Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218694

Het toestel heeft een software update gekregen.
Versie is nu:KE970P40-EUR-V10c-XXX-XX APR 07 2007

Best nog wel een oude versie als ik naar de datum kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240742

Anoniem: 104511 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:34:
'Middag iedereen!

Ook ik ben sinds een klein weekje eigenaar van de Shine. Op het eerste gezicht leek alles prima, het dingetje was nog mooier dan ik had verwacht en alles leek te werken. Totdat ik gebeld werd. Bleek dat ik dus ook met het bekende 'ringtone-niet-onthouden' probleem zit. Een of andere wazige ringtone, erg zacht, zonder trillen. Oftewel m'n hele ingestelde en aangepaste geluidsprofiel deed het niet. Buiten de paar vertaalfoutjes (progrogramma? ^^) deed het ding het verder prima dus ik ben maar wat gaan rommelen, en hé, vond ik ineens iets wat op de oorzaak leek.

Voor iedereen bij wie z'n zelf ingestelde ringtones niet werken:

Het lag bij mij aan het fet dat ik mn contacten via de sim (KPN) van mn oude telefoon (Nokia) naar mn Shine heb gekopieerd. (Het feit dat onbekende nummers het wel deden verklaart ook wel meteen weer wat dan). Nu had ik dus eens geprobeerd om een contact weg te gooien en handmatig opnieuw erin te zetten, direct op de Shine zelf. En ja hoor, toen werkte het ineens.
Vervolgens getest wat er gebeurde als ik al m'n contacten eens via de LG sync op m'n pc zou zetten, de telefoon leegmaken van contacten en ze via het sync programma er weer op zou zetten. En guess what, hierna werkte alles gewoon zoals het hoorde!

Dus voor mensen met hetzelfde probleem: kopieer al je contacten eens naar je pc met 't LG Sync programmaatje, gooi je telefoon leeg en kopieer ze weer terug. :) (Of zet alles handmatig er weer in)

Ik hoop dat het ECHT opgelost is nu en niet dat het een vaag tijdelijk iets is maar dat betwijfel ik :)

Laat even weten als dit voor jou ook gewerkt heeft.
Helaas werkt dit niet in mijn geval, heb alles geprobeerd zoals hierboven staat maar zonder resultaat. Is er nog een mogelijkheid om het geluidsprofiel/beltoon/beltoon-id te wijzigen in een ander melodie-tje dan het standaard sch**t-geluidje?

Groeten Vinnie-325tds

Anoniem: 241212

heb de shine nu 2 weken en ben er nog zeer tevreden over heb nog geen problemen gehad
behalve het minpunt van het geluid.
kan het zijn dat de problemen zijn opgelost met de update ?

ik heb versie KE970P40-EUR-V10c-XXX-XX APR 07 2007

en weet iemand waneer er een nieuwe update is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218694

Anoniem: 241212 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:29:
heb de shine nu 2 weken en ben er nog zeer tevreden over heb nog geen problemen gehad
behalve het minpunt van het geluid.
kan het zijn dat de problemen zijn opgelost met de update ?

ik heb versie KE970P40-EUR-V10c-XXX-XX APR 07 2007

en weet iemand waneer er een nieuwe update is ?
Dat is de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterxx2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-03 11:27
Probleem met mijn Shine.

Via een SMS bericht heb k een (afbeelding) bestand ontvangen
Dit bestand dien ik op te slaan om het volledig te kunnen bekijken.
Wanneer k dit opsla kan ik geen enkele locatie vinden waar het is opgeslagen niet intern of extern.
De GSM geeft wel aan dat het is opgeslagen, want wanneer ik het probeer op te slaan onder de zelfde naam geeft hij aan dat deze al in gebruik is.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-01 09:28
Anoniem: 184661 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:53:
Nu voor 200 euro alweer, zegt dat iets over de kwaliteit.
Hm, dat was me ook al opgevallen. Toen dit topic begon ik geloof ergens in februari was de prijs van de lg shine €384 en nog geen jaar later is ie al overal te krijgen voor €189 perpaid dan. Ik zie hem wel zitten maar als er zo veel mis mee is moeti k misschien toch voor een ander toestel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245393

Hallo iedereen,

Ik heb mijn LG Shine nu ongeveer 3 maanden :9

En dit zijn de problemen waar ik tegenaan loop of tegen aan gelopen ben:

- Als ik meer dan 300 liedjes op mn sd kaartje zet, schokt de muziek (Opgelost: SD kaartje formateren)

- Muziek wil niet schuffen als je volgend nummer klikt

- Telefoon viel in het begin wel eens spontaan uit (nu niet meer)

- Filmjes schokken en willen niet fullscreen

- 99,9% van de java apps schokt

- Veel bugs en typfouten in telefoon en ook nog in de handleiding (erg slordig!) :(

- na 1 dag heb je al krassen

Overgens is bij mij gister zelfs het aux kabeltje voor mp3 functie kapot gegaan tewijl ik deze nog maar 2 weken gebruik :? maar gelukkig kreeg ik van Hi op vertoon van de bon zo een nieuwe, maar dit geeft wel wat aan over de stevigheid :|

Ik heb ook al een mailtje opgestuurt naar LG of er ook een oplossing was voor de meeste bovenstaadne problemen, maar het antwoord was dat ik mijn telefoon maar EVEN op moest sturen! :(

Ik dacht wel eens dat mijn vorige telefoon slecht was (Motorola Razr V3), maar dit is echt verschrikkelijk :(

Heeft iemand misschien zelf een oplossing voor deze problemen of weet iemand hier je deze telefoon flasht? :)

Dit was voor mij dus ook echt de eerste- en de laatste keer dat ik een LG heb gekocht! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Ik heb gezocht, maar nog niet kunnen vinden.....is er een mogelijkheid om de sneltoeten aan te passen naar je eigen smaak ?

thnz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Ik heb gezocht, maar nog niet kunnen vinden.....is er een mogelijkheid om de sneltoeten aan te passen naar je eigen smaak ?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:25
Klinux schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:54:
[...]

Of het verstandig is om Roaming uit te zetten betwijfel ik. Ik heb het net getest en heb, waar ik nu zit, geen bereik via mijn provider. ((slechte dekking)) :S

Zo maken de providers in Nederland ook gebruik van elkaars netwerken en ik ondervind hier nu bij het testen dus problemen van als ik het uit zet.

Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat het invloed heeft op het Nationale mobiele netwerk.
Iemand anders nog getest???
als ik dit doet gaat roaming service niet uit.
telefoon is 4jan gekocht en heb ke970p40-eur-v10c-xxx-xx apr 07 2007
firmware erop zitten
is er een andere manier om de roaming service uittezetten want ik heb geen zin in extra kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248947

Ook ik ben in het bezit van een LG shine. Vind het een erg fijne telefoon met veel extra's die ik ook daadwerkelijk gebruik :) Wat mij echter opvalt is dat mijn batterij gemiddeld 4/5 dagen mee gaat, en ik bel er echt niet constant mee. Het lijkt wel alsof dat scherm enorm veel batterij vreet... (mijn oude toestel, een samsung, kon na 2.5 jaar nog steeds minimaal een week met een batterij) Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:32
Goed dat ik dit forum heb gevonden. Gelijk het probleem opgelost van het afspelen van mp3'tjes vanaf je geheugen kaart. Het blijft echter belachelijk dat je met zo'n modern toestel geen submappen mag maken voor de mp3 speler. Nu staan er honderden nummers in de map sounds\mp3 lekker overzichtelijk. Maar goed dit werkt toch beter dan na ieder nummer een knop te moeten indrukken voor het volgende nummer. Wie weet komt er ooit nog eens een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is er software om nummers mee te blokeren voor deze telefoon?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-04 11:43
chippie777 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 18:41:
Goed dat ik dit forum heb gevonden. Gelijk het probleem opgelost van het afspelen van mp3'tjes vanaf je geheugen kaart. Het blijft echter belachelijk dat je met zo'n modern toestel geen submappen mag maken voor de mp3 speler. Nu staan er honderden nummers in de map sounds\mp3 lekker overzichtelijk. Maar goed dit werkt toch beter dan na ieder nummer een knop te moeten indrukken voor het volgende nummer. Wie weet komt er ooit nog eens een update.
tis maar goed dat ik hem heb gestart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kan deze foon laden via USB zonder dat er daadwerkelijk een pc aan die USB-poort zit?
Dus met alleen de 5v van de usb aangesloten?

Wil namelijk voor iemand een MintyBoost maken. :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Anoniem: 118860

Dit is natuurlijk een goed topic om mijn nieuwe tooltje te pimpen... :)

Ook ik heb een KE970, en ik heb een tooltje geschreven om de kalender van de telefoon te syncen met Google Calendar.

Werkt direct over Bluetooth na pairen, of over USB als je de drivers van de LG disk installeert en je foon instelt op Gegevensservice.

http://silentsync.sourceforge.net/

Laat me weten offie werkt...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 118860 op 14-02-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Laatst online: 25-04 22:08
Anoniem: 118860 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:22:
Dit is natuurlijk een goed topic om mijn nieuwe tooltje te pimpen... :)

Ook ik heb een KE970, en ik heb een tooltje geschreven om de kalender van de telefoon te syncen met Google Calendar.

Werkt direct over Bluetooth na pairen, of over USB als je de drivers van de LG disk installeert en je foon instelt op Gegevensservice.

http://silentsync.sourceforge.net/

Laat me weten offie werkt...
ow nice :D ik ga het nu proberen.. zouden er ook smsjes mee gebackupped kunnen worden? :9~ :9~ :9~

//edit het werkt prima :)

alleen jammer dat van google terug nog niet gaat, mijn school zet daar het hele rooster op namelijk ;)

[ Voor 9% gewijzigd door happyguppy op 05-03-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
Google op Mobile Master :D:D:D

SMS BACKUP WERKT

direct in een excel sheet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

zeker weten? als je op hun website kijkt wat ze bij de ke970 ondersteunen staat er een streepje bij "sms read".

zou wel flex zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
Anoniem: 70162 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:08:
zeker weten? als je op hun website kijkt wat ze bij de ke970 ondersteunen staat er een streepje bij "sms read".

zou wel flex zijn natuurlijk.
ik heb het zojuist gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131501

Iemand ervaring met micro sd wat de grootste kaart is die de telefoon accepteerd? In de handleiding staat dat hij uitbreidbaar tot 2 gig is.
Wil nl. 4 gig micro aanschaffen maar weet niet of deze wordt geaccepteerd. De ervaring leert dat grotere kaarten over het algemeen wel worden geaccepteerd.
Kan hier geen positieve als negatieve info (gebruikerservaring) over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256600

Hallo iedereen

Mijn vriendin heeft een shine maar heeft ingesteld dat ze de foto's op de kop neemt.
Maar ze weet niet meer hoe ze dat heeft gedaan?
ik heb overal gekeken maar kon niks vinden?
weten jullie toevallig wat?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50825

Is het mogelijk om externe speakers aan te sluiten op deze telefoon? Bijvoorbeeld via een jack-ingang, zodat ik op die manier mijn mp3s kan beluisteren?

edit: ik lees net in dit topic dat er een jack-ingang op het toestel zit. Dus externe speakers kan je erop aansluiten.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 50825 op 23-05-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar die zit er dus NIET op.
zo'n uitgang zit overigens wel op het microfoontje dat je op de datapoort kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256547

heb net maar eens de firma lg gebeld met de vraag of het nou mogelijk is om flash wallpapers te gebruiken (niet de standaard op de telefoon aanwezige), het antwoord (na enige interne navraag) was een stellig NEE. dus jammer maar helaas de flash wallpapertjes op de telefoon zijn niks meer dan een nutteloze lekker maker.

toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260985

Anoniem: 85511 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:54:
Waarom zit je vast aan Debitel? Ik zou overwegen om bijvoorbeeld over te stappen naar Vodafone, met nummerportering. Moet je voor €22,50/maand het toestel wel gratis kunnen krijgen.
Edit: Je zegt dat je niet meer kunt opzeggen, dat is onzin, je hebt alleen een opzegtermijn van 3 maanden, dus dan zou je je nieuwe abonnement pas over 3 maanden in kunnen laten gaan.
Abonnement is opzegbaar met opzegtermijn als opzegdatum. Per jaar verlengen mag niet zodra je huidige contrakt verplichting voldaan is. Dus heb je na contraktperiode niet getekend dan kun je er direct vanaf. gr www.dtel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265136

Ik heb sinds een week de LG KE970, maar wat ik raar vind is dat je geen toon hoort als je uitbelt.
Dus je weet niet wanneer hij overgaat.
Heeft iedereen dit of weet iemand hoe je dit kan verhelpen.
Ook vind ik het geluid als je gebeld word vrij zacht, ik heb hem al op 5 ingesteld, maar blijft toch onduidelijk.
Kan ieman mij misschien helpen met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265212

Hallo iedereen,

Ik heb dit toestel nu ook aangeschaft, maar zou het mogelijk zijn om het opstartscherm te veranderen? Ik heb deze in een mobistar pack gekocht, en nu komt hun logo bij de opstart op het scherm...

Weet er iemand een mogelijkheid om een ander geluid als wekker te kunnen kiezen, of is het enkel mogelijk met de voorgeïnstalleerde melodiën?

En als derde punt zoals de post hierboven, zou ik ook het geluid iets luider willen. Ik had ergens eens gelezen dat dit mogelijk zou zijn via een speciale code, maar meer uitleg wilden ze daar ook niet bij geven...

Alvast bedankt!
Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43565

Bij sommige mensen hoor ik nooit een kiestoon. Bij de telefoon van m'n vriendin bijvoorbeeld (zij heeft T-Mobile). Maar ik heb ook nooit een softwareupdate laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265212

Hallo,

Ik heb op het net een nieuwe firmware gevonden voor de LG KE970, de V10h versie. NU heb ik de v10C versie staan. Met welke software kan ik mn gsm flashen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33946

Net ook deze telefoon aangekocht, ben er een paar uurtjes mee aan het spelen geweest, en kan nog geen negatief punt vinden.
Post later nog wel eens terug moesten er toch nog opduiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-03 21:32

hasjee

hoplakee

Anoniem: 265212 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:26:
Hallo,

Ik heb op het net een nieuwe firmware gevonden voor de LG KE970, de V10h versie. NU heb ik de v10C versie staan. Met welke software kan ik mn gsm flashen?

Alvast bedankt!
naar mijn weten is de enige manier om deze telefoon te flashen via LG zelf. dat betekent dus opsturen.

-={ Hier had u reclame kunnen staan}=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271964

Hey!

Ik ben door de looks van de LG Shine ook in de verleiding gekomen om hem te kopen! Mijn eerste reacties waren heel positief, goede mp3, mooi scherm, leuke camera,...

Maar...

De eerste avond vond ik thuis mijn gsm niet meer, dus ik neem de vaste telefoon en bel naar mijn gsm, en zijn beltoon ging, zo kon ik hem terugvinden. Ik dach "mmm raar, ik stel hem normaal altijd in op trilfunctie"! Ik nog eens nagekeken dat hij inderdaad op trilfunctie staat, ik bel terug naar mijn eigen gsm, de beltoon gaat! Geen trilfunctie!

Ik naar Mediamarkt Oostakker waar het meisje alles test, toestel werkt perfect! Ik dus terug naar huis.

Paar dagen later krijg ik telefoon opnieuw die beltoon! Terwijl de trilfunctie aanstond!

Gisterenavond nogmaals geprobeerd: trilfunctie aangezet
1) ik bel met de gsm van mijn vriendin naar mijn nummer -> trilfunctie werkt
2) ik bel met de gsm van de zus van mijn vriendin naar mijn nummer -> trilfunctie werkt niet
3) het interimbureau belde mij -> trilfunctie werkt niet

ik kijk of hij echt wel op trilfunctie staat: " Profiel reeds geselecteerd"

8)7

Vandaag ik naar Mediamarkt Oostakker, mijn verhaal gedaan aan het meisje achter de balie, iedereen daar van de balie belt mijn nummer.... je kan het al raden ... Trilfunctie werkt weer wel! |:(

Ik heb toch geeist dat ze hem opsturen in garantie! Wat ben je in godsnaam met zo een telefoon! Wanneer hij op trilfunctie staat krijg je een heel klein stil beltoontje! Nu begrijp ik waarom ik zoveel gemiste oproepen heb!

Nog iemand dit probleem gehad want ik wordt er zot van! 8)7 :? |:( :O ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 10:11
Welke software gebruiken jullie om door jullie Shine te browsen, bestanden te bewerken/kopiëren etc. Ik werk voorlopig via Bluetooth icm windows software,m aar er moeten toch betere paketten bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-04 23:10
Sinds een week heb ik een probleem met mijn LG KE970.

Mijn camera is in spiegelbeeld, verticaal en horizontaal. En zowel de gewone als de videocamera hebben het probleem.

Snap er niks van, ik kan nergens iets in de instellingen vinden waar dit aan kan liggen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-04 10:50

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

(kleine kick)

Mijn vriendin heeft een LG shine gekregen... Nu hefet ze echter dat als iemand haar een (lange) sms stuurt dat bestaat uit meerdere smsjes dat ding de smsjes door elkaar gooit. Dan haalt ie stukken uit oudere smsjes en voegt die sman met het nieuwe. Heel vaag iig.

Herkent iemand dit probleem? Ik kan d'r iig op Google niet veel over vinden, en ook in dit topic wordt er niets over gemeld?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260554

Ik heb deze telefoon ook sinds vorige week, prepaid gekocht van vodafone maar wil eigenlijk gewoon me abbo van T-Mobile erin proppen.. Nu moet ik hem nog wel laten unlocken bij zo'n boer, mja..

Een nadeel van deze telefoon is dat het geluid van de mp3 speler wat laag is, en ook dat soms het bellen wat traag van begrip is, verder is deze telefoon echt vet relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144583

Hey

Ik heb dit ding pas een dag, en vind em al enorm relaxt! :)

maar is er een manier om op je eigen netwerk te komen en dat ik niet hoef te dokken als ik er mee op internet zit? Of kan het echt alleen via t-mobile?

Wat ik alleen niet begreep dat ik een vrouw aan de lijn kreeg toen ik 1244 belde, en ze alsmaar vroeg naar Ellis, en hallo bleef roepen? 8)7 2de keer dat ik 1244 belde kreeg ik wel gewoon die computer..

En ik zweer dat ik echt 1244 belde, staat in mn gesprekgesch. :o _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 144583 op 28-10-2008 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43565

Vandaag een beetje contactspray over het wieltje gespoten, even laten opdrogen en het wieltje scrolled met grotere precisie dan dat 'ie ooit heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151382

mijn alg geheugen is vol weet iemand hoe ik mijn geheugen kan omzetten naar sd? heb alle jpg naar sd maar rest is vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn alg geheugen is vol weet iemand hoe ik mijn geheugen kan omzetten naar sd? heb alle jpg naar sd maar rest is vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan internetten met de shine maar niet inloggen op pagina´s is ie beperkt internet de shine?? of moet je ergens wat instellen?? om volledig te kunnen internetten????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230031

Ik heb een probleem met java-programma's... Ik kan de machtigingen niet instellen.

Bij de optie "Gebruikersgegevens lezen" kan ik bijvoorbeeld enkel "Niet toestaan" selecteren.
Ook kan ik geen ondertekende programma's installeren, want dan krijg ik de foutmelding dat de telefoon het basiscertificaat niet kan vinden.

Heeft iemand een oplossing voor deze problemen? De huidige softwareversie op mijn telefoon is V10e.
Weet iemand wat de laatste softwareversie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230031

Anoniem: 151382 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:59:
ik kan internetten met de shine maar niet inloggen op pagina´s is ie beperkt internet de shine?? of moet je ergens wat instellen?? om volledig te kunnen internetten????
Kijk eens naar de Opera Mini browser.
Je kan hem hier downloaden: http://www.opera.com/mini/download/

Download het bestand (.jar) naar je pc en zet het over naar je telefoon via bluetooth of micro-sd.

Direct downloaden naar je telefoon d.m.v. wap kan ook.
Ga dan met de ingebouwde browser van je Shine naar: http://mini.opera.com

Succes.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 230031 op 01-02-2009 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289042

noobvraag:

met welke knop gaat de telefoon aan ? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:42

charrel

Cortisol4life..

Anoniem: 289042 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:08:
noobvraag:

met welke knop gaat de telefoon aan ? :? :?
De knop met het universele aan uit symbool, ophang knop dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf26966
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:21
e6r6i6c schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:24:
Ik heb anders al een lelijke kras op mn scherm zitten, terwijl ik er erg voorzichtig mee ben geweest, en er zitten al tal van lichte krasjes op het scherm, valt me toch wel tegen, aangezien ik ergens een review van een gast had gelezen die beweerde zijn shine plus zijn sleutels in zijn broekzak gedragen te hebben voor geloof ik een maand, en er geen krasje op had zitten. Maar ach shit happens.

Wel vaag dat LG gewoon geen updates betrefende software upgrades bekent maakt en even een lijstje naar buiten brengt met wat er specifiek is veranderd/gefixd

Trouwens even tussendoor, als ik naar de website http://nl.lgservice.com/ ga dan krijg ik alleen een lege pagina, hebben jullie daar ook last van?
Ik heb deze overgenomen van iemand en heb de boel naar de afbrieksinstellingen teruggezet.
Maar nu kan ik niet vinden hoe ik die toetsenbord geluiden kan zachter zetten of uit doen.
Heeft iemand een idee hoe dat gaat?
Verder wil ik ook dat wanneer je hem open en dichtdoe het geluid wat je dan hoort uitzetten.
Iemand die weet hoe dat moet?
In de gebruikshandleiding vind ik er niets over.

Frans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Kan je aanpassen in het profiel wat je op dat moment gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304325

hallo allemaal, ik heb zojuist ook een weekje geleden een LG shine gekocht en had toch een puntje wat vraagtekens oproepte..

Ik heb meer deze telefoon gekocht zodat ik niet altijd zo'n domme combinatie van een MP3 speler en een mobiel bij me te hoeven dragen dus ik dacht nou laat ik maar eens een telefoon kopen waar er 1 in is ingebouwt. Heb er een micro SD kaart bijgekocht van 2gb en die zit nu voor de helft vol.
De muziek staat in Mijn Media onder geluid en dan Extern geheugen.. daarin heb ik mapjes gemaakt met bands etc.. allemaal gelukt enzo maar dan........
je opent zo'n mapje.. kiest een nummer.. telefoon speelt gewoon netjes het nummer af maar als het dan afgelopen is moet je weer elke keer op zo'n stom knopje drukken om naar het volgende nummer te gaan..en in Mijn Media heb je geen opties bij je muziek.. bij Multimedia en dan MP3-speler heb je dit wel en dan kun je Opties> Instellingen> Afspeelmodus> Alles Herhalen aanvinken.

En in Multimedia kan je weer niet een appart mapje aanmaken voor 1 band.. heb je weer zo'n lijst van 200 nummers.. heerlijk irritant allemaal >:)

Ik heb het hele topic al doorgelezen opzoek naar een oplossing maar hierbij kon ik niks vinden.

Edit: was nog even wat vergeten te melden.. ik heb er geen USB kabeltje bij gekregen om m'n telefoon via die oplaad aansluiting te verbinden met mijn pc dus heb ik maar zo'n micro SD kaartlezertje gekocht.
Alvast bedankt voor de reacties :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 304325 op 31-05-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:32
Ik heb een LG shine (KE970) en krijg het niet voor elkaar om MMS berichten te ontvangen en/of te verzenden. Ik zit bij Tele2 en heb alle stappen op hun site doorlopen. Netjes ook alle instell sms'jes ontvangen en opgeslagen en ook de bevestiging gehad dat je nu mms berichten moet kunnen ontvangen en verzenden. Toch ontvang ik geen enkel MMS bericht en bij het verzenden krijg ik de melding "verzenden mislukt" iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314572

Heey Allemaal ik heb sinds al een hele tijd een LG Shine alleen zit ik nu met een probleem.
Ik wil dus foto's en mp3tjes dr op zetten heb ik wel de data kabel maar zegt mijn computer dat hij hem niet meer herkent maar hij geeft dus ook geen verwisselbareschijf aan en dat niet meer herkennen dat dus niet aangezien ik hem nog nooit heb aangesloten.
nu hoorde ik dat je eerst een bepaalde software nodig hebt om op je computer de instaleren ik hoorde er dus ook een cdrom bij gekregen te hebben.
Dat was niet waar ik had niet eens een usb kabel dr bij die heb ik allemaal zelf moeten aanschaffen
Heel appart dus allemaal.
Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen.
Groetjes Roos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263436

De toetsen aan de rechterkant doen het niet, de: 3def, 6mno,9wxyz.
Moeilijk smsen en nummers intikken.
Nog half jaar contract bij voda.
Wil toestel tot die tijd gebruiken, wat te doen, wat kan het zijn.
Kan telefoon niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verzekerd?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Open maken en ff schoonmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341924

weet iemand de code voor het geluid op te voeren
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357998

Hallo

Ja die code om het geluid op te voeren zou ik ook graag willen.
Nu heb ik wel een keihard mp3 nummer wat nog herkenbaar is ook.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste