PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Met die oude versie van Opera, krijg ik helemaal geen netwerktest. Na het installeren opent deze gewoon een intro-verhaaltje en daarna de startpagina, vanuit daar kom ik niet verder, vindt ie niks. Instellingen staan dan gewoon nog op vodafone live voor internet en java. Als ik daar een nieuw profiel aan maak, met niets ingevuld, behalve IP van computer, krijg ik ook geen resultaat...Speedy-Andre schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:31:
[...]
Werkt het wel via gprs en gaat de netwerktest dus goed
Hier is per ongeluk een van mijn "favorieten" (eBuddy Login) in terecht gekomen en ik heb
geen idee hoe ik die er weer uit krijg ... Wie-o-wie ???
Er staat dus nu:
Browser afsluiten
eBuddy Login
Favorieten
Voer URL in etc...
Alle andere "favorieten" (inclusief eBuddy) staan dus in het "normale favorieten-schermpje".
Nu ik het trouwens toch over eBuddy heb, deze meldt zich bij mij aan met:
"@hotmail.com". Niet handig, lijkt mij omdat het tegenwoordig "@live.nl" is geworden...
Het is overigens helaas de enige "web-wap-chat-pagina" die ik ken...
Minpunt vind ik verder nog het te zachte "telefoon-geluid".: Misschien die 3 gaatjes
maar eens wat groter boren of zo???....
Ook een minpunt vind ik het zeer trage "doorspoelen" van lange MP3's. Heeft iemand daar
misschien wat op gevonden ???
Bedankt, alvast ! Peter.
In de Vodafone winkels kun je de K750i ook kopen als prepay en die zijn ook zonder simlock. Ietsjes meer als Tele2 (129,95), maar je kunt hem gelijk meenemen. Zo nu naar de Makro voor een Memory Stick ProGvB schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:28:
Weet je zeker Haay dat er op die K750i van Tele2 geen simlock zit? Want ik heb toch het idee dat vrijwel elk bedrijf een simlock op zijn telefoons zet...
rm -r *
Anoniem: 220134
Anoniem: 148817
op internet, bijvoorbeeld eBay kun je goede prijzen vinden. Ik heb een sony Memorystick Pro Duo voor 20.35 (capaciteit 2 gb) de eBaywinkel heet Hitoys.ralfbosz schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:26:
[...]
In de Vodafone winkels kun je de K750i ook kopen als prepay en die zijn ook zonder simlock. Ietsjes meer als Tele2 (129,95), maar je kunt hem gelijk meenemen. Zo nu naar de Makro voor een Memory Stick Pro.
Anoniem: 97275
Weet iemand waar ik die dingen kan halen? Google e.d. weet er geen raad mee.
Je kan het bij SE zelf eens proberen, je zal niet de eerste zijn die ze dan gratis thuisgestuurd krijgtAnoniem: 97275 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:01:
Ik heb een W800i. Nu ben ik die rubberen dingetjes kwijt die je om je oordopjes kunt proppen.
Weet iemand waar ik die dingen kan halen? Google e.d. weet er geen raad mee.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Soms verbindt ie idd niet maar als je eerst een seriële verbinding maakt met je bluetooth drivers (zelfde poort als DevExp) dan werkt het meestal wel.co0lman schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:00:
Bestaat er nog iets vergelijkbaar als de DeviceExplorer of is die van SE de enige. De reden waarom ik dit vraag is omdat deze niet altijd goed werkt. En nu krijg ik zelfs geen verbinding meer met mijn telefoon. Maakt het volledig onbruikbaar dus.
Als ik "Java Development Kit Version 1.4.1" met Google zoek dan vliegen de download links me om de oren.Anoniem: 220134 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:48:
Ik heb SE J2ME SDK gedownload... maar nu vraagt hij om Java Development Kit Version 1.4.1 of hoger. Kan iemand mij daarmee helpen en hoe ik dat moet doen? Wil je zo snel mogelijk iets terug schrijven?
Downloaden maar en installeren die hap
Ik zat al te kijken naar de F700 van samsung, maar nou is mijn vraag:
Is er, of komt er van SE zo´n soort telefoon op de markt?
Ik heb gekeken op nieuwemobiel.nl, maar daar vond ik niks. Maar weet iemand toevallig of SE het van plan is?
Ik vind de batterij van SE toch ietsje beter dan van andere mobieltjes (behalve Nokia).
Mocht de F700 nou niet op tijd komen of helemaal niet zoals geruchten zeggen (ik heb nog tot januari), welke van de mobieltjes met uitschuifbaar qwerty toetsenbord is dan heel erg goed?
Oja en hoe heet zo'n soort mobieltje (met qwerty toetsenbord)?
[ Voor 5% gewijzigd door Sterretje6 op 26-05-2007 13:10 . Reden: Uitschuifbaar toetsenbord wil ik, dus even aangegeven. ]
Samsung Galaxy Note 3
batterij van SE goed?Sterretje6 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:41:
Ik hoop niet dat mijn post al te offtopic is.Ik heb dus een SE w800i en het is bijna tijd om te verlengen (nou ja bijna...). Nou wil ik graag een mobieltje wat een (qwerty)toetsenbord heeft.
Ik zat al te kijken naar de F700 van samsung, maar nou is mijn vraag:
Is er, of komt er van SE zo´n soort telefoon op de markt?
Ik heb gekeken op nieuwemobiel.nl, maar daar vond ik niks. Maar weet iemand toevallig of SE het van plan is?
Ik vind de batterij van SE toch ietsje beter dan van andere mobieltjes (behalve Nokia).
Mocht de F700 nou niet op tijd komen of helemaal niet zoals geruchten zeggen (ik heb nog tot januari), welke van de mobieltjes met qwerty toetsenbord is dan heel erg goed?
Oja en hoe heet zo'n soort mobieltje (met qwerty toetsenbord)?
mijn gsm is een half jaar oud (k750i), en als ik op een dag 1.5 uur muziek luister, en wat op internet zit, is mijn batterij al voor 50% leeg, ofwel, ik doe er 2 dagen mee als ik muziek luister, dat vind ik ronduit bagger
Vorig jaar 8 dagen op vakantie geweest, voor de zekerheid lader meegenomen, maar volgens mij had ik die niet echt nodig.
Ik ben mijn oordopjes kwijt, dus kan geen muziek meer luisteren, maar ik maak best vaak foto's en filmpjes.
Samsung Galaxy Note 3
Anoniem: 134162
Mijn vraag luidt als hierboven, is deze telefoon dus geheel orgineel.. dus zonder software van vodafone erop ?
Ik vraag me alleen af hoe makkelijk is het om je telefoon te synchroniseren met de agenda van outlook op de pc via bluetouth. Is dat zo gepiept, of moet je daar toch nog wel het een en ander voor selecteren?
Ik heb nu een T-mobile prepaid sim die ik gewoon mee wil nemen, ik heb dus een toestel nodig met of een T-mobile lock, of dat simlock vrij is. Nou lees ik in dit topic dat t-mobile een eigen versie heeft, namelijk de D750. Deze zou een aantal functies missen en niet te updaten zijn. In hoeverre klopt dit? Dan zou ik namelijk beter een silock vrij toestel kunnen nemen. Ik lees dat die van Tele2 simlock vrij is, klopt dat? Daar staat namelijk natuurlijk niets van op de Tele2 site
EDIT: Op google lees ik overal dat Tele2 tegen simlocks is. Heb ze even gebeld hoe het zat, maar schijnt dat ze wel gesimlocked zijn!
[ Voor 7% gewijzigd door PeterEs op 30-05-2007 20:53 ]
Yep, geen Vodafone troep tegengekomen, behalve die van mijn Z11 kaartje (die al moeilijk te vinden is).Anoniem: 134162 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:01:
Die K750i met vodafone is dat ook zonder custom firmware of wat dan ook ?
Geheugenkaartjes zijn trouwens ook erg goedkoop op de bekenste bazaar in Nederland (Beverwijk dus), zelf 4Gb voor 45 euro gekocht
rm -r *
Ben je er wel zeker van dat hij niet nep is? Is het trouwens een Sandisk of gewoon Sony?ralfbosz schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:01:
[...]
Yep, geen Vodafone troep tegengekomen, behalve die van mijn Z11 kaartje (die al moeilijk te vinden is).
Geheugenkaartjes zijn trouwens ook erg goedkoop op de bekenste bazaar in Nederland (Beverwijk dus), zelf 4Gb voor 45 euro gekocht(gebruik ik voor mijn PSP, omdat ik al 4Gb voor mijn K750 bij de Makro gekocht had, daar zat wel een adaptor bij en Spiderman 1 & 2, voor de rest zelfde kaartje, maar 20 euro duurder
).
Anoniem: 221425
Ik heb zelf een K75oi van Tele2. Echt helemaal simlockvrij.PeterEs schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:25:
Ik zit er over te denken om de K750i te kopen, twijfel nog ook nog een beetje over de Nokia 6230i, maar denk toch dat het de K750i word vanwege betere functies.
Ik vraag me alleen af hoe makkelijk is het om je telefoon te synchroniseren met de agenda van outlook op de pc via bluetouth. Is dat zo gepiept, of moet je daar toch nog wel het een en ander voor selecteren?
Ik heb nu een T-mobile prepaid sim die ik gewoon mee wil nemen, ik heb dus een toestel nodig met of een T-mobile lock, of dat simlock vrij is. Nou lees ik in dit topic dat t-mobile een eigen versie heeft, namelijk de D750. Deze zou een aantal functies missen en niet te updaten zijn. In hoeverre klopt dit? Dan zou ik namelijk beter een silock vrij toestel kunnen nemen. Ik lees dat die van Tele2 simlock vrij is, klopt dat? Daar staat namelijk natuurlijk niets van op de Tele2 site
EDIT: Op google lees ik overal dat Tele2 tegen simlocks is. Heb ze even gebeld hoe het zat, maar schijnt dat ze wel gesimlocked zijn!
En je kunt zeer goed synchroniseren met outlook ed.
Zelf gebruik ik daarvoor een progje die gratis is, maar niet van Sony Ericsson: MyPhoneExplorer.
Werkt via bluetooth (BlueSoleil>Verbinden via de sereële poort.)
Gaat echt allemaal prima, en het is een zeer goede telefoon. Je kunt er werkelijk alles mee.
Oke, bedankt. Denk dat het die word dan. Hij staat niet meer op de site, maar de pagina werkt nog wel. Ik kan hem dus nog wel bestellenAnoniem: 221425 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:30:
[...]
Ik heb zelf een K75oi van Tele2. Echt helemaal simlockvrij.
En je kunt zeer goed synchroniseren met outlook ed.
Zelf gebruik ik daarvoor een progje die gratis is, maar niet van Sony Ericsson: MyPhoneExplorer.
Werkt via bluetooth (BlueSoleil>Verbinden via de sereële poort.)
Gaat echt allemaal prima, en het is een zeer goede telefoon. Je kunt er werkelijk alles mee.
Verder nog een vraagje: MP3's, moet ik die met een headset beluisteren, of kunnen die gewoon op de speaker?
MP3's kan je via de speaker beluisteren, maar dit is niet echt aan te raden. Je hebt last van ruis en het klinkt gewoon niet mooi. Maar het kánPeterEs schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 13:04:
[...]
Oke, bedankt. Denk dat het die word dan. Hij staat niet meer op de site, maar de pagina werkt nog wel. Ik kan hem dus nog wel bestellen![]()
Verder nog een vraagje: MP3's, moet ik die met een headset beluisteren, of kunnen die gewoon op de speaker?
I've got a feeling...
Anoniem: 94768
Is dit mogelijk? Ik heb al geprobeerd te synchroniseren, dat doet hij ook wel. Maar hij doet het alleen maar met bellen, en dat hoef ik niet
Anoniem: 131051
Dat en het feit dat ik iedereen die dit in een trein doet in elkaar wil timmeren?Wekkie schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 13:18:
[...]
MP3's kan je via de speaker beluisteren, maar dit is niet echt aan te raden. Je hebt last van ruis en het klinkt gewoon niet mooi. Maar het kán
De W800i etc. ondersteunen het A2DP profiel van Bluetooth niet, wat betekent dat je geen muziek via BT kan streamen.Anoniem: 94768 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:23:
Nadat mijn mijn oordopjes weer eens kapot gingen (vasthoud lipje onder bij de telefoon afgeknapt) zocht ik een andere oplossing. Wat ik wil: op mijn bluetooth headset muziek luisteren.
Is dit mogelijk? Ik heb al geprobeerd te synchroniseren, dat doet hij ook wel. Maar hij doet het alleen maar met bellen, en dat hoef ik niet
jou k750i is mssn met ruis en niet mooiWekkie schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 13:18:
[...]
MP3's kan je via de speaker beluisteren, maar dit is niet echt aan te raden. Je hebt last van ruis en het klinkt gewoon niet mooi. Maar het kán
mijne komt geweldig geluid uit
mijn telefoon gaat nog harder dan de nokia's niemand kan mij bijhoude (H) k750i OWNED!!!
wel geflasht naar de w800i en gepatched met nieuwe acousticdrivers voor geluid
enne displaydriver vervange en mijn foto's zijn prachtig door de nieuwe cameradriver
zoek maar op google.nl op k750i firmware upgrade.
aangezien er hier een policy geld dat je niet over die shit mag praten zeg ik verder niks
Greetingzz,,
Rohit
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Denken jullie dat dit covertje goed is (ik heb dezelfde kleur). Of is dit (goedkoper) covertje ook wel goed?
Aan de andere kant... Zou ik 'm ook wel naar de W800i willen flashen... en dan lijkt een W800i covertje (zonder oranje), zoals dit wel leuk...
Of is het allemaal dikke rommel? Ik weet ook dat je voor een dubbeltje niet op de eerste rij zit, maar ik heb alleen de voorkant nodig... Ik heb nog geen origineel rood covertje te koop zien staan!
Geen idee hoe je kunt kijken of ze echt zijn, hij ziet er precies hetzelfde uit als mijn bij de Makro gekocht stick, op de DVD's en adaptor na. Zelfde verpakking en het werkt perfect in mijn PSP. Het is dus een Sony. D'r zijn er ook veel die ze voor 55 bieden, even zoeken naar de goedkoopste (zoals altijd)...FlipFlink schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 01:36:
[...]
Ben je er wel zeker van dat hij niet nep is? Is het trouwens een Sandisk of gewoon Sony?
rm -r *
Ik heb mijn 4 GB memory stick gekocht op marktplaats voor 45 euro inclusief verzenden (als je goed zoekt is er zelfs iemand die ze voor 38 euro aanbiedt). Ik weet heel zeker dat deze origineel is. Winkels vragen gewoon te hoge prijzen voor deze kaartjes, er zijn super veel plaatsen waar je ze voor 45 euro (4 GB) kunt kopen.ralfbosz schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:48:
[...]
Geen idee hoe je kunt kijken of ze echt zijn, hij ziet er precies hetzelfde uit als mijn bij de Makro gekocht stick, op de DVD's en adaptor na. Zelfde verpakking en het werkt perfect in mijn PSP. Het is dus een Sony. D'r zijn er ook veel die ze voor 55 bieden, even zoeken naar de goedkoopste (zoals altijd)...
Anoniem: 156110
'k Heb ook een W800i, en 'k ben er tevreden over.
Het toestel heeft wel af en toe z'n kuren, en nu heb 'k een probleem waar ik niet meteen aan uit kan.
Als ik m'n GSM aan m'n PC koppel, via de USB-kabel,
en ik kijk op m'n GSM naar het mapje "Afbeeldingen", of "Geluiden",
dan merk ik dat alles van op m'n Memory Stick opeens verdwenen is.
Geen paniek, als 'k de USB-kabel weer uittrek, verschijnt al m'n data opeens terug op m'n GSM.
Dus, het toestel "herkent" m'n Memory Stick niet meer vanaf het moment dat ik het toestel aansluit aan m'n computer.
Vroeger heb ik hier nooit last van gehad, 't heeft altijd goed gewerkt, tot nu.
Heeft er iemand enig idee, hoe dit op te lossen is?
Bedankt alvast!
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 156110 op 10-06-2007 14:15 ]
Anoniem: 222540
Wat betekent (in de folder van Vodafone van deze week) dan stereo bluetooth bij de k750i? Ik dacht juist dat dat betekende dat je wel muziek kan luisteren.RobertDH schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:21:[...]
De W800i etc. ondersteunen het A2DP profiel van Bluetooth niet, wat betekent dat je geen muziek via BT kan streamen.
Ik ben geloof ik een beetje de weg kwijt....
Niks om je zorgen over te maken, voor zover ik weet heeft elk toestel dit: de memorystick wordt op dat moment door de pc gebruikt, en dus kan de telefoon er niet meer 'aan'. Niks abnormaal!Anoniem: 156110 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:12:
Hello iedereen.
'k Heb ook een W800i, en 'k ben er tevreden over.
Het toestel heeft wel af en toe z'n kuren, en nu heb 'k een probleem waar ik niet meteen aan uit kan.
Als ik m'n GSM aan m'n PC koppel, via de USB-kabel,
en ik kijk op m'n GSM naar het mapje "Afbeeldingen", of "Geluiden",
dan merk ik dat alles van op m'n Memory Stick opeens verdwenen is.
Geen paniek, als 'k de USB-kabel weer uittrek, verschijnt al m'n data opeens terug op m'n GSM.
Dus, het toestel "herkent" m'n Memory Stick niet meer vanaf het moment dat ik het toestel aansluit aan m'n computer.
Vroeger heb ik hier nooit last van gehad, 't heeft altijd goed gewerkt, tot nu.
Heeft er iemand enig idee, hoe dit op te lossen is?
Bedankt alvast!
@ Hierboven: de K750i ondersteunt géén stereo Bluetooth (A2DP), de K610i doet dat wel!
@ Hierboven: ik denk dat flashen niet mag gedocumenteerd worden hier, maar Google eens wat en je zal zien dat het mogelijk is. Wel opletten: voor zover ik weet kan het niet met de nieuwste revisies van de telefoons (ik kan de mijne iig niet flashen!).
Verder: wat veranderen de zogenaamde acoustic drivers? Gaat het geluid harder?
Heb een paar keer gebeld om de orderstatus op te vragen, ik was alleen niet te vinden in het systeem. Dat duurt volgens hun ook 5 werkdagen. Maargoed daarna nog eens gebeld, ik stond er nog steeds niet in. Als ik eind deze week (=vandaag) nog niets had moest ik maar weer eens bellen.
Krijg ik vandaag een brief dat ik een vast-telefoonnummer moet opgeven bij aanmelding. Misschien dat het dan handig is als ze dat op het aanmeldingsform op de website vermelden, of checken of het nummer dat ik invul niet met 06 begint!
Ik weer gebeld, mevrouw kon mij wel een contract sturen, dan kon een 06 nummer wel. Contract had ik met 2 werkdagen in huis, en als ik dat dan weer terugstuurde kon ik weer 2 weken gaan zitten wachten op me telefoon.
Nou laat maar zitten, ik heb geen zin om weer 2 weken te gaan zitten wachten. Ik denk dat ik hem toch maar gewoon in de T-mobile shop ga halen. Ga alleen eerst nog even kijken hoe het nou zit met die beperkte functies.
Dat 1 korte druk, als je een foto wil maken, genoeg is om de foto te laten maken. Ik heb al die tijd gedacht dat je een aantal seconden moest blijven drukken, zodat ie eerst ging scherpstellen en daarna de foto nemen.
Ik dacht dat ik dat in één van de vorige topics over de w800i gelezen te hebben.
Ik heb ook altijd gezegd dat ik geen SE meer wilde, als dit bij alle camera's van SE waren. Maar nu ik dit ontdekt heb, heb ik nóg een mobiel toe te voegen aan het rijtje telefoons die ik graag zou willen als ik mijn abbo kan verlengen. NL de SE k850i met 5 MP camera!
Samsung Galaxy Note 3
Kan iemand mij misschien vertellen wat de meer waarde is van deze drivers? Ik heb zelf een w800i en wil natuurlijk het maximale uit de telefoon halen en ben benieuwd of deze drivers de moeite waard zijn.wel geflasht naar de w800i en gepatched met nieuwe acousticdrivers voor geluid
enne displaydriver vervange en mijn foto's zijn prachtig door de nieuwe cameradriver
Ik ben van plan om de 750i te kopen wegens de leuke tweakmogelijkheden, en de lage prijs (150 € - 10 € terugname).
Als er iets is waardoor een 750i-bezitter spijt heeft van deze telefoon gekocht te hebben, wat is het dan?
Volgens mij word de i gewoon vaak vergeten. Op de Sony Ericsson word de K750 ook helemaal niet vermeld.Mayco schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:35:
Heb een vraagje... Misschien een dom vraagje, maar ik kon het niet vinden... Is de K750i en K750 dezelfde telefoon, maar vergeten vele mensen de i te schrijven, of is er toch een verschil?
Ik ben van plan om de 750i te kopen wegens de leuke tweakmogelijkheden, en de lage prijs (150 € - 10 € terugname).
Als er iets is waardoor een 750i-bezitter spijt heeft van deze telefoon gekocht te hebben, wat is het dan?
Mag ik vragen waar je de telefoon hebt gezien voor 150 euro?
Linkje: http://www.phonehouse.be/...Provider_Id=438201c53c69e
Oke, dankjewelMayco schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:46:
Op phonehouse.be, ik ga begin volgende week eens in de winkel zelf langsgaan (in leuven, belgië).
Linkje: http://www.phonehouse.be/...Provider_Id=438201c53c69e
Ik kwam hem tegen op Redcoon.nl voor 157 euro. Vind ik best acceptabel. Alleen nou staat er onderaan:
Is dit bij elke K750i zo, of is dit een engelse versie of iets dergelijks? Of kan ik hem gewoon met de firmware update tool van SonyEricsson Nederlandstalig maken?Multilanguages, behalve NL.
Ik heb het wel nergens expliciet gevonden dat het ook in het NL kan...
Hmz, heb het even nagevraagd. Toestel zou niet in het Nederlands in te stellen zijn, omdat het is verkregen via europese import.Mayco schreef op zondag 17 juni 2007 @ 08:29:
Lijkt me vreemd... Er is een Nederlandstalige website van dat toestel, een Nederlandstalige handleiding... ik neem aan dat de interface van het toestel dan ook wel in het Nederlands kan gezet worden...
Ik heb het wel nergens expliciet gevonden dat het ook in het NL kan...
Zou ik dat zelf kunnen updaten met de SonyEricsson Update Service? De K750i toestellen die jullie hebben, die zijn toch wel nederlandstalig?
EDIT: Hmz, Sony Ericsson even gebeld, Ik krijg geen nederlandse taal als ik het toestel update. Schijnt met bepaalde codes in het toestel te zitten ofzo... Jammer, dan ga ik er geen 160 euro aan uitgeven natuurlijk! Mijn zoektocht gaat verder...
[ Voor 16% gewijzigd door PeterEs op 18-06-2007 16:56 . Reden: Sony Ericsson support toevoeging ]
Je kan je telefoon wel met een Bluetooth headset verbinden en ermee bellen. Draadloos muziek afspelen zal iig niet gaan met deze telefoon, daar moet de telefoon het speciale A2DP-profiel voor ondersteunen.Jab65 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:31:
[...]
Wat betekent (in de folder van Vodafone van deze week) dan stereo bluetooth bij de k750i? Ik dacht juist dat dat betekende dat je wel muziek kan luisteren.
Ik ben geloof ik een beetje de weg kwijt....
- T-mobile Simlock
- T-mobile Branded
- Sony Ericsson Update service niet mogelijk
Anoniem: 147303
kun je er gewoon allemaal afhalen hoorPeterEs schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:28:
Ik denk dat ik toch maar de K750i van Tmobile ga halen. Wat zijn verder de verschillen ten opzichte van de simlock vrije K750i? Behalve dan:
- T-mobile Simlock
- T-mobile Branded
- Sony Ericsson Update service niet mogelijk
met de juiste tooltjes geloof ik
Anoniem: 138155
De bovenste gaat je niet lukken zonder speciale 'service cable', maar de andere twee zijn geen enkel probleem.Anoniem: 147303 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:37:
[...]
kun je er gewoon allemaal afhalen hoor
met de juiste tooltjes geloof ik
Stel ik heb hier een willekeurige all-in-one printer geval staan met fax, maar geen vaste telefoonlijn.
Kan ik dan een k750i (simlockvrij) gebruiken om faxen te versturen/ontvangen met het all-in-one apparaat?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Hm; hoe zou jij die twee verbinden?bartgrefte schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:04:
even een hypothetisch vraagje![]()
Stel ik heb hier een willekeurige all-in-one printer geval staan met fax, maar geen vaste telefoonlijn.
Kan ik dan een k750i (simlockvrij) gebruiken om faxen te versturen/ontvangen met het all-in-one apparaat?
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 21-06-2007 18:17 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde

Weet iemand waar ik die rubbertjes kan kopen?
Zo niet.. Even ruilen met iemand die een andere maat gebruikt.
Kosteloos? nee tochTycoontje schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:51:
Contact opnemen met SE. Al vaak gehoord dat ze ze gewoon opsturen.
Zo niet.. Even ruilen met iemand die een andere maat gebruikt.
Zal niet lukken, die poorten gaan alleen maar werken om bestandsoverdracht te doenbartgrefte schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 18:15:
bluetooth, infrarood.... foon kan beide en een beetje allinone printer heeft vast wel een infrarood poortje
Oscar Wilde
Want kans bestaat dat het uiteindelijk dan ook niet zal gaan werken.
Heb jij internet op je mobiel danco0lman schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:56:
Heeft iemand een manier om Opera mini 4 te installeren en gebruiken op zijn toestel? Ben er al in geslaagd om hem te installeren maar verder dan de test geraak ik niet. De test mislukt namelijk en ik heb geen zin om eerst wat via het netwerk van mijn operator te gaan werken.
Want kans bestaat dat het uiteindelijk dan ook niet zal gaan werken.
edit: Gefixt, moest iets over SE nieuws aanvinken. Dan werkt het wel.
[ Voor 34% gewijzigd door Aubergine op 24-06-2007 15:58 ]
Ja ik kan er zelfs mee op Live Messenger. Maar mijn volgende toestel moet WLAN hebben denk ik.Aubergine schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:57:
[...]
Heb jij internet op je mobiel dan? Werkt dat nog wel lekker met deze oude mobieltjes?
Zit je op het internet via bluetooth of wat?co0lman schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:36:
[...]
Ja ik kan er zelfs mee op Live Messenger. Maar mijn volgende toestel moet WLAN hebben denk ik.
Nietbartgrefte schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:57:
hoe zou ik het anders kunnen doen dan...

Sinds kort werkt de fotocamera niet meer. Als ik naar de fotocamera modus ga, en ik druk de knop in om een foto te maken, springt de telefoon terug naar de "desktop". Videos kan ik wel gewoon maken.
Heeft iemand toevallig dit zelfde probleem (gehad) en/of een oplossing hiervoor?
Anoniem: 221425
Met een beetje mazzel wel ja.
Je moet gewoon beginnen te lullen dat je het geen stijl vind, en dat je tegen iedereen die je kent zult zeggen dat ze nooit meer een SE zullen kopen enz, enz.
Natuurlijk wel netjes blijven, maar gewoon flink pushen.
Sturen ze zo op...
Nee, Live Messenger werkt gewoon via mobiel netwerk, GPRS welteverstaan. Je betaald enkel een bedrag per maand en dat is alles.Aubergine schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:50:
[...]
Zit je op het internet via bluetooth of wat?
In de proef maanden heb ik dit gebruikt maar vanwege het feit dat dit uiteraard niet werkt zoals ik zou willen heb ik er niet voor gekozen om het te gaan betalen. Telkens aan en afmelden en als je het programma afsluit zonder je af te melden start hij doodleuk zelf weer op als iemand je een bericht stuurt. Hierdoor is je klavier weer volop bruikbaar en soms merkte je ook niet dat je een bericht had ontvangen.
Echter, dit lukt niet zomaar. m.youtube.com (de mobile site van youtube), kan geen video's afspelen en ook online radiostations krijg ik niet afgespeeld. Iemand enig idee hoe dit kan, en of er een mediaplayer bestaat waarbij het wel werkt?
Alvast bedankt.
Ik kreeg van iemand een smsje op mijn K750i, maar deze had een icoontje van een 'gebroken' geel mapje en ik kon maar de helft van het bericht lezen. Heeft iemand een idee hoe dit komt?
[edit]
Daarna stond er opeens 'beschadigd' en kon ik de sms niet meer openen. Nadat ik mijn telefoon opnieuw had opgestart was de sms volledig verdwenen uit de inbox. Hoe kan dit nou?
[ Voor 27% gewijzigd door Syntagma op 27-06-2007 13:43 ]
Nog meer mensen die problemen hebben met de K750i icm de Sweex BT210? Heb ik gewoon een verotte adapter gekocht, of doe ik iets anders grandioos fout? Mn pc ziet mn bluetooth stick wel gewoon. Ik draai trouwens XP SP2.
[ Voor 18% gewijzigd door Destruction op 29-06-2007 17:32 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Is hij toevallig gevallen? De mijne is een keer op straat gevallen en daarna deed de camera het een aantal maanden het niet meer. 3x raden wat de oplossing was? Hij zat in een tas welke m'n vriendin van tafel gooide in een opruimbeurt... >> camera deed het ineens weer.Baserunner schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:23:
Ik heb een probleem met mijn W800.
Sinds kort werkt de fotocamera niet meer. Als ik naar de fotocamera modus ga, en ik druk de knop in om een foto te maken, springt de telefoon terug naar de "desktop". Videos kan ik wel gewoon maken.
Heeft iemand toevallig dit zelfde probleem (gehad) en/of een oplossing hiervoor?

Anoniem: 170709
ikheb sinds kort een k750i en een bluetoothstick alles gaat perfect enzo met de hid profielen maar ik heb sinds kort ergens gehoord dat er een hid profiel bestaat van winamp dat je daarmee op je display van je telefoon kan zien welke nummers je afspeelt.
weten jullie waar je dat kan vinden?
Kishan
De nieuwe versie van MyPhoneExplorer kan namelijk overweg met Google Calendar en dat in beide (ja beide) richtingen. Net even geprobeerd en het werkt. Gewoon bij instellingen je gegevens en de gewenste kalender(s) ingeven en je bent klaar.
Eindelijk waar we zo lang op hebben moeten wachten.
http://www.fjsoft.at/en/
Wat ik gedaan heb:
Far Manager en de Flash plugin geinstalleerd,
in Farmanager voor DCU-60 gekozen, de speed lekker hoog gezet.
Vervolgens de telefoon uitgezet, C button ingedrukt en datacable ingeplugt.
Helaas word de telefoon niet gevonden...
Ik vermoed zelf dat ik een andere CID versie heb dan dat Far ondersteunt. Hoe kan ik zien welke versie ik heb?
iemand die nog een dode k750/w800 heeft waarvan het scherm wel goed is?
[ Voor 33% gewijzigd door Rev! op 05-07-2007 19:53 ]
Anoniem: 147303
http://www.gsmpunt.nl/det...Sony-Ericsson&model=W800iRev! schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:30:
waar kun je de k750i nou nog goedkoop los krijgen? Mijn scherm is gecracked
iemand die nog een dode k750/w800 heeft waarvan het scherm wel goed is?
kunt ook een schermpje los kope...
Wie kan mij op weg helpen.
Frans G
Ik kan maar 4 foto's achter elkaar nemen, is dit in te stellen naar bijv 10 of zelfs 15 foto's? Ik heb gezocht op mn mobiel maar kon er niks van vinden. Ik vond die burst functie sowieso al moeilijk, dacht eerst zelfs dat het er helemaal niet op zat.
Samsung Galaxy Note 3
.3gp ofzo van quicktime doet het daarintegen wel..
[ Voor 21% gewijzigd door Aubergine op 08-07-2007 18:06 ]
Anoniem: 140865
Je kent het wel, dat belruisje wat je wel eens op je vaste lijn hoort als je mobiel overgaat.. dat gaat continue door de muziekjes heen of als een beller op speaker gaat bvb.
Iemand een idee hoe te fixen misschien?
Zou dit apparaatje ervoor zorgen dat je nu wel stereo bluetooth headsets kunt gebruiken bij de w800? Hij stond namelijk bij de accessoires van de w800....
Heeft er tot die tijd iemand trouwens nog een headset kabeltje over die de telefoon met je koptelefoon verbind, die van mij heeft het begeven....
hopelijk kan ik hem voor een schappelijk prijsje overnemen.
Ik mag nu van SE mijn telefoon opsturen naar dynafix...
Maar moet dat nu via een SESP of rechtstreeks?
Niemand een idee?Sterretje6 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:43:
Ik heb een vraagje over burst, meerdere foto's achter elkaar nemen.
Ik kan maar 4 foto's achter elkaar nemen, is dit in te stellen naar bijv 10 of zelfs 15 foto's? Ik heb gezocht op mn mobiel maar kon er niks van vinden. Ik vond die burst functie sowieso al moeilijk, dacht eerst zelfs dat het er helemaal niet op zat.
Samsung Galaxy Note 3
Weleens geprobeerd om de batterij eruit te halen en dan 5 min wachten en terug erin stoppen?Frans G schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 20:22:
Wie herkent dit. Opstarten van telefoon gaat goed. Wanneer ik echter de pincode heb ingetoetst, kom ik in het startscherm. Gelijk daarna reboot mijn telefoon weer, eerst wit scherm, en daarna start hij weer door...
Standaard kan het niet. Misschien met FAR mods wel.Sterretje6 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:43:
Ik heb een vraagje over burst, meerdere foto'a achter elkaar nemen.
mp4 werkt bij mij prima (K750). 176*144.Aubergine schreef op zondag 08 juli 2007 @ 18:06:
mp4 kan toch niet op deze mobieltjes? mijn beeld word spontaan rood en alleen het geluid doet het..
.3gp ofzo van quicktime doet het daarintegen wel..
Heb geen antwoorden op de vragen erna
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Is er een mogelijkheid om (bv. met een accessoire) tegelijk de batterij op te laden én muziek te luisteren op de oordopjes? Nu moet je steeds wisselen en wachten met muziek luisteren tot de batterij opgeladen is..
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Thanks, even kijken of dat wat is. Past dat wel op een K750 dan?GGS_206 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:18:
De K810 heeft een laadsnoer, en daar zit een plug aan die in je telefoon gaat om op te laden. Daar onder kan nog weer een andere snoer/accessoire geplaatst worden met dezelfde aansluiting.
Jah, dat past. Bij mijn w800i zat trouwens een autolader die er ook zo uitziet, zodat je je headset er alsnog in kunt doen.Syntagma schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:20:
[...]
Thanks, even kijken of dat wat is. Past dat wel op een K750 dan?
Bedoel je deze? Ziet er goed uit..gambr0 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:21:
[...]
Jah, dat past. Bij mijn w800i zat trouwens een autolader die er ook zo uitziet, zodat je je headset er alsnog in kunt doen.
http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10469
Weet alleen niet of mijn normale K750i headset er dan in past, omdat je zo te zien aan de rechterkant van die plug geen ruimte hebt.
Ah, zo te zien wel:
http://www.mobielbereikba...+CST-75+Oplader+Origineel
[ Voor 37% gewijzigd door Syntagma op 19-07-2007 22:01 ]
Anoniem: 130078
Ik krijg de W800i niet aangesloten op m'n pc.
Als ik de USB-kabel aansluit lijkt Windows (XP) automatisch drivers te installeren, maar hierna werkt het apparaat niet goed en wordt als onbekend apparaat weergegeven in apparaatbeheer. Bij apparaatstatus staat dat er geen drivers zijn geinstalleerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid de drivers van de SE-site geinstalleerd. Als ik hem wil installeren komt XP met de melding dat er geen driver is gevonden die beter is dan wat er nu is geinstalleerd.
De driver-cd heb ik niet meer, al betwijfel ik of dat iets uit zou maken.
Please help! Luister al een half jaar naar dezelfde muziek.
Het SonyEricsson W800, W700, K750, D750 topic - Deel 11
Ik vind het maar raar, te meer omdat het op 2 pc's hetzelfde is..
Dus:
ik installeer SE's USB drivers
ik sluit de telefoon aan
Windows nieuwe hardware gevonden installeert zelf een driver
er komt een melding dat een apparaat dat op usb is aangesloten niet goed werkt
in app.beheer staat een onbekend apparaat (zonder uitroepteken trouwens) waarvoor geen drivers zijn geinstalleerd, maar onder het tabje driver staat wel een versienummer en bedrijfsnaam.
als ik driver bijwerken kies en de driver van SE selecteer komt de melding dat er niks is gevonden dat beter is dan wat er nu in geinstalleerd..
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 130078 op 28-07-2007 11:52 ]
Vreemd, maar vooralsnog lijkt het te werken.
Nu maar even Disc2Phone installeren, dan weet ik het zeker.
EDIT: nee, dat was 't (natuurlijk) ook niet. Ik gok dat het aan de kabel ligt, als ik een beetje piel met de connectoren dan krijg ik zo nu en dan verbinding. Op deze manier heb ik inmiddels weer een nieuw CDtje erop kunnen zetten. Daar ben ik dan wel een uur mee bezig geweest...
Toch maar eens een BT-dongle halen.
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 130078 op 30-07-2007 10:00 ]
Bij orb kom ik wel al wat verder, alleen het verbinden met de server mislukt de hele tijd...
streamen is via internetPolster schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:31:
Sluit je hem rechtstreeks aan op de computer of dmv van een usb-dongle? Via usb-dongle connect ie bij mij ook niet altijd lekker maar op een 'vaste' usb poort wel.
Kan toch ook gewoon over het netwerk zijn?
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Kan wel, maar dat doe ik in ieder geval nietVincent7 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:25:
[...]
Kan toch ook gewoon over het netwerk zijn?