Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 15:01:
Ik heb de kans om deze voor 1100 euro 2de hands te kopen ik weet niet hoeduur ik uitkom als ik deze nieuwkoop , ik heb ongeveer 1800 euro te besteden wegens verkoop van mijn macbook
voor mijn werk ben ik vaak op oefening en dan is een laptop echt ideaal lekker 's avonds gamen, dvd kijken
je bedoeld dat zepto binnenkort met nieuwe systemen uitkomen?
hoeveel verschil maakt het als ik een snellere processor neem en een sneller geheugen? een 14.1 inch vind ik groot genoeg dat scheelt ook alweer geld uit tegenover de 15.4 inch
Niet alleen Zepto komt met nieuwe notebooks, ik verwacht wel dat alle merken die een niet al te grote voorraad hebben, vrij snel met laptops komen die de nieuwste techniek hebben.
Het zou nogal stom zijn als fabrikant zijnde om zo een grote laptop verandering een paar maanden uit te stellen.
Want hoevaak komt er nu een nieuwe chipset voor laptops uit? Of een hele nieuwe high-end videokaart?
En als ik naar je tweedehands prijs kijk, nieuw is hij € 1.347,06, zonder Windows, maar verder met dezelfde specificaties. Geen idee of daar Windows bij zit (Legaal dan) anders komt daar ook nog zo een 90 euro bij.
Is trouwens zelf simpel te checken op
www.zepto.nl, wel even op de site aangeven dat je inc btw wilt zien, anders lijkt het nog goedkoper.
Waarschijnlijk zijn de notebooks met die nieuwe specs in het begin iets duurder, maar ik hoop van niet