Weet iemand wat er met sen-se gebeurt is? Bij mij doet hij het iig niet meer..http://www.se-nse.net/
DDoS staat op de website die weer online is. Althans bij mij toch.Aubergine schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:03:
Weet iemand wat er met sen-se gebeurt is? Bij mij doet hij het iig niet meer..http://www.se-nse.net/
Anoniem: 118753
Bezit k750i en heb een probleempje bij instellingen van het display.
Ik dacht ergens een instelling gezien te hebben voor het Standby display met keuzes uit 1 minuut , altijd of geen, maar kan dat nergens terug vinden.
Iemand een idee of heb ik dat gedroomd ?
Wel is het zo dat het standby stilaan uitdooft en zodra 1 minuut bereikt te hebben (scherm is dan volledig donker) gaat hij over in de slaapmodus en krijg ik het uur te zien (nogal onduidelijk, te donker).
Vind niks hierover in het handboek.
Ik dacht ergens een instelling gezien te hebben voor het Standby display met keuzes uit 1 minuut , altijd of geen, maar kan dat nergens terug vinden.
Iemand een idee of heb ik dat gedroomd ?
Wel is het zo dat het standby stilaan uitdooft en zodra 1 minuut bereikt te hebben (scherm is dan volledig donker) gaat hij over in de slaapmodus en krijg ik het uur te zien (nogal onduidelijk, te donker).
Vind niks hierover in het handboek.

weet iemand of zo;n headset (oordopjes voor de k750i) ergens nog los verkrijgbaar is?
Meh
Natuurlijk kan je het headset los kopen. Maar ik raad je aan meteen een headset te kopen die standaard bij de W serie zit. betere kwaliteit verwisselbare dopjesdano_nl schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:08:
weet iemand of zo;n headset (oordopjes voor de k750i) ergens nog los verkrijgbaar is?
Je betaald er meer voor maar je hebt veel beter kwaliteit.
thanks, even kijken of er webwinkels zijn die dat spul hebben.MarkW800i schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:42:
[...]
Natuurlijk kan je het headset los kopen. Maar ik raad je aan meteen een headset te kopen die standaard bij de W serie zit. betere kwaliteit verwisselbare dopjes
Je betaald er meer voor maar je hebt veel beter kwaliteit.
Meh
Ik heb nog oordopjes (w800i), nooit gebruikt je mag ze wel van me overnemen.
heu! die passen ook op een k750i nietwaar? Als ze nieuw enzo zijn klinkt het goed. Laat maar even weten wat je er voor wilt hebben. daanvanveen[at]gmai[dot]comPuDy schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:48:
Ik heb nog oordopjes (w800i), nooit gebruikt je mag ze wel van me overnemen.
Meh
Pastdano_nl schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 00:42:
[...]
heu! die passen ook op een k750i nietwaar? Als ze nieuw enzo zijn klinkt het goed. Laat maar even weten wat je er voor wilt hebben. daanvanveen[at]gmai[dot]com
alleen die oortjes halen het qua kwaliteit lang niet die sony walkman oortjes van 30 euro, die standaard dingen zitten ook voor geen meter
De kwaliteit van die Sony Walkman oortjes(HPM-75) zijn echt klasse zeker als je ook de Megabass aanzet.gijsiej schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:40:
alleen die oortjes halen het qua kwaliteit lang niet die sony walkman oortjes van 30 euro, die standaard dingen zitten ook voor geen meter
Binnenkort maar eens vervangen door een 1 of 2 Gb
Hoe ik het gedaan heb, ik zou het echt niet weten. Maar mijn smsjes openen inene niet meer gewoon. Ik krijg alleen een envelopje bovenin te zien. Dan moet ik zelf naar mijn postvak in gaan om het smsjet te kunnen lezen. Ik heb al bij de instellingen gekeken (van sms en de instellingen van telefoon) maar kan het niet vinden hoor.
Samsung Galaxy Note 3
Mijn meegeleverde oortjes zijn al sinds oktober kapot (aanschaf september
) en nu pas denk ik eraan om deze ook voor garantie binnen te doen. Sony Ericsson zelf zegt dat op de headset ook 12 maanden garantie zit, dus morgen maar eens naar The Phone House gaan 'proberen'. Van de headset is één oortje kapot: roostertje is er af gevallen en toen is de binnenkant los komen zitten; nu werkt die kant niet meer.
Klinkt vaagSterretje6 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:32:
Hoe ik het gedaan heb, ik zou het echt niet weten. Maar mijn smsjes openen inene niet meer gewoon. Ik krijg alleen een envelopje bovenin te zien. Dan moet ik zelf naar mijn postvak in gaan om het smsjet te kunnen lezen. Ik heb al bij de instellingen gekeken (van sms en de instellingen van telefoon) maar kan het niet vinden hoor.
Heb je FAR manager gebruikt om iets aan te passen?
Al een reset geprobeerd? Via fabrieksinstellingen?
Staat meestel wel bij de voorwaarden, wat er wel en niet bij de garantie hoort.cocico schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:04:
Mijn meegeleverde oortjes zijn al sinds oktober kapot (aanschaf september) en nu pas denk ik eraan om deze ook voor garantie binnen te doen. Sony Ericsson zelf zegt dat op de headset ook 12 maanden garantie zit, dus morgen maar eens naar The Phone House gaan 'proberen'. Van de headset is één oortje kapot: roostertje is er af gevallen en toen is de binnenkant los komen zitten; nu werkt die kant niet meer.
Een aangeven garantietermijn is trouwens discustabel. (Zie Burgerwetboek 7A)
Ik weet, normaal 2 jaar. De oortjes zijn binnengebracht bij TPH (eerst hadden ze geen zin, maar ik heb ze toen een mail getoond van SE zelf en toen ging het al wat vlotter). Afwachten nu
Ik heb m'n vodafone branded K750i nu ruim een jaar, en kan dus kostenloos de gsm simlockvrij maken. Betekent dit dan ook dat ik eindelijk de vodafone firmware kan gaan updaten naar de laatste versie die SE zelf heeft gemaakt? De klantenservice van vodafone heeft hier geen antwoord op
Hier staat tekst
Ik heb niks met FAR manager gedaan.Thombias schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:38:
[...]
Klinkt vaag
Heb je FAR manager gebruikt om iets aan te passen?
Al een reset geprobeerd? Via fabrieksinstellingen?
Met een reset ben ik gelijk alles kwijt (toch?).
Samsung Galaxy Note 3
Kan nergens vinden of je ook de oordopjes (die kleine dingetjes die in je oor gaan) bij kan bestellen ofzo. Het is echt heel mooi geluid maar raak steeds die oordoppies kwijt, en om daar nou weer een nieuwe headset voor te kopen vin k een beetje zinloos. Ik heb nu de grootste gepakt maar die zitten echt voor geen meter...
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Nee als je de eerste optie doet dan reset hij alleen je instellingen(ook internet/wap)Ik heb niks met FAR manager gedaan.
Met een reset ben ik gelijk alles kwijt (toch?).
Plaatjes, geluiden blijven behouden
Ben benieuwd. Heb het nou net gedaan. Alles is er gelukkig nog. LoL.Thombias schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:33:
[...]
Nee als je de eerste optie doet dan reset hij alleen je instellingen(ook internet/wap)
Plaatjes, geluiden blijven behouden
Dus nu is het wachten op een smsje.
Samsung Galaxy Note 3
Die rubberen dingetjes? Als je even een beetje het topic doorloop zul je zien dat je daarvoor gewoon bij SE aan kunt kloppen. En anders ruil je even met iemand die een andere maat gebruikt.WybWyb schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:07:
Kan nergens vinden of je ook de oordopjes (die kleine dingetjes die in je oor gaan) bij kan bestellen ofzo. Het is echt heel mooi geluid maar raak steeds die oordoppies kwijt, en om daar nou weer een nieuwe headset voor te kopen vin k een beetje zinloos. Ik heb nu de grootste gepakt maar die zitten echt voor geen meter...
Ik heb net een 2gb kaartje gaan kopen voor deze telefoon, zodat ik er ook wat grotere files kan opzetten . het probleem is dat ik toch niet echt de juiste snelheid haal... gemiddeld een 166 kb/sec, wat toch niet snel is voor USB 2.0...
Het ligt niet aan het kaartje, want met een fototoestel van sony haal ik wel de snelheid die bij USB 2.0 past.
Het ligt niet aan het kaartje, want met een fototoestel van sony haal ik wel de snelheid die bij USB 2.0 past.
Haalde je die snelheid met de standaard meegeleverde 64Mb wel??Mayco schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:16:
Ik heb net een 2gb kaartje gaan kopen voor deze telefoon, zodat ik er ook wat grotere files kan opzetten . het probleem is dat ik toch niet echt de juiste snelheid haal... gemiddeld een 166 kb/sec, wat toch niet snel is voor USB 2.0...
Heb je het nou over dataoverdracht via de USB kabel? De telefoon is meen ik toch echt USB1.1 ofzo, geen 2.0. Voor USB 1.1 is 166kB/s nog steeds ietsjes aan de trage kant, maar USB 2.0 speeds ga je echt niet halen. Koop gewoon een cardreaderMayco schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:16:
Iemand nog een antwoord op mijn vraag:
Ik heb m'n vodafone branded K750i nu ruim een jaar, en kan dus kostenloos de gsm simlockvrij maken. Betekent dit dan ook dat ik eindelijk de vodafone firmware kan gaan updaten naar de laatste versie die SE zelf heeft gemaakt? De klantenservice van vodafone heeft hier geen antwoord op
[ Voor 19% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 27-08-2007 12:52 ]
Hier staat tekst
Vodafone zal dit niet doen verwacht ik. Zij zien liever inkomsten via hun portals etc. binnenstromen.Sjaak_Afhaak schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:51:
[...]
Heb je het nou over dataoverdracht via de USB kabel? De telefoon is meen ik toch echt USB1.1 ofzo, geen 2.0. Voor USB 1.1 is 166kB/s nog steeds ietsjes aan de trage kant, maar USB 2.0 speeds ga je echt niet halen. Koop gewoon een cardreader
Iemand nog een antwoord op mijn vraag:
[...]
Maar er zijn zat mogelijkheden om wel de originele ware erop te krijgen.
Anoniem: 231313
De Vodafone software biedt je de garantie dat het toestel is getest en dat alle diensten die we aanbieden ook daadwerkelijk softwarematig functioneren. Daarom biedt Vodafone geen ondersteuning voor het flashen van software/firmware die niet van Vodafone afkomstig is.
Antoine
Vodafone Web Relations
Antoine
Vodafone Web Relations
Anoniem: 150093
Ik heb sinds mei vorig jaar een SE W800i (van T-mobile) en ben er erg tevreden over. Alleen heeft mijn telefoon sinds kort het volgende probleem:
bij het maken van een foto gaat de telefoon gelijk naar de 'desktop' (baserunner heeft/had dit probleem ook) en de foto wordt dan niet opgeslagen. Het maken van een filmpje wil echter wel. Soms wil het maken van een foto nog wel even (na het resetten van de bestandnummers of bij panorama), maar het lijkt er nu op dat het helemaal niet meer wil
Ik heb zelf al de reset (die voor instellingen en master) enkele keren geprobeerd en net de nieuwste firmare geinstalleerd (was al aanwezig dus gewoon vervangen). Daarnaast dus dingen gedaan als geheugenkaart formatteren in de telefoon, bestandnummers resetten, verschillende foto-opties geprobeerd.
Wie weet wat het probleem is en, nog belangrijker, wie weet een oplossing? Ik gebruik de camera namelijk redelijk vaak en het is zonde van de telefoon als deze het niet meer doet! (hoe zit het trouwens met garantie? Ik kreeg het toestel gratis bij mijn 1 jarige abb die nu al een tijdje afgelopen is)
[Edit]:
Ik kan nu wel weer even foto's maken, maar ik denk dat dat niet zo blijft (namelijk al paar keer gehad).
bij het maken van een foto gaat de telefoon gelijk naar de 'desktop' (baserunner heeft/had dit probleem ook) en de foto wordt dan niet opgeslagen. Het maken van een filmpje wil echter wel. Soms wil het maken van een foto nog wel even (na het resetten van de bestandnummers of bij panorama), maar het lijkt er nu op dat het helemaal niet meer wil
Ik heb zelf al de reset (die voor instellingen en master) enkele keren geprobeerd en net de nieuwste firmare geinstalleerd (was al aanwezig dus gewoon vervangen). Daarnaast dus dingen gedaan als geheugenkaart formatteren in de telefoon, bestandnummers resetten, verschillende foto-opties geprobeerd.
Wie weet wat het probleem is en, nog belangrijker, wie weet een oplossing? Ik gebruik de camera namelijk redelijk vaak en het is zonde van de telefoon als deze het niet meer doet! (hoe zit het trouwens met garantie? Ik kreeg het toestel gratis bij mijn 1 jarige abb die nu al een tijdje afgelopen is)
[Edit]:
Ik kan nu wel weer even foto's maken, maar ik denk dat dat niet zo blijft (namelijk al paar keer gehad).
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 150093 op 29-08-2007 13:53 ]
Mooie reclame praat.Anoniem: 231313 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:10:
De Vodafone software biedt je de garantie dat het toestel is getest en dat alle diensten die we aanbieden ook daadwerkelijk softwarematig functioneren. Daarom biedt Vodafone geen ondersteuning voor het flashen van software/firmware die niet van Vodafone afkomstig is.
Antoine
Vodafone Web Relations
Maar het komt er op neer dat "de diensten die jullie aanbieden" dus ook voor jullie inkomsten zorgen.
En dus dat er niet meegewerkt wordt aan een originele firmware(zonder poespas) zoals die op de sonyericsson site wordt aangeboden.
hm was he tnou wel of niet mogelijk om iets van navigatie in de trend van tomtom op een k750i te zetten? Ik kan het zo 1 2 3 niet vinden?
Meh
Nope, TomTom en R66 zijn niet mogelijk op de K750i...
Probeer Nav4All eens
Probeer Nav4All eens
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Wanneer ik bel met de k750i valt het me op dat de speakers van de tv/pc gaan kraken als ik in de buurt ben. Ook als m'n gsm op het bureau ligt willen de speakers af en toe wel eens 'kraken'.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Sinds vandaag is mijn scherm op mijn K750i wit geworden en staan er een drietal rijen zwarte (dode?) pixels op mijn schermpje.
Wat ik ook doe (batterij eruit/ aan- en uit zetten), niets helpt!?
Weet iemand wat er aan de hand is?
Wat ik ook doe (batterij eruit/ aan- en uit zetten), niets helpt!?
Weet iemand wat er aan de hand is?
Hmm, hij deed het weer ff (een half uur). En nadat ik hem uit/aan had gezet weer hetzelfde witte scherm.
Waarom is hij dan kapot? Als hij echt kapot was deed hij het toch ook niet meer heel even
. Ik baal hier wel vreselijk van. Heb namelijk geen garantie en een sim-only abonnement. Zou je zo'n sim-only abonnement kunnen omzetten in een abo met een nieuwe telefoon per direct??
Waarom is hij dan kapot? Als hij echt kapot was deed hij het toch ook niet meer heel even
Dat het scherm helemaal wit wordt, misschien een losse connector? Waarom heb je trouwens geen garantie? Is die al verlopen bedoel je?Blue_Fear schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:52:
Hmm, hij deed het weer ff (een half uur). En nadat ik hem uit/aan had gezet weer hetzelfde witte scherm.
Waarom is hij dan kapot? Als hij echt kapot was deed hij het toch ook niet meer heel even. Ik baal hier wel vreselijk van. Heb namelijk geen garantie en een sim-only abonnement. Zou je zo'n sim-only abonnement kunnen omzetten in een abo met een nieuwe telefoon per direct??
Je zou even bij je provider moeten informeren over het omzetten van abonnementen.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Hey ik heet ook Vincent
.
Anyway, verzekering is al verlopen. Na mijn 2 jarig abonnement heb ik een 1 jarig sim only abonnement genomen omdat ik dacht dat hij nog prima functioneerde. Na 4 maanden is hij dus kapot nu met nog 8 maanden te gaan.
Dat wordt dus morgen even T-mobile bellen.
Losse connector? Is daar iets aan te doen als consument, heb wel wat soldeerspul hier liggen...
Anyway, verzekering is al verlopen. Na mijn 2 jarig abonnement heb ik een 1 jarig sim only abonnement genomen omdat ik dacht dat hij nog prima functioneerde. Na 4 maanden is hij dus kapot nu met nog 8 maanden te gaan.
Dat wordt dus morgen even T-mobile bellen.
Losse connector? Is daar iets aan te doen als consument, heb wel wat soldeerspul hier liggen...
Dit probleem heb ik ook! Weet iemand er een oplossing voor? Of is het toestel gewoon kapot?Anoniem: 150093 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:14:
Ik heb sinds mei vorig jaar een SE W800i (van T-mobile) en ben er erg tevreden over. Alleen heeft mijn telefoon sinds kort het volgende probleem:
bij het maken van een foto gaat de telefoon gelijk naar de 'desktop' (baserunner heeft/had dit probleem ook) en de foto wordt dan niet opgeslagen.
They said it couldn't happen here.... And it didn't
Een nieuw probleem.... Ik wilde een andere cover op m'n W800i zetten en heb het toestel opengemaakt. Er viel een ding uit (zie foto) en nu doet m'n camerafunctie het niet meer. Als ik via het menu de camera kies, gaat achter de drukknop van de camera aan de zijkant even een lampje branden en verder gebeurt er niets. Mijn vraag: kan iemand me precies uitleggen waar dit onderdeeltje moet worden gemonteerd?

They said it couldn't happen here.... And it didn't
Anoniem: 118753
Als je de onderstaande link even aanklikt kom je uit op een filmpje van youtube waarin een k750i wordt gedemonteerd voor ombouw naar w800i.
Op 07 minuten en 07 seconden van het fragment toont men het betreffende onderdeel en waar het thuishoort. Succes ermee.
http://nl.youtube.com/watch?v=N70aCmw4k-M
Op 07 minuten en 07 seconden van het fragment toont men het betreffende onderdeel en waar het thuishoort. Succes ermee.
http://nl.youtube.com/watch?v=N70aCmw4k-M
Klein vraagje....
Is 't mogelijk om de mediaspeler van de w800i te installen op de k710i zonder de hele w800i firmware over te zetten?
Want dit is volgens mij naast flightmodus de enige meer waarde in vergelijk met de k750i.
Of zie ek et nie goed, nie
Is 't mogelijk om de mediaspeler van de w800i te installen op de k710i zonder de hele w800i firmware over te zetten?
Want dit is volgens mij naast flightmodus de enige meer waarde in vergelijk met de k750i.
Of zie ek et nie goed, nie
Anoniem: 195476
Ik heb sinds gister een heel vaag probleem met m`n W800i. Wanneer ik nu m`n filmpjes die ik erop heb staan wil opstarten/afspelen, dan zegt ie : "Kan deze video niet afspelen". Voorheen hebben deze filmpjes het altijd het gedaan 
En wanneer ik een filmpje maak met de camera en dan op 'stop' druk dan springt ie terug naar het hoofdmenu..en wederom afspelen.. ho maar
Weet iemand hoe dit opeens kan? En hoe ik het moet oplosen?
Alvast bedankt
En wanneer ik een filmpje maak met de camera en dan op 'stop' druk dan springt ie terug naar het hoofdmenu..en wederom afspelen.. ho maar
Weet iemand hoe dit opeens kan? En hoe ik het moet oplosen?
Alvast bedankt
ik probeer met far manager in mn telefoon te komen, maar het lukt niet. Ik doe het precies zoals de in de startpost genoemde site zegt (http://www.se-info.nl/tweaking/?page=far&lang=en). Hij detecteert gewoon niks, de 60 seconden wachttijd verstrijken en mn telefoon gaat gewoon aan alsof er niks aan de hand is; terwijl ik toch op 'C' druk.
Iemand een idee?!
Ik probeer met FarManager het operatorlogo/tags te verwijderen. Daarvoor gebruik ik deze code:
Uit het object 'StatusIndication'. (http://www.se-info.nl/twe...page=operatorlogo&lang=nl).
Nu heb ik een abonnement van Telfort. Telfort maakt sinds vorig jaar gebruik van het KPN netwerk. Daarom heb ik standaard twee operatorlogo's op mijn telefoon. Bovenin staat KPN en daaronder staat Telfort. Als ik jou guide gebruik, wordt KPN van het scherm verwijderd, maar Telfort blijft gewoon staan. Ik heb zelf geprobeerd om layout.xml aan te passen, maar dit is niet gelukt. Heeft iemand de oplossing om beide logo's te verwijderen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <settings> <sett name="RowHeight" value="0"/> <sett name="TopOffset" value="0"/> <sett name="TitleHeight" value="0"/> <sett name="TitleTopOffset" value="0"/> <sett name="TitleMode" value="1"/> <sett name="OverlayStyle" value="0"/> <sett name="YPos" value="18"/> <sett name="Height" value="176"/> </settings> |
Uit het object 'StatusIndication'. (http://www.se-info.nl/twe...page=operatorlogo&lang=nl).
Nu heb ik een abonnement van Telfort. Telfort maakt sinds vorig jaar gebruik van het KPN netwerk. Daarom heb ik standaard twee operatorlogo's op mijn telefoon. Bovenin staat KPN en daaronder staat Telfort. Als ik jou guide gebruik, wordt KPN van het scherm verwijderd, maar Telfort blijft gewoon staan. Ik heb zelf geprobeerd om layout.xml aan te passen, maar dit is niet gelukt. Heeft iemand de oplossing om beide logo's te verwijderen?
Probeer eens een andere USB-poort. Houd je telefoon minimaal 1 minuut uit (batterij er ff uithalen), dan op C drukken en dan aansluiten..marteltor schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 11:42:
ik probeer met far manager in mn telefoon te komen, maar het lukt niet. Ik doe het precies zoals de in de startpost genoemde site zegt (http://www.se-info.nl/tweaking/?page=far&lang=en). Hij detecteert gewoon niks, de 60 seconden wachttijd verstrijken en mn telefoon gaat gewoon aan alsof er niks aan de hand is; terwijl ik toch op 'C' druk.Iemand een idee?!
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Anoniem: 177680
Hey gasten,
Ik heb nu een jaartje een K750i maar die oordopjes zijn naar de tyfus. Nou heb ik een 1 gig kaartje en luister ik altijd muziek op mijn telefoon, wel zo handig. Waar kan ik nieuwe oordopjes kopen? Op google kwam ik er niet echt uit
Ik heb nu een jaartje een K750i maar die oordopjes zijn naar de tyfus. Nou heb ik een 1 gig kaartje en luister ik altijd muziek op mijn telefoon, wel zo handig. Waar kan ik nieuwe oordopjes kopen? Op google kwam ik er niet echt uit
Eeuh.... in iedere telefoonwinkel! Belcompany, t-for-telecom, phonehouse, mediamarkt, etc etc!Anoniem: 177680 schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:33:
Hey gasten,

Bedankt voor de tip, helaas zonder het gewenste effect!NaZ- schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:57:
Probeer eens een andere USB-poort. Houd je telefoon minimaal 1 minuut uit (batterij er ff uithalen), dan op C drukken en dan aansluiten..
Ik heb de Sony software geinstalleerd, andere usb-poort geprobeerd en aangesloten zoals je zei, maar mn telefoon gaat gewoon aan (tot het scherm dat ik moet kiezen voor telefoon of mp3 player) en windows geeft aan 'found new hardware: usb flash device'. FAR Manager kan helaas geen telefoon vinden
EDIT: op andere pc is het gelukt, de sms-inbox is nu hoger dan 5000! Thanks!
[ Voor 6% gewijzigd door marteltor op 17-09-2007 15:14 ]
Hallo, ik heb ook een probleempje met mijn K750.
Namelijk : soms als ik een foto wil nemen, druk ik uiteraard mijn knop de helft in om te focussen, en dan druk ik door om de foto te nemen.De laatste tijd heb ik het probleem dat hij soms niet wil focussen, en soms ook als ik doordruk om de foto te nemen, dat hij opnieuw wil focussen!
Dan gaat het sommige keren vlekloos, maar het begint me wel te irriteren.
Is het iets met de software?Of is er iets kapot aan het gaan?GSM is trouwens ongeveer een half jaar oud en ik heb de nieuwste firmware versie.
En néé ik heb WEER geen goesting om hem binnen te doen want dat zou de 4de keer zijn, waarbij ik bij de 3de keer een nieuw toestel kreeg.
Namelijk : soms als ik een foto wil nemen, druk ik uiteraard mijn knop de helft in om te focussen, en dan druk ik door om de foto te nemen.De laatste tijd heb ik het probleem dat hij soms niet wil focussen, en soms ook als ik doordruk om de foto te nemen, dat hij opnieuw wil focussen!
Is het iets met de software?Of is er iets kapot aan het gaan?GSM is trouwens ongeveer een half jaar oud en ik heb de nieuwste firmware versie.
En néé ik heb WEER geen goesting om hem binnen te doen want dat zou de 4de keer zijn, waarbij ik bij de 3de keer een nieuw toestel kreeg.
Anoniem: 128132
Is er een programmatje waarmee je met een bepaalde interval achterelkaar foto's kunt maken bijvoorbeeld om de 10 sec. of zo. Soort burst functie maar dan 1 die automatisch gaat en veel meer foto's maakt.
ik heb sindskort ook een k750i gekocht en ik wil deze firmware updaten.
nu weet ik niet of hij simlock vrij is gemaakt of dat hij dit van origine is.
Mij vraag is dan, wanneer ik een firmware update doe is er dan een kans aanwezig dat een eventuele simlock er weer terug op komt?
ik heb wel rondgekeken door de voorgaande topics echter heb ik hier niks over gevonden.
nu weet ik niet of hij simlock vrij is gemaakt of dat hij dit van origine is.
Mij vraag is dan, wanneer ik een firmware update doe is er dan een kans aanwezig dat een eventuele simlock er weer terug op komt?
ik heb wel rondgekeken door de voorgaande topics echter heb ik hier niks over gevonden.
Is het lensje vuil? Hangt ook af van de hoeveelheid licht en het object waar je op focust maar qua camera vind ik het niet veel, je hebt meer lol van klein compactje een ixus ofzo.SimonMc schreef op woensdag 19 september 2007 @ 01:53:
Hallo, ik heb ook een probleempje met mijn K750.
@djjr: er kan wel wat met java
http://blog.davidkaspar.com/archives/2005/07/mowecam-mobile-web-camera.php
Eigen vraagje:
Is de k750i in iets anders te programmeren dan java? de eigen native programma's lijken een stuk vlotter op te starten.
[ Voor 19% gewijzigd door bouwfraude op 27-09-2007 11:32 ]
Weet iemand hoe je kan uitzetten dat ie niet meer automatisch een ander (buitenlands) netwerk pakt? Ik woon niet zover van de grens, maar ondanks dat heb ik met mijn KPN netwerk gewoon vol bereik (alle streepjes), maar toch om een of andere reden pakt mijn telefoon af en toe het belgisch netwerk. Behoorlijk irritant zeg ik je, want soms heb ik dat niet door (he je gaat niet iedere 5 min kijken op je foon welk netwerk je hebt) en dan bel ik dus onbewust via een buitenlands netwerk wat ik weer terugzie op me rekening
Anoniem: 184468
Joystick w800 kapot; dit werkte bij mij:
Mijn W800i was geveld, zoals bij veel van dit soort toestellen voorkomt, door de joystick.
Volgens de beschrijvingen die via GoT te vinden zijn het toestel gedemonteerd, stofvrij gemaakt, en om te testen in gedemonteerde toestand aangezet. Helaas mocht het niet baten. Het werkte nog steeds niet. alleen nog naar beneden, maar zelfs dat ging moeizaam.
Bij mij gaf WD-40 Multispray de oplossing: Met de gedachte in het achterhoofd dat ik maar een nieuw abonnement moest gaan sluiten voor een nieuw toestel, heb ik het volgende gedaan:
Na demontage -- batterijdeksel eraf, batterij eruit, twee torqe-schroefjes losgedraaid, met een gitaarplectrum (of pinpas) voorzichtig tussen de front-cover en het zijpaneel wrikkend het front losmaken, toetsenbordje verwijderen, en voorzichtig met een scroevendraaiertje of klein tangetje het zilveren joystickje verwijderen -- (kijk even goed welke kant van de stick boven zit er zit iets verschil tussen de boven en onderkant), gevolg is dat het grijze staafje (het eigenlijke stickje) en het metalen blokje waar dit in zit zichtbaar zijn.
Ik heb vervolgens een beetje WD-40 op een schoteltje gespoten (ga NIET in het toestel spuiten!). Het topje van een plat schroevendraaiertje hierin gedoopt, en een heel klein druppeltje WD-40 tussen het joystickje en het ijzeren blokje laten lopen (stickje opzij duwen en druppeltje ertussen laten lopen. (Echt een heel klein beetje!) Dit heb ik aan alle vier kanten van het stickje gedaan.
In eerste instantie gaf het geen verschil en heb ik het ding weer in elkaar geschroefd (let op dat je het zilveren joystickdopje niet omgekeerd terugzet), klaar om een ander te bestellen. Maar na een paar uur probeerde ik het nog eens, en de joystick werkte weer als vanouds.
Dus wanneer je joystick het niet meer doet, is het wellicht een optie om dit te proberen, bij mij werkt het toestel nu al twee weken weer perfect!
Wees voorzichtig, het is natuurlijk geheel voor eigen risico, en je eventuele garantie zal natuurlijk ook vervallen met deze actie.
Mijn W800i was geveld, zoals bij veel van dit soort toestellen voorkomt, door de joystick.
Volgens de beschrijvingen die via GoT te vinden zijn het toestel gedemonteerd, stofvrij gemaakt, en om te testen in gedemonteerde toestand aangezet. Helaas mocht het niet baten. Het werkte nog steeds niet. alleen nog naar beneden, maar zelfs dat ging moeizaam.
Bij mij gaf WD-40 Multispray de oplossing: Met de gedachte in het achterhoofd dat ik maar een nieuw abonnement moest gaan sluiten voor een nieuw toestel, heb ik het volgende gedaan:
Na demontage -- batterijdeksel eraf, batterij eruit, twee torqe-schroefjes losgedraaid, met een gitaarplectrum (of pinpas) voorzichtig tussen de front-cover en het zijpaneel wrikkend het front losmaken, toetsenbordje verwijderen, en voorzichtig met een scroevendraaiertje of klein tangetje het zilveren joystickje verwijderen -- (kijk even goed welke kant van de stick boven zit er zit iets verschil tussen de boven en onderkant), gevolg is dat het grijze staafje (het eigenlijke stickje) en het metalen blokje waar dit in zit zichtbaar zijn.
Ik heb vervolgens een beetje WD-40 op een schoteltje gespoten (ga NIET in het toestel spuiten!). Het topje van een plat schroevendraaiertje hierin gedoopt, en een heel klein druppeltje WD-40 tussen het joystickje en het ijzeren blokje laten lopen (stickje opzij duwen en druppeltje ertussen laten lopen. (Echt een heel klein beetje!) Dit heb ik aan alle vier kanten van het stickje gedaan.
In eerste instantie gaf het geen verschil en heb ik het ding weer in elkaar geschroefd (let op dat je het zilveren joystickdopje niet omgekeerd terugzet), klaar om een ander te bestellen. Maar na een paar uur probeerde ik het nog eens, en de joystick werkte weer als vanouds.
Dus wanneer je joystick het niet meer doet, is het wellicht een optie om dit te proberen, bij mij werkt het toestel nu al twee weken weer perfect!
Wees voorzichtig, het is natuurlijk geheel voor eigen risico, en je eventuele garantie zal natuurlijk ook vervallen met deze actie.
WD40 heeft ook voor mij destijds voor de oplossing gezorgd.Anoniem: 184468 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:33:
Joystick w800 kapot; dit werkte bij mij:
Wonderspul
Ik heb het destijds gewoon zonder het toestel te openen langs de joystick gespoten (Heel klein beetje).
[ Voor 9% gewijzigd door Thombias op 02-10-2007 10:21 ]
Wanneer was destijds, werkt hij nu nog?Thombias schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:19:
[...]
WD40 heeft ook voor mij destijds voor de oplossing gezorgd.
Wonderspul
Ik heb het destijds gewoon zonder het toestel te openen langs de joystick gespoten (Heel klein beetje).
Een maandje geledenHet Fantoom schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:01:
[...]
Wanneer was destijds, werkt hij nu nog?
Werkt nog steeds perfect.
Mmmh, schakelaartje van de "lensdop" is kapot. 
Heb ik de schakelaar maar verwijderd en de twee contactpunten aan elkaar gesoldeerd.
Nadeel is dat ik de camera via het menu moet aanzetten.
Heb ik de schakelaar maar verwijderd en de twee contactpunten aan elkaar gesoldeerd.
Nadeel is dat ik de camera via het menu moet aanzetten.
Ik denk dat ik de K750i ga kopen, is dit nu nog slim of niet, kan ik beter even wachten omdat er een nieuwe versie uitkomt ofzow...
er schijnt ook een tweak te zijn dat je je K750 kan upgraden naar een W800? Is dit mogelijk of mogen we hier niet over kletsen
Heb vorige week namelijk een K750 gekregen van iemand die hem niet meer hoefde en ben nu vanalles aan het uitzoeken
ja kan, veel verschil is trouwens niet hoor. Kijk hier maar even.maarud schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:53:
er schijnt ook een tweak te zijn dat je je K750 kan upgraden naar een W800? Is dit mogelijk of mogen we hier niet over kletsenHeb vorige week namelijk een K750 gekregen van iemand die hem niet meer hoefde en ben nu vanalles aan het uitzoeken
Ik heb een heel raar probleem met mijn W800, iedere keer als ik foto's ga kijken, en ik ga gewoon verder naar de volgende foto met het stickje, dus zonder steeds terug te gaan naar het menu, krijg ik na een foto of 10-15 wit beeld en valt mijn telefoon uit. Mijn telefoon wil dan niet meer aan totdat ik de accu eruit gehaald heb...
Al een firmware update gedaan?gambr0 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:59:
Ik heb een heel raar probleem met mijn W800, iedere keer als ik foto's ga kijken, en ik ga gewoon verder naar de volgende foto met het stickje, dus zonder steeds terug te gaan naar het menu, krijg ik na een foto of 10-15 wit beeld en valt mijn telefoon uit. Mijn telefoon wil dan niet meer aan totdat ik de accu eruit gehaald heb...
Verhelpt in veel gevallen dit soort problemen.
Ik heb al de laatste firmware, dus ik kan mijn firmware ook niet verder updaten...Thombias schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:23:
[...]
Al een firmware update gedaan?
Verhelpt in veel gevallen dit soort problemen.
kan ik btw een T9 Nederlands installeren op mijn niet nederlandse K750?
Heb al gezocht maar dat ging op een omslachtige manier, misschien is er wel een handigere
Heb al gezocht maar dat ging op een omslachtige manier, misschien is er wel een handigere
Ik heb een vraagje.. Kan ik een .amr bestand omzetten in wav of mp3? Heb in een ietwat aangeschoten bui e.e.a opgenomen wat ik op mn pc ook wil kunnen gebruiken
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
met switch converter lukt het iig wel
die converteerd zo'n beetje alles 
of natuurlijk via het uberhandige:
http://media-convert.com/
die converteerd alles online , geen progje nodig dus!
of natuurlijk via het uberhandige:
http://media-convert.com/
die converteerd alles online , geen progje nodig dus!
[ Voor 46% gewijzigd door maarud op 24-10-2007 17:36 ]
Anoniem: 104097
Ok,... ik heb nu deel 11 hier eens volledig doorgelezen en zou graag eens weten wat je nu allemaal bij een 750i bijgeleverd krijgt.
Ik ben namelijk morgen zinnens mijn v630i, die ik een klein weekje geleden heb aangeschaft,.. om te ruilen naar een 750i bij BelCompany hier in Belgie.
Reden: er staat een héle hoop Vodafone/Proximus rommel op en aangezien ik via de provider Mobistar een abbo heb kan ik een héle hoop dingen niet gebruiken op mijn v630i
Leuk van de mensen in de winkel dat ze me daar niet op voorhand voor verwittigd hebben
Bij de v630i zaten er oortjes en een usb-kabel bij, ook nog een 256 mB kaartje.
Wat zit er nou allemaal bij een 750i standaard
Ik ben namelijk morgen zinnens mijn v630i, die ik een klein weekje geleden heb aangeschaft,.. om te ruilen naar een 750i bij BelCompany hier in Belgie.
Reden: er staat een héle hoop Vodafone/Proximus rommel op en aangezien ik via de provider Mobistar een abbo heb kan ik een héle hoop dingen niet gebruiken op mijn v630i
Leuk van de mensen in de winkel dat ze me daar niet op voorhand voor verwittigd hebben

Anoniem: 19503
Headset,datakabel,64MB dacht ik..... geheugenkaartje,lader,en natuurlijk het toestel met accuAnoniem: 104097 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:36:
Ok,... ik heb nu deel 11 hier eens volledig doorgelezen en zou graag eens weten wat je nu allemaal bij een 750i bijgeleverd krijgt.
http://telecomtelecom.nl/?p=5&id=7753&tid=410
heb je dan nog steeds radio-ontvangst e.d.? Of is een 'echte' headset beter?
Mijn w800i is door een val helaas overleden, nu moet ik dus een nieuw toestel hebben. ik was erg tevreden over mijn w800i en het liefste zou ik er weer zo een kopen maar aan de nadere kant wil ik ook wel weer wat nieuws.
Ben benieuwd wat voor toestel andere ex w800i genomen hebben en wat hun ervaringen daar mee zijn. Vraag me ook af of de nieuwe K850 qua mediaplayer net zo gemakkelijk is als de w800i.
Ben benieuwd wat voor toestel andere ex w800i genomen hebben en wat hun ervaringen daar mee zijn. Vraag me ook af of de nieuwe K850 qua mediaplayer net zo gemakkelijk is als de w800i.
Hallo,
Ik ben deze vraag niet tegengekomen, alvast excuses als ie al voorbij is gekomen. De MBW-150 horloges lijken niet compatible met de W800i. Dit lijkt me raar aangezien de W700i, wel in de lijst voorkomt op de sony ericsson site. Iemand enig idee waarom de W800i niet compatible zou zijn?
Ik ben deze vraag niet tegengekomen, alvast excuses als ie al voorbij is gekomen. De MBW-150 horloges lijken niet compatible met de W800i. Dit lijkt me raar aangezien de W700i, wel in de lijst voorkomt op de sony ericsson site. Iemand enig idee waarom de W800i niet compatible zou zijn?
Ik heb sinds kort problemen met het ontvangen van gekoppelde sms-berichten. Als ik ze voor het eerst open zijn ze perfect leesbaar. Wanneer ik nadien mijn inbox echter terup open, lopen een aantal berichten door elkaar (dus tekst van het ene bericht staat in het andere en omgekeerd). Het rare is dat dit enkel in mijn inbox is en niet bij mijn verzonden berichten of de berichten die ik op de sim opsla. Heeft iemand dit probleem al gehad?
Ik heb ook zo'n adapter gehad, en je kunt inderdaad gewoon nog radio ontvangen, bij mij werd zelfs de ontvangst beter, maar ik denk dat het ook ligt aan de hoofdtelefoon die je eraan hangt. Wat ik echter klote vond aan deze adapters is dat ze na 2 weken broekzak, kapot zijn.... Mijne kwamen dan wel van ebay, maar zagen er hetzelfde uit.maarud schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:51:
http://telecomtelecom.nl/?p=5&id=7753&tid=410
Als ik me niet vergis is de W700i 'nieuwer' dan de W800i, dus is het niet zo raar dat het horloge bij deze wel ondersteund wordt en niet bij de W800i.baca schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:58:
Hallo,
Mischien moet je dan eens kijken naar de W800i. Inhoudelijk dezelfde telefoon met betere media player. Je krijgt wel betere headphone (in-ear) en grotere memory stick bij (256MB). K750 heeft standaard headphones (vind ik niet lekker zitten, geluid is ook wat minder) en een 64MB memory stick. Beide worden geleverd met USB kabel en adapter. Er zijn ook afwijkende pakketten te vinden, dus de inhoud kan verschillen. Ik geloof wel dat de W800i iets duurder is.Anoniem: 104097 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:36:
Reden: er staat een héle hoop Vodafone/Proximus rommel op en aangezien ik via de provider Mobistar een abbo heb kan ik een héle hoop dingen niet gebruiken op mijn v630i![]()
Leuk van de mensen in de winkel dat ze me daar niet op voorhand voor verwittigd hebben![]()
Ik heb zelf de K750i al twee jaar en ben erg tevreden. Pookje reageert soms niet, maar na een paar keer drukken is dat ook weer opgelost. Ik ga zelf denk ik wel binnenkort overstappen op de K850i, lijkt me een prima opvolger voor mijn K750i.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Anoniem: 104097
Ik ben mijn branded v630i gaan omruilen hier in Belgie ik wou een 750i,... niet meer te verkrijgen kwamen ze me te vertellen in BelCompany, end-of-life,...... tja .... wat nu .... dan maar een W810i meegenomen en ik moet zeggen .... wauw wat een toestel
De w810 is ook eol. Deze zijn nu nog goedkoop te kopen in prepaid-pakketjes.Anoniem: 104097 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:56:
Ik ben mijn branded v630i gaan omruilen hier in Belgie ik wou een 750i,... niet meer te verkrijgen kwamen ze me te vertellen in BelCompany, end-of-life,...... tja .... wat nu .... dan maar een W810i meegenomen en ik moet zeggen .... wauw wat een toestel
Zeker een mooi design. Is qua gebruik bijna identiek aan k750i/w800.
[ Voor 7% gewijzigd door Thombias op 07-11-2007 11:17 ]
Ik heb naar alle tevredenheid een W800i, ondertussen 1 jaar en 8 maand. Echter, toen vanochtend mijn wekker afging hoorde ik niet het MP3 nummer wat ik in heb gesteld als wekkersignaal. Dit vond ik zelf al vreemd, maar ik besteedde er verder geen aandacht aan. Toen ik vanmiddag op de fiets mijn mobiel erbij pakte om een foto te maken van een mooie auto, de lenscover openklikte stond er: "Plaats de memorystick of kies het telefoongeheugen om foto's op te slaan" Dit, terwijl de bijgeleverde, 512MB Pro Duo stick erin zat. Dus ik haalde die eruit en stopte hem er weer in.
Er veranderde niets. Ik baalde, want wat heb je aan 32MB met een beetje foto's maken
Enfin, foto genomen en opgeslagen op het telefoongeheugen. Verder gefietst naar huis. Toen pakte ik mijn mobiel om muziek te luisteren via de walkmanplayer. Ik klik op een willekeurig nummer, verschijnt: "Afspelen mislukt". Dit, in combinatie met het voorgeval met de camera en de wekker die niet mijn ingestelde wekkersignaal (een MP3 nummer) gebruikte deed mij vermoeden dat of het kaartje stuk moet zijn.
Vervolgens een master reset gedaan, in de hoop het zo op te lossen, probleem bleef bestaan. Vervolgens het hele update gedoe van SE gedownload en gebruikt, haalde niets uit. Sterker nog, na de nieuwe firmware te installeren op mijn W800i (sinds de dag dat ik hem kreeg had ik nog nooit 1 firmware update gedaan tot vandaag) bleef ie steken bij het opstartscherm. Hij liet niet het inlogscherm zien waar ik de pincode in moet voeren. Ik dus de batterij eruit halen, kaartje eruit, opnieuw aan. Toen liet ie wèl het opstartscherm & pincode invoeren zien. Nadat ie opgestart was, het kaartje er weer in gedaan.
Weer naar de walkman player gegaan, een nummer geselecteerd, wederom: afspelen mislukt. Naar de camera toe: wederom, voer memorystick in of kies opslaan in telefoongeheugen. M.a.w. door die nieuwe firmware accepteert mijn toestel de memory card niet meer. Plus: het kaartje is kennelijk kapot, want hoe anders kan ik en geen foto's maken/filmpjes maken of muziek luisteren? Dat gebeurt allemaal via de memorycard. Het laatste wat ie weergaf was trouwens: "Memorycard niet beschikbaar" bij de camera.
Ik ga morgen maar langs de Orange shop, in de hoop een nieuw kaartje te kunnen meekrijgen. Want ik vind het wel heel frapant dat ie al die tijd gewoon normaal gewerkt heeft (dus zonder firmware te updaten of master resetten of het gedoe rondom de memorycard) Maar sinds dat ik die handelingen heb uitgevoerd de memorycard niet meer werkt. De computer herkent de W800i wèl, maar als ik hem wil openen (het is bij mij: "Schijf F") zegt de computer: "Plaats een geheugenkaart in schijf F" En dat terwijl die Pro Duo 512 MB er toch in zit, in het toestel.
Wat is nu aannemelijker? Memorycard kaduuk, of ingang van de memorycard kaduuk? Blijf het raar vinden als blijkt dat mijn memory card naar de filistijnen is, terwijl ie 1 jaar, 7 maand, 3 weken en 6 dagen zonder problemen heeft gewerkt. Of is dit een bekend probleem met de W800i, hetgeen wat ik nu beschreven heb?
Er veranderde niets. Ik baalde, want wat heb je aan 32MB met een beetje foto's maken
Vervolgens een master reset gedaan, in de hoop het zo op te lossen, probleem bleef bestaan. Vervolgens het hele update gedoe van SE gedownload en gebruikt, haalde niets uit. Sterker nog, na de nieuwe firmware te installeren op mijn W800i (sinds de dag dat ik hem kreeg had ik nog nooit 1 firmware update gedaan tot vandaag) bleef ie steken bij het opstartscherm. Hij liet niet het inlogscherm zien waar ik de pincode in moet voeren. Ik dus de batterij eruit halen, kaartje eruit, opnieuw aan. Toen liet ie wèl het opstartscherm & pincode invoeren zien. Nadat ie opgestart was, het kaartje er weer in gedaan.
Weer naar de walkman player gegaan, een nummer geselecteerd, wederom: afspelen mislukt. Naar de camera toe: wederom, voer memorystick in of kies opslaan in telefoongeheugen. M.a.w. door die nieuwe firmware accepteert mijn toestel de memory card niet meer. Plus: het kaartje is kennelijk kapot, want hoe anders kan ik en geen foto's maken/filmpjes maken of muziek luisteren? Dat gebeurt allemaal via de memorycard. Het laatste wat ie weergaf was trouwens: "Memorycard niet beschikbaar" bij de camera.
Ik ga morgen maar langs de Orange shop, in de hoop een nieuw kaartje te kunnen meekrijgen. Want ik vind het wel heel frapant dat ie al die tijd gewoon normaal gewerkt heeft (dus zonder firmware te updaten of master resetten of het gedoe rondom de memorycard) Maar sinds dat ik die handelingen heb uitgevoerd de memorycard niet meer werkt. De computer herkent de W800i wèl, maar als ik hem wil openen (het is bij mij: "Schijf F") zegt de computer: "Plaats een geheugenkaart in schijf F" En dat terwijl die Pro Duo 512 MB er toch in zit, in het toestel.
Wat is nu aannemelijker? Memorycard kaduuk, of ingang van de memorycard kaduuk? Blijf het raar vinden als blijkt dat mijn memory card naar de filistijnen is, terwijl ie 1 jaar, 7 maand, 3 weken en 6 dagen zonder problemen heeft gewerkt. Of is dit een bekend probleem met de W800i, hetgeen wat ik nu beschreven heb?
Ik denk eerder dat het aan de W800i ligt ipv het kaartje (dat kan je testen door het in een cardreader te steken
)
Ik heb geen card reader, noch ken ik mensen met een cardreader in de buurt. Zou wat zijn als mijn W800i kaduuk is. Moet er nog tot 22 december meecocico schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:53:
Ik denk eerder dat het aan de W800i ligt ipv het kaartje (dat kan je testen door het in een cardreader te steken)
Standaard thema's zoals: "Equalizer" kan ik ook niet meer selecteren, terwijl ik die als standaard aangeklikt had voor de firm ware update, master reset etc. Begin nu ook het idee te krijgen dat mijn W800i nog op halve kracht werkt, enkel bellen/smsen en dat muziek/foto voorgoed weg is. Ik zal wel zien wat Orange morgen tegen me zal zeggen. Baal er wel goed van, want ik gebruikte de W800i veelvuldig als muziekspeler en om foto's mee te maken.
Zoveelste edit: ik heb SE maar eens een email gestuurd. Morgen langs de Orange winkel en ik ben benieuwd welk verhaal ik van beide te horen krijg.
[ Voor 40% gewijzigd door Joosie200 op 12-11-2007 21:47 ]
Heb net mijn k750 terug van een reparatie... In iedergeval een nieuwe accu gekregen, dus das weer een meevaller...
Maar nu was het volgens mij zo dat ik eerst de snelkoppeling van de joypad naar rechts zo had dat ik in het hoofdmenu terecht kwam...
Heeft iemand enig idee hoe ik dit weer in kan stellen?
edit: Hoofdmenu heb ik nu gevonden, maar ik had ook zeker weten een koppeling naar applicaties in het snelmenu, maar zover kom ik nu ook niet in het menu zonder "einde is bereikt" te krijgen
Maar nu was het volgens mij zo dat ik eerst de snelkoppeling van de joypad naar rechts zo had dat ik in het hoofdmenu terecht kwam...
Heeft iemand enig idee hoe ik dit weer in kan stellen?
edit: Hoofdmenu heb ik nu gevonden, maar ik had ook zeker weten een koppeling naar applicaties in het snelmenu, maar zover kom ik nu ook niet in het menu zonder "einde is bereikt" te krijgen
[ Voor 23% gewijzigd door MikeyMan op 13-11-2007 16:51 ]
Ik heb twee kleine vraagjes over m'n K750i. Op het eerste gezicht niets over kunnen vinden in de vorige topics of in heel PSGG...
- ik gebruik Opera Mini, maar die zit diep verstopt bij bestandsbeheer > applicaties. Nu kun je van die leuke snelkoppelingen maken op de K750i, maar hij wil niet dieper gaan dan Bestandsbeheer. Is er toch een manier om een applicatie te kunnen openen met één of maximaal twee handelingen?
- steeds als ik surf, vraagt hij 'toestaan dat applicatie uploads uitvoert?'. Wordt nogal irritant na een tijdje, maar ik zie bij 'rechten' nergens een mogelijkheid om dit uit te schakelen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het niet meer vraagt?
Thanks!
- ik gebruik Opera Mini, maar die zit diep verstopt bij bestandsbeheer > applicaties. Nu kun je van die leuke snelkoppelingen maken op de K750i, maar hij wil niet dieper gaan dan Bestandsbeheer. Is er toch een manier om een applicatie te kunnen openen met één of maximaal twee handelingen?
- steeds als ik surf, vraagt hij 'toestaan dat applicatie uploads uitvoert?'. Wordt nogal irritant na een tijdje, maar ik zie bij 'rechten' nergens een mogelijkheid om dit uit te schakelen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het niet meer vraagt?
Thanks!
Anoniem: 138244
ik heb een WSOD op mn K750i, nu wil ik hem graag zelf fixen omdat die buiten de garantie valt,
iemand bekent met dit probleem ?
ik heb nog nooit zn goeie camera gehad op een telefoon als K750i dan praat ik over de 2mp camera phones
iemand bekent met dit probleem ?
ik heb nog nooit zn goeie camera gehad op een telefoon als K750i dan praat ik over de 2mp camera phones
Op de eerste vraag: als je naar agenda linkt, kun je wel een koppeling maken naar applicaties...Steve schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:24:
Ik heb twee kleine vraagjes over m'n K750i. Op het eerste gezicht niets over kunnen vinden in de vorige topics of in heel PSGG...
Thanks!
Tweede vraag; gaat niet...
Mijn quickshare sticker is eraf gevallen
Nu zit er z'n lelijk gat mij aan te gapen. Kan je een nieuwe gratis krijgen?
Ik heb volgens mij sinds dat m'n telefoon uit m'n handen is gevallen (kreeg een duw terwijl ik met m'n telefoon bezig was) dat de 'maak-een-foto-knop' niet meer goed werkt. Het zit namelijk zo: als ik hem rustig indruk om scherp te stellen, en ik druk hem daarna 'hard' in om een foto te maken, dan ontspant de lens weer en stelt hij weer opnieuw scherp en zo gaat het door. Soms maakt hij wel een foto, maar dan ben je wel 4/5x ontspannen -> scherpstellen verder.
Het gaat om deze knop voor de duidelijkheid en het model is K750i.

Weet iemand of dit onder garantie valt? (Ik heb hem net minder dan een jaar)
En zijn er meer mensen met dit probleem?

Hoelang was je hem kwijt eigenlijk?MikeyMan schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:18:
Heb net mijn k750 terug van een reparatie... In iedergeval een nieuwe accu gekregen, dus das weer een meevaller...
[ Voor 15% gewijzigd door MensionXL op 25-11-2007 18:00 ]
Zijn er ook Nederlandse T9/ taalpakketen te downloaden? Heb mijn K750i namelijk niet hier gekocht en T9 typt zo lekker snel
Anoniem: 138155
Nee, het is volgens mij niet mogelijk om taalpakketten te installeren. Je zou via het officiële firmware update programma kunnen kijken of je mogelijk een Nederlandse firmware erop kan installeren.
Op forums zoals se-nse en esato kun je ook lezen hoe je op de andere manier firmware erop zet. Eén van de websites waar Sony-Ericsson firmware opstaat is www.iprotebe.cz
Op forums zoals se-nse en esato kun je ook lezen hoe je op de andere manier firmware erop zet. Eén van de websites waar Sony-Ericsson firmware opstaat is www.iprotebe.cz
Ja, ik heb exact hetzelfde probleem! Soms gaat het zonder problemen, soms doet ie precies wat jij beschrijft. Maar vreemd genoeg helpt het in zo'n geval meestal om even op iets totaal anders scherp te stellen (bijvoorbeeld een sterk verlicht object als ik eerst iets donkers had) om de knop weer normaal te laten werken. Dus ik ben niet 100% zeker dat het een hardwarematig probleem is.MensionXL schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:57:
Ik heb volgens mij sinds dat m'n telefoon uit m'n handen is gevallen (kreeg een duw terwijl ik met m'n telefoon bezig was) dat de 'maak-een-foto-knop' niet meer goed werkt. Het zit namelijk zo: als ik hem rustig indruk om scherp te stellen, en ik druk hem daarna 'hard' in om een foto te maken, dan ontspant de lens weer en stelt hij weer opnieuw scherp en zo gaat het door. Soms maakt hij wel een foto, maar dan ben je wel 4/5x ontspannen -> scherpstellen verder.
Nog een klein probleempje: ik heb m'n gsm een paar weken geleden ook even laten vallen. De cover vooraan was daarbij een klein beetje losgekomen, maar snel weer kunnen terugklikken. Alleen is er zo blijkbaar wat stof aan de binnenkant van het schermpje gekomen, en ik vind geen mogelijkheid om de frontcover er weer even af te halen om het stof te verwijderen. Hoe moet ik dat doen?
[ Voor 15% gewijzigd door Steve op 03-12-2007 00:21 ]
Sinds een paar weken is het microfoontje van mijn K750i (degene waardoor de gesprekken komen als je hem aan je oor hebt) niet helemaal 100% meer. Hij kraakt alsof hij is opgeblazen, beetje vreemd want hoe zou je dat kunnen doen?
Beetje zonde omdaarvoor een nieuwe telefoon te moeten kopen, dus mijn vraag is of iemand hier een oplossing voor weet.
Of misschien zijn oude (kapotte) k750/w800/w700/d750 aan mij wil geven/verkopen zodat ik het microfoontje over kan zetten.
Beetje zonde omdaarvoor een nieuwe telefoon te moeten kopen, dus mijn vraag is of iemand hier een oplossing voor weet.
Of misschien zijn oude (kapotte) k750/w800/w700/d750 aan mij wil geven/verkopen zodat ik het microfoontje over kan zetten.
Anoniem: 195014
Dat probleem heb ik ook.Jelte schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:33:
Sinds een paar weken is het microfoontje van mijn K750i (degene waardoor de gesprekken komen als je hem aan je oor hebt) niet helemaal 100% meer. Hij kraakt alsof hij is opgeblazen, beetje vreemd want hoe zou je dat kunnen doen?
Maar ik heb een w800i en ik had nog een K750i waarvan de speaker het wel doet.
Maar hoe kan ik hem overzetten?
Dan is mijn w800i weerals nieuw.
Nou de telefoon uit elkaar halen en het gedeelte waar het microfoontje opzit overzetten. Ik denk dat dat wel moet werken.
Ik heb een vraagje. Ik heb een Sony ericsson walkman phone
Weet iemand of ik ook de Japanse tekens er op kan installeren.
Ik luister veel Japanse muziek en het enige wat ik meestal zie is
Artiest= □□□□□□
Nummer= □□□□□
Album= □□□□□
Je snapt ook wel dat dat wat moeilijk is om te herkennen.
Weet iemand of ik ook de Japanse tekens er op kan installeren.
Ik luister veel Japanse muziek en het enige wat ik meestal zie is
Artiest= □□□□□□
Nummer= □□□□□
Album= □□□□□
Je snapt ook wel dat dat wat moeilijk is om te herkennen.
Dit probleem heb ik ook al een paar maanden. Ik denk gewoon dat het door slijtage komt.Steve schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:20:
[...]
Ja, ik heb exact hetzelfde probleem! Soms gaat het zonder problemen, soms doet ie precies wat jij beschrijft. Maar vreemd genoeg helpt het in zo'n geval meestal om even op iets totaal anders scherp te stellen (bijvoorbeeld een sterk verlicht object als ik eerst iets donkers had) om de knop weer normaal te laten werken. Dus ik ben niet 100% zeker dat het een hardwarematig probleem is.
weet iemand of er ook iets is waarmee je via bleuthoot kan skypen?
Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl
Sinds gisteren heb ik een vreemd probleem met mijn k750i. Toen ik de telefoon wilde gebruiken zag ik opeens dat de taal was teruggezet naar het Engels, terwijl dit normaal gesproken Nederlands is. Als ik bij de instellingen de taal terug wil zetten op Nederlands, dan ontbreekt deze taal. Dit geldt voor alle talen, ik heb alleen nog maar Engels. Ook mijn woordenboek is niet meer te kiezen, en ik zit dus vast aan een Engels T9 woordenboek.
Ik las dat sommige imports alleen maar Engels aanbieden, maar deze telefoon heeft gewoon 1,5 jaar op Nederlands gedraaid. Ik heb niets geupgrade, het is 'opeens' gebeurd. Overigens viel de telefoon nadat ik doorhad dat de taal anders was ook nog een keer geheel uit.
Ik heb een volledige software reset uitgevoerd, maar zonder resultaat.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik las dat sommige imports alleen maar Engels aanbieden, maar deze telefoon heeft gewoon 1,5 jaar op Nederlands gedraaid. Ik heb niets geupgrade, het is 'opeens' gebeurd. Overigens viel de telefoon nadat ik doorhad dat de taal anders was ook nog een keer geheel uit.
Ik heb een volledige software reset uitgevoerd, maar zonder resultaat.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik heb het probleem op m'n K800i ook.. Ken er nog wel wat die hetzelfde probleem hebben. Ik denk dat het slijtage is, knopje drukje heel snel half in in je broekzak, dus dat ding wordt vaak gebruikt.MensionXL schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:57:
[afbeelding]
[...]
Hoelang was je hem kwijt eigenlijk?