Hey jongens!
Ben al tijdje op zoek geweest naar een laptop die aan mijn strenge eisen voldoen. Ik zocht een laptop dat draagbaar is (14,1" of kleiner), waarop ik kan gamen (goeie graka), stylish is
EN dat betaalbaar was xD
Ik dacht dat ik een onmogelijke combinatie had gemaakt. Ik vond compacte laptops, maar daar kon je niet op gamen. Ik vond mooie laptops, maar die waren duur. Ik vond gaming laptops, maar die waren weer fugly.. Na uren zoeken tussen de honderden verschillende laptops, gaf ik het bijna op. Totdat ik dit topic tegenkwam.
Nadat ik dit topic had doorgelezen en de site van Zepto grondig had bekeken, waarbij ik m'n eigen Znote 6214W samenstelde, was ik er uit! Ik heb mijn ultieme laptop gevonden

Snel, compact, stylish EN betaalbaar.
Voor zover mijn kleine introductie
Ik kreeg de neiging om er meteen één te bestellen, maar na grondig verschillende forums af te speuren, kwam ik erachter dat Zepto binnenkort (mei) nieuwe modellen uitbrengt. Als opvolger op de 6214W/6314W komt de 6224W/6324W. Nadat ik zag wat hierin zat, ben ik van plan om nog ff te wachten
6224W/6324W Verbeteringen t.o.v. huidige versie:
Intel Centrino Santa Rosa
WXGA+ beeldscherpie
GeForce Go 8600 512mb
Optie om HD-DVD brander erin te zetten
Vast nog meer shizzle, die ik nu vergeten ben
Na een mailtje gestuurd te hebben naar Zepto, kreeg ik een mail terug waarin stond dat de 6224W/6324W ongeveer €100,- duurder is dat de huidige versie. Dat heb ik er zeker voor over
De verpakking voor de geïnteresseerden:
Uiterlijk blijft ongeveer zelfde, ziet er dus gelikt uit
Misschien kan iemand een nieuwe topic aanmaken voor de nieuwe Zepto notebooks