Valt wel mee hoor. Sony Ericsson wil dit jaar totaal 60 nieuwe telefoons op de markt brengen.quote:
Is dat slechts een introductie van een nieuw product dat ze ergens in de loop van dit jaar op de markt gaan brengen of zal het ook vanaf aanstaande dinsdag verkrijgbaar zijn?quote:urrie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:27:
Ik was gisteren op de Launch van HTC en mocht even met 2 nieuwe devices spelen, ik kan jullie verzekeren dat HTC op 5 juni met een "klein en plat" uniek device komt, helaas kan ik alleen maar zeggen dat dit bericht hieronder helemaal klopt en werkt als een trein.
http://www.webwereld.nl/ref/rss/46598
[...]
Wii NTSC/U regiovrij met dank aan Argon chip en Wii-clip
HTPC/GamePC:
MSI P7N Platinum / Jetway 8800GT 512MB / Intel C2D E2200 OC'ed / 2x1GB Corsair XMS2 PC5300 @ PC6400 4-4-4-12
Aan de andere kant HTC is best wel officieel stil geweest over deze telefoon, dus het zou kunnen. Maar dan verwacht ik ergens nog wat leuke extra functies in de telefoon waar nog niet over gesproken is.
Ben benieuwd....
What a fine day for Science! | Specs
Zou wel mooi zijn, want dan heb je ECHT alles in 1
interessant
http://www.theunwired.net/?itemid=3883
ook dit ziet er zeker interessant uit alhoewel het hier niet veel mee te maken heeft,
maar wij waar wij als gadgets freaks wel van houden.
http://www.microsoft.com/surface/
jasperv525 wijzigde dit bericht 31-05-2007 18:20 (5%)
Reg. datum: 09 december 2005
Reg. datum: 07 november 2002
A2DP zit standaard in Windows Mobile 5 (aku 2) en hoger.quote:Hyena2 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:30:
Weet iemand of er op deze Kaiser ook BT met A2DP ondersteuning heeft/gaat krijgen? Dat zou mooi zijn om wat muziek te kunnen luisteren via de carkit en gesproken navi via de speakers in de auto.
Dit zit dus ook in de Kaiser.
Reg. datum: 09 december 2005
Zit echter één groot nadeel aan.quote:Hyena2 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:07:
Jeez ik loop heel erg achter geloof ik. Dacht dat A2DP een BT hardware specifieke functie was. Dus dit betekend dat je met WM5 & 6 gewoon alle met BT uitgeruste apparaten kan laten werken met A2DP carkits. Das wel heel fijn!
De A2DP in Windows Mobile is in vrijwel alle gevallen die ik ken software matig. Dit betekend een zeer hoge processor belastig waardoor je weinig andere dingen naar A2DP op je apparaat kan gebruiken.
Ik heb de specificaties van de processor in de Kaiser gelezen. Technisch gezien moet deze hardware matig A2DP kunnen, echter betwijfel ik of HTC dit gaat toepassen.
Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?
Reg. datum: 25 augustus 2004
quote:Huntor schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:47:
Aan de andere kant HTC is best wel officieel stil geweest over deze telefoon, dus het zou kunnen. Maar dan verwacht ik ergens nog wat leuke extra functies in de telefoon waar nog niet over gesproken is.
Wat ik graag zou willen zien is Windows SideShow functionaliteit!quote:jasperv525 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:19:
mmm misschien gaat HTC ook gebruik maken van een multitouch display!
interessant
http://www.theunwired.net/?itemid=3883
ook dit ziet er zeker interessant uit alhoewel het hier niet veel mee te maken heeft,
maar wij waar wij als gadgets freaks wel van houden.
http://www.microsoft.com/surface/
Ik weet zeker dat ik 5 juni een illusie armer zal zijn, maar tot die dag zal ik stiekem toch blijven hopen.
>>>insert witty remark here<<<
Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?
Er even van uitgaande dat je je berichten, taken en aankomende afspraken (kalender) op je Today scherm heb staan, wat is dan nog de toegevoegde waarde van Sideshow aan een Pocket PC/Smartphone? Je hebt al een LCD scherm aan de buitenkant van je apparaat en het staat altijd in een soort van stand-by mode. Ik zie het nut er niet van in om Sideshow aan een Windows Mobile device toe te voegen.quote:TommyCP schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:20:
Wat ik graag zou willen zien is Windows SideShow functionaliteit!
FlowDesign wijzigde dit bericht 31-05-2007 23:22 (18%)
Wii NTSC/U regiovrij met dank aan Argon chip en Wii-clip
HTPC/GamePC:
MSI P7N Platinum / Jetway 8800GT 512MB / Intel C2D E2200 OC'ed / 2x1GB Corsair XMS2 PC5300 @ PC6400 4-4-4-12
quote:FlowDesign schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:21:
[...]Ik zie het nut er niet van in [...]
Ik wel: For Great Justice!
Je zou het dan even moeten zien als een verlengstuk van je laptop neem ik aan dat hij bedoeld. Dat je je (bij wijze van spreke) mp3-afspeelprogramma op de laptop via je HTC bediend, omdat aldaar de grafische weergave is van die software. Allemaal afgehandeld door SideShow.
Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...
Is dit wel zo?quote:adewidt schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:18:
[...]
Zit echter één groot nadeel aan.
De A2DP in Windows Mobile is in vrijwel alle gevallen die ik ken software matig. Dit betekend een zeer hoge processor belastig waardoor je weinig andere dingen naar A2DP op je apparaat kan gebruiken.
Ik heb de specificaties van de processor in de Kaiser gelezen. Technisch gezien moet deze hardware matig A2DP kunnen, echter betwijfel ik of HTC dit gaat toepassen.
Wat?quote:
De Qualcomm processor heeft een Audio Encoder in de chip zitten. Ik weet niet precies in welk formaat A2DP audio gaat, maar volgens mij is een van de formaten AAC.
In de huidige Windows Mobiles telefoons wordt het geluid omgezet door de processor.
Zo ver ik weet zit hier het grote probleem van A2DP bij Windows Mobiles.
Het moet in ieder geval een stuk efficienter kunnen. Op mijn k800i merk je geen verschil met A2DP headset op of geen. Ook kan de k800i zo'n 12-14 uur nonstop spelen, bij mijn P3600 is de met A2DP de batterij binnen 2 uur leeg, ook is het apparaat daarnaast geheel onbruikbaar. Dit zelfde effect is ook merkbaar op andere HTC toestellen.
Reg. datum: 25 augustus 2004
"... een ontwerp dat lijkt op die van Sun's Ultrasparc CPU's, gaat retesnel worden..."
"... heeft meerdere DSP's, dus is in feite een dual-core CPU..."
"... gaat de XScale CPU's qua snelheid zeker verslaan..."
En de uitkomst hiervan is bekend: de TI OMAP is een goedkope chip het qua pure rekenkracht tegen de meeste andere CPU's aflegd. Nu helpt het trouwens ook niet dat veel software niet voor het ontwerp van de OMAP is geoptimaliseerd, maar zelfs mét geoptimaliseerde software is de OMAP nog niet snelheidsmonster dat iedereen dacht dat het zou zijn.
Misschien dat ik nu een beetje belerend klink (mijn excuses), maar mijn verwachtingen zijn gewoon niet bijster hoog.
Al is een snelheid van 400 MHz eigenlijk best netjes. Misschien dat het meevalt...
>>>insert witty remark here<<<
Een gezonde kritische blik met een nette onderbouwing. Kan ik me in vindenquote:TommyCP schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:25:
Misschien dat ik nu een beetje belerend klink (mijn excuses), maar mijn verwachtingen zijn gewoon niet bijster hoog.
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
quote:DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 10:52:
En toen was er een nieuwe toestelverwachtingen met de P4550 erin
Klik
ik snap dat je redirects naar je eigen pagina wilt hebben maar je zou ook gewoon kunnen melden dat ie in week 30 wordt verwacht
Week 30 (week van maandag 23 juli) dus.
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
quote:Crusader schreef op zondag 03 juni 2007 @ 10:58:
[...]
offtopic:
ik snap dat je redirects naar je eigen pagina wilt hebben maar je zou ook gewoon kunnen melden dat ie in week 30 wordt verwacht
Week 30 (week van maandag 23 juli) dus.
Ach jah, je moet er wat voor over hebben.
Reg. datum: 14 november 2003
Je forum heeft MySQL errors, even fixen dus. Wat is de bron van deze verwachting, waar komt de data vandaan?quote:DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:26:
[...]
offtopic:
Ach jah, je moet er wat voor over hebben.
Week 30 is net in de vakantie periode, dan wordt het m halen na de vakantie.
www.rijschool-him.nl
Dit topic is gesloten. ![]()