Graven gaat meestal via de stoep ja, ze kunnen ook moeilijk alle asfaltwegen openbreken en opnieuw asfalteren natuurlijkquote:
Waar ze toch onder zo'n weg door moeten gebeurt dat dmv boringen.
GoT Index » Internetproviders en Hosting » OnsBrabantNet
Pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last
[Nieuw Topic]Graven gaat meestal via de stoep ja, ze kunnen ook moeilijk alle asfaltwegen openbreken en opnieuw asfalteren natuurlijkquote:deeltje schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:50:
Graven zal dan ook wel via de stoep gebeuren en de straat hoeft daar niet voor opengebroken te worden als ik het goed begrijp?
Ze zijn hier namelijk de heleboel aan het openbreken (straten) i.v.m. het vervangen van de riolering, dit duurt tot November dit jaar, leek mij een mooie kans om het 1 en ander te combineren....
Dat zeg je nou wel zo snel maar ze doen niet anders hier momenteel, ok ok riolering is iets anders dan een glasvezel leggen, maar tochquote:ik222 schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:12:
[...]
Graven gaat meestal via de stoep ja, ze kunnen ook moeilijk alle asfaltwegen openbreken en opnieuw asfalteren natuurlijk
Voor riolering moet men wel, die buizen zijn te dik om te kunnen leggen met alleen de stoep open. Dus moet de weg open, maar voor glasvezel wat vrij "dunne" kabels zijn is dat niet nodig en doet men het dus ook nietquote:deeltje schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:26:
[...]
Dat zeg je nou wel zo snel maar ze doen niet anders hier momenteel, ok ok riolering is iets anders dan een glasvezel leggen, maar toch
Vergeet Straakven niet a.u.b.quote:Nitrohoss schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:22:
In Geldrop en Mierlo wordt al flink naar het eind gewerkt, Brandevoort is ook al bijna klaar. Me dunkt dat er dan binnenkort een folder in de bus komt voor de wijken 't Hout, de Akkers etc...
Klopt... alleen bestrijkt de "kenniswijk" slechts een deel van Helmond. De gemeente heeft toen een alles of niks uitspraak gedaan.. dat was al in 2005 oid. Nu is het dus alles.. maar heel er gefaseerd.quote:Molybdenum schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:41:
Het centrum van Helmond (misschien ook wel meer) was altijd wel onderdeel van Kenniswijk. MIsschien dat die als eerst-volgende worden aangesloten? Ze zijn daar immers druk met flinke stadsvernieuwing (Binnenstad-Oost).
Was inderdaad te verwachten.. maar blijft jammer natuurlijkquote:ik222 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:48:
Vertraging met de aanleg in Valkenswaard en Best
De planningen zijn verwijderd van de site van OBN, er is nu voor beide gemeentes een publicatie met uitleg geplaatst:
Publicatie Valkenswaard
Publicatie Best
Was natuurlijk wel te verwachten, dit soort projecten loopt altijd uit
ik222 wijzigde dit bericht 30-04-2008 20:34 (56%)
Eindhoven wordt gedaan door OnsNetEindhoven, dat is dus een andere organisatie dan OnsBrabantNet. Er zitten dus wel dezelfde initiatiefnemers achter maar OnsNetEindhoven zal verder gaan in Eindhoven terwijl OnsBrabantNet tegelijkertijd andere plaatsen doet.quote:W00fer schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:00:
Vreemd eigenlijk dat ze niet eerst Eindhoven verder uitrollen, en dan pas Veldhoven erbij plakken.
Je moet een analoog signaal natuurlijk ook niet vergelijken met een digitaal signaal. Zeker op LCD / Plasma schermen zie je dan duidelijk verschil...quote:SiNisTrAD schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:21:
Vandaag eindelijk een keer de TV aangesloten (normaal kijk ik via UPC digitaal) maar het signaal valt mij vies tegen, sommige zenders zijn echt niet goed, en al helemaal niet ivgl met UPC digitaal.
ik222 wijzigde dit bericht 03-05-2008 17:29 (155%)
Mijn ervaring is dat ook het analoge signaal van Onsnet van mindere kwaliteit is dan het analoge signaal van UPC...quote:ik222 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:28:
[...]
Je moet een analoog signaal natuurlijk ook niet vergelijken met een digitaal signaal. Zeker op LCD / Plasma schermen zie je dan duidelijk verschil...
Zou best kunnnen dat weet ik pas als het hier is aangesloten... Dat zou inderdaad jammer zijn.quote:Mark_640 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:31:
[...]
Mijn ervaring is dat ook het analoge signaal van Onsnet van mindere kwaliteit is dan het analoge signaal van UPC...
Er gaan geruchten dat OBN met een update komt zodat de weergave, vooral op LCD's, beter wordt.quote:ik222 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:33:
[...]
Zou best kunnnen dat weet ik pas als het hier is aangesloten... Dat zou inderdaad jammer zijn.
Maar ik bedoelde alleen aan te geven dat elk analoog signaal tegenvalt als je verder altijd digitaal kijkt.
"If it ain't broke, don't fix it!"

Is er een postcode range bekend waar het mogenlijk wordt, mits het animo er is, of is het gewoon voledig veldhoven?quote:ik222 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:32:
OnsBrabantNet gaat verder in Veldhoven!
Goed nieuws voor de tweakers uit Veldhoven, in navolging van Geldrop - Mierlo, Brandevoort (Helmond), Valkenswaard en Best start medio mei de inschrijving in Veldhoven.
De geruchten waren er al langer maar nu is het officieel: http://www.onsbrabantnet.nl/?project_id=61
No way dat die Sitecom 100 Mbit haalt als throughput door de WAN-poort...quote:BlackRain schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:29:
Mijn oude sitecom dc202 (v5) router haalt intern (upload) wel zo'n 75 mbit.
Iemand een idee waar dit nog aan zou kunnen liggen?
Gewoon heel Veldhoven, zoals is te lezen in die linkquote:Napo schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:21:
[...]
Is er een postcode range bekend waar het mogenlijk wordt, mits het animo er is, of is het gewoon voledig veldhoven?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » OnsBrabantNet
Pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea