Het SonyEricsson W800, W700, K750, D750 topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 29.189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151581

Hallo mensen!

Ik heb een probleempje. Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen:

Ik word nogal platgespamd met vervelende smsjes en telefoontjes van mijn ex-vriendin. Nu wil ik graag haar nummer blokkeren op mijn SE K750i, maar ik heb geen idee waar ik een nummer-blokkeer functie kan vinden op mijn telefoon.

Ik heb google en GoT al afgezocht, maar nergens zie ik een concrete oplossing voor mijn probleem, slechts enkele speculaties.

Weet een van jullie misschien of er zo'n functie op de k750i zit en zo ja, waar kan ik die vinden.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-06 23:16
Ik had een K750i en heb er een HPM-70 in ear koptelefoon bij besteld a 20e bij mob-com.nl

Nou de kwaliteit van de speakertjes is zo laag dat ik haast zeker weet dat hier sprake is van een chinees kopie ipv een sony echte. vergeleken met mijn Sony EX-71 is het echt een wereld van verschil

Terwijl het op de site als Sony Original wordt verkocht, meer mensen hier ervaring mee?
Dit valt toch nog steeds onder oplichting niet?

ohja hun contact formulier geeft een error bij versturen lekker handig

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Anoniem: 151581 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:35:
Hallo mensen!

Ik heb een probleempje. Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen:

Ik word nogal platgespamd met vervelende smsjes en telefoontjes van mijn ex-vriendin. Nu wil ik graag haar nummer blokkeren op mijn SE K750i, maar ik heb geen idee waar ik een nummer-blokkeer functie kan vinden op mijn telefoon.

Ik heb google en GoT al afgezocht, maar nergens zie ik een concrete oplossing voor mijn probleem, slechts enkele speculaties.

Weet een van jullie misschien of er zo'n functie op de k750i zit en zo ja, waar kan ik die vinden.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Tot zover ik weet is die er ook niet. Je kan het hooguit laten blokkeren bij je provider

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151581

GGS_206 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:25:
[...]

Tot zover ik weet is die er ook niet. Je kan het hooguit laten blokkeren bij je provider
In ieder geval bedankt. Ik zal eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErDBeer
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-05 20:46
Speedy-Andre schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:08:
[...]

Je moet Opera-mini wel via je pc opstarten (met SE Device explorer) anders gebruikt ie idd gprs.
Als Device explorer geen verbinding kan maken kijk dan eerst of je met de bluetooth software een seriële verbinding aan het werk krijgt.
Wanneer dit werkt dan kan je de gebruikte seriële poort invullen in de SE connection proxy :)
Bedankt man!
Het werkt prima nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-06 12:56
Hallo iedereen,

Ik heb de Sony Ericsonn K750i sinds gister, superleuk telefoontje!

Nu wil ik er alleen wat spelletjes op zetten (.jar bestanden) maar ik weet niet waar ik deze moet neer zetten.. Iemand een idee?

Owja nog iets..

Ik maak gebruik van USB 2.0, maar als ik mp3's kopier van mijn pc naar mijn mobiel komt dit nooit boven de 330Kb/sec uit.

Weet iemand of dit sneller kan?

[ Voor 29% gewijzigd door Kimberly op 22-03-2007 21:34 ]

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160948

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn w800. Als ik een foto maak met het toestel, hoor ik het sluitergeluid. Maar dan sluit de camera af zonder de foto op te slaan. Heeft iemand hier ervaring mee, of een oplossing voor het probleem? Flashen werkt trouwens niet, dat heb ik al geprobeerd.

Bedankt alvast!

Roderick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:09
Deorgere schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:24:
Hallo iedereen,

Ik heb de Sony Ericsonn K750i sinds gister, superleuk telefoontje!

Nu wil ik er alleen wat spelletjes op zetten (.jar bestanden) maar ik weet niet waar ik deze moet neer zetten.. Iemand een idee?

Owja nog iets..

Ik maak gebruik van USB 2.0, maar als ik mp3's kopier van mijn pc naar mijn mobiel komt dit nooit boven de 330Kb/sec uit.

Weet iemand of dit sneller kan?
Je moet je .jar bestanden in het mapje overige/other zetten.
Daarna kan je ze in je telefoon uitpakken naar de gewenste locatie.

Die USB connectie is inderdaad bij mij ook aan de trage kant. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Laatst online: 18-06 12:56
Graft schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:28:
[...]

Je moet je .jar bestanden in het mapje overige/other zetten.
Daarna kan je ze in je telefoon uitpakken naar de gewenste locatie.

Die USB connectie is inderdaad bij mij ook aan de trage kant. :'(
Als ik ze daar heen kopier dan ziet mijn k750i die bestanden niet..

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
  • Laatst online: 16-06 19:28
Deorgere schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 16:04:
[...]

Via MyPhoneExplorer kun je zeer gemakkelijk .jar bestanden installeren op een SE telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 12:11
mijn k750i heb ik een tijdje (1 maand?) niet gebruikt, en is uitgeweest, maar wel met een volle batterij. ik probeerde hem weer aan te zetten vandaag, er gebeurde niks... dus ik dacht dat de batterij leeg was, ik heb de oplader erbij gepakt en hem in de oplader gedaan.. maar nu gaat het rode lampje bij de infrarood poort branden :S.. weet iemand wat er mee aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Gamepie56 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:36:
mijn k750i heb ik een tijdje (1 maand?) niet gebruikt, en is uitgeweest, maar wel met een volle batterij. ik probeerde hem weer aan te zetten vandaag, er gebeurde niks... dus ik dacht dat de batterij leeg was, ik heb de oplader erbij gepakt en hem in de oplader gedaan.. maar nu gaat het rode lampje bij de infrarood poort branden :S.. weet iemand wat er mee aan de hand is?
Volgens mij heb je de oplader niet goed genoeg aangeduwd o.i.d., het rode lampje brand volgens mij alleen als je accu leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:59

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Deorgere schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 16:04:
[...]

Als je de usbkabel daarna los koppelt dan ziet ie ze wel ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 12:11
arjan bregman2 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:24:
[...]

Volgens mij heb je de oplader niet goed genoeg aangeduwd o.i.d., het rode lampje brand volgens mij alleen als je accu leeg is.
die gaat pas branden zodra ik de oplader aansluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sile
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-01-2022
Sile schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:03:
[...]

Kan je die sms box vergroten ook ongedaan maken dan? enzoja hoe dan? (maw welke instellingen moet ik dan weer veranderen en welke mappen deleten of...)?
Alvast bedankt
Iemand? Kheb namelijk nog steeds last van beschadigde berichten (en berichten van onbekende afzenders die dan als je de telefoon aan en uit zet, ofwel weg zijn, ofwel (het was immers een bericht dat je normaal had gekregen (wel bestaande uit meerdere delen) is er een deel van het bericht weg... (Nu heeft hij ook al eens verkeerde berichten aan elkaar gemixt maar na aan en uit te zetten was het weer normaal...) Lange tijd heeft dat uitgebreid sms geheugen goed gewerkt maar om de een of andere reden is het lately een beetje fout aant lope...
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

ik heb een w700i en ik hoor steeds een tikje als ik een mp3 start aan het begin van het nummer,
ik hoor het op de speaker en op de headset,hoe kan dit?en hoe is dit gekomen?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:25
Ehm, probeerde net irc of msn op gsm te installeren, dat lukt wel, maar verbinden :/
zal wel aan imode liggen, (en vanaf nu kun je via hi ook gprs, en nog goedkoper ook, maar nu heb ik een abbo, nog maand of 6 :S)

maar, ik ga gewoon verder zoeken naar leuke proggie's, google maps is ook wel mooi ;) (kost wel flink wat mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bisselke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 22:11
Goedendag mensen. Ik zat met de vraag hoe je vanuit fullscreen, in je mediaplayer, terug kan gaan naar weer de gewone mediaplayer. Zonder dat hij de film afkapt? Ik heb naar de vorige delen van dit topic gekeken , en daar stond geen oplossing in. Ben benieuw of iemand al een oplossing heeft gevonden.

Of ik zou graag weten hoe je de film doorspoelt of terug spoelt in fullscreen?

Teven ben ik benieuw of iemand al een filmpje weet af te spelen in echte fullscreen resolutie's zodat je dus een redelijke hoogte * breedte verhouding hebt.

Alvast bedankt :)

[ Voor 9% gewijzigd door bisselke op 03-04-2007 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-06 07:58
Heeft iemand camerashutter.3gp (orgineel bestand) nog?
Ik heb de mijne tijdje geleden verwijderd maar zou graag dat geluidje terugwillen

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 15-06 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Is je K750i zo op te zetten dat hij met Vista's Sync Center werkt? Wil namelijk m'n Windows Calendar en m'n telefoon kalender synchroniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 17:35

KingCrash

Angry Rabbit

KingCrash schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:56:

Voor mij idem :(
1,2,3 joystick(links&onder) en de bovenste 2 toetsen doen niks meer.
Nadat ik contact heb gehad met sony/ericson en Hi zaterdag even langs de phonehouse geweest.
Phonehouse kon mij vertellen dat ik inderdaad nog onder de 2 jara garantie van sony/eriscon val. (aankoopdatum 10-2005)
Hier is echter wel de originele aankoopbon voor nodig.
Die heb ik net gevonden (jaja)

Zometeen even langs om de telefoon te laten maken, ik zal hier even melden of het is gelukt
Nou het heeft even geduurt, 4(!) weken dus.
Maar ik werd net gebeld dat ik mijn gerepareerde telefoon kan ophalen bij the phonehouse, kosteloos.

Vorige week werd ik al gebeld dat mijn telefoon terug was, maar er kosten aan verbonden waren (€95)
Dit kwam omdat Sony Ericson mijn aankoopsbewijs niet als geldig zag.
The Phonehouse is er achter aan gegaan met als resultaat dat ik mijn telefoon zometeen ga ophalen :D

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215174

Hallo,

Ik heb nu een jaar de Sony Ericsson W800I in mijn bezit. Het bevalt me erg goed. Ik heb sinds een paar dagen een probleem. Ik kan geen video's meer afspelen. Er komt dat te staan 'kan deze video niet afspelen'. Het muziek is nog helemaal goed. Sommige video's speelt hij wel af, maar dan hoor ik alleen geluid en zie ik dan alleen zwart beeld. Ik heb laatst wel wat verwijderd van mijn pc uit de mappen van de telefoon(die ik aan de pc had aangesloten). Ook had ik wat dingetjes verwijderd uit de mappen van video's. Wellicht heeft het daar mee te maken. Ik nog wel video's maken, die slaat hij dan ook op. Maar afspelen kan niet.

Wie kan mij helpen? Royce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-06 22:40
Ik ben dus gister ook weer lekker dom geweest (Wanneer niet maar oke).

Ik zeg heel stoer tegen mijn vriendin, goh, ik kan je W800i wel updaten, dan worden er wat fouten uitgehaald ed (Ze was helemaal enthousiast, want ze had er nogal gezeik mee).

Dus ik dat ding aan SEUS gehangen, Nederland geselecteerd, W800i enzovoort, en het ding begint vrolijk te updaten.

Kom ik een kwartier later terug, blijkt dat die telefoon opeens in het Engels is! Ooops, daar is ze niet blij mee....

Nu heb ik haar gezegd dat ik voor het weekend weet wat het is en hoe ik het kan oplossen ;)

Wie helpt mij uit de brand, want ik vind dit niet leuk :P

Nu heb ik hier al zitten kijken:

Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 8

Maar in hoeverre werkt dit gegarandeerd?!

[ Voor 13% gewijzigd door Jassy op 08-04-2007 10:47 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Laatst online: 19-05 10:59
Anoniem: 215174 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:04:
Hallo,

Ik heb nu een jaar de Sony Ericsson W800I in mijn bezit. Het bevalt me erg goed. Ik heb sinds een paar dagen een probleem. Ik kan geen video's meer afspelen. Er komt dat te staan 'kan deze video niet afspelen'. Het muziek is nog helemaal goed. Sommige video's speelt hij wel af, maar dan hoor ik alleen geluid en zie ik dan alleen zwart beeld. Ik heb laatst wel wat verwijderd van mijn pc uit de mappen van de telefoon(die ik aan de pc had aangesloten). Ook had ik wat dingetjes verwijderd uit de mappen van video's. Wellicht heeft het daar mee te maken. Ik nog wel video's maken, die slaat hij dan ook op. Maar afspelen kan niet.

Wie kan mij helpen? Royce
Zijn dat filmpjes die je hebt gemaakt met de telefoon of die je hebt overgezet? Want het klinkt alsof je de bij dat laatste de verkeerde instellingen hebt gebruikt en de bitrate te hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215174

Allebei, maar het probleem is opgelost. Ik heb alle video's verwijderd en een beetje zitten prutsen. En opeens kan ik weer filmpjes kijken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:30
Miserie! Ik loop 10 min. geleden met mijn gsm in broekzak tegen de hoek van een marmeren plaat en ik hoor 'krak'. LCD Lens cover is nu kapot! Ik moet dit zsm repareren natuurlijk! Wat raden jullie aan: een nieuwe LCD lens zoals hier of maar gelijk zoeken naar een gans nieuwe cover? Probleem daarbij is dat ik de rooie heb, en ik denk dat alle rooie die ik via ebay of zo kan vinden, fake zijn. Is het vervangen van die lens een goeie optie op zich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik heb een vraagje over Opera Mini 3.

Als ik deze installeer doet hij vervolgens een test om verbinding te maken met het internet (4 kleine testjes) maar daarna zegt hij 'verbinding met het internet is mislukt'. Ik kan wel gewoon internetten via de gewone browser dus de instelling zijn dan toch goed??

Weet iemand de oplossing?
Ik heb een K750i i.c.m. een T-Mobile abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je moet bij de internet instellingen EN de java instellingen van de gsm naar het T-mobile account verwijzen.
Anders weet Opera-mini de weg naar het internet niet :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:03
KingCrash schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:47:
[...]

Nou het heeft even geduurt, 4(!) weken dus.
Maar ik werd net gebeld dat ik mijn gerepareerde telefoon kan ophalen bij the phonehouse, kosteloos.

Vorige week werd ik al gebeld dat mijn telefoon terug was, maar er kosten aan verbonden waren (€95)
Dit kwam omdat Sony Ericson mijn aankoopsbewijs niet als geldig zag.
The Phonehouse is er achter aan gegaan met als resultaat dat ik mijn telefoon zometeen ga ophalen :D
Ik heb ook problemen gehad met mijn joystick. Nu was dit redelijk simpel op te lossen. Het defect komt door stof onder de joystick, en als je lang met de joystick rondjes draait doet hij het weer. Lnag daarbij bedoel ik een minuut of 10.

Dit scheelt mij, en andere meschien een hoop geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Laatst online: 22-09-2024
Speedy-Andre schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:36:
Je moet bij de internet instellingen EN de java instellingen van de gsm naar het T-mobile account verwijzen.
Anders weet Opera-mini de weg naar het internet niet :)
Ik heb bij java instellingen t-mobile,
En bij internetinstellingen > profielen > t-mobile, t-zones GSM, t-zones GPRS

Maar ze doen het allemaal niet (bij opera mini) :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Laatst online: 23-01 20:10
Anoniem: 209952 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:09:
[...]

nee je moet geen 4gb stoppen ik wou ook .Ik wou ook dus is ging vragen bij t for telecom en die man zei kan niet kan beschadeging aan je mobiel brengen maar wel 3gb. :)
Als op de developerssite van W800i kijkt staat in een pdf dat er 4GB wordt ondersteund. Zelf nooit geprobeerd omdat ik geen 100 euries voor zo'n stick ga betalen. Heb nu 4GB in mijn Nokia 6230i. Werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
MstE schreef op maandag 05 maart 2007 @ 00:41:
[...]

Dit kan je ook zelf doen, mits je het voorzichtig doet. Stofzuiger op de laagste stand en dan het
joystick vuil proberen op de zuigen. Dat zou ook moeten kunnen.

Ik heb sinds donderdag eindelijk weer een nieuwe telefoon en dat is de K750i geworden. :9

En ik heb zaterdag in een opzwelling ook meteen maar een 4gig Memory Duo Pro kaartje gekocht.
Ik heb het in de telefoon gestopt en hij deed het gewoon.
Het is ook zo dat hij via de adapter niet te lezen valt op mij pc, terwijl dat met de bijgeleverde
64MB kaart wel gaat. Dat is eigenlijk niet zo'n ramp, maar als je even geen BlueTooth of kabel bij je
hebt is zo'n adapter wel handig.

Waar het em wringt is dat op de site van Sony staat dat bij K750i niet gegarandeerd is dat het 4gig
kaartje ook werkt. Heeft iemand hier ervaringen meer, vooral ook op langere termijn?

En ook kwa garantie. Dat je bijvoorbeeld bij het defect gaan van de kaart wel een nieuwe krijgt ookal
gebruik je em op een "niet ondersteund" apparaat.

[...]

Lezen is moeilijk hé, MstE

Ik ga morgen maar meteen de 4gig terug brengen en een 2gig halen. Dat moet groot genoeg zijn.
Je adapter of cardreader moet wel FAT32 ondersteunen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Nee, want hardware is anders, bijv. Quadband, ambient light sensor, etc. Heeft W800 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88402

Ik heb zelf een K610i (soortgelijk aan de K750).
Maar bij mijn telefoon heb ik dus geen oordopjes erbij gekregen.

Nou heb ik wel een 30GB Creative VisionM speler, maar tijdens het trainen lijkt me een kleine en lichtere toestel wat leuker voor muziek.

Ik weet dat er 2 soorten oordopjes zijn.

Eentje die je plugt aan de onderkant van je telefoon en aan het andere uiteinde heb je de oordopjes.
En de ander is met een 3.5mm verloopstekkertje ertussen.

Ik zit nu met het volgende...
Ik heb zelf dure Sennheiser in-ear oordopjes voor mijn mp3-speler, maar ik denk zelf dat ik ze niet van plan ben om ze te gebruiken in de sportschool.
Goedkopere voldoen wel voor mij.

Maar ik hoor ook dat de versie met het verloopstekkertje een minder luide volume geeft in de oordopjes.
En het lijkt mij ook dat dat verloopstekkertje makkelijk stuk kan gaan en is het irritant om een extra ding te hebben. (als je traint wil je zo weinig mogelijk bij je hebben).

Maar bij de vaste oordopjes (zonder verloop), als deze nou stuk gaan is het al meteen afgelopen natuurlijk. En als ze niet lekker in me oor blijven zitten ben ik ook snel klaar (die ik bij mijn Samsung toendertijd kreeg kon geen seconde in me oor blijve).

Dus ik weet het nog niet echt allemaal.

Plus..!
Ik wil ook nog goedkoop uit zijn, dus ik heb ook ebay gekeken.
Natuurlijk weet ik dan ook dat de helft allemal imitatie is (2euro voor de "hpm-70"!!).
Maar zoals ik al zei, als ie maar redelijk genoeg is en dus hard genoeg gaat heb ik mijn eigen liedje.

Dus wie ow wie kan me helpen?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Good moring, :z

Via Bluetooth internetten met je telefoon - Opera Mini

Hier ben ik laatst mee aan de slag gegaan, maar het is mij nog steeds niet gelukt.

Foon : W800i
Blauwtand : BCM2035 Single-Chip HCI Solution

In device explorer/connection proxy krijg ik gewoon verbinding dus tot daar aan toe gaat het nog goed.
Ik start via device explorer Opera Mini op maar na de 4/4 test kom ik elke keer uit op geen verbinding ;(
Heb tevens ook de NL versie geprobeert en niet alleen via device explorer maar ook gewoon in het menu van de telefoon. De gewone browser deed helaas ook niet.

Wat ik al geprobeerd heb :
  • Speedy Andre zijn handleiding gevolgd
  • Datacomm : Voorkeursservice : GPRS en GSM
  • Datacomm : Voorkeursservice : Alleen GSM
  • Data-account : T mobile geprobeerd
  • Data-account gemaakt (PS-Data) :
Alleen ip ingevuld. (Mijn echte ip geprobeert en mijn netwerk ip als ik het goed zeg getest maar die kan het eigenlijk niet zijn :+ ) Heb alle verschillende mogelijkheden geprobeerd dus ook met de verschillende profielen en settings.
  • Internetprofiel : T mobile geprobeerd
  • Internetprofiel gemaakt :
  • Internetmodus : HTTP/WAP (beiden geprobeerd)
  • Proxy gebruiken : Nee
  • Java-instellingen T mobile
  • Java-instellingen :
Tsja andere handleidingen zijn offline, en met Speedy Andere zijn tut kom ik helaas niet verder...
Heeft iemand een idee wat ik fout doe of over het hoofd zie ?
En als ik nog wat nuttige info vergeten ben, geef maar een schreeuw :> .

Het HID gedeelte was makkelijker maar ik heb nog hoop :)

- iNSaNiTi

[Edit]

Ik heb het voor elkaar, nu alleen nog een hid snelkoppeling wat mij niet lukt. Ik kan namelijk mijn entrypoint niet vinden want het tooltje van Speedy-Andre werkt voor mij helaas niet. ID heb ik kunnen bemachtigen door een ''rechter klik'' in opera mini :)

[ Voor 8% gewijzigd door iNSANiTi op 27-04-2007 23:01 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik zit er aan te denken een K750i te kopen via T-Mobile (prepaid: 130 euro). Ik las in de OP dat T-Mobile (en Vodafone) bepaalde zaken veranderd hebben in de firmware. Paar vraagjes:

1. Betekent dit dat ik niets kan met de SE updates van de firmware? Dus dat ik ALLEEN een T-Mobile firmware erop kan zetten? Is die wel up t5o date?

2. Wat heeft T-Mobile dan allemaal veranderd...?
Ik wil bijvoorbeeld bepaalde mp3-tjes van mezelf als ringtone instellen (dus bijv. als thuis belt dan hoor je Our house van CSN&Y): ik begrijp dat dat normaal kan (toch?) maar kan dat ook met de T-Mobile versie? En zijn er nog beperkingen wat betreft de geheugenuitbreiding? Is dat max, 1 Gb of meer of juist minder...?

3. ZIt er nou wel of niet een headset in de doos of moet je die echt apart erbij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Insaniti schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 06:27:

[Edit]

Ik heb het voor elkaar, nu alleen nog een hid snelkoppeling wat mij niet lukt. Ik kan namelijk mijn entrypoint niet vinden want het tooltje van Speedy-Andre werkt voor mij helaas niet. ID heb ik kunnen bemachtigen door een ''rechter klik'' in opera mini :)
Als het tooltje niet werkt dan mis je misschien ejava.exe, deze staat in dezelfde dir als devexp.exe.
Je kan de SDK opnieuw installeren, ik zou niet weten waarom hij bij jou onvolledig is :/
Maak eventueel eerst handmatig een seriële verbinding met je bluetooth software voor je test.bat start.
In mijn handleiding staan 2 versies van test.bat, dit is omdat de dir van de SE sdk's verschilt bij 2.2.3 en 2.2.4.
Let dus op welke je gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhabossink
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-06 17:03

Hier ben ik laatst mee aan de slag gegaan, maar het is mij nog steeds niet gelukt.

In device explorer/connection proxy krijg ik gewoon verbinding dus tot daar aan toe gaat het nog goed.
Ik start via device explorer Opera Mini op maar na de 4/4 test kom ik elke keer uit op geen verbinding ;(
Heb tevens ook de NL versie geprobeert en niet alleen via device explorer maar ook gewoon in het menu van de telefoon. De gewone browser deed helaas ook niet.

Alleen ip ingevuld. (Mijn echte ip geprobeert en mijn netwerk ip als ik het goed zeg getest maar die kan het eigenlijk niet zijn :+ ) Heb alle verschillende mogelijkheden geprobeerd dus ook met de verschillende profielen en settings.
  • Java-instellingen :
Tsja andere handleidingen zijn offline, en met Speedy Andere zijn tut kom ik helaas niet verder...

- iNSaNiTi

[Edit]

kun je mij dan misschien vertellen wat je voor instellingen hebt gebruikt om het wel te laten werken. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Van alles geprobeerd, niks werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als het probleem de verbindingstest is, kijk dan eens of je op de K750 bij de java instellingen de juiste grps instelling (provider) hebt gekozen, dus dezelfde als bij internet.
Soms helpt het om de K750 even uit en aan te zetten als je veel dingen na elkaar hebt veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
ik heb een probleempje met de bluetooth verbinding.

Mijn vriendin heeft een Samsung D600 gekocht, en deze heeft ook bluetooth.
Verbinden lukt wel, allebei de gsm's vinden elkaar, passwoordje invoeren en dan zijn ze verbonden.
Dan komt het, vanaf de samsung kan ik wel in de sony bestanden en mp3's ophalen, maar vanaf de Sony lukt het dus niet om in de samsung te kijken.

Ze zijn dus allebei verbonden, op de samsung staat veilige modus uit, de sony is goedgekeurd, is verbonden, op de sony staat ook alles open, maar het wil niet werken.

iemand een idee hoe ik enkele foto's van de samsung kan halen via de sony ?

ohja, in het menu bluetooth zie ik dus wel de samsung bij "mijn apparaten" maar het "verb. apparaten is niet beschikbaar...

[ Voor 9% gewijzigd door spl3ndr op 28-04-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SHIT! Koop ik een K750i (T-Mobile), wil de software niet draaien op Vista! :(
Nou ja, gelukkig heb ik nog een laptop met XP hier in huis maar da's wel lastig want dan moet ik alle mp3's en zo overzetten. Maar ja...

Nog een belangrijk vraagje: kan ik de SE Update Service gewoon gebruiken of niet? Ik vraag dit omdat T-Mobile (zo het schijnt) een eigen firmware op de mobiel heeft gezet (???). Ik wil m'n nieuwe aanwinst natuurlijk niet meteen om zeep helpen...

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 28-04-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand trouwens wat de meest handige manier is om playlists te organiseren...? Ik heb een 1 Gb stick en daar passen heel wat cd's op, alleen is er maar 1 lijst met ALLE cd's... Is er een truc om al die playlists weer in eigen submapjes te zetten, per artiest of zo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 15:48:
SHIT! Koop ik een K750i (T-Mobile), wil de software niet draaien op Vista! :(
Nou ja, gelukkig heb ik nog een laptop met XP hier in huis maar da's wel lastig want dan moet ik alle mp3's en zo overzetten. Maar ja...
Bij mijn W800i heb ik geen problemen op vista. CD erin, telefoon aansluiten en hij gaat zoeken naar drivers (stuk of 5x, af en toe moet je ff wat klikken.. en et duurt lang want hij wi leerst via Windows Update zoeken). En dan werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

mhabossink schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 12:07:
[...]

kun je mij dan misschien vertellen wat je voor instellingen hebt gebruikt om het wel te laten werken. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Van alles geprobeerd, niks werkt.
Ik heb de instellingen van de Hi-site overgenomen en nog een beetje gekloot aan verschillende settings van het programma zelf en toen kreeg ik uiteindelijk toch verbinding :)
Speedy-Andre schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 01:49:
[...]

Als het tooltje niet werkt dan mis je misschien ejava.exe, deze staat in dezelfde dir als devexp.exe.
Je kan de SDK opnieuw installeren, ik zou niet weten waarom hij bij jou onvolledig is :/
Maak eventueel eerst handmatig een seriële verbinding met je bluetooth software voor je test.bat start.
In mijn handleiding staan 2 versies van test.bat, dit is omdat de dir van de SE sdk's verschilt bij 2.2.3 en 2.2.4.
Let dus op welke je gebruikt ;)
Die 2 files staan er allebij in. Heb SDK 2.2.4 en ook de goede versie test.bat gebruikt.
Ik ga iig het proberen met verbinding want dat had ik nog niet gedaan.
Werkt het nog niet, dan SDK er maar opnieuw op :)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-10-2023
Hey,

ik heb mijn k750i met bluetooth dongle in verbinding gebracht, met de software van bluesoleil. Alleen ik kan de hidservice niet werkend krijgen. Iemand die weet waar het aan kan liggen?

gr coeluh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Help ;-)
Heb mijn Sony Ericsson aan gesloten via USB en de optie bestandsoverdracht gekozen op me foon, alleen ik zie me geheugenkaart er niet bij staan. Ik kan wel op me telefoon geheugen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gemertp
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:52
Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:10:
Ik zit er aan te denken een K750i te kopen via T-Mobile (prepaid: 130 euro). 3. ZIt er nou wel of niet een headset in de doos of moet je die echt apart erbij kopen?
Bij T-Mobile hebben ze ook de K750i nu in de aanbieding voor een abonnement (Relax Web 100) voor 12 euro per maand met een contract voor een jaar. 12*12 = 144 dus het kost je 14 euro meer dan de aankoopprijs van de prepaid maar als je binnen de abonnementslimieten blijft kost het je verder niks en bij de andere kost het je nog beltegoed.

Bij deze K750i van het abonnement zit er een headset in de doos van (vind ik) redelijke kwaliteit. Er zit ook een Memory Stick bij van 64MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217669

cocico schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:43:
Miserie! Ik loop 10 min. geleden met mijn gsm in broekzak tegen de hoek van een marmeren plaat en ik hoor 'krak'. LCD Lens cover is nu kapot! Ik moet dit zsm repareren natuurlijk! Wat raden jullie aan: een nieuwe LCD lens zoals hier of maar gelijk zoeken naar een gans nieuwe cover? Probleem daarbij is dat ik de rooie heb, en ik denk dat alle rooie die ik via ebay of zo kan vinden, fake zijn. Is het vervangen van die lens een goeie optie op zich?
Ik heb nog wel een voorkantje liggen van de k750. het is alleen geen originele en de kleur is iets afwijkend. de kleur van de lcd lens cover is wel hetzelfde geloof ik. mocht je belang hebben moet je me maar even mailen: markduinkerken1989@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217669

Beste

Ik heb sinds kort een k750 is van t-mobile gekocht en wou laats een firmware update uitvoeren alleen dat lukte niet. Update service gaf aan dat mij telefoon up to date was. Ik wou vandaar far manager uitproberen alleen krijg ik een foutmelding. namelijk: "Script fs_mode execution error! error code: 0". Ik vraag me nu af of het mogelijk is dat t-mobile een beveiliging er op heeft gezet zodat je niet aan de software/firmware kunt sleutelen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217782

Mijn java spelletjes gaan veelste snel, sneller dan normaal...
Ook slaan ze vast als je af bent of sms krijgt...
Iemand enig idee of dat aan java-instellingen ligt?
Zoja, waar kan ik dat veranderen en hoe?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand een spelletje dat wel leuk is op de K750i...? Ik heb NFS Carbon geprobeerd maar dat was bagger: ten eerste kreeg ik tijdens het racen geen geluid, maar het rijden op zich is (natuurlijk) ook waardeloos... Wat voor soort spelletjes zijn WEL leuk op een mobiel...? Kaarten? Tetris-achtig spul? Biljarten? Er moeten in ieder geval geen vloeiende bewegingen nodig zijn. ;) Als iemand een tip heeft hou ik me aanbevolen!

Ik heb trouwens zelf een Beatles theme gemaakt op basis van de Love-vormgeving. Kon nergens een leuk Beatles theme vinden... 'k Heb nu een echte Beatlemobiel: theme, screensaver, opstartplaatje en de complete discography als mp3 staan er op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Anoniem: 217669 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:22:
[...]

Ik heb nog wel een voorkantje liggen van de k750. het is alleen geen originele en de kleur is iets afwijkend. de kleur van de lcd lens cover is wel hetzelfde geloof ik. mocht je belang hebben moet je me maar even mailen: markduinkerken1989@hotmail.com
Dank je, maar ik heb net vanmiddag dat lens covertje vervangen. Wat een slechte kwaliteit: ik wrijf over het zwarte gedeelte en meteen gaat het af... Maar goed: 't is nu geplaatst en vastgemaakt met Pritt, een tijdelijke oplossing. Ik heb (weer) bij CNN.cn een kleeffoam besteld (en een lens protector); dus tot dan een tijdelijke hechting! Voor de rest wel blij hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138155

Anoniem: 217669 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:27:
Beste

Ik heb sinds kort een k750 is van t-mobile gekocht en wou laats een firmware update uitvoeren alleen dat lukte niet. Update service gaf aan dat mij telefoon up to date was. Ik wou vandaar far manager uitproberen alleen krijg ik een foutmelding. namelijk: "Script fs_mode execution error! error code: 0". Ik vraag me nu af of het mogelijk is dat t-mobile een beveiliging er op heeft gezet zodat je niet aan de software/firmware kunt sleutelen.

Alvast bedankt
Je kunt de nieuwste K750i (CID49) niet benaderen via FAR manager, de CID49 is een bepaald geheugen wat in de telefoon zit. Wat ik op andere fora heb gelezen heeft deze een andere beveiliging dan de 'oude' K750i (CID36).

Er staan op internet wel handleidingen waar beschreven staat hoe je de firmware aan kunt passen zodat je hem toch met FAR manager kunt benaderen maar deze raad ik ten zeerste af. Ik had zo'n handleiding gevolgd (een klein stukje van de firmware geflasht wat er voor zou zorgen dat ik hem kon benaderen in FAR) maar na dit gedaan te hebben wilde hij niet meer aan, uiteindelijk heb ik via andere fora de firmware kunnen vinden en werkte hij weer. Uiteindelijk heeft dit goede en slechte gevolgen gehad; ik ben alle t-mobile rotzooi kwijt (aangepast menu, opstartscherm), maar ik ben ook mijn garantie kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu een week ook de T-Mobile K750i (prepaid). Het is wel spijtig dat die niet te updaten is, want hij heeft wel een verouderde firmware... Ik las een paar veranderingen in de laatste update die dus nog niet in mijn mobiel zijn toegepast, en die ik dus ook niet kan toepassen. Persoonlijk zou ik er geen probleem mee hebben als ik de garantie kwijt ben als ik 'm WEL zou kunnen updaten. Ik hoef de T-Mobile rotzooi verder ook niet. (Alhoewel een ander opstartscherm natuurlijk zo gekozen is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-10-2023
Weet iemand een puppetmaster like progje?
hoe resolve je je com poort van je bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhabossink
ik ben al een tijdje bezig het uiterlijk van mijn K750i te veranderen. Alleen heb ik nu een probleem. Bij het menu heb ik een zwarte balk, zie plaatje. Weet iemand hoe ik die weg moet halen?

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/lijstmhab/menu.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, apart, dat balkje lijkt de Title small die je bij Navigation kan invoeren. Alleen... kan je die niet bij Desktop invoeren...! Het balkje zit echt niet IN de Desktop zelf (het plaatje) ingebakken...? Dat kan eigenlijk niet anders, zou je zeggen...

(Ik neem aan dat je Sony Ericcson Theme Creator gebruikt?)

Hier trouwens een paar plaatjes van mijn Beatles Love-them:

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/66aksna.jpg Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/4xzap94.jpg Afbeeldingslocatie: http://i15.tinypic.com/5ym06sx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i15.tinypic.com/5x47c7l.jpg Afbeeldingslocatie: http://i17.tinypic.com/6gx81ax.jpg Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/6c8jtxw.jpg

De opgewektheid BRANDT van mijn zonnige mobiel af! :)

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 06-05-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-06 14:42

Wekkie

Yeah

Anoniem: 135195 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:22:
Hier trouwens een paar plaatjes van mijn Beatles Love-them:
*plaatjes*
De opgewektheid BRANDT van mijn zonnige mobiel af! :)
Heel mooi! Kan je hem ergens uploaden? Leuke vervanger voor m'n oranje "Walkman" theme :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank je! :)

(Ik heb zelfs de Highlightbalkjes (zoals die rode balk op Answered) als illustratie geimporteerd: als je die highlights gewoon een kleurtje geeft, dan zijn de balkjes nogal hoog en snijden ze NET door de andere regels heen. Dus heb ik balkjes geimporteerd die boven en onder 3 pixels transparant zijn. Het balkje dat je ziet op Answered is van onderen zelfs 6 pixels omdat 'ie anders NOG door de regel eronder sneedt. Ja, ik ben best wel een pietje precies. ;) )

Als jij zoiets weet als Tinypic.com maar dan voor files, dan kan ik 'm wel ff uploaden! Mailen kan ook natuurlijk, het is maar een dikke 200 kb of zo. Dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Megaupload
YouSendIt
RapidShare

Of gewoon Google zoeken

Zoek er maar eentje uit :) Bedankt :9

(Hmm, ideaal.. Vrolijk én Beatles in één theme)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ben benieuwd hoe lang de link blijft werken...:

http://d.turboupload.com/d/1773972/Beatles_Love.thm.html

Ik had trouwens ook nog Abbey Road theme, maar die is minder geslaagd omdat ik geen goede kleuren kon kiezen... Hij is dus bepaald niet zo vrolijk en zonnig als het Love-theme... ;) Maar toch maar alsnog ook daarvan wat plaatjes en een link:

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/4qr329u.jpg Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/4vozj7o.jpg Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/5zd93yp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/4zbf2ig.jpg Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/6gtcvpx.jpg Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/6fr3hqh.jpg

http://d.turboupload.com/...atles_Abbey_Road.thm.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:16
Beter alternatief voor de K750i met simlock via T-Mobile (prepaid of abo) is als prepaid bij Tele2 voor 119 euro + 6,95 euro verzendkosten = 125,95 euro. Komt nog wel 10 euro bij voor een beltegoed kaartje. Grote voordeel van Tele2 is dat de telefoon NIET gelocked is en dus in originele staat zonder simlock geleverd wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

@J van E: Bedankt! Mijn mobiel straalt als nooit tevoren :*)

Verder is de k750i echt een heel fijn toestel. Het enige wat ik een beetje mis is een 3.5mm audio jack.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Graag gedaan! :)

Ik vind 'm ook heel mooi (de mobiel dus ;) ). Enige wat ik minder vind is het volume tijdens gesprekken: dat is me net ff te zacht. (En ja, ik heb 'm op z'n hardst gezet met het + knopje aan de zijkant! :P )

Die optie van Tele2 was inderdaad wel een goede geweest: als 'ie niet gelocked is had ik daar dus ook m'n T-Mobile kaartje in kunnen stoppen....? Maar ach, ik ben blij met wat ik heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GvB
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-01 08:27

GvB

Weet je zeker Haay dat er op die K750i van Tele2 geen simlock zit? Want ik heb toch het idee dat vrijwel elk bedrijf een simlock op zijn telefoons zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhabossink
Anoniem: 135195 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:22:
Hm, apart, dat balkje lijkt de Title small die je bij Navigation kan invoeren. Alleen... kan je die niet bij Desktop invoeren...! Het balkje zit echt niet IN de Desktop zelf (het plaatje) ingebakken...? Dat kan eigenlijk niet anders, zou je zeggen...

(Ik neem aan dat je Sony Ericcson Theme Creator gebruikt?)
die streep zit niet in het plaatje, daarom vind ik het ook zo gek. Ik heb dit altijd al gehad, mar eerst had ik altijd het standaard thema en viel dit niet zo op. Kan het misschien komen omdat ik een erg oude K750 heb?

in editors zie ik dit balkje trouwens niet, alleen op mijn telefoon...

[ Voor 5% gewijzigd door mhabossink op 08-05-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, heel apart... Wat gebeurt er als je je mobiel compleet reset naar factory defaults (behalve dan dat je al je instellingen kwijt bent... ;) )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhabossink
Ik heb de instellingen wel eens gereset, maar alles resetten vind ik het niet waard. En volgens mij is die balk er al sinds ik deze telefoon heb. Heel gek...

opgelost, heb hem geflashed naar W800 en werkt nu prima... :)

[ Voor 18% gewijzigd door mhabossink op 09-05-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
GvB schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:28:
Weet je zeker Haay dat er op die K750i van Tele2 geen simlock zit? Want ik heb toch het idee dat vrijwel elk bedrijf een simlock op zijn telefoons zet...
Ja, 100% zeker dat er op die van Tele2 geen simlock zit. Had er 2 besteld, en de eerste is al ruim een week binnen (voor m'n meissie). Daar zit nu een T-Mobile SIM-only abo'tje in. En het Tele2 prepaid kaartje zit in het oude mobieltje van haar.

Wacht nu nog op de levering van die van mij. Is wat fout gegaan bij de bestelling, en nu ga ik er misschien wel 2 toegestuurd krijgen. Nou ja, ééntje cancellen dan, als dat echt het geval blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Ik twijfel dus nog tussen de K610i en de K750i.

klik

Voornamelijk eigenlijk om de joystick te vermijden ten voordele van de joypad van de k610i. (alhoewel ik dan dat handige lichtje moet missen+flash, maar goed).

Anderzijds werken die joysticks wel aangenaam, zolang ze wél werken.

Even een schaamteloze crosspost (stukje)
Verder, zijn beide telefoons qua 'os' (software) gelijkaardig? Aangezien ze qua specs bijna gelijk zijn en in dezelfde serie thuishoren ga ik er van uit dat alles wat op een K750i kan ook op een K610i kan (en omgekeerd). Qua themes, java apps, andere dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Anoniem: 131051 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:07:
Ik twijfel dus nog tussen de K610i en de K750i.
ff beide foons naast elkaar zetten op Nieuwemobiel.nl bij optie Vergelijken...

Zelfde scherm, zelfde resolutie, beiden 2 MPixel camera, waarbij de K750i als extra's nog Autofocus, flitslampjes en Macro modus heeft, verschillend type extern geheugen (Memorystick Micro bij K610i en Memorystick Duo bij K750i, iets groter intern geheugen voor K750i, radio bij K750i (heeft K610i niet), stereo-bluetooth voor K610i (niet bij K750i), 3G met videobellen voor K610i, en Flight Mode voor K610i.

Grootste verschil lijkt me in de kwaliteit van de camera te liggen. En de K750i is natuurlijk ook nog eens veel goedkoper te krijgen dan de K610i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haay schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:51:
[...]

ff beide foons naast elkaar zetten op Nieuwemobiel.nl bij optie Vergelijken...

Zelfde scherm, zelfde resolutie, beiden 2 MPixel camera, waarbij de K750i als extra's nog Autofocus, flitslampjes en Macro modus heeft, verschillend type extern geheugen (Memorystick Micro bij K610i en Memorystick Duo bij K750i, iets groter intern geheugen voor K750i, radio bij K750i (heeft K610i niet), stereo-bluetooth voor K610i (niet bij K750i), 3G met videobellen voor K610i, en Flight Mode voor K610i.

Grootste verschil lijkt me in de kwaliteit van de camera te liggen. En de K750i is natuurlijk ook nog eens veel goedkoper te krijgen dan de K610i...
Ik ken de verschillen wel, maar kan voor mezelf niet goed uitmaken wat ik wel en niet zal gebruiken.

Uiteindelijk ga ik toch voor de K610i denk ik. Mem card formaat maakt we weinig uit. Alleen radio zal ik waarschijnlijk wel missen, maar goed. Dat van Flight mode wist ik niet (zoals de walkmans dus). Dat is een pro voor de 610i. Verder nagenoeg gelijk idd... Maar goed, verschil tussen 149 euro en 179 is nog niet té groot, dus dat gaat nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik zou de K750i nemen. Mijn schoonvader heeft de K610i. Als je de 3G-functies niet gaat gebruiken, mis je er niks aan. Daarenboven is de K750 van hoogwaardiger materiaal gemaakt: de verf van de K610i gaat er makkelijk af en dan zie je dat witte plastiek. Daarenboven heeft de K750i ook nog een bescherming voor de lens :) En: het geheugen voor de K750 is veel couranter te verkrijgen, véél goedkoper en de capaciteit gaat tot 4GB, ik denk die microkaartjes maar tot 1GB totnutoe!

Als je voor de K610i gaat, neem dan de rooie, die is héél mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cocico schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:22:
Ik zou de K750i nemen. Mijn schoonvader heeft de K610i. Als je de 3G-functies niet gaat gebruiken, mis je er niks aan. Daarenboven is de K750 van hoogwaardiger materiaal gemaakt: de verf van de K610i gaat er makkelijk af en dan zie je dat witte plastiek. Daarenboven heeft de K750i ook nog een bescherming voor de lens :) En: het geheugen voor de K750 is veel couranter te verkrijgen, véél goedkoper en de capaciteit gaat tot 4GB, ik denk die microkaartjes maar tot 1GB totnutoe!

Als je voor de K610i gaat, neem dan de rooie, die is héél mooi!
damn you!! nu had ik net een keuze gemaakt :) Kan ik weer heroverwegen ...

K610i is me vooral te doen om joypad versus joystick, die bij nagenoeg iedere K750i kaduk gaat na verloop van tijd.

Zucht, nog maar eens laatste keer goed nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Het joystickje op m'n SE T630 was al snel nadat ik die mobiel had ook brak. Had daarnaast ook nog last van spontaan uitvallen van de de telefoon (gewoon uitgaan zonder reden terwijl de batterij nog vol was). Heb het door een SE servicecentrum laten repareren (was binnen garantie). Die hebben toen de firmware geupgrade, nieuwe batterij erin, en joystickje verbeterd. Daarna (zeker 2 jaar dagelijks gebruik) geen probleem meer gehad met het joystickje.

Gister was de pakketdienst tevergeefs bij mij aan de deur (was niemand thuis) om m'n K750i af te leveren. Komt vandaag weer langs, en nu is er wel iemand thuis, dus als het goed gaat ben ik vanmiddag ook in het bezit van zo'n mooie K750i, voor maar 126 euro! :) :) :)

Heb al wat themes gedownload op m'n PC. O.a. een hele mooie theme genaamd "Earth Rise" met een foto van de aarde vanaf de maan genomen. Prachtig!

Nu alleen nog wat leuke ringtones zien te vinden. ;) Ach, desnoods maak ik ze zelf van MP3'tjes die ik heb.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Laatst online: 19-05 10:59
Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 01:38:
[...]

damn you!! nu had ik net een keuze gemaakt :) Kan ik weer heroverwegen ...

K610i is me vooral te doen om joypad versus joystick, die bij nagenoeg iedere K750i kaduk gaat na verloop van tijd.

Zucht, nog maar eens laatste keer goed nadenken :)
En waarom pak je dan niet de W810i? Je noemde de joystick, licht en radio, wat bij de W810 allemaal is zoals je het wilt. Bovendien een stuk nieuwer dan de K750i, die nu al 2 jaar oud is.

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik krijg de volgende melding met mijn K750i als ik probeer te verbinden met Device Explorer.

Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/1474/45382037wj7.png

Ik heb het op 2 PC's. De proxy instellingen staan goed, aan bluetooth kan het ook niet liggen; files transferren gaat nog perfect. Serial networking is ook ingeschakeld. Ook heb ik verschilllende COM-porten geprobeerd. Telefoon is meerdere malen herstart.

Log:
Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/2649/52933907ue4.png

Iemand een idee? :/

[ Voor 16% gewijzigd door MensionXL op 11-05-2007 22:14 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tycoontje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:53:
[...]

En waarom pak je dan niet de W810i? Je noemde de joystick, licht en radio, wat bij de W810 allemaal is zoals je het wilt. Bovendien een stuk nieuwer dan de K750i, die nu al 2 jaar oud is.

Succes! :)
ehm... prijs? :) Ik koop m'n gsm's altijd simlock vrij (zowieso de gewoonte in BE). En de W810i is idd een prachtige gsm, maar 229 euro is mij te veel.

Voor wie zomaar veel geld op de toonbank kan leggen is het allemaal idd geen probleem, maar ik wil echt niet te veel uitgeven voor een telefoon. (wil daar dus niet in overdrijven) En dan probeer ik zoveel mogelijk 'spec' met een zo klein mogelijk budget te halen.

139 euro zal het in mijn geval worden voor een K750i, en dat vind ik een goede prijs voor wat de gsm biedt. Ik heb ook echt gezocht bij merken als samsung en nokia waarin ik ook vertrouwen heb, maar heb helemaal niets gevonden in dezelfde prijscategorie met gelijkaardige functionaliteit. (vrij goede camera, voor een gsm dan, en vlotte mp3 speler functionaliteit)

Heb nog even getwijfeld over de K610i (die beschikt over umts, één van de kleinste phones met umts, en flight mode wat betreft muziekplayer), maar toch meteen weer wat duurder (169 euro) en er worden geen earphones bijgeleverd (tel daar dus nog maar eens 30 euro bij op)

Alleen nog twijfelen tussen de rode en de zwarte 750, op foto vind ik die in het rood vrij mooi, maar blijkbaar gaat het in het echt eerder naar een 'roze' achtige tint? :X

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 12-05-2007 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 00:44:
[...]
Alleen nog twijfelen tussen de rode en de zwarte 750, op foto vind ik die in het rood vrij mooi, maar blijkbaar gaat het in het echt eerder naar een 'roze' achtige tint? :X
De rode is geen K750i, maar een W800 :P
http://gathering.tweakers...ges/1200582/0#verschillen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MensionXL op 12-05-2007 11:41 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MensionXL schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 22:11:
Ik krijg de volgende melding met mijn K750i als ik probeer te verbinden met Device Explorer.

Ik heb het op 2 PC's. De proxy instellingen staan goed, aan bluetooth kan het ook niet liggen; files transferren gaat nog perfect. Serial networking is ook ingeschakeld. Ook heb ik verschilllende COM-porten geprobeerd. Telefoon is meerdere malen herstart.

Iemand een idee? :/
Kijk eens in de bluetooth instellingen op je pc of de verbinding secure is, zo ja maak hem dan niet-secure.
Ook kan een te hoge snelheid (serieel) verminkte data opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Speedy-Andre schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:53:
[...]

Kijk eens in de bluetooth instellingen op je pc of de verbinding secure is, zo ja maak hem dan niet-secure.
Ook kan een te hoge snelheid (serieel) verminkte data opleveren.
Dat werkt ook niet. :/ Toch bedankt.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MensionXL schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:57:
[...]

Dat werkt ook niet. :/ Toch bedankt.
Soms gaat het opeens weer goed als je eerst de usbkabel gebruikt (ff juiste poort opzoeken) en dan weer bluetooth.
Bluetooth is bij de K750 niet zo stabiel, ik heb zelfs de originele firmware nog omdat nieuwere firmware weer andere problemen gaf.
Welke bluetooth software heb je :?
Ik heb dit ook eens met oudere Widcomm drivers gezien, nieuwe drivers was toen de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hm, gister de Updater geprobeerd om de firmware van m'n nieuwe K750i te updaten. Op mijn eigen PC met Windows Vista installeren ging sowieso niet. Dan op maar op de PC van m'n vrouw (XP-Pro met SP2). Installeren gaat wel, maar krijg een dikke foutmelding als ik het programma probeer te starten. Deïnstalleren en opnieuw installeren maakte ook geen verschil. Toen maar op de laptop van de zaak (ook WinXP-Pro met SP2 geprobeerd. Daar wel goed kunnen installeren en opstarten. Nieuwe firmware werd netjes vanaf het Internet opgehaald, en vervolgens gepoogd m´n K750i te updaten...

Om te updaten moet je dan volgens het programma de C toets (op de mobiel) ingedrukt houden en dan de USB-kabel in de telefoon stoppen. Dan komt de melding dat je de C toets los moet laten en gaat het programma proberen te connecten met de mobiel. Maar dat gaan dan telkens fout. In ieder geval lukt het me dus gewoon NIET om de firmware van m´n K750i te updaten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je soms een mobiel via T-Mobile? Die is niet te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219027

Gratis Internet Software voor de k750i die werken met de bluetooth verbinding:

Deze soft werken over je bleutooth via de breedbandverbinding:

- Opera Mini - weet iedereen ondertussen wel. Ik denk dat ik de link met de handleiding van speedy André hier wel mag publiceren:
http://home.versatel.nl/s...rnetten_met_je_mobiel.htm
Versie 3.x van Opera werkt niet. Een oudere versie kan je hier vinden:
http://www.gsmspain.com/foros/attachment.php?postid=3422311
Het leuke is dat zowel de gewone als een 'horizontale' versie in deze dowload zitten. Wel wennen met de bediening! Deze versies zijn in het Engels, dus hoef je de taal niet meer aan te passen.

- www.bluepulse.com met msn, yahoo messenger, gmail, en pop3-mail, RSS, en nog een hoop andere widgets zoals Flickr

- www.flurry.com: RSS, lees en verstuur mails van pop3, imap, maar ook met Yahoo, Hotmail, Gmail en andere. Je kan er ook jpg foto's mee bekijken in de bijlage van je mail.

- www.funrungames.com/dlIMHere.php Msn-messenger met verzenden van foto's die je maakt met je k750

- www.reporo.com: o.a. ook MSN, Yahoo messenger, ICQ e.d. - ook Chatrooms, e-bay, babes... je kan dit progr gebruiken via Bluetooth. Ik heb de .jar file kunnen downloaden via http://wannabrowser.com/

- www.mycoogee.com : met MSN. Heel makkelijk om foto's onmiddellijk beschikbaar te maken voor andere msn'ers. "Coogee will give you fantastic experience in sending mobile files (e.g. photos, music, videos, games etc.) to MSN friends, SMS and email buddies". Als er een msn-contact een berichtje stuurt krijg je wel maar een (te) stille toon...

- www.morange.com: versie 3.x: push e-mail, zend bestanden die op je pc staan (remote desktop access), blog, veel messengers zoals MSN, GTalk, yahoo...; RSS en Agenda.
Uitgebreid programma. De gratis versie is beperkt. Vb je kan maar één messenger tegelijkertijd gebruiken.

Er is ook nog:

- www.nimbuzz.com: werkt ook via de bluetooth-internet verbinding. Ik heb me nog niet op de site aangelogd om het programma te testen. Je zou ook VOICE kunnen gebruiken voor je msn of Gtalk contacten.

- MyBrowser: sneller dan Opera, maar niet zo goed. Ik heb het programma via http://www.getjar.com/products/6434/MyBrowser

- http://wap.mgmaps.com Google Earth op je K750i. Leuk voor een keertje.

- Worldcam.jar: Verschillende webcams over de hele wereld.

VOIP

- VOIP bellen met de K750: http://gsm.voipbuster.com/download/voipbuster.jar
Je hebt wel een abonnement nodig bij voipbuster. Je moet 2 nummers ingeven: je eigen nummer, en het nummer dat je wil bellen. Je wordt eerst zelf gebeld, en daarna doorverbonden met de andere nummer. Wel betalend, maar toch spotgoedkoop, vooral om naar het buitenland te bellen! zie ook www.voipbuster.com

- VOIP bellen via opera op je K750: http://www.aldeaglobal.net/callserver/form.htm
Hiermee zou je met VoipCheap.com; freecall.com, internetcalls, e.a. kunnen bellen.
Ook betalend dus, zoek de goedkoopste maar uit de lange lijst op http://www.aldeaglobal.net/callserver/
De link heb ik getest met voipcheap, al moet je soms veel proberen. Het blijkt in het begin even te werken. Ik blijf het testen gedurende enkele dagen.

Ik gebruik Flurry voor de mails en RSS, Reporo voor MSN omdat de trilfunctie gebruikt wordt als er een chat gestart wordt, en Opera voor de link met aldeaglobal.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Edit: Ik ben van plan om dit bericht steeds aan te passen als er nog extra info nodig is over dit item.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 219027 op 01-09-2007 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 219027 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:54:
Gratis Internet Software voor de k750i die werken met de bluetooth verbinding:

Deze soft werken over je bleutooth via de breedbandverbinding:
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Ziet er leuk uit. :) Zal ze eens proberen als ik eindelijk weer een verbinding kan krijgen met m'n K750i. :'(

Verder viel het me op dat als je een bestand via bluetooth naar een andere telefoon stuurt vanaf je K750i, het trager gaat (rond de 20-30 kB/s) dan dat je hem ontvangt (tegen de 40kB/s). De telefoon aan de andere kant is een Samsung SGH-D900. Iemand die dit ook heeft? Ik heb het zowel als het bestand in m'n telefoon geheugen als op m'n mem-stick staat.

[ Voor 40% gewijzigd door MensionXL op 13-05-2007 00:32 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-06 22:03
cocico schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:00:
[...]

Dank je, maar ik heb net vanmiddag dat lens covertje vervangen. Wat een slechte kwaliteit: ik wrijf over het zwarte gedeelte en meteen gaat het af... Maar goed: 't is nu geplaatst en vastgemaakt met Pritt, een tijdelijke oplossing. Ik heb (weer) bij CNN.cn een kleeffoam besteld (en een lens protector); dus tot dan een tijdelijke hechting! Voor de rest wel blij hoor!
Hoe heb je precies die lcd lens cover vervangen :?
Ik denk er namelijk ook over om deze bij mijn w800 te vervangen. Is namelijk veel goedkoper dan een hele nieuwe behuizing :)
Ik weet dat het voorkantje 1 geheel is.
Is de lens cover een soort van sticker die je zo los haalt en waar je zo een ander op plakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:08:
Heb je soms een mobiel via T-Mobile? Die is niet te updaten.
Nee, via Tele2 en die is volledig SIM-lock vrij en met originele firmware.

Is het misschien de bedoeling om je SIM kaart uit je telefoon te halen als je wilt updaten? Want dat heb ik niet gedaan, bedenk ik me. Ook zegt de updater dat je mobiel volledig opgeladen moet zijn. Hoe sterk is die eis? Als je mobiel op 80% batterij vermogen is, gaat de updater dan niet werken of valt dat in de praktijk wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Laatst online: 29-05 16:13

Steve

Krokodil \o/

[...]

ehm... prijs? :) Ik koop m'n gsm's altijd simlock vrij (zowieso de gewoonte in BE). En de W810i is idd een prachtige gsm, maar 229 euro is mij te veel.

Voor wie zomaar veel geld op de toonbank kan leggen is het allemaal idd geen probleem, maar ik wil echt niet te veel uitgeven voor een telefoon. (wil daar dus niet in overdrijven) En dan probeer ik zoveel mogelijk 'spec' met een zo klein mogelijk budget te halen.

139 euro zal het in mijn geval worden voor een K750i, en dat vind ik een goede prijs voor wat de gsm biedt. Ik heb ook echt gezocht bij merken als samsung en nokia waarin ik ook vertrouwen heb, maar heb helemaal niets gevonden in dezelfde prijscategorie met gelijkaardige functionaliteit. (vrij goede camera, voor een gsm dan, en vlotte mp3 speler functionaliteit)
Ik heb ook heel even getwijfeld om toch geen W810i te nemen, maar als je de specificaties van beide gsm's naast elkaar legt is het direct duidelijk: bijna identiek, terwijl de W810i wel zo'n 80 euro duurder is. Lang heb ik dus niet getwijfeld, zeg maar.

Alleen, simlock een gewoonte in België? Misschien bij de (meestal vrij kleine) shops van de operatoren zelf, maar in alle grotere shops (Phone House, BelCompany, MediaMarkt, ...) krijg je gewoon niet-gelockte gsm's :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steve schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:14:
[...]

Ik heb ook heel even getwijfeld om toch geen W810i te nemen, maar als je de specificaties van beide gsm's naast elkaar legt is het direct duidelijk: bijna identiek, terwijl de W810i wel zo'n 80 euro duurder is. Lang heb ik dus niet getwijfeld, zeg maar.
Idd, dat is de conclusie bij een vergelijking :) . Zo denk ik er ook over. De W810 is de K750i in walkman versie (met als één van de grootste verschillen geen flightmode dus). Voor de rest nagenoeg gelijk. (behalve een stickje en geen joystick, en meegeleverde 512 Mb kaart)
Alleen, simlock een gewoonte in België? Misschien bij de (meestal vrij kleine) shops van de operatoren zelf, maar in alle grotere shops (Phone House, BelCompany, MediaMarkt, ...) krijg je gewoon niet-gelockte gsm's :).
[...]
simlock-vrij = zonder simlock :p (zoals idd de gewoonte in België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Steve schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:14:
Bestaat niet in België is verboden bij wet. Het enige dat je hebt is dat ze branded zijn en er bestaan er zelfs waar de SIM al inzit en de code ook nog eens vermeld staat in de reclamefolders. Namelijk 000 is je code dan. Meteen veranderen zou ik zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148817

Anoniem: 131051 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:36:
[...]

Idd, dat is de conclusie bij een vergelijking :) . Zo denk ik er ook over. De W810 is de K750i in walkman versie (met als één van de grootste verschillen geen flightmode dus). Voor de rest nagenoeg gelijk. (behalve een stickje en geen joystick, en meegeleverde 512 Mb kaart)
Ik heb ook daarom voor de K750i gekozen. Voor ongeveer 23 euro kun je een 2gb geheugenkaarjte kopen en dan heb je een volwaardige MP3 speler. Zonder flight-mode kan ik best leven. Ik vind het niet zo'n groot pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
Het is misschien een domme vraag en misschien staat het wel ergens, maar heb ik er overheen gelezen. Maar kun je de firmware van een W800i updaten zonder dat de telefoon gereset wordt? Raak je alles kwijt bij een firmware update of neit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195550

Ik heb een vraagje is er geen software om mijn telefoon wachtwoord te beveiligen voor o.a menu's - telefoonboek etc zoals de samsungs mobile's
ik heb een sony erricson k750i

Hoop dat die software wel bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-06 23:33
Ik krijg regelmatig de volgende foutmelding als ik de actuele vertrektijden van mobiel.ns.nl ophaal of deeplinks bij de pda site van nu.nl wil bekijken:

'Er is iets mis met de pagina die u wilt openen. Kies een andere koppeling.'

Merkwaardig genoeg werken deze sites in een gewone browser op mijn computer prima, maar via mijn K750i wil deze nog wel eens haperen.
Andere sites zoals 9292ov en de gewone standaardpagina's van bijv. NS werken wel gewoon.

Zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand een oplossing hiervoor?
(laatste firmware staat er op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
MyNameIs schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:40:
[...]

Hoe heb je precies die lcd lens cover vervangen :?
Ik denk er namelijk ook over om deze bij mijn w800 te vervangen. Is namelijk veel goedkoper dan een hele nieuwe behuizing :)
Ik weet dat het voorkantje 1 geheel is.
Is de lens cover een soort van sticker die je zo los haalt en waar je zo een ander op plakt :?
Die lenscover is met dubbelzijdige kleefband vastgemaakt aan het 'frame' en peuter je los. CNN.cn levert géén speciale kleefband, die foam was voor de achterkant. Ik heb het met secondelijm gedaan, en raad aan om dan je foon een dag open te laten, ik heb dat niet gedaan en allemaal witte damp vanbinnen! Kortom een mislukking! Ik zoek nu naarstig op internet naar een mooie nieuwe cover in Maroon Red :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135440

Ik heb eindelijk Thunderbird Lightning in combinatie met MyPhoneExplorer goed draaien en hij synchroniseert ook perfect.

Er is alleen één probleem. Als ik in Thunderbird Lightning van een bepaalde herhaling een afspraak wis (Stel ik heb op maandag een keer geen statistiek dan verwijder ik alleen op die maandag statistiek en niet de hele herhaling) dan gebeurt er niks op mijn telefoon (k750i).
Wil ik daarna de afspraak op mijn telefoon wissen (dus 1 keer statistiek verwijderen) dan wordt de hele herhaling/serie verwijdert.
Is dit te verhelpen?

Het klinkt als een kleinigheid, maar als ik een vakantie tussendoor heb en ik wil die week vrij houden van mijn schoolrooster (wat op herhaling staat) is dat dus niet te doen op mijn telefoon. Daar is het of altijd de herhaling, of de hele herhaling weg. Best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0

• Java-instellingen :

- iNSaNiTi

[Edit]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb hetzelfde probleem, maar krijg het ook niet gefixt. Ook gewoon verbinding via device explorer enzo... Maar geen verbinding in opera, welk profiel ik ook selecteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219027

gambr0 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:25:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb hetzelfde probleem, maar krijg het ook niet gefixt. Ook gewoon verbinding via device explorer enzo... Maar geen verbinding in opera, welk profiel ik ook selecteer.
Je gebruikt waarschijnlijk opera versie 3. Je moet een lagere versie gebruiken. Versie 1 werkt bij mij het stabielste. De link vind je op mijn vorige post:
Anoniem: 219027 in "Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,..."

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 219027 op 18-05-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
Anoniem: 219027 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:32:
[...]

Je gebruikt waarschijnlijk opera versie 3. Je moet een lagere versie gebruiken. Versie 1 werkt bij mij het stabielste. De link vind je op mijn vorige post:
Anoniem: 219027 in "Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,..."
Ook met deze versie blijft het probleem bestaan :( Iemand anders een idee?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste