Het SonyEricsson W800, W700, K750, D750 topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 29.079 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195014

Nu is het volgende probleem met mijn W800 dat zich meld een kapot display.
Vanmiddag ging ik met een paar vrienden op een overstroomd weiland met ijs lopen en toen ben ik dus gevallen en waarschijnlijk diende mijn mobiel toen als schokdemper. Het geluk hierbij is dat de hele mobiel nog werkt maar alleen de display niet. Maar ik heb dus bedacht om uit mijn oude k750 het display te halen en over te zetten. Is dat mogelijk?
Ik denk van wel maar ik krijg de k750 niet meer open want de schroefjes zijn een beetje kapot er zit geen kop meer op waar een torx schroevendraaier inpast. Dus hoe kan ik hem open maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 10:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dat LCD gaat wel passen.

Alleen open krijgen.... Tja, uitboren? Anders gewoon open breken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195014

Openbreken is de oplossing geworden en uiteindelijk is het gelukt met het lcd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-05 19:55
eborn schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:42:
Sinds gisteren heb ik een vreemd probleem met mijn k750i. Toen ik de telefoon wilde gebruiken zag ik opeens dat de taal was teruggezet naar het Engels, terwijl dit normaal gesproken Nederlands is.
Om mezelf maar even te quoten ;) Het probleem is opgelost door de telefoon opnieuw te flashen. Nu heb ik weer netjes alle talen, waaronder Nederlands. Probleem opgelost. Hopelijk gebeurd het niet vaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik heb nu nog een w800i, maar ben van plan een N82 te kopen.
Nu wil ik dus mijn w800i verkopen.

Hij ziet er nog gewoon perfect uit. Alles zit erbij en ook heb ik er een 2GB kaart bijzitten.

Wat kan ik hier nog voor krijgen???

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 29-01-2008 11:13 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 23:17
Klopt het dat de E-Mail configurator site niet zo lekker loopt? Als ik bij email "gmail.com" indruk laat hij een nieuwe pagina die leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 11:39

Boekster

Naimoholic

eborn schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:42:
Sinds gisteren heb ik een vreemd probleem met mijn k750i. Toen ik de telefoon wilde gebruiken zag ik opeens dat de taal was teruggezet naar het Engels, terwijl dit normaal gesproken Nederlands is. Als ik bij de instellingen de taal terug wil zetten op Nederlands, dan ontbreekt deze taal. Dit geldt voor alle talen, ik heb alleen nog maar Engels. Ook mijn woordenboek is niet meer te kiezen, en ik zit dus vast aan een Engels T9 woordenboek.

Ik las dat sommige imports alleen maar Engels aanbieden, maar deze telefoon heeft gewoon 1,5 jaar op Nederlands gedraaid. Ik heb niets geupgrade, het is 'opeens' gebeurd. Overigens viel de telefoon nadat ik doorhad dat de taal anders was ook nog een keer geheel uit.

Ik heb een volledige software reset uitgevoerd, maar zonder resultaat.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Volgens mij is het een samenzwering! Bij mij is namelijk gisteren exact hetzelfde gebeurd. Telefoon naar het Engels. Snel fixbaar door een update uit te voeren, maar m'n Nederelandse T9 is gewoon weg. Ik begrijp er geen hout van...

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Boekster schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:00:
Volgens mij is het een samenzwering! Bij mij is namelijk gisteren exact hetzelfde gebeurd. Telefoon naar het Engels. Snel fixbaar door een update uit te voeren, maar m'n Nederelandse T9 is gewoon weg. Ik begrijp er geen hout van...
Dat is zeker vaag :S Ik heb mijn T9 ook nog steeds niet terug. En als ik de topics zo doorlees kun je die ook niet zelf installeren. Als je nog tegen een oplossing aanloopt houd ik mij aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik heb vandaag met behulp van [url="http://http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=870&hl=k750i&st=80"]deze[/url] mijn w800i een nieuw huisje gegeven wat ik gekocht had op eBay, en ik ben super tevreden met het resultaat. Hij lijkt nu misschien een beetje op een k750i, maar hij is toch wel duidelijk anders. Ik kom in ieder geval niemand meer tegen met dezelfde w800i.

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/34505phpWHb3Ue.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/34505phpgdjnVV.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/34505phprRhGku.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/34505php5SdJNv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/34505phprkeY2l.jpg

Cover komt overigens uit HongKong, geen originele van SonyEricsson, want die maakt ze niet in deze kleur, maar niet van echt te onderscheiden, logo's enzo kloppen ook goed.

[ Voor 11% gewijzigd door gambr0 op 02-01-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 12:37
Benieuwd hoe je foon er nu nog uitziet!

Ik was deze nacht aan het denken aan de Philips Wake Up Light ('wekker' met een lamp die langzaamaan feller wordt). Zou een of andere pientere tweaker geen java programmatje kunnen schrijven dat aan de wekkerfunctie gekoppeld is, en zo'n 10 minuten voor het wekkersignaal langzaam de twee LEDs laat 'opgloeien'? Dat zou fantastisch zijn _/-\o_

Weet alleen niet of java de LEDs kan aansturen en of ze dimbaar zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-05 10:35
Zo, mijn SE k750i werkt ook weer. Heb via Ebay voor 20€ (incl verzendkosten) een nieuw toetsenbordje, speakertje en knuppeltje besteld. Gister alles erin gezet, nieuwe knuppeltje erop gesoldeerd en hij werkt weer perfect.

Net ook al met die hack het shuttergeluid uitgezet. Vanmiddag nog even de mediaplayer aanpassen en mn inbox vergroten naar 10000 ofzo :)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Wat pas je dan aan aan je mediaplayer? Ik zou al heel tevreden zijn met een Mediaplayer zoals op een K550i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Laatst online: 15-04 13:54
De camera van mijn W800i is al meer dan een jaar "kapot".
Het begon met dat ik steeds harder de fotoknop in moet drukken.
Eerst gaf hij geen camera beeld maar kon wel foto's maken. Na een tijdje lukte het maken van foto's ook niet meer.
Nu heb ik weer beeld van mijn camera maar als ik een foto maak sluit hij tijdens het scherpstellen af naar het hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
cocico schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:01:
Wat pas je dan aan aan je mediaplayer? Ik zou al heel tevreden zijn met een Mediaplayer zoals op een K550i :)
Het uiterlijk ervan. Hier kun je zien hoe dat moet ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
En dankzij de geniale laptops van acer die altijd op het juiste moment weten te crashen is mijn mobiel nu dood. Tijdens het updaten (via de SE update service) crashte de laptop en nou doet mn mobiel niets meer :@ . Ik had al een hekel gekregen aan acer, maar nu komt er zeker nooit meer iets van die gasten hier te staan :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
DaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:31:
En dankzij de geniale laptops van acer die altijd op het juiste moment weten te crashen is mijn mobiel nu dood. Tijdens het updaten (via de SE update service) crashte de laptop en nou doet mn mobiel niets meer :@ . Ik had al een hekel gekregen aan acer, maar nu komt er zeker nooit meer iets van die gasten hier te staan :@
Hopelijk kunnen ze in een SE-Center er iets aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Ok, hij werkt inmiddels weer. Lang leve Davinci Team :D. Hij denkt nu alleen wel dat ie een w800i is, maar dat heeft zo z'n voordelen (Flight modus enz). Ik ben wel blij dat ik al mijn contacten naar mn computer geexporteerd had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Niks dan voordelen! Kun je eens wat screenshots posten (o.a. van je mediaplayer ;))

[ Voor 20% gewijzigd door cocico op 19-01-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Het is gewoon de standaar w800i mediaplayer. Zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Cutebritney/ginz/se/W800_music_thumb_jpg.jpg

Verder ging ik net even kijken met MyPhoneExplorer hoeveel beschikbare smsruimte ik nou had. K schrok me kapot, dr kunnen er nu 65526 in mn inbox. Dat krijg ik in mn hele leven niet eens vol :9.

Enige wat ik nou nog moet doen is even een nieuw menu Photoshoppen. Als die aangepast is vind k m helemaal top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Lol :) Zoveel :) Je foon moet toch een zekere 'ouderdom' hebben om 'm te kunnen flashen hé? Toen ik mijn rode K750i net had, ging het althans niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Oepsie, het zijn er toch iets minder. Vanmorgen kon ik geen enkele sms kwijt. Had ik /smsdata veranderd in /tps ipv /tpa. Nu werkt het wel goed. Er kunnen nunu 32055 smsjes op. Volgens mij is dit afhankelijk van hoe vol je telefoon geheugen zit...

Volgens mij moet je telefoon CID36 hebben om naar w800i te kunne flashen. Ik dacht (weet niet zeker) dat deze gemaakt werden tot ongeveer week 9 van 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
De mijne is jammergenoeg wat ouder (ergens midden 2006)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129530

Ik heb een SEw800i met firmware R1AA008 maar SUES zegt dat mijn telefoon up to date is.. weet iemand een oplossing? zodat ik wel kan updaten

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 129530 op 28-01-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat is nou het voordeel om je k750i om te flashen naar de w800i?
Ik zie geen voordelen alleen de flightmodus dan.
Maar ja, zovaak ga ik ook niet met het vliegtuig. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
De betere mediaplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-05 19:29
Op het navigatie knopje van mijn W800i zat zo'n oranje rubbertje waarmee je dus goed grip hebt op het ding. Deze is er een keer vanaf gegaan, weet iemand hier iets op of waar je die kleine dingetjes kan halen of een vervanger ervoor om erop/erin te plakken.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcpaultje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-05 21:32
Anoniem: 129530 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:53:
Ik heb een SEw800i met firmware R1AA008 maar SUES zegt dat mijn telefoon up to date is.. weet iemand een oplossing? zodat ik wel kan updaten
T-Mobile zeker? :'(
Dat probleem heb ik ook, en bij my t-mobile kan ik ook niet unlocken. Volgens mij doen ze dat alleen maar zodat je naar de klantenservice belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129530

@pcpaultje
voor unlocken moet je gwoon ff mailen tis idd een t-mobile

From: infopostpaid@t-mobile.nl

> U geeft aan dat u de simunlockcode niet via www.t-mobile.nl aan kunt vragen. Op dit moment is het voor sommige toestellen helaas niet mogelijk om de simunlockcode via de website op te vragen. Onze excuses voor het ongemak.
>
> U kunt de code wel via e-mail aanvragen. U kunt hiervoor een reactie versturen op dit e-mailbericht, met daarin de volgende gegevens:
>
> - het oude T-Mobile telefoonnummer;
> - het merk en type toestel;
> - het IMEI-nummer van het toestel;
> - het adres waarnaar wij de unlockcode kunnen versturen.
>
> U vindt het IMEI-nummer door op uw mobiele telefoon *#06# in te toetsen of door achter de batterij van uw toestel te kijken. Wanneer wij uw aanvraag verwerkt hebben, ontvangt u via de reguliere post een brief waarin uw simunlockcode vermeld is en waarin beschreven wordt op welke manier u met deze code zelf de simlock van uw mobiele telefoon kunt verwijderen.

> Met vriendelijke groet,
> T-Mobile Klantenservice BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233768

Geen idee of het eerder in een van de 18 delen is voorgekomen, maar ik heb een klein probleembje.
Ik heb mijn K750 laatst naar een W800 'omgezet' en nu zit er een soort van blauwe omlijning oid. om het gebied dat de ontvangst aangeeft. Toen het nog een gewone K750 was had ik dit ook regelmatig, maar ging het weg als ik van menu veranderde of een thema veranderde. En nu het een W800 is, gaat het niet meer weg en ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik eraan moet doen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91401

Heb ook een probleempje met mijn k750i die ik ook heb "omgezet" naar een w800i. Alles werkte netjes maar toen ik mijn telefoon uitdeed en weer opstarte blijft hij hangen bij het please wait screen en laad dan niet door. Weet iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-04 20:31
Ik probbeer de shuttersound van mijn K750i te tweaken, maar er gaat iets fout met FAR manager. Als ik de map FS probeer te openen, dan krijg ik een execution error.
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Van_es11/got/error.JPG
Hoe kan ik deze error verhelpen? Zo kan ik namelijk niet bij de customize.xml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Boekster schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:00:
Ik heb het probleem inmiddels opgelost door via FAR Manager het nl.t9 bestand terug te plaatsen. Dit bestand was namelijk gewoon verdwenen, terwijl na de Flash de .lng (language) bestanden er wel gewoon stonden. Heel vreemd.

Maar nu heb ik dus weer mijn T9 woordenboek terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Anoniem: 233768 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 21:01:
Geen idee of het eerder in een van de 18 delen is voorgekomen, maar ik heb een klein probleembje.
Ik heb mijn K750 laatst naar een W800 'omgezet' en nu zit er een soort van blauwe omlijning oid. om het gebied dat de ontvangst aangeeft. Toen het nog een gewone K750 was had ik dit ook regelmatig, maar ging het weg als ik van menu veranderde of een thema veranderde. En nu het een W800 is, gaat het niet meer weg en ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik eraan moet doen. :'(
Ik heb dit nu constant bij mijn K750i.
Vind het opzich geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
PeterEs schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:04:
Ik probbeer de shuttersound van mijn K750i te tweaken, maar er gaat iets fout met FAR manager. Als ik de map FS probeer te openen, dan krijg ik een execution error.
[afbeelding]
Hoe kan ik deze error verhelpen? Zo kan ik namelijk niet bij de customize.xml.
Is de w800i firmware alleen in het engels op een k750i te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Thombias schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:12:
[...]

Ik heb dit nu constant bij mijn K750i.
Vind het opzich geen probleem.
Dit is om aan te geven dat er GPRS-dekking is. Dit kan je ergens in het 'verbindingen'-menu instellen door GSM te kiezen ipv GPRS en GSM. (Zoiets was het :P Ik heb nu geen K750 meer, maar ik weet 100% zeker dat het zoiets was. GPRS blijft overigens gewoon werken, het wordt gewoon enabled als je het nodig hebt, en daarna gaat het automatisch weer weg.)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-03 11:45
ik zit elke dag in de trein (zonder stroom) en internet dan met de laptop. en mijn W800I is via een USB kabel verbonden met mijn PC voor de verbinding.

echter op dat momend laat mijn mobile telefoon ook op dus hij trekt de batterij leeg.

hoe kan ik voor komen dat ik wel verbinding kan op bouwen naar i-net met de laptop maar dat de batterij niet oplaad ?
alvast bedankt,

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256771

Kan iemand mij helpen?

Ik zie hier allemaal topics (deel 1 t/m 11), dus ik wordt er niet veel wijzer van.

Kan iemand mij een link van het topic + page geven of een oplossing ajb?

Ik heb nu eindelijk (na bijna 1 jaar) heb ik mijn suit van SE op mijn comp aan de praat gekregen, met allemaal drivers e.d. jullie kennen het wel, maar nu heb ik het volgende probleem: Mijn memorystick ziet de pc niet. Alleen het tel. geheugen kan ie zien via file manager. Is dit een bekend probleem.

Ik ben al de hele dag aan het klooien en ik heb het bijna werkende! Willen jullie alsjeblieft mij helpen?

Thanx alvast!

Gr. Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 256771 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:42:
Kan iemand mij helpen?

Ik zie hier allemaal topics (deel 1 t/m 11), dus ik wordt er niet veel wijzer van.

Kan iemand mij een link van het topic + page geven of een oplossing ajb?

Ik heb nu eindelijk (na bijna 1 jaar) heb ik mijn suit van SE op mijn comp aan de praat gekregen, met allemaal drivers e.d. jullie kennen het wel, maar nu heb ik het volgende probleem: Mijn memorystick ziet de pc niet. Alleen het tel. geheugen kan ie zien via file manager. Is dit een bekend probleem.

Ik ben al de hele dag aan het klooien en ik heb het bijna werkende! Willen jullie alsjeblieft mij helpen?

Thanx alvast!

Gr. Robert
Kijk eens bij 'Deze computer' oid? Je zal zien dat je memory stick erbij staat.
daanski82 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:36:
ik zit elke dag in de trein (zonder stroom) en internet dan met de laptop. en mijn W800I is via een USB kabel verbonden met mijn PC voor de verbinding.

echter op dat momend laat mijn mobile telefoon ook op dus hij trekt de batterij leeg.

hoe kan ik voor komen dat ik wel verbinding kan op bouwen naar i-net met de laptop maar dat de batterij niet oplaad ?
alvast bedankt,
Ik neem aan dat je het menu al doorgespit hebt, wat je eventueel kan doen is een Bluetooth verbinding opbouwen.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:22
okey ik vraag me af ik heb een oude t-mobile w800i telefoon van mijn broer gekregen abbo is al lang verlopen dus in princiepe heb ik helemaal niks met t-mobile en die telefoon ook niks met hun.
Maar nu staat er allemaal t-mobile zooi op mijn telefoon die ik niet kan gebruiken.
Dus ik wil dat weg hebben nu heb ik far al aan de praat gekregen en sms box verhoogt en wat andere aanpassingen gedaan. Maar die tmobile zooi blijft maar staan... firmware updaten werkt niet en ipv dat ze een goede firmware aanbieden na je contract periode word het beweerd dat het illegaal is??? de logica hier in mis ik een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Haas82 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:46:
okey ik vraag me af ik heb een oude t-mobile w800i telefoon van mijn broer gekregen abbo is al lang verlopen dus in princiepe heb ik helemaal niks met t-mobile en die telefoon ook niks met hun.
Maar nu staat er allemaal t-mobile zooi op mijn telefoon die ik niet kan gebruiken.
Dus ik wil dat weg hebben nu heb ik far al aan de praat gekregen en sms box verhoogt en wat andere aanpassingen gedaan. Maar die tmobile zooi blijft maar staan... firmware updaten werkt niet en ipv dat ze een goede firmware aanbieden na je contract periode word het beweerd dat het illegaal is??? de logica hier in mis ik een beetje.
Debranden is wel mogelijk maar niet via een firmware-update je hebt dan een geheel andere firmware nodig. In verschillende steden zijn genoeg winkeltjes die het zo voor je kunnen doen. Maar daar zit natuurlijk wel een prijskaartje aan. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:22
Deze post voegt werkelijk niks toe aan de discussie. Hoogst overbodig dus!

[ Voor 69% gewijzigd door DaannO op 08-04-2008 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178337

Ik heb het hele topic doorgelezen, maar als ik het nu goed begrijp kan 4Gb WEL in je telefoon (W800)

Een vriend van mij heeft een W810, en die heeft 4Gb, die duwde ik laatst met die adapter (cardreader) in me lappie, en deed het perfect.

Ik kan dus gewoon 4Gb voor m'n W800 halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 178337 schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:17:
Ik heb het hele topic doorgelezen, maar als ik het nu goed begrijp kan 4Gb WEL in je telefoon (W800)

Een vriend van mij heeft een W810, en die heeft 4Gb, die duwde ik laatst met die adapter (cardreader) in me lappie, en deed het perfect.

Ik kan dus gewoon 4Gb voor m'n W800 halen?
Eerste hit met Google

[ Voor 197% gewijzigd door RoD op 14-04-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Ik probeer Operamini 4 aan de gang te krijgen met T-mobile Pit maar tijdens de installatie vraagt die of uploads zijn toegestaan en bij zowel ja als nee krijg ik de melding verbinding met het internet mislukt :(
Ik kan wel internetten met de standaard browser dus de verbinding lijkt me oke.
Iemand een oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255519

Hallo,

misschien dat jullie mij hier mee kunnen helpen. Ik was namelijk aan het proberen om mijn w700i meer smsjes te kunnen laten opslaan. Maar bij de eerste stap, het flashen in xs++, gaat al fout. Het programma wil namelijk op het moment dat ik op flash druk(van de MAIN firmware) niks doen, hij geeft aan over die 5 blocks, en vervolgens staat er de hele tijd bezig met block 1/5....verder gebeurd er niks.
Ik heb ook geprobeerd om de volgende stap te doen, in FARmanager, maar daar wil die de map FS niet openen. (naam zo uit het hoofd, weet niet meer precies de naam)

Enfin, bedankt voor de aandacht en hopelijk voor de goede hulp.

Mvg, Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSS540
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik heb de laatste tijd een (ernstig) probleem bij men SE K750i. De toetsen 1,2,3, OK toets en sommige delen van de joystick reageren niet meer. Gevolg: ik kan mijn SIM pincode niet meer intikken en gsm opstarten. Ik ben er zeker van dat dit probleem niet door waterschade is veroorzaakt :/ Ik heb geen garantie meer (heb al meer dan 3 jaar deze gsm..) dus heeft iemand nog een oplossing? Ik gok zelf op een softwarefout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:03

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Softwarefout? Dat zal dan niet ineens voorkomen...

Bestel eens een nieuw toetsenbordje via ebay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
JSS540 schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:30:
Ik heb de laatste tijd een (ernstig) probleem bij men SE K750i. De toetsen 1,2,3, OK toets en sommige delen van de joystick reageren niet meer. Gevolg: ik kan mijn SIM pincode niet meer intikken en gsm opstarten. Ik ben er zeker van dat dit probleem niet door waterschade is veroorzaakt :/ Ik heb geen garantie meer (heb al meer dan 3 jaar deze gsm..) dus heeft iemand nog een oplossing? Ik gok zelf op een softwarefout
Probeer eens een spray als wd48 dat hielp bij mij als een tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSS540
MikeyMan schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:39:

Heb hem daarjuist eens vanbinnen bekeken, de connectoren goed vastgemaakt en stof verwijderd en hij werkt nog steeds niet. Zal dus eens een nieuwe keypad bestellen via ebay ;) bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019 schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:13:
Ik probeer Operamini 4 aan de gang te krijgen met T-mobile Pit maar tijdens de installatie vraagt die of uploads zijn toegestaan en bij zowel ja als nee krijg ik de melding verbinding met het internet mislukt :(
Ik kan wel internetten met de standaard browser dus de verbinding lijkt me oke.
Iemand een oplossing :?
Iemand hier die wel operamini aan de gang krijgt op z'n K750/W800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Jep, ik heb het vorige week zonder problemen aan de praat gekregen met Proximus en het werkt zeer fijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Werkte bij mij met pit ook altijd prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:42:
Werkte bij mij met pit ook altijd prima...
Welke opera versie was dat?
Ik kan prima browsen met de standaard browser maar bij opera krijg ik geen verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

4.0... Nieuwste versie iig...

Heb je al geprobeerd je niet gebruikte internetprofielen weg te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:47:
4.0... Nieuwste versie iig...

Heb je al geprobeerd je niet gebruikte internetprofielen weg te gooien?
Ik heb de andere providers gedelete en nog wat met de instellingen zitten klooien en heb nu zowel 3.1 als 4 lopen,bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206724

Steve schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:24:
Ik heb twee kleine vraagjes over m'n K750i. Op het eerste gezicht niets over kunnen vinden in de vorige topics of in heel PSGG...

- ik gebruik Opera Mini, maar die zit diep verstopt bij bestandsbeheer > applicaties. Nu kun je van die leuke snelkoppelingen maken op de K750i, maar hij wil niet dieper gaan dan Bestandsbeheer. Is er toch een manier om een applicatie te kunnen openen met één of maximaal twee handelingen?

- steeds als ik surf, vraagt hij 'toestaan dat applicatie uploads uitvoert?'. Wordt nogal irritant na een tijdje, maar ik zie bij 'rechten' nergens een mogelijkheid om dit uit te schakelen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het niet meer vraagt?

Thanks!
Die melding van 'toestaan dat applicatie uploads uitvoert' kan je uitzetten door te gaan naar agenda>applicaties, daar opera mini te selecteren en meer>rechten>internettoegang>nooit vragen. Zo kan je surfen zonder die stomme pop-upjes :) .

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 206724 op 06-05-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSS540
MikeyMan schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:39:

jammer, heb vandaag men toetsenbordje ontvangen van ebay en het geinstalleerd in SE k750i, maar het is nog steeds hetzelfde probleem :( wel andere toetsenverlichting (oranje) :P
Opvallend: ik kan de gsm aanzetten met de aan/uit knop, maar eens hij aan staat werkt de aan/uit knop plots niet meer?
ps. heb me begin van de week een nokia n95 8gb besteld _/-\o_ morgen komt hij toe 8)

[ Voor 12% gewijzigd door JSS540 op 08-05-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
dag mensen,
ik heb mijn k750i maar weer eens uit de kast gehaald. wat een geweldig beestje is dat toch. al mijn nieuwere telefoons kunnen niet tegen hem op. vooral de camera kwaliteit/snelheid heb ik niet teruggezien in de nokia's en htc's waar ik mee gespeeld heb.

Echter herinner ik me nu weer waarom ik de k750i weggestopt had. Alles werkt nog prima, alleen de camera niet meer. Het toestel reageert niet als ik de camera knop half of heel indruk. Ik heb de knop getest in de 'gheime' testmodus > * << nog iets.. en daar geeft hij bij de toetsenbord WEL aan dat ik op de camera knop druk.. in de praktijk kan ik dus geen foto's meer maken. hij focust niet, nog een geluidje, nog een reactie. net of ik de cameraknop niet in druk.De camera interface komt wel tevoorschijn als ik de aan de slider schuif, de camera reageert even snel als ik beweeg, dat werkt nog prima.

heeft iemand enig idee hoe ik de cameraknop weer werkend krijg? ik heb de laatste firmware, en aan de keyboard-test blijkt dat hij nog wel doorheeft dat ik de knop in druk. Misschien is er een apart hardware onderdeeltje wat de focus niet triggert en daarmee het hele proces afkapt? Ik heb geen idee.

Let me know :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
(...) heeft iemand enig idee hoe ik de cameraknop weer werkend krijg? ik heb de laatste firmware, en aan de keyboard-test blijkt dat hij nog wel doorheeft dat ik de knop in druk. Misschien is er een apart hardware onderdeeltje wat de focus niet triggert en daarmee het hele proces afkapt? Ik heb geen idee. (...)
ik heb al iets meer info. Op een andere w800i heeft de cameraknop bij de toetsenbordtest 2 knoppen. Scherpstellen en Foto nemen. Op mijn toestel werkt alleen 'foto nemen' nog, de halve knop scherpstellen is dus kapot. Enig idee hoe ik dat oplos? Ik kan proberen mijn telefoon uit elkaar te halen (ik heb al tig schroevendraaiertjes getest, maar moet toch een nog kleinere tork hebben) :P. iemand suggesties waar ik moet kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-05 08:54
k750i doet het na 3 jaar nog steeds meesterlijk (gekocht bij de launch voor 400 euro) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Aubergine schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 00:55:
k750i doet het na 3 jaar nog steeds meesterlijk (gekocht bij de launch voor 400 euro) _/-\o_
't is seker een goed toestel. En seker voor in die tijd dat deze gelanceerd werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271991

jeroentje schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:40:
Ik heb de knop getest in de 'gheime' testmodus > * << nog iets.. en daar geeft hij bij de toetsenbord WEL aan dat ik op de camera knop druk.. in de praktijk kan ik dus geen foto's meer maken. hij focust niet, nog een geluidje, nog een reactie. net of ik de cameraknop niet in druk.De camera interface komt wel tevoorschijn als ik de aan de slider schuif, de camera reageert even snel als ik beweeg, dat werkt nog prima.
@ jeroentje,

Hier hetzelfde probleem. Komt waarschijnlijk omdat ik de gehele cover heb vervangen.

Ga nogmaals gsm demonteren en kijken of hij weer goed in elkaar komt.
Je hen een T6 tork schroevendraaier nodig, verkrijgbaar bij de betere ijzerhandel.

Als het lukt laat ik het wel weten.
Ik had de dismantel instructies hier vandaan: http://greg.mcmull.in/how...-k750i-and-fit-new-casing

Misschien heeft iemand er wat aan.

jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het probleem van mijn W800i was iig verholpen nadat ik (nu pas :X ) een nieuw memory stick pro duo kaartje gekocht had en die erin stopte. Baal nu alleen behoorlijk van het joystickje, navigeren gaat daardoor nu wel zo traag. Ik gebruik de W800i iig nu weer omdat mijn K850i al voor de 3de keer gerepareerd word. Ik heb ook al een bericht gelezen in dit topic over iemand die aan de hand van een ander topic zijn W800i een zwarte cover heeft aangemeten. Neem aan dat je alleen via die methode een eventueel nieuw joystickje erin kunt stoppen? Eigenlijk is dat het enige wat me nu begint te irriteren. Maarja, regelmatig gebruik gedurende ondertussen 2 jaar en vind je het dan gek dat het navigeren niet meer zo soepel gaat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 09-05 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Mijn w800i heeft ook problemen met de camera. Filmen gaat prima, scherpstellen met een foto ook maar zodra ik de foto daadwerkelijk wil nemen gaat hij weer terug naar het hoofdscherm. In externe progjes krijg je heel raar beeld bij het nemen van een foto, maar er kan niks mis zijn met de lens aangezien filmen en scherpstellen wel gewoon goed gaat met mooi beeld....

Vaag spul. :{

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeroentje schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:11:
[...]

Enig idee hoe ik dat oplos? Ik kan proberen mijn telefoon uit elkaar te halen (ik heb al tig schroevendraaiertjes getest, maar moet toch een nog kleinere tork hebben) :P. iemand suggesties waar ik moet kijken?
Heb gisteren gsm gedemonteerd, en kwam erachter met de toetstest dat het cameraknopje te ver was ingedrukt, hij zegt dan 'foto vastleggen' .Zoals al eerder gemeld heeft het knopje 2 standen, scherpstellen en een foto maken. Omdat ik geen orginele cover heb geplaatst zat er een stukje achter het knopje zodat het a;tijd een beetje was ingedrukt. Door dat stukje te verwijderen werkt het weer redelijk goed.

groetjes jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Anoniem: 271991 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:22:
[...]

Heb gisteren gsm gedemonteerd, en kwam erachter met de toetstest dat het cameraknopje te ver was ingedrukt, hij zegt dan 'foto vastleggen' .Zoals al eerder gemeld heeft het knopje 2 standen, scherpstellen en een foto maken. Omdat ik geen orginele cover heb geplaatst zat er een stukje achter het knopje zodat het a;tijd een beetje was ingedrukt. Door dat stukje te verwijderen werkt het weer redelijk goed.

groetjes jeroen
Dit moet je net weten. Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand enig idee waar/hoe ik nu aan vista-drivers voor mijn k750i kom???
SE site heeft alleen xp driver en de supportsite werkt niet.

groetjes Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-05 20:43
hmmz, ik heb nu een probleempje; ik wilde laatst weer eens de K750 onder het stof vandaan halen, maar daar had ie zelf niet zo'n zin in, hij wil namelijk niet aan. Hij ligt nu al 3 dagen te laden (met een onofficiële lader btw) maar het rode lampje brandt nog steeds. Zonder batterij gaat het scherm om de 2 sec aan/uit, met de batterij er half in (rode lampje brandt dan zwak) krijg ik een wit scherm, de telefoon trilt (lijkt dus of ie het doet) maar gaat dan weer uit.....

What to do? Voor 4 weken terug deed ie het nog perfect, nu opeens dit....
Misschien moet ik de batterij eens even opladen door de draadjes ertegenaan te houden ofzo?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-05 20:43
het is alweer opgelost;

de batterij had volgens de multimeter nog maar 0,17V in zich. De telefoon wil pas laden als de batterij +/- 3,2V heeft. Dus ik heb een paar draadjes gepakt en de lader direct met de batterij verbonden, even gewacht tot er 3,8V in de batterij zat (1 minuut ongeveer) en toen terug in de telefoon. En ja, hij doet het weer :)

• Flying_Dutchie
  • Laatst online: 19-01-2022
Beste tweakers.

Ik heb een klein probleem met mijn w800i.
Ik wil een master reset uitvoeren op het toestel, enkel ik kan het niet met de standaard genoemde codes doen (denk aan 0000, 00000,1234, 12345, pukcode). Weet iemand van jullie hoe het dan te doen?

Ik heb er R1BC002 opstaan, daar (bij de firmware upgrade) zou misschien zon code kunnen zijn meegkomen naar mn toestel?

Ik hoop dat er iemand is die er wat op weet, ik heb al verschillende google pogingen ondernomen en op verscheidene trefwoorden in de sonyericsson topics op gathering.tweakers.net gezocht zonder resultaat helaas.

Mvg Dutchie

• Flying_Dutchie
  • Laatst online: 19-01-2022
Ah heb het al gevonden hij stond om een of andere reden op 54321....
Had ik misschien toch ooit zelf gedaan die 3 jaar terug....

Weet iemand of de opties dan ook weg zijn om gewiste fotos/smsjes/gespreksgeschiedenis/filmpjes terug te halen met de daarvoor ontworpen programmatjes?

Greetz Dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140020

Anoniem: 195014 schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:35:
[...]

Dat probleem heb ik ook.
Maar ik heb een w800i en ik had nog een K750i waarvan de speaker het wel doet.
Maar hoe kan ik hem overzetten?
Dan is mijn w800i weerals nieuw.
Ik zit met hetzelfde probleem.
Is hier iets aan te doen,en valt dit onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300211

Sorry voor de grote bump, maar ik heb nu een SE, en via dat Farmanger ofzo (in de hoofdpost) kon je je operator logo verwijderen..alleen doen de links het niet meer, dus zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb een SE C905, en mn operator is Vodafone

Alvast bedankt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik denk niet dat dat gaat werken. Het OS van de 905 is zoveel nieuwer, dat de farmanager er waarschijnlijk niets van zal snappen. Of lul ik nu uit m'n nek?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 09:33
Even een vraag over de K750i, waar dient dit gat met dekseltje voor?

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2zp2tg9.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Het Fantoom schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 23:39:
Even een vraag over de K750i, waar dient dit gat met dekseltje voor?

[afbeelding]
Volgens mij zit daar een connectiepunt voor een externe antenne voor je carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 23:17
Ik heb een periode geleden een K750i van iemand overgenomen, die er W800i firmware op had gezet, nu zou ik dit graag weer terugzetten naar K750i firmware, maar dit kan ik nergens vinden op internet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:10
Ik wil graag weten hoe je terug kan naar een ouder versie van de firmware van de w800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Laatst online: 09-05 13:04
Dimiz schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:50:
Ik heb een periode geleden een K750i van iemand overgenomen, die er W800i firmware op had gezet, nu zou ik dit graag weer terugzetten naar K750i firmware, maar dit kan ik nergens vinden op internet.

Iemand een idee?
Welk voordeel denk je hieruit te halen?

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:10
Met de k750i kun je gelijk de luidspreker aanzetten voordat er connectie is. Met de w800i kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
  • Laatst online: 05-05 12:55
2013 en nog steeds een W800 :-) Is er nog iemand die weet hoe ik de namen & telefoonnummers uit het telefoonboek kan halen ? Of iemand die het voor mij kan doen ?
Het begint tijd te worden om de vele tel.nrs. er uit te halen voordat het te laat is..
Inmiddels heb ik alleen nog Windows Vista en ik weet niet of het daarmee lukt..
Ivbm drivers etc..
Ik heb bv wel Float's Mobile Agent, maar er is kennelijk nog wat extra software nodig voor het
synchroniseren van de Sony Ericsson W800i..
Dank alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:24
Pffff, W800 was één van mijn favoriete telefoons maar heb ik toch echt al heel lang geleden ingeruild 8) Syncen zou moeten kunnen met MyPhoneExplorer. Ook ondersteunt de telefoon als ik het mij goed herinner het SyncML protocol. Misschien zijn er nog services online waar je naartoe kan syncen waarna het makkelijker te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
Ah, er wordt hier nog gelezen :-)
Ik heb MyPhoneExplorer geprobeerd maar er ontstonden probleempjes.
Ik geloof dat er nog een (extra) stuurprogrammatje nodig was dat alleen op de SonyEricsscon CD zou staan en die CD ben ik natuurlijk kwijt.
Ik geloof dat ik ook PC Suite for SonyEricsson nodig had ? maar die werkte weer niet omdat
tlib_log.dll er niet zou zijn etc..
En sommige programma'tjes zijn alleen via erg vage adressen te vinden..
Dus... nog geen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 09:53
je kan ze ook kopieren naar de sim.
Moet je sim natuurlijk wel passen in je nieuwe toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
Ik heb nog geen "nieuw toestel" . .
Ik weet ook niet zeker of alles op de sim staat of dat er ook een gedeelte
ergens anders staat.
Maar... misschien moet ik gewoon een oude windows pc ergens vandaan halen
en daarmee aan de slag gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Er zijn toch wel een paar prima werkende manieren? :)
bluetooth is het toverwoord:
• adresboek openen > alle contacten selecteren > verzenden via bluetooth > en met je nieuwe mobiele telefoon alle namen en nummers ontvangen. Werkt snel en praktisch altijd. Alleen dingen als adressen / verjaardagen en de visitekaartjes die je kunt toevoegen aan een contact lukken eigenlijk gewoon nooit.
Tenzij je een iPhone of Windows Phone toestel wil aanschaffen, dan werkt het niet. Gelukkig kun je dan wel de truc uithalen e.e.a. via Outlook of het Livemail programma voor de desktop af tussenstap te gebruiken.
• Bluetooth dongle? Ook al zo'n heerlijk klassiek stukje techniek geworden ;)
http://tweakers.net/categ...-en-ir-dongels/producten/ vanaf een tientje zo ongeveer te verkrijgen. Ooit op die manier met een Sony Ericsson op die manier een geheel adresboek (namen + nummers, niet de verjaardagen etc.) kunnen overzetten naar de pc.
Het is een nogal apart soort bestand dat je vervolgens op de pc krijgt (het zou een ".mst" file oid kunnen zijn geweest). Vervolgens kun je met veel gedoe deze contacten meestal wel importeren naar Outlook (let wel, de versie die bij Office 2003 kwam was dat toen nog). Het kan ook jouw hele bestaande contactenlijst van Outlook / Thunderbird naar de haaien helpen, dus dit verre van ideaal.

Redelijke kans dat zodra je eenmaal de boel in Outlook (misschien werkt Thunderbird ook?) hebt, je de contactpersonen kunt overzetten (al dan niet via outlook.com/hotmail synchronisatie) naar een moderne smartphone.
>> Mocht het importeren in Outlook etc. niet lukken, dan kun je altijd nog het bestand openen met kladblok.

• Bij de meeste firmware versies van de D750/K750/W800(i)/W810 etc. kun je in het adresboek via eigenschappen of via alle selecteren er ook voor kiezen om een kopie te maken naar de memory stick pro duo kaart. Het zit in ieder geval onder 'eigenschappen' (of vergelijkbare naam) en dan nog wat verder opties kiezen verstopt. Als je voor MSPDuo een geheugenkaartlezer hebt kun je ook de contactpersonen met kladblok uitlezen.
• kopie naar geheugenkaart maken van het adresboek > pc-kabel pakken (niet de software opstarten, maar alleen via verkenner de geheugenkaart open) > kopietje maken via de verkenner van het bestand op de pro duo kaart.
Houd wel in gedachten dat die laatste twee methoden je de vraag opleveren of je de contactpersonen ook 'dubbel' weer wilt geven of de dubbele wilt verbergen, dan heb je ineens mogelijk twee keer zoveel contacten :P
laatste optie:
• naar binnen gaan bij een telecomzaak en vragen of ze nog de service hebben om je adresboek etc. over te zetten naar jouw nieuwe toestel. Zo niet >> op naar zo'n 'buitenlandse' telecomwinkel. Sorry beste mensen, het klinkt niet erg respectvol, maar het is wel het meest duidelijk. Dergelijke winkels hebben vaak nog wel die apparatuur staan om oude telefoons uit te kunnen lezen en data over te zetten.

Ik ben blij dat ik in ieder geval altijd m'n contacten 'gewoon' via bluetooth heb kunnen overzetten naar een opvolgende mobiel. Namen + telefoonnummer gaat bijna altijd wel goed, de rest (zoals adressen/visitekaartjes) zijn en blijven een crime.

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste