Zepto Znote 6214W / 6314W - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 11.835 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:25
Zijn de prijzen in Duitsland altijd stukken lager dan in NL, of worden die doorgaans gelijk getrokken?
Op de.zepto.com heb je voor 1288 een 14.1", 2.16 GHz, 2048MB, 160GB 5400rpm, 6 Cell Akku
, Intel® PRO/Wireless, SAMSUNG DVD-RW DL Brenner, Bluetooth® ALLE, Zepto Sleeve M
24 Monate Pickup & Return DE

Op zepto.nl kost hetzelfde 200 euro meer?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-01-2022
matthijst schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:09:
Zijn de prijzen in Duitsland altijd stukken lager dan in NL, of worden die doorgaans gelijk getrokken?
Op de.zepto.com heb je voor 1288 een 14.1", 2.16 GHz, 2048MB, 160GB 5400rpm, 6 Cell Akku
, Intel® PRO/Wireless, SAMSUNG DVD-RW DL Brenner, Bluetooth® ALLE, Zepto Sleeve M
24 Monate Pickup & Return DE

Op zepto.nl kost hetzelfde 200 euro meer?
Heb je wel gelet op de BTW? (linksonder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
michieldg schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:34:
Heb je wel gelet op de BTW? (linksonder)
Zwischensumme: 1083,12
MwSt: 205,79
Summe: 1288,91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
matthijst schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:41:
[...]

Zwischensumme: 1083,12
MwSt: 205,79
Summe: 1288,91
Hmm.. best interessant :)
Maar houd er wel rekening mee dat je service dan ook waarschijnlijk ook via Duistland loopt..

Ik ben zojuist trotse eigenaar geworden van een Zepto 6214W trouwens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
michieldg schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:23:
[...]

Hmm.. best interessant :)
Maar houd er wel rekening mee dat je service dan ook waarschijnlijk ook via Duistland loopt..

Ik ben zojuist trotse eigenaar geworden van een Zepto 6214W trouwens! :D
Europese pick up & return garantie kun je bijkopen voor 24 euro dacht ik (site is traag hier, kan het niet nakijken, ze hadden daar trouwens ook de optie om 36 maanden garantie te kopen).
Ging me er meer om dat het verschil zo groot is en of prijzen doorgaans in NL gelijk worden getrokken met Duitse prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westmania
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-06 10:45
Is het erg dat mijn hard disk een temp heeft van boven de 55 c? NHC geeft telkens een waarschuwing...

Daarnaast zit mijn netsnoer ingeplugd, maar laadt de batterij niet verder op dan 97%... Hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Westmania schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:29:
Is het erg dat mijn hard disk een temp heeft van boven de 55 c? NHC geeft telkens een waarschuwing...
Niet zo'n probleem, meeste hdd's die ik gezien heb zitten ook rond deze temp
Edit: oh wacht, BOVEN de 55? Wat voor temp heb je precies? Onder idle en stress.
Daarnaast zit mijn netsnoer ingeplugd, maar laadt de batterij niet verder op dan 97%... Hoe zit dat?
Dat is niet goed.. Je kan proberen om ff helemaal te laten ontladen en dan weer helemaal opladen. Of als je de makkelijke manier wil doen, RMA.

[ Voor 6% gewijzigd door Moneta op 16-04-2007 20:45 ]

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
Zijn hier ook users die Dell en Zepto gebruiken? Ik zit namelijk zwaar te twijfelen over de Insipron 6400 en een Zepto machine. Werk zelf niet met beide systemen, dus misschien kan iemand me adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:31

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Westmania schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:29:

Die temperatuur lijkt me vrij hoog, maar als je nergens problemen mee hebt zou ik me er niet al te druk om maken. Backups maken moet je sowieso altijd doen. ;)

Daarnaast is het normaal dat op 97% niet wordt opgeladen. Als je een batterij telkens gaat opladen terwijl er maar een klein beetje uit is, is dat niet bevordelijk voor de levensduur. Windows begint pas weer op te laden bij 95% geloof ik.

Zijn er trouwens al mensen die van een zwart QWERTY toetsenbord zijn voorzien? En dan doel ik dus op de mensen die een UK, AZERTY of wit toetsenbord hebben gekregen in eerste instantie.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westmania
Ik heb m ook nog steeds niet. Zou me worden verstuurd, aldus Roelof, maar schiet niet echt op. Over die temp, die was op ongeveer 56C, wanneer moet je je zorgen gaan maken dan?
En mbt mijn batterij, hij loopt wel heel erg snel leeg. Beetje stressen en hup, kan er net een uurtje meedoen... Niemand heeft nog die 12 cell of wel? Vind dat echt wel behoorlijk matig van Zepto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Westmania schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 05:55:
Ik heb m ook nog steeds niet. Zou me worden verstuurd, aldus Roelof, maar schiet niet echt op. Over die temp, die was op ongeveer 56C, wanneer moet je je zorgen gaan maken dan?
Zolang er niks gebeurt geen denk ik altijd maar...
Ik zal als mijn Zepto terug is (vandeweek) ook eens van die temp-progjes installeren!
En mbt mijn batterij, hij loopt wel heel erg snel leeg. Beetje stressen en hup, kan er net een uurtje meedoen...
6 Cells accu heh en ook nog eens 'n graka die veel energie slurpt.. dat gaat niet altijd samen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met notebook hardware control gaat mijn batterij toch wel een uurtje of 2 mee (6-cells)
Als ik game of aan het producen ben steek ik mijn netsnoer wel in, soms geeft dat wel feedback door aardingsproblemen maar da's een plaatselijk probleem met sommige apparaten in mn installatie (alles op 1 net, slecht idee)

Over artifacts, het gebeurt af en toe dat ik 'm opstart en dat er geel/rood gestreepte vierkanten op mn bureaublad staan. Als ik een of ander scherm open gaat 't vanzelf weg. Ik vermoed (hoop) dat 't gewoon een driverspecifiek probleem is.

Anders geen klachten over mn zepto :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind toch dat er de laatste tijd meer problemen opduiken...
logisch, aangezien iedereen hier zijn laptop al een tijdje heeft nu, maar om te zeggen dat de laptop al 'oud' wordt...
De maximum tijd is 9 maanden ofzo, en dat zijn er niet veel, en practisch iedereen heeft al wel een technisch probleem gehad lijkt het...

ik ben op dit moment precies iets minder te spreken over Zepto, en hun service gaat ook achteruit, aangezien die toetsenborden en beschermhoezen zo op zich laten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot hiertoe is het enigfe probleem bij mij dat in winxp , als je scherm open en dichtklapt en zo dat het beeld soms dus niet terugkomt... maar da's dan ook het enige... geen enkel ander probleem tegengekomen... en ik speel met overgeclockt videokaartje hé

heb'm nu zo'n 2 maand denk ik
ik heb m'n zwart tobo, m'n sleeve, m'n ram... alles was binnen de 2 weken in orde hier... ik blijf zeer te spreken over Zepto

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:03:
tot hiertoe is het enigfe probleem bij mij dat in winxp , als je scherm open en dichtklapt en zo dat het beeld soms dus niet terugkomt... maar da's dan ook het enige... geen enkel ander probleem tegengekomen... en ik speel met overgeclockt videokaartje hé
jij ook al : :P
Meestal helpt het om hem nog eens dicht en open te doen. Anders moet je met mstsc of dameware een remote connectie maken en em rebooten ofzo.
Vraag mij af of 't probleem dan bij windows of zepto ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:38:
Anders moet je met mstsc of dameware een remote connectie maken en em rebooten ofzo.
Huh? Waarom niet gewoon de aan/uit knop een paar seconden ingedrukt houden?

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 18-04-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:38:
[...]

jij ook al : :P
Meestal helpt het om hem nog eens dicht en open te doen. Anders moet je met mstsc of dameware een remote connectie maken en em rebooten ofzo.
Vraag mij af of 't probleem dan bij windows of zepto ligt
Ligt niet aan zepto. Ligt aan Windows of Nvidia
Wij hebben er ook last van (MSI). Ik heb mensen gezien met Sony, Asus, Acer, HP en Toshiba.
Kwam ook deze topic tegen: http://forums.microsoft.c...&at=7&ft=11&tf=0&pageid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:14:
[...]

Huh? Waarom niet gewoon de aan/uit knop een paar seconden ingedrukt houden?
zachte reset is altijd beter dan een harde (of gewoon de stroom afknippen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

Beste René,
Jouw laptop is vandaag als het goed is opgehaald bij Zepto denemarken.
Wij verwachten hem morgen of vrijdag hier in IJsselstein bij ons.
Dan gaat hij de zelfde dag met DPD naar jouw doorgestuurd worden.

Groeten,
Joep
Zepto.nl
*O* *O* *O* ik blij *O* *O* *O*

Ijsselstein is bij mij om de hoek (10km) dus gelijk gevraagd of ik het met de fiets kan komen ophalen. Dan heb ik hem nog eerder :9~

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
O kan makkelijk hoor! Ghassem is meestal wel in het pand dus!
Ik krijg morgen m'n Zepto weer terug dus ben benieuwd wat er gefixed is :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
Welke videokaart drivers gebruiken jullie op het moment? Ik heb het idee dat ik niet de goede heb. Kan iemand me een goed linkje geven voor Vista 32 bit? Die in de TS is dood.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Die precieze wel ja, maar je komt wel op de goede site, je klikt 2x en je hebt de goede dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
CLB schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:54:
[...]

Die precieze wel ja, maar je komt wel op de goede site, je klikt 2x en je hebt de goede dus..
Ja, maar als ik die van de link download en installeer krijg ik een error dat hij geen hardware kan vinden die overeenkomt met de driver (de 9754.exe van de 95 serie voor vista). Help? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
CLB schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:28:
O kan makkelijk hoor! Ghassem is meestal wel in het pand dus!
Ik krijg morgen m'n Zepto weer terug dus ben benieuwd wat er gefixed is :)
En?

@michieldg, je kan ook drivers downloaden van www.laptopvideo2go.com , download er de gemodde inf bij, installeer de package, gooi de inf in de folder waar je alles hebt gezet en installeer het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Morgen de nieuwe test-Zepto's bij notebookforum:

Wir haben heute die Abholung der Samples in DK veranlasst und erwarten die Geräte Morgen.
14.1" WXGA+ + T7500 2.2GHz + 2x 1GB DDR2 800 + 80 GB SATA HDD + natürlich NVidia GeForce Go 8600 mit 512MB + Wlan 4965 b/g/n + BlueTouth 2.0+ und 6Cell Akku _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
matthijst schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:20:
Morgen de nieuwe test-Zepto's bij notebookforum:

Wir haben heute die Abholung der Samples in DK veranlasst und erwarten die Geräte Morgen.
14.1" WXGA+ + T7500 2.2GHz + 2x 1GB DDR2 800 + 80 GB SATA HDD + natürlich NVidia GeForce Go 8600 mit 512MB + Wlan 4965 b/g/n + BlueTouth 2.0+ und 6Cell Akku _/-\o_
Om "Ole" maar 's te quoten:
das wird der akkulaufzeit nicht gut tun
Lekker vlot ding :) maar een 12Cell lijkt me geen overbodige luxe.

Uiterlijk zal er wel niet veel veranderd zijn neem ik aan aangezien de 6625 er op het eerste gezicht hetzelfde uit ziet als de 6615WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

Nakebod

Nope.

Woei, dus Zepto heeft al een Geforce Go 8600 klaar liggen? _O_
En.. een C2D T7500, dat is een Centrino Pro/Santa Rosa als ik mij even niet vergis _O_
Dus.. uitbrengen dat ding! :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

dat wordt me nieuwe laptop :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Werkt tot nu toe gewoon weer perfect! Ze hebben verschillende hardware-/ softwaretests gedaan en
dergelijke waar niks bijzonders uitkwam. Ze hebben wel al m'n drivers opnieuw geinstalled dus ik hoop dat 't gewoon daar aan ligt --> fout tussen graka-drivers en BIOS of iets in die trend...
Compunologist schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:52:
[...]
Uiterlijk zal er wel niet veel veranderd zijn neem ik aan aangezien de 6625 er op het eerste gezicht hetzelfde uit ziet als de 6615WD.
Dat hoeft niet in dit topic, maar kan Zepto Znote 6615WD Gamer - Deel 2

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 19-04-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:48:
[...]

Werkt tot nu toe gewoon weer perfect! Ze hebben verschillende hardware-/ softwaretests gedaan en
dergelijke waar niks bijzonders uitkwam. Ze hebben wel al m'n drivers opnieuw geinstalled dus ik hoop dat 't gewoon daar aan ligt --> fout tussen graka-drivers en BIOS of iets in die trend...
Mooi dat je 'm weer terug hebt :) , ze hebben niets qua hardware hoeven te vervangen dus.
Dat hoeft niet in dit topic, maar kan Zepto Znote 6615WD Gamer - Deel 2
Ik had het uiteraard over de 6224W maar aangezien ik daar nog geen foto's van kon vinden ga ik voorlopig af op de foto's van de opvolger van zijn grotere broer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Compunologist schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:06:
[...]

Mooi dat je 'm weer terug hebt :) , ze hebben niets qua hardware hoeven te vervangen dus.
Noopz, maar dat vermoeden had ik zelf eigenlijk al! Verschillende testjes gedaan voor geheugen en graka en dergelijke en die leverder ook geen problemen op.. Zij hebben gewoon andere software gebruikt wat ook geen conflicten gaf dus dat is perfect. Zal even 'n stukje mail quoten:

Wij hebben jou notebook met 3 test programma’s naast elkaar aan het draaien gehad. Vrijdag middag aangezet en vanochtend de resultaten bekeken. Er is geen enkele foutmelding geweest en ik ben dus ook bang dat we die niet gaan vinden. Ik heb eens eerder gehoord van iemand met gelijke problemen, maanden geleden. Deze heeft toen notebook opnieuw geïnstalleerd en nieuwe videodriver geladen. Ik heb hem al maanden niet meer gehoord.

Dus ik ga vandeweek is 'n clean install van Vista doen :)
[...]

Ik had het uiteraard over de 6224W maar aangezien ik daar nog geen foto's van kon vinden ga ik voorlopig af op de foto's van de opvolger van zijn grotere broer.
That's no problem uiteraard, maar andere topicje >:)

Pics tot nu toe alleen dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.zeptoforum.com/files/box_130.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.zeptoforum.com/files/6024w_6224w_front_view_draf_193.jpg

Ik krijg vandeweek de press-foto's binnen als 't goed is, van Zepto zelf ;)
(Als die 6224W niet zo heel erg duur blijkt te zijn (1500,-) wil ik deze wel verkopen.. iemand voor 1200,-?)

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 20-04-2007 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfrisbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-08 07:52
weet niet hoe serieus, maar als ie t nu netjes blijft doen heb ik wel interesse ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 15:09
Moneta schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:19:
Ligt niet aan zepto. Ligt aan Windows of Nvidia
Wij hebben er ook last van (MSI). Ik heb mensen gezien met Sony, Asus, Acer, HP en Toshiba.
Kwam ook deze topic tegen: http://forums.microsoft.c...&at=7&ft=11&tf=0&pageid=0
Voor diegenen die dit topic gaan doornemen op zoek naar een oplossing voor het klep dicht/stand-by/zwarte scherm probleem.
Let op! De 'oplossing' die op het microsoft forum wordt genoemd heeft er bij mij toe geleid dat me notebook helemaal niet meer in stand-by wilde gaan. (Het idee achter de nogal brute oplossing is dat je de driver van ACPI-lid vervangt door een 'onzin' driver; bijv. Volume Manager).
Bij mij ging het scherm inderdaad elke keer netjes aan en uit maar nooit meer in stand-by, dus.
Ik zou graag lezen of iemand het probleem wel op deze manier (of een andere) heeft weten op te lossen.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
drfrisbee schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:05:
weet niet hoe serieus, maar als ie t nu netjes blijft doen heb ik wel interesse ;-)
We kijken wel even... Even kijken wat de prijs van de nieuwe wordt.. of 't me wel waard is..
en of ze er hier thuis blij mee zijn, als ik weer 'n andere laptop koop haha. Maar komt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baserk schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:07:
[...]

Voor diegenen die dit topic gaan doornemen op zoek naar een oplossing voor het klep dicht/stand-by/zwarte scherm probleem.
Let op! De 'oplossing' die op het microsoft forum wordt genoemd heeft er bij mij toe geleid dat me notebook helemaal niet meer in stand-by wilde gaan. (Het idee achter de nogal brute oplossing is dat je de driver van ACPI-lid vervangt door een 'onzin' driver; bijv. Volume Manager).
Bij mij ging het scherm inderdaad elke keer netjes aan en uit maar nooit meer in stand-by, dus.
Ik zou graag lezen of iemand het probleem wel op deze manier (of een andere) heeft weten op te lossen.
Dit is dus de workaround

WORKAROUND!!!
Thanks to Jfrm for his comment about the acpi driver! I have managed to get my laptop working as it should, however this method should probably not be recommended. The driver which caused the problem is within the system category in the device manager and is called "ACPI Lid". It is necessary to disable this driver as it does not function correctly, however due to the drivers nature, this option is unavailable. Therefore I clicked "update driver software" , "browse my computer for driver software", "let me pick from a list...", unticked the box "show compatible hardware" and replaced the driver with a driver which is not likely to have any effect on the system. "Volume manager" in standard devices seemed to work fine without causing any issues. Then after a restart i could close the lid without the screen failing to turn back on when i reopened the lid. In fact the screen even powers off when the lid is closed! If you want you can even disable the new driver, although I haven't at this stage.

en werkt ook hier perfect!, als ik nu op de aan-uit toets duw heb ik ingesteld dat ie op standby springt, scherm dicht = niks, ik heb ook de indruk dat het allemaal wat sneller beweegt op die manier!

prachtig gevonden baserk!
merci daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
Laptopvideo2go.com is down helaas :/
Ik heb ook nog een vaag probleemmet mijn Slotin cd dvd brander: Vista herkent hem namelijk niet. Hij herkent hem wel als je met een cd in de drive boot. Heeft iemand dit probleem ook? Sony heeft de drivers blijkbaar van haar site gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Volgens mij zijn er meer probs met Windows Vista en de slot-in drive...
Zoek even in dit topic zou ik zeggen, alhoewel ik zeker weet dat er nog geen concrete oplossing is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

wooohooo hij is binnen! Nou binnen ik heb hem zelf opgehaald ;)

imand nog tips van de installatie volgeorde van de driver

[ Voor 68% gewijzigd door dfr0st op 23-04-2007 14:08 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westmania
De drivers in deze volgorde installeren:
- Chipset drivers
- VGA driver
- Audio driver
- WLAN driver
- LAN driver

(met dank aan CLB :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
NP

QuickReview - ZNOTE 6224W
Lange erwartet, nun ist es da, das Zepto Znote 6224W, das neue 14" Notebook von Zepto Computers A/S. Vorweg muss man sagen, äusserlich hat sich nicht viel getan, die INNEREN Veränderungen, sprechen eine deutliche Sprache - ich will spielen ;-)

Technische Komponenten:
- NVidia® GeForce 8600M GT (512MB eigener Speicher)
- Intel® Core2Duo T7500 2.2Ghz, 800MHz FSB
- 14.1" WXGA+ TFT 1440x900px (im Sample noch Glare)
- 2x 1GB Kingston RAM, PC6400 800MHz
- 80GB Hitachi HDD, 7200rpm
- DVD Dual Layer-Brenner, Supermulti
- Bluetooth 2.0+
- Intel® Wlan 4965

En uiteraard wat picjes van de Zepto zelf en van wat test-results:
Afbeeldingslocatie: http://aycu31.webshots.com/image/12470/2004799106711399128_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu39.webshots.com/image/13958/2004721645300803796_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu07.webshots.com/image/15606/2004740814114899714_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu39.webshots.com/image/15478/2004753778956961567_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu06.webshots.com/image/12205/2004728903162856779_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu39.webshots.com/image/15478/2004742226023808136_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu13.webshots.com/image/15332/2005313676448107644_rs.jpg
3D Mark 03

Afbeeldingslocatie: http://aycu05.webshots.com/image/13364/2005346584236101686_rs.jpg
3D Mark 05

Afbeeldingslocatie: http://aycu24.webshots.com/image/15743/2005385838612453983_rs.jpg
3D Mark 06 1024 x 768

Afbeeldingslocatie: http://aycu16.webshots.com/image/14335/2005304091672853930_rs.jpg
3D Mark 06 1280 x 800

Afbeeldingslocatie: http://aycu32.webshots.com/image/13831/2005371086731025117_rs.jpg
3D Mark 06 1440 x 900

Afbeeldingslocatie: http://aycu02.webshots.com/image/13561/2005368191907315423_rs.jpg
Aqua-mark

Afbeeldingslocatie: http://aycu01.webshots.com/image/13200/2005377584204114840_rs.jpg
System-overview

En ik quote als laatste Roelof-Jan van Hoften van Zepto:
De eerste tests zijn inmiddels uitgevoerd, en gezien de waarden die nu bereikt worden en die bereikt kunnen worden met volledige DX10 (Vista en Benchmark tests), hebben we een winnaar in huis.

Release datum voor pre ordering zal begin mei zijn!!

Ik kan over de prijzen nog niet al te veel zeggen. Dat de notebooks iets hoger zullen uitvallen, lijkt me duidelijk met deze specs, maar de prijzen zullen in ieder geval uitermate competitief zijn.

Erg erg mooi allemaal, zie die nieuwe Zepto wel zitten haha :9
EDIT: Vind alleen die lichtgekleurde rand niet zo mooi (mja slechte pics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
Ik weet niet wie jouw die plaatjes enzo gegeven heeft of waar je het vandaan hebt maar zowel Santa Rosa als de 8 serie Go's hebben beide een NDA, benchmark resultaten en dergelijke mogen pas midden mei vrijgegeven worden. Heb je dit van Zepto dan zijn ze zwaar in overtreding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik had betere prestaties verwacht van die 8600 Go :x
Ik hooooop heel hard dat het komt omdat er geen goede drivers zijn, of omdat ze op een niet-standaard reso gebenched is.
Want de huidge scores liggen lager/gelijk aan een 7900 als ik naar http://www.notebookcheck....Benchmark-List.844.0.html kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Benieuwd of het scherm glare blijft, of dat het in de uiteindelijke versie mat wordt...

[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 24-04-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Laatst online: 13-09 18:11
Jammer dat Zepto wederom niet met een 17" komt.

Dat wordt dus even wachten tot mei om te zien met welke 17" laptops xxodd en mitracom (clevo barebones) gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij gaat dieze laptop echt wel tegen 1550€ of meer gelanceerd worden (2Gb ram en 100Gb 7200 rpm)

ik blijf content met m'n zepto'ke, hij is mss niet ZO krachtig, maar met 5300 3dmark 05 punten tegenover 6000 heb ik niet het gevoel dat ik serieus moet onderdoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dlocks schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:51:
Jammer dat Zepto wederom niet met een 17" komt.

Dat wordt dus even wachten tot mei om te zien met welke 17" laptops xxodd en mitracom (clevo barebones) gaan komen.
Vind 't juist wel relaxed, lekker klein, compact en toch ultra-geilish!
Kijk voor 'n 17" eens naar de BTO 17W24+, dat is 'n ding... pfff :9~
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:57:
volgens mij gaat dieze laptop echt wel tegen 1550€ of meer gelanceerd worden (2Gb ram en 100Gb 7200 rpm)

ik blijf content met m'n zepto'ke, hij is mss niet ZO krachtig, maar met 5300 3dmark 05 punten tegenover 6000 heb ik niet het gevoel dat ik serieus moet onderdoen :D
Mwah ben benieuwd...
Haha idd niet 'ZO' krachtig pff. m'n huidige Zepto is 'n uber-juweeltje idd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Laatst online: 13-09 18:11
CLB schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:01:
[...]
Vind 't juist wel relaxed, lekker klein, compact en toch ultra-geilish!
Is ook zo, maar ik ben op zoek een laptop om mijn desktop te vervangen. Wat groter en lomper is geen bezwaar.
Kijk voor 'n 17" eens naar de BTO 17W24+, dat is 'n ding... pfff :9~
Ja dat is een mooi ding, maar in mei komen de laptops met Santa Rosa processoren die zuiniger, goedkoper en sneller zijn: nieuws: 'Introductie vernieuwd Centrino-platform op 9 mei' (plus nog wat andere voordelen).

Ik weet, normaal gesproken kun je wel blijven wachten op nieuwe technieken omdat er altijd wel weer wat nieuws komt waar je op kunt gaan wachten. Echter in dit geval gaat het om nieuwe processoren hetgeen ca 1 x per jaar voor laptops voorkomt (plus ook nog eens nieuwe grafische kaart). Dus je zou wel gek zijn als je nu een laptop koopt die minder snel, minder zuinig en duurder is dan de laptops die over 2 a 3 weken te koop zijn.

Tweede nadeel van die BTO vind ik de grafische kaart. Dat had beter gekunt. Als je naar onderstaande overzicht kijkt met benchmarks van grafische kaarten voor laptops dan heeft de GF 7700 een klasse 2 vermelding. Ik wil minimaal een grafische kaart die een klasse 1 vermelding heeft (zoals GF 7900/7950 etc):
http://www.notebookcheck....Benchmark-List.844.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dlocks schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:17:
[...]
Is ook zo, maar ik ben op zoek een laptop om mijn desktop te vervangen. Wat groter en lomper is geen bezwaar.
Yes dat is idd voor jou weer 'n pluspunt, ikzelf wil dus lekker compact ;)
[BTO-geblaat]
That's true about Santa Rosa and graka's :)

Had beter gekunt... Tsjaa uiteraard :) Zelf vind ik 'n GO7700 wel 'n erg mooi 'tussenmaat'
die zeker past bij de rest van de BTO: 4 speakers + subwoofer & ingebouwde TV-tuner :)

EDIT: Als je echt wilt gamen dan owned 'n desktop gewoon easy peasy :)

Mja misschien komt BTO wel met nieuwe shizzles binnekort of wacht even op de HEL-90 :*)

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 24-04-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwa design vind ik de 6314W toch mooier..!

waarom kan je trouwens op nl.zepto.com een 6314W wel een T5200 bestellen en op de zepto.com internationale site dat niet en begint het bij een T5600?

En zullen de prijzen van de 6314W ook straks beetje dalen als de nieuwe zepto er is?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Laatst online: 22-08 08:59
Bruute foto's CLB :D het folie zit er nog op lol

Valt me nog mee hoe niet veel hogere score de 8600 haalt ten opzichte van de 7600, ik vraag me af of de prijs dus ook ongeveer gelijk zal blijven. Ik zit toch wel goed met mijn 6214W, naast DX10 is er niet zo veel anders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:31:
En zullen de prijzen van de 6314W ook straks beetje dalen als de nieuwe zepto er is?
Neem ik aan van wel totdat de 6624W (en 6324W?) mainstream zijn geworden en de 6214W en 6314W uit 't assortiment worden gekicked.. Neem aan dat Zepto alleen door wil gaan met de nieuwe modellen...
Vond ik nou ook :9
Valt me nog mee hoe niet veel hogere score de 8600 haalt ten opzichte van de 7600, ik vraag me af of de prijs dus ook ongeveer gelijk zal blijven. Ik zit toch wel goed met mijn 6214W, naast DX10 is er niet zo veel anders aan.
Ik vind het 1440 x 900 scherm wel erg aantrekkelijk klinken op zo'n 14,1" schermpje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:51:
[...]

Neem ik aan van wel totdat de 6624W (en 6324W?) mainstream zijn geworden en de 6214W en 6314W uit 't assortiment worden gekicked.. Neem aan dat Zepto alleen door wil gaan met de nieuwe modellen...
Dat doen ze toch niet binnen een termijn van 1 a 2 maanden na de launch van de nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het wat vreemd dat "nu ineens" 1440*900 wél gaat op hetzelfde formaat scherm... ik had het van in den beginne liever zo gezien, maar kwerk toch altijd met 1920*1200 externe monitor als ik serious business wil doen :) dus op zich niet erg...
1280*800 is nog goed te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Laatst online: 22-08 08:59
CLB schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:51:
[...]

Ik vind het 1440 x 900 scherm wel erg aantrekkelijk klinken op zo'n 14,1" schermpje... :)
ja dat had ik ook graag gezien op mijn laptop ja :D naja jammer dan he :P

Ik vraag me af, houden die gasten nou contact met jou CLB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
HammerT schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:11:
[...]

ja dat had ik ook graag gezien op mijn laptop ja :D naja jammer dan he :P
Inderdaad schijt, op 1280x800 kun je lekker met alles op (ultra)high gamen :)
Ik vraag me af, houden die gasten nou contact met jou CLB?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

heeft er iemand al de zepto 300mbit op n werkend gekregen?

Ik heb vandaag een Linksys WRT300n gekocht, maar ik heb alleen een connectie van 54Mbps. Of gebruikt de linksys net een andere n protocol?

opeens deed hij het, jammer genoeg was de wrt300 niet sterk genoeg om door de betonnen weg richting de werfkelder te gaan.

[ Voor 24% gewijzigd door dfr0st op 25-04-2007 23:13 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie topics hier!

Mooi dat ik hier eerder van mijn zepto's verszendstatus op de hoogte werd gesteld dan door tnt zelf!

Ik heb alleen een vraag aan alle gelukkige zepto bezitters...

Zou iemand z'n langzame 160gb willen ruilen voor mijn snelle (7200rpm) 80gb. Ik heb namelijk meer nodig dan 80gb.

Verder heerlijk ding die 6214w!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK ben ook van plan om een zepto aan te schaffen na de vele positieve reacties en ik vind de laptop er geweldig uitzien.

Ik ben ook van plan om er op te gaan gamen, ik zat te denken aan dit systeem

14.1" WXGA Crystal Clear 1280x800 (6214W)

2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7200 4MB

nVidia Geforce Go 7600 512MB grafische kaart

2048MB (2x1024) DDR2 PC5300 - 667MHZ

100GB 7200omdr. SATA Hitachi

Is dit snel genoeg voor de laatste games? ik vraag mij af of een snellere processor bijvoorbeeld de 2.16 of een sneller geheugen hierbij veel uitmaakt? of is het verschil minimaal?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Groet marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik zou die niet nemen.
Niet nu iig.
Als je ~1 maand wacht heb je voor hetzelfde geld een C2D T7300, GF Go8600 (Met DX10), en PC6400 - 800 MHz geheugen.

En ja, die vga is goed genoeg voor de laatste games. Misschien niet alles op high, maar goed speelbaar.
Dus hij is niet slecht, maar als je even kan wachten, zou ik even wachten :)

* Nakebod wacht inmiddels al 2 maanden tot de verniewde notebook dingetjes komen
Dus ik blijf ook nog even wachten :) Zovaak zijn er niet zulke redelijk grote vernieuwingen qua notebooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de kans om deze voor 1100 euro 2de hands te kopen ik weet niet hoeduur ik uitkom als ik deze nieuwkoop , ik heb ongeveer 1800 euro te besteden wegens verkoop van mijn macbook
voor mijn werk ben ik vaak op oefening en dan is een laptop echt ideaal lekker 's avonds gamen, dvd kijken
je bedoeld dat zepto binnenkort met nieuwe systemen uitkomen?
hoeveel verschil maakt het als ik een snellere processor neem en een sneller geheugen? een 14.1 inch vind ik groot genoeg dat scheelt ook alweer geld uit tegenover de 15.4 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

nou mijn gloednieuwe zepto 6214w loopt al gelijk vast met het opstarten van premiere pro 2.0.

Eerste keer sinds lange tijd dat ik een BSOD heb gezien :(

Heb even een filmpje en foto's online gezet:

http://www.forestpoker.com/zepto/

Hopelijk is het een softwarefout, ik ga alles effe opnieuw installeren.

[ Voor 6% gewijzigd door dfr0st op 28-04-2007 15:50 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 15:01:
Ik heb de kans om deze voor 1100 euro 2de hands te kopen ik weet niet hoeduur ik uitkom als ik deze nieuwkoop , ik heb ongeveer 1800 euro te besteden wegens verkoop van mijn macbook
voor mijn werk ben ik vaak op oefening en dan is een laptop echt ideaal lekker 's avonds gamen, dvd kijken
je bedoeld dat zepto binnenkort met nieuwe systemen uitkomen?
hoeveel verschil maakt het als ik een snellere processor neem en een sneller geheugen? een 14.1 inch vind ik groot genoeg dat scheelt ook alweer geld uit tegenover de 15.4 inch
Niet alleen Zepto komt met nieuwe notebooks, ik verwacht wel dat alle merken die een niet al te grote voorraad hebben, vrij snel met laptops komen die de nieuwste techniek hebben.
Het zou nogal stom zijn als fabrikant zijnde om zo een grote laptop verandering een paar maanden uit te stellen.
Want hoevaak komt er nu een nieuwe chipset voor laptops uit? Of een hele nieuwe high-end videokaart?

En als ik naar je tweedehands prijs kijk, nieuw is hij € 1.347,06, zonder Windows, maar verder met dezelfde specificaties. Geen idee of daar Windows bij zit (Legaal dan) anders komt daar ook nog zo een 90 euro bij.
Is trouwens zelf simpel te checken op www.zepto.nl, wel even op de site aangeven dat je inc btw wilt zien, anders lijkt het nog goedkoper.

Waarschijnlijk zijn de notebooks met die nieuwe specs in het begin iets duurder, maar ik hoop van niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een redelijk groot budget, ik zat te kijken voor een alienware maar je betaald ten eerste dik voor het merk en dan de verzendkosten. Zepto lijkt me veelbelovend ik heb alle topics doorgebladerd enz.. reviews gelezen. Gek dat ik er hiervoor nooit van gehoord heb.
Ik twijffel ook tussen de 14.1 en de 15.4 inch en dat heeft te maken met de resolutie ik wil gewoon een game kunnen spelen op 1024x800 bijvoorbeeld en dan niet lopen kloten met zwarte balken enz..
tevens op mijn macbook is elke andere resolutie als de hoogste ook erg lelijk en lijkt niks meer zo haarscherp. Daarom lijkt een 14.1 inch mij beter vanwege de minder hoge resolutie of praat ik nu nonsens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Gamen op mijn 14.1 inch laptop vind ik echt groot genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
dfr0st schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 15:49:
nou mijn gloednieuwe zepto 6214w loopt al gelijk vast met het opstarten van premiere pro 2.0.

Eerste keer sinds lange tijd dat ik een BSOD heb gezien :(

Heb even een filmpje en foto's online gezet:

http://www.forestpoker.com/zepto/

Hopelijk is het een softwarefout, ik ga alles effe opnieuw installeren.
Welke Windows versie draai je? Ik heb Premiere pro2.0 hier goed draaien op Vista 32 bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

ik draai xp, de foutmeldingen zijn misschien een driver probleem als ik kijk op de site van MS. Dus heb net xp opnieuw geinstalleerd en ben nu Autopatcher aan het draaien. Zodirect gaat premiere 2.0 er weer op.
Draait het niet dan fiets ik dinsdag wel weer richting ijselstein, om mijn laptop weg te brengen.

[ Voor 19% gewijzigd door dfr0st op 29-04-2007 12:54 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Yeaaahhhh alles werkt weer! pppppffff daar gaat even wat spanning van me af

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vervelend dat je niet gewoon windows XP kunt bestellen op zepto.nl ik weet niet of ik wel zo nodig vista wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
dfr0st schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:17:
Yeaaahhhh alles werkt weer! pppppffff daar gaat even wat spanning van me af
:)
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:27:
vervelend dat je niet gewoon windows XP kunt bestellen op zepto.nl ik weet niet of ik wel zo nodig vista wil hebben
Hebben ze wel gedaan hoor! Vista is 't nieuwste heh, dus lijkt me logisch.. Mail ze anders eventjes of ze nog XP aan je kunnen leveren of bestel XP anders via 'n andere manier.. Toch niet zo'n probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le_chiel
  • Laatst online: 13-09-2024
ik heb vandaag mijn zwarte tobo en 12 cell batt gehad. maar die batt past er niet goed in iemand anders ook dit probleem ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jij had wit en nu heb je zwart tobo.. is het een 'qwerty'.. Dan komt de mijne ook vandeweek denk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le_chiel
  • Laatst online: 13-09-2024
ja qwerty :d ben er wel blij mee dat wit was echt lelijk, heb ook een Logitech Alto gekocht, echt een heerlijk ding als je veel moet typen of gaat gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die performance is zeer reëel. Er is een boost van ongeveer 1.6x, wat de 7600Go ook had ten opzicht van de 6600Go. Maar ik vind dat er wel nadrukkelijk gezegt moet worden dat dit gewoon op Vista draait, en ja met Vista zijn zowieso je scores lager. Een 3dmark06 score van 4000 is wel te halen op XP. En dat is al heel snel in de buurt van een X1800 hoor.

Nu nog wachten op betere drivers en hopelijk ook betere XP drivers. Er zijn zat tweakers die wel dual boot willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmmmz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-08 07:40
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:03:
Die performance is zeer reëel. Er is een boost van ongeveer 1.6x, wat de 7600Go ook had ten opzicht van de 6600Go. Maar ik vind dat er wel nadrukkelijk gezegt moet worden dat dit gewoon op Vista draait, en ja met Vista zijn zowieso je scores lager. Een 3dmark06 score van 4000 is wel te halen op XP. En dat is al heel snel in de buurt van een X1800 hoor.

Nu nog wachten op betere drivers en hopelijk ook betere XP drivers. Er zijn zat tweakers die wel dual boot willen doen.
Is directx 10 niet exclusief voor vista? Zullen gamers nog lang willen dual booten als DX10 features enkel te vinden zijn in vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk op dat punt maar spellen als Doom 3 en Oblivion blijken wel zeer slecht te lopen op Vista. Ik geef je ook gelijk maar aan de andere kant heb je dus ook spellen die gewoon niet Vista geschikt zijn zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
hmmmz schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:25:
[...]

Is directx 10 niet exclusief voor vista? Zullen gamers nog lang willen dual booten als DX10 features enkel te vinden zijn in vista?
Heb vandeweek 'n nieuwsbericht gelezen op de GoT-FP waarin hackers claimden DX10 ook gewoon op XP te kunnen laten draaien en dergelijke! Als dat zo is, wordt 't wel heel erg leukjes natuurlijk...

Zelf zweer ik bij Vista (Home Premium 32 bits) Al m'n spellen werken perfect :9
Age of Empires II
Age of Empires III
C&C - Tiberium Wars
FEAR
Gridwars
GTA2
GTA - San Andreas
Hitman - Codename 47
PREY
SOF II
Swat 4
Unreal Tournament

Zijn dus oude spellen en nieuwe spellen door elkaar, maar ze werken dus allemaal ubergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Ik heb mijn Zepto nu te koop aangeboden op Marktplaats en tweakers gezet, voor 1100 euro + gratis Belkin laptop tas. Na een tijdje een laptop te hebben gebruikt ben ik er toch achter gekomen dat ik liever achter een desktop zit aangezien ik, als ik op de pc zit, dit toch thuis doe :).
V&A aangeboden: Zepto 6214W Mobile Gamer - Core 2 Duo T7200 2.0Ghz - 512Mb Video - 2Gb -

[ Voor 9% gewijzigd door Xedev op 02-05-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nu eindelijk zijn us toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaait

vrij belachelijke vraag, maar waar de fuk zit de INSERT-toets?

Heb 'm al een paar keer per ongeuk ingedrukt maar waar hij precies zit weet 'k nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:19:
heeft iemand nu eindelijk zijn us toetsenbord?
Ja Gaming-Ares heeft 'm binnen :) Zelf mis ik 'm helemaal niet,
maar wil er toch graag 'n US inzetten ivm doorverkoop en dergelijke.

@ Hierboven: Volgens mij aan de rechterkant van je spatiebalk

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 02-05-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:27:
[...]

Ja Gaming-Ares heeft 'm binnen :) Zelf mis ik 'm helemaal niet,
maar wil er toch graag 'n US inzetten ivm doorverkoop en dergelijke.

@ Hierboven: Volgens mij aan de rechterkant van je spatiebalk
:*)

INS

lol thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
NP! Heb gelijk even de prijzen van de desbetreffende configs in de TS aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtrmEend schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:12:
Ik heb mijn Zepto nu te koop aangeboden op Marktplaats en tweakers gezet, voor 1100 euro + gratis Belkin laptop tas. Na een tijdje een laptop te hebben gebruikt ben ik er toch achter gekomen dat ik liever achter een desktop zit aangezien ik, als ik op de pc zit, dit toch thuis doe :).
V&A aangeboden: Zepto 6214W Mobile Gamer - Core 2 Duo T7200 2.0Ghz - 512Mb Video - 2Gb -
je moet even je mail checken! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand al een realistische schatting voor de nieuwe modellen? Mijn broer gaat er nu ook een kopen en wacht dus waarschijnlijk nog even, als 't niet te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Realistische schatting is er nog niet echt ivm nVidia en de release vd GO8600 :)
Persoonlijk zou ik er wel op wachten of je moet genoegen nemen met deze specs!

Als de prijzen van de nieuwe serie niet te hoog zijn, verkoop ik deze 6214W denk ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
XtrmEend schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:12:
Ik verander deze prijs naar 1000 euro. Hoop iemand te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelfs zin om een 2e zepto te kopen voor 1000€ :)
man wat een prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtrmEend schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:09:
[...]

Ik verander deze prijs naar 1000 euro. Hoop iemand te vinden.
Mijn broer heeft er een nodig, en voor die prijs is't wel zeer interessant.
Er moet wel een factuur bij zijn, want 't is voor bedrijfsdoeleinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Misschien kan 't 'n beetje buitenom dit topic worden geregeld..? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
Volgens mij is het zoiezo niet de bedoeling dat je via dit topic je notebook probeert te verkopen, daar heb je V&A voor.. zorg er dus niet voor dat dit topic gesloten word, zou beetje zonde zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nr12
  • Laatst online: 16-09 14:11
Weet iemand of ik in mijn 6214W een 8600 go kan laten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ist nicht possible :)

EDIT: Maar met 'n 1280x800 schermpje heb je helemaal geen GO8600 nodig imho :)

[ Voor 65% gewijzigd door CLB op 04-05-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nr12
hehehe das waar maar vroeg het me af,. de man van de winkel waar ik hem heb gekocht zou dit voor me uitzoeken. Het leek me zelf al erg onwaarschijnlijk maarja het kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
De man uit de winkel... Welke winkel!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nr12
nee,.. de man VAN de winkel (aka internet winkel of wel www.denned.nl zepto shop (winkel) & repair services)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
ahaa ik dacht al, zijn ze ook te koop in reallife winkels.. maar bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik ga m'n Zepto 6214W ook verkopen:

14,1" WXGA Crystal Clear 1280 x 800
nVidia GO 7600 512MB
Intel Core 2 Duo T7200 2,00GHz
2048MB DDR2 - 667MHz DC
100GB @ 7200 rpm
DVD+-RW DL
ntergrated BT & Wi-Fi
passende Zepto-sleeve
MS Windows Vista Home Premium 32 bits (OEM-versie)

3 maanden oud dus nog 21 maanden garantie en 3 maanden op de batterij

Moet nog even kijken hoe dat gaat met 't 'overgeven' van m'n Windows-licentie...

Zal vanavond even 'n V&A advertentie in elkaar knutselen die ik ier dan wel plaats ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 05-05-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Let me guess, je gaat voor de 6314W :P
Volgens mij leg je er dan uiteindelijk best wel wat op toe, om het nieuwste te hebben.

Is die Vista een OEM? Dan is het overdragen niet zo moeilijk, die hoort dan gewoon bij die laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het gewoon smaak van iedereen dat ze een zwarte 6213W nemen ipv de witte 6314W?

CLB ik heb miss wel intresse.. wou alleen best graag een witte.. ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allez ik begrijp echt niet dat iedereen zijn huidige zepto opeens wilt wegdoen... supergoei toestelletje, en die nieuwe modellen gaan zeker beginnen bij 1500+ € vermoed ik.
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste