quote:
Komt waarschijnlijk omdat ik 'm vele weken eerder dan jou/ jullie heb besteld...
Wacht ook nog op m'n UK-toetsenbordje btw dus... Maarja ik vind het leuk om mensen te info'n, foto's te plaatsen van alles wat ik binnen heb gekregen en mensen op de hoogte te houden van m'n bevindingen. Zo ben ik nu eenmaal

Of het nu over deze Zepto gaat of over iets anders...
quote:
Maar het is niet nodig dat je de hele tijd Zepto(.nl) verdedigd.
Ik verdedig niemand hoor. Lijkt misschien zo, zoals je hieronder aangeeft, maar is dus niet zo

quote:
Soms is het gewoon vervelend als je geen antwoord krijgt. Niet iedereen heeft zoals jij zin om te bellen. Mailen is juist een makkelijke manier om te communiceren, die bovendien zorg draagt dat je dingen zwart op wit hebt.
Ja net zo als bellen? Ik zie geen probleem in 'n telefoontje!? Je krijgt die persoon direct aan de lijn, kunt hem platbombarderen met vragen en hij kan niet 'weg' of hij moet net 'de tunnel inrijden' Ik prefereer btw ook mail-contact, is lekker simpel en snel, maar als ik echt op hete kolen zat, zoals vele mensen hier wat betreffende hun levering en dergelijke, zou IK 't niet alleen bij mailen houden!
quote:
Je weet dat nettiquette voorschrijft dat je niet te lang op een antwoord laat wachten. Zeker niet bij klanten die al betaald hebben. Het gaat om flinke bedragen, en daar hoort, in het geval van flinke vertragingen, service in de vorm van respons bij. Ik vind het ook fijn als ze bij de NS laten weten wat er aan de hand is en wat de status is van een vertraging, ook als er (nog) niets veranderd is aan de situatie.
That's true, dat is ook 100% waar, maar daar hoef je mij niet over aan te spreken denk ik, ook al ben ik volgens jou de 'woordvoerder' haha... Mail dat dan naar Zepto, dat je dit geen aanpak vind, dat dit mensen afschikt, dat mensen niet weten waar ze aan toe zijn of wat dan ook... en of er wat te regelen valt.
quote:
Ik word er eerlijk gezegd soms een beetje moe van dat je de hele tijd als een soort woordvoerder van het bedrijf optreed. Laat Joep of Remco dat lekker zelf doen.
Ik heb dit topic opgestart omdat ik Zepto tegenkwam op internet en zeer over de specs/ prijs verhouding te spreken was... Na 'n tijd ben ik benaderd door Zepto NL over wie ik was, wat ik deed, hoe ik bij Zepto terecht gekomen was en dergelijke.. Zodoende ben ik 'n beetje in de Zepto wereld gerold. Ook werd er toen voorgesteld om mij gewoon lekker m'n gang te laten gaan in deze Zepto-topics, omdat Zepto NL daar dus geen tijd voor heeft. Joep heeft wel meer te doen dan fora afstruinen op zoek naar Zepto shizzles --> meetings, afspraken, Cebit, beurzen enzovoort
Je verlangt toch ook niet van Mr. KPN dat hij even alles uitbundig komt vertellen op GoT wat betreffende KPN ADSL ofzo.. begrijp je waar m'n punt ligt!? Ik begrijp 't wel dat ik soms een beetje TE overkom als 'Mensen opgelet, Zepto dit, Zepto dat' maar in mijn ogen zijn het meestal nuttige replies
(voorbeeld van die post waarin ik sommige GoTters erop attendeerde dat hun laptop diezelfde dag al langs zou worden gebracht met TNT ipv met DPD)quote:
Je andere bijdragen waardeer ik overigens zeer.
En daar bedank ik voor

quote:
Thyss schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:00:
@Westmania: Je hebt op zich wel een punt als je zegt dat CLB onvoorwaardelijk positief is over Zepto. Als je je wat kritischer, of althans minder overdreven positief, opstelt kom je wat geloofwaardiger over lijkt me zo

Ja zoals ik helemaal bovenin deze post al gezegd heb: 'zo ben ik'
Sommigen van jullie zullen het opvatten als 'reclame-praatjes' 'overdreven positief' en blabla...
Dit is m'n eerste laptop, gelijk een monster qua hardware, zo stil als de neten, draait alle spellen tot nu toe erg goed, typt lekker, wordt niet warm, is lekker portable en dat voor 'n goede prijs dus ja ik ben er zeker zeer positief over! Als de laptop superheet werd en kk veel geluid maakte had ik dat ook gemeld!!
Mensen jullie kunnen mailen naar
rj@zepto.dk, met vragen (Zepto NL zit op de Cebit)
-Whiej 6314 berichten hier op GoT
-CLB wijzigde dit bericht 14-03-2007 18:52 (11%)