Hoofdcategorieën
Topicacties

OnsBrabantNet

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 maart 2000

Hmm wat gaat plus tv inhouden ?? ik heb geen flyer gehad ?

zag trouwens wel dat de handleidingen online stonden:
http://www.onsbrabantnet.nl/download.asp?id=482

Ik neem aan dat het scheiden van radio en tv in die Einddoos gebeurt ? Dus een coax naar die einddoos die het singaal scheidt ?

update:
quote:
Nieuwe diensten
Door het uitbreiden van ons verzorgingsgebied, er volgen telkens meer gemeentes in Noord Brabant die we graag willen aansluiten, krijgen we de mogelijkheid om steeds meer leveranciers aan te trekken, die leuke diensten over het glasvezelnetwerk aan u willen en kunnen aanbieden.

De volgende diensten worden momenteel op het netwerk getest en zullen binnenkort voor u beschikbaar komen:

PlusTV
Dit is het aanvullend aanbod op de Basisdienst Radio en Televisie: PlusTV. PlusTV is méér dan alleen digitale TV.

Wat krijgt u indien u kiest voor het PlusTV pakket?

1. Een eigen homebox (u ontvangt deze homebox in bruikleen, deze blijft eigendom van OnsBrabantNet). Deze box is multifunctioneel en specifiek bedoeld om het maximale uit ons glasvezelnetwerk te halen:
a. Geschikt om HD kanalen door te geven aan uw HD-ready televisie.
b. Coderen van extra digitaal meegezonden televisiezenders.
c. Aansluitmogelijkheid van een internetverbinding om toekomst gericht ook op uw televisie films en programma’s van internet te bekijken (zogenaamde IP-TV).

2. 22 zenders uit ons standaardpakket in DVD kwaliteit:
Nederland 1,2,3, RTL 4,5, 7, 8, Net 5 en SBS 6, Jetix Veronica, Discovery, Animal Planet, Eurosport, Eurosport 2, Een, Ketnet/Canvas, MTV, TMF, CNN, Euronews, Discovery Science, Discovery Travel en Living.

3. 26 zenders extra, waaronder meerdere HD (high-defenition) zenders:
Discovery HD, BRAVA TV HD
National Geo Wild, Comdey Central, Nick Junior,
Nostalgienet, Journaal 24, Hilversum Best, 101 TV, Humor TV, Holland Doc, Geschiedenis, NCRV Geloven, Family-7, KRO Kindertijd, KRO Opvoed TV, Consumenten TV, Cultura, Nederland-e, AVRO DNTV, Nos Politiek 24, Exploding Television, 3voor12 Central, 3voor12 On Stage, Sterren.nl, Private Spice.

4. Filmzender met speelfilms zonder reclames: Action Now (kijk op www.actionnow.tv)

Aanvullend kunt u dan ook nog eens kiezen voor Filmnet en Sportnet
Filmnet 1.1, 1.2, 1.3, en HD ¤ 12,95 per maand
Sportnet 1.1, 1.2, 1.3 en HD ¤ 12,95 per maand
Combinatie van Filmnet en Sportnet ¤ 22,95 per maand
van:
http://www.onsbrabantnet...._id=3253&module_id=21

SiNisTrAD wijzigde dit bericht 26-11-2007 11:23 (79%)

Zoals al eerder door mensen is voorspeld: De vereiste 50% in Best is nog niet gehaald, maar de inschrijftermijn is verlengd met 3 weken :+ Zal wel komen omdat het in die winkel gewoon enorm druk is. En die avonden die ze georganiseerd hebben zaten iedere keer bomvol.
quote:
De mogelijkheid tot inschrijven voor een aansluiting op glasvezel van BrabantNet ismet enkele weken verlengd. Een woordvoerder van BrabantNet deelde desgevraagd mee, dat de situatie in Best er 'rooskleurig' uit ziet, maar dat het vereiste aantal aanmeldingen (50%) nog niet is bereikt. Waarschijnlijk zal tussen 10 en 15 december zekerheid ontstaan over het al dan niet doorgaan van het glasvezelproject. Over de wens van 'het buitengebied', ook te worden aangesloten (171 gegadigden) kon de woordvoerder nog niets nieuws vertellen.

Tweak City - Megaflix zoekt PS3 en X360 games, contact

Official Prozac Dealer!
Reg. datum: 04 april 2000

Wat had je dan verwacht.. Op het moment dat ze zeggen dat er voldoende is, is de hype meteen over..

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

quote:
Cyberpope schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:20:
Wat had je dan verwacht.. Op het moment dat ze zeggen dat er voldoende is, is de hype meteen over..
Ik had exact verwacht wat er nu gebeurt. Vandaar ook de :+ smilie.

Megaflix wijzigde dit bericht 27-11-2007 12:18 (0%)
Reden: typo

Tweak City - Megaflix zoekt PS3 en X360 games, contact

Reg. datum: 09 augustus 2007

Het zal toch wel doorgaan in Best... doen ze aleen maar om klanten te lokken(niet dat dat erg is :) )

Reg. datum: 08 november 2003

vandaag had ik een brief gehad met daarin de inloggegevens en de installatie handleiding. Alleen is er nog geen modem geplaatst

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

Official Prozac Dealer!

Hebben ze wel bekend gemaakt hoeveel zich dan wel hebben ingeschreven of laten ze dat wijselijk in het midden in best.. En is het alleen 50% niet gehaald.

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

Reg. datum: 13 maart 2007

quote:
Cyberpope schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:42:
Hebben ze wel bekend gemaakt hoeveel zich dan wel hebben ingeschreven of laten ze dat wijselijk in het midden in best.. En is het alleen 50% niet gehaald.
In Best staat er nog geen officieel bericht op de website, in Valkenswaard echter waar in woon laten ze dat zowel in berichtgeving op de website als in de brief die ze rond hebben gestuurd wijselijk in het midden :+

Reg. datum: 09 augustus 2007

Ik heb gisteren een mailtje naar OBN gestuurd en een mailtje teruggekregen:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Op dit moment zijn de tellingen nog bezig. Ook zijn nog niet alle formulieren ingevoerd. We verwachten wel dat het project in Best door zal gaan, maar op dit moment kan ik dat nog niet met zekerheid meedelen.

Zodra het bekend is, zullen we u hierover informeren.

Mocht u naar aanleiding van deze reactie nog vragen hebben, dan verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen op: 0499-876000

Met vriendelijke groet,

Klantenservice OnsBrabantNet

Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur.

Telefoon: 0499-876000

E-mail: info@onsbrabantnet.nl

quote:
bjorntju schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:54:
Ik heb gisteren een mailtje naar OBN gestuurd en een mailtje teruggekregen:

[...]
Waarschijnlijk was degene die je mailtje behandeld heeft nog niet helemaal op de hoogte: http://www.hhbest.nl/best/nieuws.html

Maar zoals al eerder gezegt is het is gewoon een spelletje om zoveel mogelijk mensen te lokken. Uiteindelijk zal zowel Best als Valkenswaard gewoon doorgaan denk ik 8)

Official Prozac Dealer!

quote:
ik222 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:50:
Waarschijnlijk was degene die je mailtje behandeld heeft nog niet helemaal op de hoogte: http://www.hhbest.nl/best/nieuws.html
ik denk eerder dat die persoon in het mailtje eerlijker is. Dat ze nog vollop aan het tellen zijn en formulieren aan het verwerken. 26 november was de insluit termijn en zijn er wellicht nog veel formulieren op de post gedaan of afgegeven. En toch weten ze reeds op de 27ste direct dat het niet gehaald is.. Duh..

quote:
Cyberpope schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:21:
[...]

ik denk eerder dat die persoon in het mailtje eerlijker is. Dat ze nog vollop aan het tellen zijn en formulieren aan het verwerken. 26 november was de insluit termijn en zijn er wellicht nog veel formulieren op de post gedaan of afgegeven. En toch weten ze reeds op de 27ste direct dat het niet gehaald is.. Duh..
Meteen weten dat de 50% niet gehaald was is niet zo moeilijk aangezien men een week voor sluiting pas op 25% zat.... (Stond in dat artikel in het ED)

Verder neem ik niet aan dat ze dat van die 3 weken verlengde inschrijftermijn uit hun duim hebben gezogen.

Maar hoe dan ook, uiteindelijk zal het toch wel door gaan.

ik222 wijzigde dit bericht 28-11-2007 17:28 (12%)

Best gaat door.... zie de site van onsbrabantnet.

Nu Valkenswaard nog...

it's just me
Reg. datum: 24 maart 2003

Afgelopen week lag er een brief voor Woensel oost in mijn brievenbus.
Interessant denk dat ik daar zeker op in zal gaan..
Even afwachten verder :)

Reg. datum: 04 januari 2001

Woensel Zuid hier... dus nog altijd pech. Maar ik lees op de website van onsnet dat in 2010 heel Eindhoven aangesloten moet zijn, dus er is hoop :)
Official Prozac Dealer!

quote:
ik222 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:20:
Hier sta ik van te kijken.. Krijg ik nog ongelijk dat ze het tot het einde toe uitmelken. Ben erg benieuwd op welk percentage ze dan zitten.

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Security schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:21:
Afgelopen week lag er een brief voor Woensel oost in mijn brievenbus.
Interessant denk dat ik daar zeker op in zal gaan..
Even afwachten verder :)
Bij mij ook (Vaartbroek).
Lijkt me op zich wel wat. Qua kosten is het goedkoper blijkbaar. En je krijgt er snel internet en digitale TV voor terug. Lijkt me wel een goede deal dus. :)

Drive it like you stole it.

it's just me

quote:
eX0duS schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:22:
[...]

Bij mij ook (Vaartbroek).
Lijkt me op zich wel wat. Qua kosten is het goedkoper blijkbaar. En je krijgt er snel internet en digitale TV voor terug. Lijkt me wel een goede deal dus. :)
hey nog een vaartbroeker... :)
Die tv mogen ze houden kijk met veel plezier naar upc digi tv met extra kanaaltjes die ons-net niet kan bieden :)

Security wijzigde dit bericht 29-11-2007 13:51 (14%)

carpe noctem
Reg. datum: 05 februari 2001

Hier van de week een brief met login gegevens gekregen. Binnenkort beginnen ze met aansluiten van de kabel. Ben benieuwd wanneer ik UPC vaarwel kan zeggen

Odium Generis Humani

Reg. datum: 09 mei 2000

Weet iemand wat voor STB ze leveren voor PlusTV? Ik neem in ieder geval aan dat het IPTV is.

Ben wel benieuwd, ik verhuis binnenkort naar Brandevoort en daar ligt de glasvezel al klaar. Het gebrek aan digitale TV is het enige wat mij nog een beetje tegenhield om voor OBN te gaan, maar nu weet ik vrij zeker dat het er gaat komen (triple-play).

Nu alleen hopen dat ze wel een goeie bron hebben voor hun zenders, want als ze nog steeds de CanalDigitaal signalen gebruiken dan kan ik sommige zenders net zo goed via Digitenne gaan kijken.

Bigs wijzigde dit bericht 29-11-2007 22:25 (21%)

quote:
Bigs schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:24:
Weet iemand wat voor STB ze leveren voor PlusTV? Ik neem in ieder geval aan dat het IPTV is.

Ben wel benieuwd, ik verhuis binnenkort naar Brandevoort en daar ligt de glasvezel al klaar. Het gebrek aan digitale TV is het enige wat mij nog een beetje tegenhield om voor OBN te gaan, maar nu weet ik vrij zeker dat het er gaat komen (triple-play).

Nu alleen hopen dat ze wel een goeie bron hebben voor hun zenders, want als ze nog steeds de CanalDigitaal signalen gebruiken dan kan ik sommige zenders net zo goed via Digitenne gaan kijken.
De meeste zenders komen inderdaad via CanalDigitaal volgens mij. Voor standaard TV niet erg maar voor PlusTV niet best inderdaad...

En men gebruikt inderdaad IPTV

Reg. datum: 28 september 2007

Hoe zit 't met Helmond, komt daar ook glasvezel of valt daar niks over te zeggen?

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
ik222 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:20:

Nu Valkenswaard nog...
Valkenswaard ook, zie:

http://www.planet.nl/plan...ontentid=900635/sc=97ba33

it's just me

Ich mochte gerne etwas relaxen
Reg. datum: 19 november 2001

quote:
Ook in Brandevoort, een wijk van Helmond, gaat maandag 3 december de eerste schop in de grond. Brandevoort zal in fases worden verglaasd.

Ik ben alvast begonnen met graven :*) :*) :*)

"If it ain't broke, don't fix it!"

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: