hmmm, volgens mij staat er 'blokken' ipv blokkeren......... Dat je dus een lijst krijgt ipv de blokken die je nu in je menu hebtquote:
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
GoT Index » GSM's » Het Samsung D900(i) Topic Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]hmmm, volgens mij staat er 'blokken' ipv blokkeren......... Dat je dus een lijst krijgt ipv de blokken die je nu in je menu hebtquote:rooie60 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 00:08:
Heb hele D900 doorgenomen,had alles eerst hier gelezen,maar één ding ....
Wat is (bij display instellingen) bij de optie 'stijl hoofdmenu' blokkeren of lijst?
Blokkeren staat aangevinkt nu, durf ff niet te veranderen omdat ik de d900 net pas een uur heb en bang ben het niet terug te kunnen vinden.
Nee echt blokkerenquote:Flipm0de schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 11:35:
[...]
hmmm, volgens mij staat er 'blokken' ipv blokkeren......... Dat je dus een lijst krijgt ipv de blokken die je nu in je menu hebt
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Ik begrijp het nu,foutje dus,maar kan jij me zeggen wat ik verkeerd doe met verplaatsen van afbeeldingen en mp3's naar de geh.kaart?quote:CLB schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:01:
Zet 'm maar eens op lijst, dan krijg je je menu's in 'n lijst te zien!
'Blokkeren' zal gewoon 'n taalfoutje zijn dan
Erg vreemd want ik kan wel nog gewoon bellen met me KPN-Prepaid nummer.quote:Je aanvraag is op 30-3-2007 afgekeurd. De aanvraag is afgewezen, want het telefoonnummer is niet (meer) in gebruik bij deze telecomaanbieder. Geef de juiste Telecom aanbieder door aan T-Mobile.

EOS 30D | MacBook | Playstation 3 | PSN: LT_Dirty_Harry
Heb ook pas 2 dagen de D900. Me eerste samsung telefoon, had hiervoor een SE k750.quote:rooie60 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:46:
Ik heb al meerdere malen gelezen dat je ringtones,afbeeldingen op je kaart moet zetten (handmatig) dus sommige van jullie zijn ermee bekend,en niémand die het mij ff wil uitleggen........ik zei al ik ben SE en nokias gewend,daar selecteer je verpl.naar geh.kaart en klaar.
Ben er inmiddels achter dat het bij deze foon meer handelingen nodig heeft,erg omslachtig maar ben er uit,smeet hem bijna naar hoofd van mijn man.
Misschien was het voor jullie een domme vraag,maar er zijn mensen die net als ik voor het éérst n samsung kopen en dan is het wel zo vriendelijk dat iemand ff een tip geeft.
Ik had n paar vragen die ik niet snapte,maar heb deel 1 helemaal gelezen,alle vragen werden daarin beantwoord,ik ben zo iemand die wel eerst forum leest en handleiding leest en eerst zelf de foon uit probeerd,dus ben geen gemakzuchtig mens.
Daar komt bij dat ik vragen tegenkwam die je zelf ook kunt weten als je het boekje leest,of met de foon speelt,maar dié werden vaak wél beantwoord door sommige van jullie....!
Ik was aan uren aan het kl*ten met handmatig overzetten van MP3's en afbeeldingen wat me niet lukte en daar krijg ik geen antwoord op,terwijl een heleboel het wisten.
btw het stikkertje op de voorkant,op display heeft een uitsparing en zit niet over het boxje heen.
Heb ook fullscreen afbeelding nu op foon,zonder toets geluiden.
is ie wel geïnstalleerd? drivers en zo?quote:Flipm0de schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 13:38:
net een Sandisk 1gig kaartje gekocht maar wilt niet werken op de PC. heb een 8 in 1 reader ( eigenlijk nooit gebruikt) maar wanneer ik het kleine kaartje in de Adapter doe en dan in de PC gebeurd er niks?
Zo ziet het eruit:
[afbeelding]
I am just a dreamer, but you are just a dream...
ja dat wel, ik zie bij 'deze computer' wel al die verwisselbare schijven staan. Heb ook een Compact flash kaartje geprobeerd uit een camera en die doet het wel.quote:
Volgens mij wel. Ik heb de D900, en in het menu staat het icoontje van WnW. Ook in de folder die ik van T-Mobile kreeg stond dat deze geschikt is voor WnW.quote:iKremers schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:27:
Vraagje, werkt dit toestell nou ook met Web 'n Walk? Ik lees in dit topic van wel, maar kom hem niet tegen op de site van T-Mobile onder we 'n walk telefoons...
Mijn abo loopt nog tot november dit jaar, beetje zonde van de ¤9,50 per maand als ik er geen gebruik meer van kan maken...
Zap wijzigde dit bericht 31-03-2007 22:00 (4%)
#
gewoon erin stoppen en klaar de mappen worden dan aangemaakt op de kaart en als je het makkelijk vind om de foto's/muziek en alle andere dingen er rechtstreeks op te zetten stop je hem in een cardreader ?quote:Wibi1980 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:25:
[...]
Ik heb dezelfde aangeschaft en net binnen gekregen. Bij mij werkt de kaart helaas niet. Welke stappen heb je uberhaupt ondernomen, voordat ie je telefoon in ging?
freestyler2 wijzigde dit bericht 01-04-2007 15:23 (68%)
Hier kan ik je alles over vertellen.quote:freestyler2 schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:04:
[...]
ik heb wel een site gevonden waar je gratis navigatie software kan downloaden voor je telefoon en dat is op www.nav4all.nl dus zou iemand met gps ontvanger dat aub voor mij willen testen ?
er komt binnekort iets voor de D600 maar aangezien de D600 en D900 heel veel op elkaar lijken denk ik dus dat het ook beschikbaar is voor D900
biertje?
nok wijzigde dit bericht 02-04-2007 13:38 (6%)
ja, lekker... dan zet 'ie gewoon z'n netwerkverbinding uit volgens mijquote:rooie60 schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:07:
Voor diegene die liever geen codes intoetst en toch de G weg wil hebben,ga naar instellingen........telefoon instellingen...ofline modes en die op "aan" zetten.
Je kan dan niet meer mmsen,maar er zijn genoeg mensen die dat niet/nooit doen.
I'm gonna chill to myself... Leave the stress of a world from inside me
I'm gonna walk all alone... And leave all my troubles behind me
I'm gonna chill to myself...
Preciesquote:Chillz schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:36:
[...]
ja, lekker... dan zet 'ie gewoon z'n netwerkverbinding uit volgens mij
Ignorance Is Bliss
je moet de code gewoon in voeren als een telefoon nummer zoals je iemand gaat bellen met nummer intoetsen.. dan volg je de stappen en klaar is jij..!quote:sam28 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 09:15:
Hoe zet je de gprs uit? die code die hier boven staat werkt niet.. Ik kan het niet vinden in het menu->instellingen ofiets....
Edit; ik had niet goed gelezen!!! Had t sterretje niet zien staat voor t eerste hekje
GoT Index » GSM's » Het Samsung D900(i) Topic Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos