Hey!
Ik ben door de looks van de LG Shine ook in de verleiding gekomen om hem te kopen! Mijn eerste reacties waren heel positief, goede mp3, mooi scherm, leuke camera,...
Maar...
De eerste avond vond ik thuis mijn gsm niet meer, dus ik neem de vaste telefoon en bel naar mijn gsm, en zijn beltoon ging, zo kon ik hem terugvinden. Ik dach "mmm raar, ik stel hem normaal altijd in op trilfunctie"! Ik nog eens nagekeken dat hij inderdaad op trilfunctie staat, ik bel terug naar mijn eigen gsm, de beltoon gaat! Geen trilfunctie!
Ik naar Mediamarkt Oostakker waar het meisje alles test, toestel werkt perfect! Ik dus terug naar huis.
Paar dagen later krijg ik telefoon opnieuw die beltoon! Terwijl de trilfunctie aanstond!
Gisterenavond nogmaals geprobeerd: trilfunctie aangezet
1) ik bel met de gsm van mijn vriendin naar mijn nummer -> trilfunctie werkt
2) ik bel met de gsm van de zus van mijn vriendin naar mijn nummer -> trilfunctie werkt niet
3) het interimbureau belde mij -> trilfunctie werkt niet
ik kijk of hij echt wel op trilfunctie staat: " Profiel reeds geselecteerd"
Vandaag ik naar Mediamarkt Oostakker, mijn verhaal gedaan aan het meisje achter de balie, iedereen daar van de balie belt mijn nummer.... je kan het al raden ... Trilfunctie werkt weer wel!
Ik heb toch geeist dat ze hem opsturen in garantie! Wat ben je in godsnaam met zo een telefoon! Wanneer hij op trilfunctie staat krijg je een heel klein stil beltoontje! Nu begrijp ik waarom ik zoveel gemiste oproepen heb!
Nog iemand dit probleem gehad want ik wordt er zot van!