Gathering of Tweakers

Quicksearch
Scope cleaned and mounted

quote:
musback schreef op zondag 11 maart 2007 @ 01:51:
ik heb het ook als het via standby gebeurt
damn best wel vervelend eigenlijk ik kan toch moeilijk, als ik 10 mnuutjes wegben elke keer mn pc op slaapstand zetten...

misschien eens op de zeptofora kijken
Ja ik heb het ook hoor, lijkt wel of hij het niet goed pakt als je hem snel open doet.. al soe ik heb weer dicht en rustig open gaat ie bijna altijd weer aan :)

NHC heeft daar niets mee te maken hoor, hebben jullie eigenlijk wel een ervaring dat je accu langer mee gaat met NHC? Ik had dat idee namelijk helemaal niet.
Gsus is my homeboy

quote:
HammerT schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:29:
[...]
NHC heeft daar niets mee te maken hoor,
Was just a thougth
quote:
hebben jullie eigenlijk wel een ervaring dat je accu langer mee gaat met NHC?
Ik gebruik het niet, staat niet geinstalleerd! Als ik game hangt hij aan de netstroom, als m'n moeder tv zit te kijken savonds en ik er naast kom zitten met de laptop kan ik zo'n 2,25 uur MSN'en/ internetten en daarna lekker naar bed, wat precies 'n goede tijd is om lekker te gaan slapen :9

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

To the extreme

Zou het kunen zijn da die blinkende schermen beter zijn voor in de zon?
Normaal is het juist tegengesteld, maar mis dat die blinkende zepto schermen hoger helderheden aankunnen...

I'm not as stupid as you look

quote:
ajampaniki schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:25:
[...]

Ik heb een mailtje gestuurd naar joep, maar niks terug gehad. Volgens mij is het chinees nieuwjaar al een weekje of 2 voorbij, dus zou nu toch wel wat toetsenborden in denemarken aangekomen moeten zijn.
ik heb ook een mail naar Joep gestuurd, ook nog niks gehoord van hem. Nu ze niks uitleveren zou ie meer tijd hebben toch om mail te beantwoorden?

Gsus is my homeboy

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
Ja als ze door naar cebit te gaan hun klanten, die al veel geduld hebben gehad, niet meer kunnen terugmailen hadden ze beter niet kunnen gaan, of een autoreply instellen zodat iedereen die mailt iig weet dat ze er niet zijn.

Heeft iemand al zijn geld terug gevraagd trouwens? Als de laptop dan opgestuurd is vanuit denemarken kunnen ze het weer terugkrijgen.

Gsus is my homeboy

Dat zei ik niet :) Ik ga 'n eventuele optie aan, waarom 't zou kunnen :)
Ik heb net nog contact met Joep gehad, dus wat iedereen blaat over 'geen contact' O-)

quote:
CLB schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:02:
Dat zei ik niet :) Ik ga 'n eventuele optie aan, waarom 't zou kunnen :)
Ik heb net nog contact met Joep gehad, dus wat iedereen blaat over 'geen contact' O-)
Wel leuk dat ie met jou wel maild, en niet de 10 anderen die nog op hun laptop wachten :(

Gsus is my homeboy

contact is niet per definitie 'mailen' heh ;)

quote:
CLB schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:02:
contact is niet per definitie 'mailen' heh ;)
Zeg CLB, fijn dat je zo enthousiast bent en dat je, geloof ik, als enige alle onderdelen heeft binnengekregen (laptop, sleeve enzo).
Maar het is niet nodig dat je de hele tijd Zepto(.nl) verdedigd. Soms is het gewoon vervelend als je geen antwoord krijgt. Niet iedereen heeft zoals jij zin om te bellen. Mailen is juist een makkelijke manier om te communiceren, die bovendien zorg draagt dat je dingen zwart op wit hebt.

Je weet dat nettiquette voorschrijft dat je niet te lang op een antwoord laat wachten. Zeker niet bij klanten die al betaald hebben. Het gaat om flinke bedragen, en daar hoort, in het geval van flinke vertragingen, service in de vorm van respons bij. Ik vind het ook fijn als ze bij de NS laten weten wat er aan de hand is en wat de status is van een vertraging, ook als er (nog) niets veranderd is aan de situatie.
Ik word er eerlijk gezegd soms een beetje moe van dat je de hele tijd als een soort woordvoerder van het bedrijf optreed. Laat Joep of Remco dat lekker zelf doen.

Je andere bijdragen waardeer ik overigens zeer.

Westmania wijzigde dit bericht 14-03-2007 15:52 (12%)

@Westmania: Je hebt op zich wel een punt als je zegt dat CLB onvoorwaardelijk positief is over Zepto. Als je je wat kritischer, of althans minder overdreven positief, opstelt kom je wat geloofwaardiger over lijkt me zo :P

Gsus is my homeboy

quote:
Westmania schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:20:
[...]

Zeg CLB, fijn dat je zo enthousiast bent en dat je, geloof ik, als enige alle onderdelen heeft binnengekregen (laptop, sleeve enzo).
Komt waarschijnlijk omdat ik 'm vele weken eerder dan jou/ jullie heb besteld...
Wacht ook nog op m'n UK-toetsenbordje btw dus... Maarja ik vind het leuk om mensen te info'n, foto's te plaatsen van alles wat ik binnen heb gekregen en mensen op de hoogte te houden van m'n bevindingen. Zo ben ik nu eenmaal :) Of het nu over deze Zepto gaat of over iets anders...
quote:
Maar het is niet nodig dat je de hele tijd Zepto(.nl) verdedigd.
Ik verdedig niemand hoor. Lijkt misschien zo, zoals je hieronder aangeeft, maar is dus niet zo :)
quote:
Soms is het gewoon vervelend als je geen antwoord krijgt. Niet iedereen heeft zoals jij zin om te bellen. Mailen is juist een makkelijke manier om te communiceren, die bovendien zorg draagt dat je dingen zwart op wit hebt.
Ja net zo als bellen? Ik zie geen probleem in 'n telefoontje!? Je krijgt die persoon direct aan de lijn, kunt hem platbombarderen met vragen en hij kan niet 'weg' of hij moet net 'de tunnel inrijden' Ik prefereer btw ook mail-contact, is lekker simpel en snel, maar als ik echt op hete kolen zat, zoals vele mensen hier wat betreffende hun levering en dergelijke, zou IK 't niet alleen bij mailen houden!
quote:
Je weet dat nettiquette voorschrijft dat je niet te lang op een antwoord laat wachten. Zeker niet bij klanten die al betaald hebben. Het gaat om flinke bedragen, en daar hoort, in het geval van flinke vertragingen, service in de vorm van respons bij. Ik vind het ook fijn als ze bij de NS laten weten wat er aan de hand is en wat de status is van een vertraging, ook als er (nog) niets veranderd is aan de situatie.
That's true, dat is ook 100% waar, maar daar hoef je mij niet over aan te spreken denk ik, ook al ben ik volgens jou de 'woordvoerder' haha... Mail dat dan naar Zepto, dat je dit geen aanpak vind, dat dit mensen afschikt, dat mensen niet weten waar ze aan toe zijn of wat dan ook... en of er wat te regelen valt.
quote:
Ik word er eerlijk gezegd soms een beetje moe van dat je de hele tijd als een soort woordvoerder van het bedrijf optreed. Laat Joep of Remco dat lekker zelf doen.
Ik heb dit topic opgestart omdat ik Zepto tegenkwam op internet en zeer over de specs/ prijs verhouding te spreken was... Na 'n tijd ben ik benaderd door Zepto NL over wie ik was, wat ik deed, hoe ik bij Zepto terecht gekomen was en dergelijke.. Zodoende ben ik 'n beetje in de Zepto wereld gerold. Ook werd er toen voorgesteld om mij gewoon lekker m'n gang te laten gaan in deze Zepto-topics, omdat Zepto NL daar dus geen tijd voor heeft. Joep heeft wel meer te doen dan fora afstruinen op zoek naar Zepto shizzles --> meetings, afspraken, Cebit, beurzen enzovoort :)

Je verlangt toch ook niet van Mr. KPN dat hij even alles uitbundig komt vertellen op GoT wat betreffende KPN ADSL ofzo.. begrijp je waar m'n punt ligt!? Ik begrijp 't wel dat ik soms een beetje TE overkom als 'Mensen opgelet, Zepto dit, Zepto dat' maar in mijn ogen zijn het meestal nuttige replies (voorbeeld van die post waarin ik sommige GoTters erop attendeerde dat hun laptop diezelfde dag al langs zou worden gebracht met TNT ipv met DPD)
quote:
Je andere bijdragen waardeer ik overigens zeer.
En daar bedank ik voor ;)
quote:
Thyss schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:00:
@Westmania: Je hebt op zich wel een punt als je zegt dat CLB onvoorwaardelijk positief is over Zepto. Als je je wat kritischer, of althans minder overdreven positief, opstelt kom je wat geloofwaardiger over lijkt me zo :P
Ja zoals ik helemaal bovenin deze post al gezegd heb: 'zo ben ik'
Sommigen van jullie zullen het opvatten als 'reclame-praatjes' 'overdreven positief' en blabla...
Dit is m'n eerste laptop, gelijk een monster qua hardware, zo stil als de neten, draait alle spellen tot nu toe erg goed, typt lekker, wordt niet warm, is lekker portable en dat voor 'n goede prijs dus ja ik ben er zeker zeer positief over! Als de laptop superheet werd en kk veel geluid maakte had ik dat ook gemeld!!

Mensen jullie kunnen mailen naar rj@zepto.dk, met vragen (Zepto NL zit op de Cebit)
-Whiej 6314 berichten hier op GoT :9 -

CLB wijzigde dit bericht 14-03-2007 18:52 (11%)

Mijn Zepto wordt wel erg heet :P Potje battlefield 2 en hij wordt ruim 85 graden >:) Idle geeft NHC 50/60 graden aan op max. performance..

quote:
Thyss schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:40:
Mijn Zepto wordt wel erg heet :P Potje battlefield 2 en hij wordt ruim 85 graden >:) Idle geeft NHC 50/60 graden aan op max. performance..
Das niet zo fijn. Maar dan heb je wel de instellingen op maximaal? In de winter is het wel lekker, blijven je handen lekker warm.

Nou kheb net het volgende mailtje van Joep ontvangen:
quote:
Beste Erik,

Jouw laptop is volgens mij gereed voor transport.
Door administratieve achterstand kan hij nog niet worden vrijgegeven.
Hoelang dit duurt durf ik niet te zeggen omdat de achterstand bij Zepto
Denemarken ligt.
Voor meer info rj@Zepto.dk Roelof Jan van Hoften

Als het te lang duurt laat het even weten dan zoeken we een alternatief
of storten we je geld terug.

Met vriendelijke groet,

Joep van Doorn
N4ALL BV
Ik heb even naar Roelof gemailed over hoe en wat, dus daar wachten we maar even op. The story continues...

ja die heb ik ook gehad...

Ik vind het jammer.
N4ALL heeft toch zijn uiterste beste gedaan om alles rond te krijgen.
En nu laat zepto zelf het een beetje afweten.

Bij mij is alles ook al 2 weken binnen incl sleeve...
tip top!

ik sluit me aan bij CLB, erg positief dus :)
maar wachten kan idd zwaar kut zijn, zeker op zoiets moois

ik heb *nu
49° cpu
en 28° Hd

dus erg koel
maar hij staat nog maar 10 minuutjes aan :)
maar hij is nog nooit warmer dan 70° geworden volgens mij, ook niet tijdens Q4 @ ultra settings ;)

't blijft een verbazingwekkend toestel voor een sterke prijs... het wachten echt wel waard hoewel ik ieders frustaties meer dan begrijp!

@ MUSBACK.BLOGSPOT.COM

quote:
musback schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 02:49:
Bij mij is alles ook al 2 weken binnen incl sleeve...
tip top!

ik sluit me aan bij CLB, erg positief dus :)
maar wachten kan idd zwaar kut zijn, zeker op zoiets moois

ik heb *nu
49° cpu
en 28° Hd

dus erg koel
maar hij staat nog maar 10 minuutjes aan :)
maar hij is nog nooit warmer dan 70° geworden volgens mij, ook niet tijdens Q4 @ ultra settings ;)

't blijft een verbazingwekkend toestel voor een sterke prijs... het wachten echt wel waard hoewel ik ieders frustaties meer dan begrijp!
Heb jij nou ook moeten wachten op die toetsenborden of heb jij nu gewoon een US erin zitten?

Nou aangezien zowel roelof van zepto.dk als de gehele zepto.nl crew nu in duitsland zitten tot zaterdag heb ik er weinig hoop op dat ik voor die tijd nog een mailtje terug krijg. Misschien worden we nog verrast en komen ze deze of volgende week binnen.

Heb ook dat mailtje van Joep gehad. Hup hup, Roelof! :)

Gsus is my homeboy

quote:
ajampaniki schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 08:53:
[...]
Heb jij nou ook moeten wachten op die toetsenborden of heb jij nu gewoon een US erin zitten?
Hij heeft 'm al enkele maanden als ik me niet vergis en hij is Belg dus heeft 'n Azerty.. (toch?)

Iemand van de Zepto-bezitters die de 'email-button' al naar iets anders kan linken?
Wil 'm gewoon naar m'n gmail-inbox laten gaan ofzo, maar niet naar Outlook wat k toch niet gebruik :X

CLB wijzigde dit bericht 15-03-2007 12:57 (46%)

To the extreme

Zou wel grappig zijn dat hij wel al het azerty tobo heeft.
Ik wacht er al maaaaaaaaaaaaaaanden op :(

Gsus is my homeboy

Ik zei ook 'toch' haha, kan 't soms niet meer bijhouden wie nou waar vandaan komt enzo :z

Ik heb géén azerty
ik heb UK-Layout, misschien kan je dat zien op de foto's in de eerste post...

maar vind het niet erg, nu typ ik op extern azerty usb-tobo en als ik moet switchen gaat dat heel simpel met de taalbalk :)

maar toch had ik er iiets liever een azerty ingezien, mss kan ik het nog nabestellen als het ooit last vormt

@ CLB, bij mij verschijnt onderaan in firefox een gmail notification... meer heb ik niet nodig :)
maar tzou idd wel beestig zijn om het gewoon aan gmail.com te linken. Toch, ik gebruik nooit die snelkoppelingen...

musback wijzigde dit bericht 15-03-2007 14:04 (24%)

@ MUSBACK.BLOGSPOT.COM

Gsus is my homeboy

quote:
musback schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:02:
@ CLB, bij mij verschijnt onderaan in firefox een gmail notification... meer heb ik niet nodig :)
maar tzou idd wel beestig zijn om het gewoon aan gmail.com te linken. Toch, ik gebruik nooit die snelkoppelingen...
Heb ik ook in IE7, klein progje wat 'Gmail notifier' heet, maar wil m'n knopje daar gewoon aan linken.
Opzich idd geen groot probleem hoor, maar toch, als het eventueel kan zou ik het wel willen :)
P1 = Windows Media Player 11
P2 = 'Deze Computer'

To the extreme

Mij stelt het wel voor problemen. Ik kan de toetsen voor de > en < niet ingeven als ik het toetsenbord instel als azerty.
En aangezien ik op school xhtml heb is dat wel bescheten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws