Gathering of Tweakers

Quicksearch
Achter je!

Ik heb gisteren ook maar de D900 bij T-mobile actie besteld.

1 jaar contract genomen dus moet 80 euro betalen voor de telefoon, krijg hem donderdag binnen :o
Ga ook maar meteen zo een 2gig Scandisk Ultra II bestellen als die er op werkt.

Weet iemand of er een T-mobile logo ofzo op die D900 van T-mobile staat?
geen

heel erg offtopic maar zonde om een nieuwe thread te openen;

Wil ook graag de d900 kopen maar ben ook wel erg gecharmeerd van klepjes telefoons van Samsung. Weet iemand of hier nog een nieuw model van aan zit te komen met dezelfde funtionaliteiten? Of is het schuifmechanisme het ding waar Samsung zich op gaat richten met de d500, d600 en d900.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

quote:
Cubewood schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:28:
Ik heb gisteren ook maar de D900 bij T-mobile actie besteld.

1 jaar contract genomen dus moet 80 euro betalen voor de telefoon, krijg hem donderdag binnen :o
Ga ook maar meteen zo een 2gig Scandisk Ultra II bestellen als die er op werkt.

Weet iemand of er een T-mobile logo ofzo op die D900 van T-mobile staat?
jah er staat groot T-Mobile op de voorkant, en al je menu's zijn roze :P

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Heb de blauwe net gekocht bij primafoon,maar helaas geen headset erbij gekregen (schiet me nu pas te binnen)

a click away from satisfaction

quote:
Koenzie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:16:
[...]

jah er staat groot T-Mobile op de voorkant, en al je menu's zijn roze :P
menu's kun je ook zwart instellen...

D70s/ Nikkor AF-S DX 18-70mm/Nikkor 50mm f/1.8 / Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG MACRO/ Nikon SB-800 / Ixus 430 / PD-7X/ Nano 4Gb/ P4 2,6; 1024Mb; GF 6800@410/875

hallo ik heb vraagje waar kan ik spellen vinden voor de d900 en hoe kan ik deze installeren.
ik ben ook in het gebruik van een micro sd kaart.. maar weet niet of dit noodzakelijk hiervoor is.

en kun je ervoor zorgen dat je de sms berichten die je krijgt direct op de telefoon gezet worden in plaats van dat de 1e 25 of 20 op je SIM kaart te komen staan..

en iemand nog leuke achtergronden ringtone`s of iets dergelijks..

oja probeer de code *#8999*8378#
ga naar 2 h/w test
dan naar 2 geluidsinstellingen
dan naar 9 IIs normaal
dan naar Rx vol.
dan naar niveau 10 en vul daar 4 in
dan gaat je geluid een stuk harder..
hoe lager het getal hoe harder het geluid!!
en wel alleen maar even getallen gebruiken!!

(veel van jullie zullen dit alwel weten maar ik d8 plaats er nog maar een xtje bij ;)

groet..

trouwens weet er iemand hoe ik de accu langer mee laat gaan, vol hou...(kom nie op het normale woord maja je snapt ut wel denk ik :P haha)

Reg. datum: 02 december 1999

quote:
Tiesku schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:14:
trouwens weet er iemand hoe ik de accu langer mee laat gaan, vol hou...(kom nie op het normale woord maja je snapt ut wel denk ik :P haha)
Zoek ff op "accu" in dit topic :?

En gebruik de edit knop als je kort na elkaar iets te melden hebt :P
quote:
SandeR schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:53:
[...]

Zoek ff op "accu" in dit topic :?

En gebruik de edit knop als je kort na elkaar iets te melden hebt :P
ik heb ut gevonden :P ja sorry btje onhandy nog:P

Thanxx
kan dat trouwens geen kwaad GPRS uitschakelen wat doet GPRS eigelijk wat houd het in..

iemand nog leuke dingetjes voor de d900: gratis wallpaper ringtone`s / site`s

Gsus is my homeboy

GPRS is voor je internet ;) Dus als dat uitgeschakeld is kun je er niet mee internetten!

Ik heb trouwens een topicje gestart over de Samsung D840, het 'kleine' broertje van de D900:
Samsung D840 Ik vind die persoonlijk mooier dus vandaar ;)

CLB wijzigde dit bericht 28-03-2007 20:38 (22%)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

geen

lang gezocht veel gelezen en toch maar besloten voor de d900 te gaan icm met een Orange 20E 2jr. Ga em vrijdag ophalen. Normaal moet je er hier wat bijbetalen maar blijkbaar geven te bij Orange toch af en toe nog wat korting!! Dus soms ff doorzeuren en je sleept er nog wat uit :P

quote:
CLB schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:38:
GPRS is voor je internet ;) Dus als dat uitgeschakeld is kun je er niet mee internetten!

Ik heb trouwens een topicje gestart over de Samsung D840, het 'kleine' broertje van de D900:
Samsung D840 Ik vind die persoonlijk mooier dus vandaar ;)
GPRS is toch ook nodig voor het versturen van een MMSje?

Gsus is my homeboy

Klopt gaat namelijk ook via 'internet' :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
CLB schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:43:
Klopt gaat namelijk ook via 'internet' :)
Vind dat icoon ook in de weg ziten,maar anders kan ik niet meer MMSen.

quote:
Tiesku schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:03:
hallo ik heb vraagje waar kan ik spellen vinden voor de d900 en hoe kan ik deze installeren.
ik ben ook in het gebruik van een micro sd kaart.. maar weet niet of dit noodzakelijk hiervoor is.

en kun je ervoor zorgen dat je de sms berichten die je krijgt direct op de telefoon gezet worden in plaats van dat de 1e 25 of 20 op je SIM kaart te komen staan..

en iemand nog leuke achtergronden ringtone`s of iets dergelijks..

oja probeer de code *#8999*8378#
ga naar 2 h/w test
dan naar 2 geluidsinstellingen
dan naar 9 IIs normaal
dan naar Rx vol.
dan naar niveau 10 en vul daar 4 in
dan gaat je geluid een stuk harder..
hoe lager het getal hoe harder het geluid!!
en wel alleen maar even getallen gebruiken!!

(veel van jullie zullen dit alwel weten maar ik d8 plaats er nog maar een xtje bij ;)

groet..
goedmiddag,

als ik bovengenoemde code wil intikken dan krijg ik na *#8999* allemaal streepjes ipv cijfers , hoe kan ik dit oplossen ?

Alvast bedankt voor de reactie _/-\o_

Gsus is my homeboy

Dat hoort zo volgens mij :)

Gewoon de precieze code verdertypen en je moet in 't menu komen!

Stom stom stom! Ik had mijn geweldige D900 in mijn zak laten zitten en mijn broek op de grond laten liggen. Ben er wss op gaan staan en nu is het LCD schermpje stuk. Heb al gezocht naar reparatie services (valt natuurlijk niet binnen de garantie) en gekeken of ik het zelf zou kunnen doen.

Weet er iemand een goede reparatieservice?

Of kan iemand mij uitleggen hoe ik de "lcd connectors" los kan krijgen: zie ook blz. 65 handleiding gegeven door Scaror op pag 2 van dit topic.

Alvast bedankt!

quote:
rooie60 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:08:
[...]

Vind dat icoon ook in de weg ziten,maar anders kan ik niet meer MMSen.
ik kan nog gewoon MMSen dan moet je bij optie 5 bij het menu: GPRS Tool--> *#4777*8665#
optie 5 en dan op handmatig/manual zetten ;) dan zoekt ie alleen verbinding als je dat vraagt dus als je een mms verstuurd dat is mijn ervaring ;)

quote:
Tiesku schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:07:
[...]

ik kan nog gewoon MMSen dan moet je bij optie 5 bij het menu: GPRS Tool--> *#4777*8665#
optie 5 en dan op handmatig/manual zetten ;) dan zoekt ie alleen verbinding als je dat vraagt dus als je een mms verstuurd dat is mijn ervaring ;)
Hee bedankt ;)

quote:
CLB schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:49:
Dat hoort zo volgens mij :)

Gewoon de precieze code verdertypen en je moet in 't menu komen!
thnxx ;)

Reg. datum: 28 mei 2000

quote:
Koenzie schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:21:
Iemand al navigatie op de D900 geprobeert ?
Ik krijg er geen goede java software voor gevonden...

Wel een GPS test stukje software en dat werkt erg goed !
Welk GPS programma heb je daarvoor gebruikt? Ik probeer mijn bluetooth GPS te verbinden, maar geen enkele programma kan hem vinden (ik kan ook nergens iets instellen).
De navigatiesoftware lijkt het te doen, maar zonder werkende GPS heb ik er niet zoveel aan..

edit: Ok, ik he net Mobile GMaps getest, en die vindt mijn GPS ontvanger wel, hij kan echter geen positie bepalen. Bovendien vraagt hij elke 10 seconde of hij verbinding mag maken (zowel met inet, als de gps)

Tes wijzigde dit bericht 30-03-2007 18:42 (17%)

'Dat rekenen de laagste van alle mentale activiteiten is, wordt bewezen door het feit dat het de enigste is die door een machine kan worden uitgevoerd' Schopenhauer

geen

whoehoe !! vandaag ook de d900 gehaald en er helemaal blij mee ! Alleen gaat het overzetten van mp3tjes zo langzaam via dat Samsung studio? Ik had gelezen dat het niet echt snel was maar meer dan 10sec voor 1 mp3tje...?

Heb uit het vorige topic de tip over WinAvi converter gebruikt en wat bestanden omgezet, dit is geen probleem. Maar wanneer ik met Samsng PC studio de files naar me gsm wil kopieeren krijg ik de error 'bewerking niet ondersteund'. Een mp3 lukt wel op dezelfde manier.

edit: ook al opgelost, je moet ze blijkbaar in een bepaalde map binnen de movies gooien ! Blijft alleen het probleem van het zo langzaam overzetten over.....

Flipm0de wijzigde dit bericht 30-03-2007 23:52 (50%)

Heb hele D900 doorgenomen,had alles eerst hier gelezen,maar één ding ....
Wat is (bij display instellingen) bij de optie 'stijl hoofdmenu' blokkeren of lijst?
Blokkeren staat aangevinkt nu, durf ff niet te veranderen omdat ik de d900 net pas een uur heb en bang ben het niet terug te kunnen vinden.

Tja nu snap ik wat ze in deel 1 bedoelde met ..toetstonen kunnen welk uit maar dan moet je achtergrond selecteren,dat deed ik,maar dan zijn de plaatjes dus te klein(op display),heb nu thema en de afbeeldingen die ik als achtergrond kies zijn nu goed.....alleen hoor ik nu weer alles!
Als ik de afbeeldingen die ik als achtergrond wil in verhouding veel groter maak zouden ze dan wel passen? (ik zal het zelf zo proberen)misschien is er iemand die dit al weet.
Wat complex allemaal met thema (plus geluiden) en achtergrond (zonder geluiden)
Het is zowiezo érg wennen als je aleen maar SE en nokia's hebt gehad.
Als een grotere afbeelding niets helpt,zit er dus niets anders op dan de volumetoets aan zijkant lager te zetten.

rooie60 wijzigde dit bericht 31-03-2007 00:42 (65%)

Reg. datum: 13 februari 2007

Hoe zet je de gprs uit? die code die hier boven staat werkt niet.. Ik kan het niet vinden in het menu->instellingen ofiets....

Edit; ik had niet goed gelezen!!! Had t sterretje niet zien staat voor t eerste hekje

sam28 wijzigde dit bericht 31-03-2007 09:20 (26%)

Ik krijg met geen mogelijkheid mijn afbeeldingen en mp's naar de geheugenkaart??
Heb kaart al geformateerd,verplaatsten gaat niet en kopieeren gaat niet :(
De opties doorloop ik maar er komt niets op de kaart,iemand?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws