Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Bram1337 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:55:
[...]

Of een meneertje bij OnsBrabantNet heeft een nieuw zwembad in zijn tuin nodig.. kan natuurlijk ook.
OnsBrabantNet juist niet daar zijn de prijzen juister erg goed voor wat je krijgt, alleen Son en Breugel gaat in zee met KPN voor de aanleg van glasvezel en die vragen deze hoge prijzen voor ook nog eens vele mindere specificaties als bij OBN.

Maar ik denk dat het voor de duidelijkheid beter is als dit verder gaat in het KPN/glasnet topic of er een nieuw topic voor wordt gemaakt...

quote:
Bram1337 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:55:
[...]

Of een meneertje bij OnsBrabantNet heeft een nieuw zwembad in zijn tuin nodig.. kan natuurlijk ook.
onsbrabantnet =! kpn???

dit gaat om een heel ander project.

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

Blaat

Zowiezo zou ik niet meer dan 50 euro per maand besteden aan een Internet verbinding.
Om het dan maar niet te hebben in guldens ... :+

Overigens doet Internet via OBN het hier nog steeds super, ik heb nog geen enkele storing gehad of gemerkt. Wat dit betreft dus zeer stabiel in Geldrop.

Ik was sceptisch om ook kabeltv + telefonie naast internet bij een aanbieder onder te brengen, maar ik denk dat ik in ieder geval binnenkort TV erbij ga nemen.

Scheelt toch weer 2 euro in de maand t.o.v. UPC, terwijl OBN bijna 2 keer zoveel zenders aanbied.
Iemand de postcode checker al geprobeerd voor Veldhoven? Hier doet hij het niet maar het zou er aan kunnen liggen dat ik Safari/Firefox gebruik. Ik hoop echt dat het hier beschikbaar komt :9~

quote:
Bartjeee schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:16:
Iemand de postcode checker al geprobeerd voor Veldhoven? Hier doet hij het niet maar het zou er aan kunnen liggen dat ik Safari/Firefox gebruik. Ik hoop echt dat het hier beschikbaar komt :9~
Met IE7 en Firefox doet ie beide niet, zou nu wel actief moeten zijn volgens de site.

Las noches de Diciembre
Reg. datum: 15 februari 2001

quote:
Kleintje81 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:54:
, terwijl OBN bijna 2 keer zoveel zenders aanbied.
Maar geen BBC. En geen BBC is geen TopGear :( :+

VonFoX wijzigde dit bericht 15-05-2008 15:33 (5%)

ASUS A7SV - XBox360 (Private Guido) - Alfa 147

Official Prozac Dealer!

Toch wel gewoon BBC1 en BBC2

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

uhm, ik heb gewoon bbc1 en 2???

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

Las noches de Diciembre

quote:
Blueone schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:25:
uhm, ik heb gewoon bbc1 en 2???
Misschien heb ik een fout gemaakt, in dat geval OBN _/-\o_
Inderdaad; BBC1 en 2 zitten er gewoon bij!

Daag UPC, daag KPN :)

VonFoX wijzigde dit bericht 15-05-2008 15:33 (17%)

Zijn er hier mensen die gebruik hebben kunnen maken van OnsBrabantNet, en in een appartement wonen? Ik vraag me namelijk af of ze ook alle appartementen netjes van glas voorzien in de dekkingsgebieden.

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

quote:
--MeAngry-- schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:35:
Zijn er hier mensen die gebruik hebben kunnen maken van OnsBrabantNet, en in een appartement wonen? Ik vraag me namelijk af of ze ook alle appartementen netjes van glas voorzien in de dekkingsgebieden.
Ja hoor ook appartementen worden gewoon voorzien van glas zolang ze binnen het dekkingsgebied vallen :)

Das mooi, hoef ik me daar waarschijnlijk niet druk over te maken als Ons Net Eindhoven hier aan de slag gaat. (Zal hopelijk niet al te lang meer duren, het industrieterrein hier langs me zijn ze nu namelijk helemaal aan het voorzien, dus de volgende stap lijkt me logisch...)

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

Reg. datum: 25 mei 2002

quote:
skyhowler schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:38:
[...]

Met IE7 en Firefox doet ie beide niet, zou nu wel actief moeten zijn volgens de site.
Hij is ook werkzaam alleen niet in het nieuwsbericht. In het nieuwsbericht staat gewoon een plaatje maar op de main site van onsbrabantnet veldhoven kan je je postcode invullen. Ik viel iig binnen de regio :D

Las noches de Diciembre

Ik heb nog geen brief gehad (Veldhoven). Andere mensen wel ?

Ik heb alleen de introductiebrief gehad, maar meer informatie staat op hun site... Komende weken zullen de echte aanbiedingsbrieven wel de deur uit gaan denk ik...

Vandaag zat de introductiebrief bij mij in de bus, Laarbeek (Beek en Donk)
Nu hopen dat er voldoende mensen het willen :) ik wel iig!!!

Comp: AMD Athlon 64 X2 4200+, 4Gb PQI DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 || Laptop: HP nc6320 || Mobile: HTC TyTN II

quote:
Rock-Y schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:37:
Vandaag zat de introductiebrief bij mij in de bus, Laarbeek (Beek en Donk)
Nu hopen dat er voldoende mensen het willen :) ik wel iig!!!
Ik weet niet hoe streng ze zijn met hun aanmeldingsnorm hoor. Hier in Helmond-Brandevoort zag ik in de meeste straten maar bij 1 op de 4 huizen een oranje draadje liggen tijdens het aanleggen. Maar misschien is dat omdat deze wijk nog flink aan het groeien is.

Vandaag aanbodbrief gehad (Veldhoven), niks nieuws in vergelijking met wat je op de website vind.

Wij hebben enkele dagen terug de brief ontvangen (Veldhoven) :) Ik ben nu al bezig iedereen die ik tegen kom op het hart te drukken om aan te gaan op het aanbod, want die 50% moeten we gewoon halen!
quote:
Bigs schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:47:
[...]

Ik weet niet hoe streng ze zijn met hun aanmeldingsnorm hoor. Hier in Helmond-Brandevoort zag ik in de meeste straten maar bij 1 op de 4 huizen een oranje draadje liggen tijdens het aanleggen. Maar misschien is dat omdat deze wijk nog flink aan het groeien is.
Helft van de inwoners... (Wat ik nogal wat vind...)

Comp: AMD Athlon 64 X2 4200+, 4Gb PQI DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 || Laptop: HP nc6320 || Mobile: HTC TyTN II

quote:
Rock-Y schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:35:
[...]

Helft van de inwoners... (Wat ik nogal wat vind...)
Dat is wat ze roepen.. maar ik kan me niet voorstellen dat die norm is gehaald. In Geldrop-Mierlo had ik dat idee ook niet echt eigenlijk.

Las noches de Diciembre

Ik heb een vraagje over de TV van OBN, geven ze ook Guide+ door (electronische programmagids voor harde schijf recorders) ?

quote:
Blueone schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:01:
Tijdens de introductie vorig jaar zeiden ze dat je ook 100MB webruimte kreeg, waarom heb ik hier sindsdien niets meer van gehoord en kan ik het niet meer teruglezen op de site van onsbrabantnet.nl
Weet iemand hier iets van?

Las noches de Diciembre

quote:
VonFoX schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:18:
Ik heb een vraagje over de TV van OBN, geven ze ook Guide+ door (electronische programmagids voor harde schijf recorders) ?
Ja dus :)
De Guide+ informatie wordt bij ons via de televisie doorgegeven. Dit op het kanaal van Eurosport.

Hier ook de brief gehad (woon in veldhoven). Hier hoef ik niet lang over na te denken. Nu maar hopen dat het door gaat.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws