aanbiedingen zoals de eerste 6 maanden gratis.
De aansluitkosten zijn 385 euro om precies te zijn. Wil je die niet betalen dan moet je meteen minimaal 1 dienst afnemen inderdaad.

Official Prozac Dealer!
Reg. datum: 04 april 2000

quote:
ik222 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:10:
De aansluitkosten zijn 385 euro om precies te zijn. Wil je die niet betalen dan moet je meteen minimaal 1 dienst afnemen inderdaad.
Tja. dan kost het aansluiten 6x8.50 (kleinst mogelijk abbo). Dat is dan 51 euro. Denk dat de prijs nog wel zal dalen van de aansluiting, maar dat je altijd wel 100 euro kwijt bent (als ze alleen al met hun autotje naar jou moeten komen om de kabel er in te prikken ben je dat al kwijt).

Dus altijd verstandig om dat te nemen, zelfs als je er helemaal geen gebruik van maakt.

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

quote:
Mark_640 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:10:
[...]

Hebben jullie "Vaartbroekers" nu een aanbod van OnsNetEindhoven of OnsBrabantNet? Voor OnsBrabantNet lijken andere voorwaarden te bestaan dan voor OnsNetEindhoven.

Ik denk het al gevonden te hebben:

Uitrolaanbieding Woensel-Oost

Gratis aansluiting ter waarde van 59,50 euro
Meldt u zich voor 18 februari 2008 aan, dan sluiten wij uw woning gratis op het glasvezelnetwerk aan, ook als u geen abonnement bij ons neemt.

Dat is buiten Eindhoven ¤ 385,00, maar daartegenover staat dat je in EIndhoven maar 3 maanden gratis krijgt en buiten Eindhoven is het aanbod 6 maanden gratis. Verder werken ze in Eindhoven met pakket kortingen en buiten Eindhoven lijken de tarieven wat lager.

Kort gezegd, OnsNet Eindhoven werkt op een andere wijze als OnsBrabantNet. Achter de schermen zijn het dezelfde partijen (NEM Eindhoven/Nuenen/Brabant, Edutel, Hertzinger en Reggefiber). Mogelijk heeft de gemeente Eindhoven inspraak in één en ander gehad?

KlereBak wijzigde dit bericht 01-12-2007 19:32 (45%)

quote:
KlereBak schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:09:
[...]

Hebben jullie "Vaartbroekers" nu een aanbod van OnsNetEindhoven of OnsBrabantNet? Voor OnsBrabantNet lijken andere voorwaarden te bestaan dan voor OnsNetEindhoven.

Meldt u zich voor 18 februari 2008 aan, dan sluiten wij uw woning gratis op het glasvezelnetwerk aan, ook als u geen abonnement bij ons neemt.

Dat is buiten Eindhoven ¤ 385,00, maar daartegenover staat dat je in EIndhoven maar 3 maanden gratis krijgt en buiten Eindhoven is het aanbod 6 maanden gratis. Verder werken ze in Eindhoven met pakket kortingen en buiten Eindhoven lijken de tarieven wat lager.

Kort gezegd, OnsNet Eindhoven werkt op een andere wijze als OnsBrabantNet. Achter de schermen zijn het dezelfde partijen (NEM Eindhoven/Nuenen/Brabant, Edutel, Hertzinger en Reggefiber). Mogelijk heeft de gemeente Eindhoven inspraak in één en ander gehad?
Klopt! Daarvoor gelden inderdaad andere voorwaarden. Bij OnsEindhovenNet is het ook mogelijk 2 Mbit internet te krijgen, bij OnsBrabantNet alleen 100 Mbit. Het zijn dus inderdaad twee verschillende coöporaties met verschillende voorwaarden.

ik ben er achtergkomen dat de digitale decoder van onsbrabantnet de volgende is:

SAGEM ITAD 81 HD

afbeelding klopt,
heeft een hd
ondersteund iptv

heeft iemand meer informatie over deze digitale ontvanger?

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

In my memory...
Reg. datum: 12 september 2000

quote:
ik222 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:10:
[...]

Ik lees op de website van OnsNetEindhoven toch iets anders:
quote:
Gratis huisaansluiting zonder diensten

Ook als u nu nog niet voor diensten via Ons Net Eindhoven kiest, kunt u uw woning gratis op het glasvezelnetwerk aan laten sluiten. Later kunt u dan alsnog kiezen voor onze diensten, zonder dat u dan daarvoor de aansluitkosten hoeft te betalen. Om uw woning op het glasvezelnetwerk aan te laten sluiten hebben wij uw toestemming nodig. U kunt dat eenvoudig aangeven op het aanvraagformulier. Let op: Als u kiest voor een gratis huisaansluiting zonder diensten telt u niet mee om aan de benodigde 50% inschrijvingen te komen die nodig is om het glasvezelnetwerk ook in uw buurt te laten uitrollen.

quote:
Mark_640 schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:26:
[...]

Ik lees op de website van OnsNetEindhoven toch iets anders:

[...]
Klopt zie een paar post hierboven.

a900 in aanvraag
Reg. datum: 23 februari 2001

OnsNetEindhoven was een ander bedrijf, maar is een jaar ofzo geleden overgenomen door OnsBrabantNet. Vandaar ook de upgrade naar 100 Mbit voor Eindhoven, om dit gelijk te trekken met Nuenen C.S.

Mooi dat Valkenswaard ook doorgaat, hopelijk gaan ze daarna ook naar Waalre kijken :) Ligt toch tussen Geldrop en Valkenswaard in, dus hoe moeilijk kan het zijn?

Resistance is futile (if < 0.01 Ohm) - 360 (+25GB gratis) hosting
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Reg. datum: 09 mei 2000

quote:
Blueone schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:53:
ik ben er achtergkomen dat de digitale decoder van onsbrabantnet de volgende is:

SAGEM ITAD 81 HD

afbeelding klopt,
heeft een hd
ondersteund iptv

heeft iemand meer informatie over deze digitale ontvanger?
Tnx.. we gaan es ff zoeken :)

het schijnt dat deze aan het eind van dit jaar uitkomt (laatste kwartaal) dus als het goed zou dat nou ongeveer moeten zijn.

it's just me
Reg. datum: 24 maart 2003

quote:
KlereBak schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:09:
[...]

Ik heb inderdaad 2 mailingen gehad een van OnsNet eindhoven en een van OnsBrabantNet..
Hehe.. Al kwam die eerste per abuis in mijn brievenbus, de 2e was netjes geadresseerd. :&gt;

quote:
Jiriki schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:58:
Mooi dat Valkenswaard ook doorgaat, hopelijk gaan ze daarna ook naar Waalre kijken :) Ligt toch tussen Geldrop en Valkenswaard in, dus hoe moeilijk kan het zijn?
Waalre zal op termijn ook vast meegenomen worden, ze willen de hele regio hier gaan "verglazen" stond een paar weken geleden in het ED.

quote:
ik222 schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:46:
[...]

Waalre zal op termijn ook vast meegenomen worden, ze willen de hele regio hier gaan "verglazen" stond een paar weken geleden in het ED.
Ik help het hopen voor je. Waalre heeft volgens mij altijd de touwtjes in eigen hand gehouden.

quote:
KlereBak schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:53:
[...]

Ik help het hopen voor je. Waalre heeft volgens mij altijd de touwtjes in eigen hand gehouden.
Voor mij hoeft je het niet te hopen ik woon in Valkenswaard 8) . Daarvan staat nu de officiele bevestiging op de website van OnsBrabantNet: http://www.onsbrabantnet.nl/?project_id=27 8) :9~ _/-\o_

Reg. datum: 02 juni 2001

quote:
KlereBak schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:53:
[...]

Vergeet het maar. www.ktwaalre.nl wil het liefst zelf alles regelen. Ze hebben een contract met IAE/Via Networks, nu Claranet geloof ik. Met prehistorische snelheden en prijzen: het hoogst haalbare is 8/1 voor 50 euro. En er is naar mijn weten niet eens digitale tv beschikbaar. Ze zouden wel gek zijn om Onsnet toe te laten? IAE raakt dan op zeker al haar Waalre klanten kwijt. Verhuizen is een betere optie. Het duurt nog wel even voordat ze daar een plannetje hebben bedacht...

Leuk dat ze Woensel-Oost gaan aansluiten. Er komt schot in de zaak. Nu de rest van Eindhoven nog.

Paquito wijzigde dit bericht 03-12-2007 16:03 (71%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: