digitaal kan je nog niet krijgen bij obnquote:
3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier
GoT Index » Internetproviders en Hosting » OnsBrabantNet
Pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last
[Nieuw Topic]digitaal kan je nog niet krijgen bij obnquote:
3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier
OBN zal waarschijnlijk met hun digitale televisie de kwaliteit van UPC niet kunnen evenaren. Dit komt omdat ze ook voor het digitale signaal gebruik maken van de satteliet als bron waar UPC veel zenders rechtstreeks vanaf de mediagateway krijgt.quote:Blueone schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:43:
het is vooral even afwachten wat de digitale tv van obn voor prestaties geeft.
Dan zou ik daar maar vlug achter aan gaan. Ik wou dat ook maar was net te laat de kabel was al geschoten.quote:eX0duS schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:17:
Ik heb aangegeven dat die OBN moet komen waar nu ook mijn KPN en UPC aansluiting zit, in de woonkamer in mijn geval.
Toch twijfel ik stiekem of ik hem niet beter in de meterkast had kunnen laten zetten, alleen zit deze onder de trap (kelderkast, vrij grote ruimte), maar wel nog achter de WC, een meter of 3 van de voordeur af... Ik weet sowieso niet of dit wel had gekunnen, maar wat zou eigenlijk beter geweest zijn? Gewoon in de woonkamer (naast de voordeur eigenlijk), of in de meterkast? Zou je dit nog kunnen aangeven dat je het toch liever anders wil?
Ik heb het liefst dat soort dingen netjes weggewerkt, nadeel is wel dat ik vanuit mijn meterkast dan kabels zou moeten trekken.
Situatie:
[afbeelding]
ASUS A7SV - XBox360 (Private Guido) - Alfa 147
Ja, na een tijdje kregen we hier een brief met daarbij zo'n posten. Maar zijn wel een paar weken overeen gegaan als ik het me goed herinner...quote:VonFoX schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:44:
Stuurt OBN een ontvangstbevestiging van je aanvraag ?
AP02quote:spartaan schreef op maandag 19 mei 2008 @ 07:41:
[...]
In welke wijk woon jij in Best ?
Wordt zo langzamerhand een beetje gefrustreerd van die oranje kabel voor de deur...
"i don't want an ip telephony conversation with you right now.." "you pee telephony?? I pee urine.."
Pics, or it didn't happen!quote:Meph schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:56:
Vandaar liepen hier (Dommelen) allemaal mannetjes in oranje vestjes voor de deur. De stoep lag open, de oranje kabel ging de grond in, en de stoep is weer dicht. Werken snel die mannen.
Maar bedankt en zoquote:Heb ze persoonlijk namens heel internet even bedankt met een kopje koffie
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Boven in de Salderes(dus rond het salderesparkquote:spartaan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:51:
ik ook, maar hopen dan die brief hier ook snel op de mat valt...
Welk gedeelte van ap02 heb je het dan over ? Ik zit in een zijstraat van de salderes bij de hoofdstraat
bjorntju wijzigde dit bericht 21-05-2008 21:39 (14%)
Lees anders het topic even.. 3 dagen is hier al een aantal keer genoemd.quote:bjorntju schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:38:
[...]
Boven in de Salderes(dus rond het salderespark) Ik denk dat ze daar beginnen en zo naar onderen werken(denk ik). Ach ja. Morgen komen ze het hier aansluiten
. Weet iemand hoelang het dan duurt voordat die verbinding dan ook geactieveerd is?
Ze hebben in onze meterkast nu dus een *klik*kastje*klik* gehangen(als het goed is de DRG 540). Er was een probleempje(weet niet meer precies wat) Maar dat zal de centrale oplossen. Dus komen ze morgen nog ff terug om het te repareren. Ik zal wel aanraden om het kastje in de meterkast te hangen. Want de glasvezel kabel zelf moet er ook op aangesloten worden dus het zal niet echt mooi staan in de woonkamer. Ik hoop dat hij zo snel mogenlijk wordt geactiveerd!quote:spartaan schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:49:
Laat morgen eens weten hoe het gegaan is...
bjorntju wijzigde dit bericht 22-05-2008 16:31 (6%)
Daar kan ik niks over vinden. Mischien bedoel je de E-Mail? Want die heeft 100MB ruimte.quote:Blueone schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:02:
Weet iemand eigenlijk nog hoe het zit met de 100MB webruimte die je zou krijgen?
Toch wel zo!
Dat is juist het punt, nu staat er niets meer van op maar tijdens de introductie werd dit wel beloofd (ongeveer een jaar geleden). Op mijn mails daarop reageren ze niet, dat zegt genoeg dacht ik.quote:bjorntju schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:11:
[...]
Daar kan ik niks over vinden. Mischien bedoel je de E-Mail? Want die heeft 100MB ruimte.
Ze zijn nu toch langsgekomen en de verbinding werkt nu wel. Dus ik kan volgende week internetten
Daarvoor is nog geen planning bekend in Valkenswaard helaas. Al zal Dommelen wel als eerste worden aangesloten.quote:Dotto schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:05:
Begin volgende week zal bij ons de straat opengaan (Dommelen).. Vraag me af hoelang het dan nog duurt tot ze het modem komen installeren.
Hier trouwens het laatste artikel uit de kempener koerier: Kempener Koerier (Week21)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » OnsBrabantNet
Pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius