Hoofdcategorieën
Topicacties

Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
room with a moose!

Ik zie bij andere aanbieders ook dat je nummerbehoud kan aanvragen.
Ook als je je contract nog niet hebt opgezegd.
Dat blijkt dan ook niet te hoeven, dat doet je nieuwe aanbieder automatisch?!
Gaat dat in de praktijk wel goed?

It's time to burn

volgens mij wel, ze moeten zelfs. Alleen heb je dan 2 abo's en dubbele kosten.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

vv delta
Reg. datum: 25 mei 2003

Je kunt gewoon je nieuwe abonnement over 3 maanden met nummerbehoud in laten gaan, dan heb je geen dubbele kosten.

Athlon XP 3100+ systeem | Asus A6Va | HTC Touch Diamond
Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters

Moet je wel een gsm hebben zonder simlock bij je nieuwe abo, anders kun je die eerste 3 maanden je telefoon niet gebruiken ;)

Q6600 G0@3200, P35-DS4, 8800GTS512, 2x 1GB OCZ XTC 4-4-4-12, Antec 900 | Nikon D50| Xfire: Flowz82

Reg. datum: 23 juli 2008

Hallo,
Ik heb vandaag ook de brief ontvangen over het samenwerken van orange en t-mobile.
Nou zou het logisch zijn dat mijn orange simkaart in het t-mobile gelocked toestel zou werken en mijn andere simkaart van t-mobile in het orange gelocked toestel maar nee hoor dat werk dus niet.
Dat zou toch samenwerking betekenen of zie ik dat te makkelijk.
Zou dat nog wel gaan gebeuren???

Gr Anja

Reg. datum: 27 mei 2008

Nee, natuurlijk niet, je toestellen zijn gelockt en tenzij je een unlock-code aanvraagt en intoetst, blijven ze dat ook.

Pentax K10D user
Reg. datum: 31 oktober 2000

Het probleem is dat je telefoon zelf gelockt is op netwerk en natuurlijk niet weet dat Orange en T-mobile een netwerk zijn geworden. Het T-mobile netwerk gaat nu dus wel Orange simkaarten accepteren maar je telefoon met de lock blijft onveranderd. Ik denk ook niet dat ze er wat aan gaan doen, want het Orange netwerk gaat toch uit de lucht en uiteindelijk blijven er alleen nog maar T-mobile simkaarten over.

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61

room with a moose!

quote:
Floris-K schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:45:
Moet je wel een gsm hebben zonder simlock bij je nieuwe abo, anders kun je die eerste 3 maanden je telefoon niet gebruiken ;)
Hoe bedoel je dat precies?
Als mijn nieuwe abo pas na 3 maand in gaat, dan bel ik tot die tijd toch via mijn verlengde Orange abo?
Daarna pak ik toch pas de nieuwe sim?
Of zie ik iets over het hoofd hier.

Ja klopt, maar je krijgt een nieuwe telefoon met simlock vodafone, maar je simkaart is nog 3 maanden van Orange. Dit zou betekenen dat je dus je nieuwe telefoon 3 maanden in de kast moet leggen als je nu meteen een nieuw abo neemt ergens anders.

Ben overigens net gebeld door Orange/T-mobile, met de mededeling dat ik zo'n goede klant ben en ze me absoluut niet kwijt willen. Moest maar vertellen welke telefoon ik wil en kan alles gratis krijgen, als ik maar blijf.

Gevraagd naar de MDA Compact IV, maar dan kun je alleen pit erop nemen.
Na wat navragen bleek dat alleen de iphone snel internet heeft, want dat is de enige telefoon die HSDPA(ze kon het nét uitspreken) heeft. Toen ik haar vertelde dat de compact dit ook heeft, wist ze niks meer te vertellen.

Ik stap toch mooi over naar Vodafone 3600KB/s voor 9,50 per maand ipv 128Kb/s
Plus dat je daar nog eens 3 ct minder per sms/minuut betaald als je rond de 40 euro per maand wilt komen

Q6600 G0@3200, P35-DS4, 8800GTS512, 2x 1GB OCZ XTC 4-4-4-12, Antec 900 | Nikon D50| Xfire: Flowz82

It's time to burn

ik vat m ff niet. Julli hebben een brief gekregen die min of meer zegt dat je orange sim ook werkt in t-mobile gelockte telefoons? of zie ik het verkeerd?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Pretorian_ schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:06:
ik vat m ff niet. Julli hebben een brief gekregen die min of meer zegt dat je orange sim ook werkt in t-mobile gelockte telefoons? of zie ik het verkeerd?
Niet helemaal. Op de iPhone na zijn alle door T-Mobile uitgegeven toestellen simlockvrij ivm de overname van Orange. In de standaard brief wordt dan ook melding gemaakt dat je je Orange simkaart zonder problemen in je nieuwe toestel kan doen en dat het dan werkt.
Met deze tekst in de brief heb ik dan ook de servicedesk 2x gebeld, maar ze kunnen nu nog niets doen. Ik sta inmiddels op een lijst zodat ik teruggebeld ga worden als hier iets in veranderd. Ze gaven 1 augustus aan als richtdatum waarop ze meer konden vertellen. Maar ja, ze zeggen wel meer.

In andere specifieke gevallen waarbij je met een T-Mobile simlock zit zoals bij Anja zou ik gewoon de servicedesk bellen. Normaal kan je na 1 jaar gratis de simlock laten verwijderen. Dit moet ook wel eerder kunnen als je je best doet.

Shiver23 wijzigde dit bericht 24-07-2008 18:35 (12%)

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

It's time to burn

offtopic:
Zwaait naar shiver! :Y

ah thanx. leuk als je net een iphone hebt gekocht...

Pretorian_ wijzigde dit bericht 24-07-2008 20:28 (13%)

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

zwaait terug!

Ja zoals wij....Goed excuus om hem niet mee te nemen op vakantie en er panisch op te letten.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

It's time to burn

neuh, die gaat gewoon mee. Als ipod ;-) Anders moet ik zoveel op cd branden voor in de auto

Everybody is wired

Gisteren stond er dan de t-mobile naam in het scherm van mijn telefoon. SMS versturen en internetten werkt vanaf dat moment ook niet meer. Daar baal ik nu wel flink van.

Moet ik alles weer opnieuw gaan instellen.
Rozijntjes
Reg. datum: 01 juni 2001

Ik kan sinds vandaag ook geen sms meer versturen. Ook t-mobile op het scherm. Wat heb je dan precies ingesteld? Netwerk staat wel op automatisch.

Want heb geen zin om de sms-centrale van t-mobile in te stellen, en als ik dan weer op het Orange-netwerk zit niet meer te kunnen sms'en.

Kruisboogvereniging De Knipe
----> Jouw tekst hier? <----

Everybody is wired

quote:
Jeldert schreef op zondag 27 juli 2008 @ 19:14:
Ik kan sinds vandaag ook geen sms meer versturen. Ook t-mobile op het scherm. Wat heb je dan precies ingesteld? Netwerk staat wel op automatisch.

Want heb geen zin om de sms-centrale van t-mobile in te stellen, en als ik dan weer op het Orange-netwerk zit niet meer te kunnen sms'en.
Ik heb nog niets ingesteld. Thuis ontvang ik een Orange mast en werkt alles zoals het moet. En in het centrum van Leeuwarden ontvang ik een t-mobile mast en werken de berichten en internet functies niet.

Als ik vanmiddag naar de t-mobile shop ga en die grappen makers gaan dan vertellen dat ik twee verschilende dingen moet bijhouden dan ga ik terreur maken in de winkel.
* FLITS *
Reg. datum: 12 juni 2000

Hier werkt GPRS niet meer.

Moet ik nieuwe T-Mobile instellingen opvragen ergens?

Als een boer kiespijn heeft, lacht hij dan?

Everybody is wired

quote:
Yohost! schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:48:
Hier werkt GPRS niet meer.

Moet ik nieuwe T-Mobile instellingen opvragen ergens?
De vraag waar ik mee zit is wat er gebeurt als je t-mobile instellingen doet voor gprs en je komt in het buitenland of een orange netwerk. Moet je dan weer je internet omzetten of blijft het werken?
Ik weet niet of je T-mobile instellingen kunt of moet opvragen, maar wel dat je op de meeste telefoons meerdere "sets" instellingen voor een dataverbinding maken kunt aanmaken. Je kunt dus gewoon een nieuwe dataverbinding toevoegen met T-mobile instellingen en die van Orange laten bestaan.

Y'know those idiot teenagers who show up late on Halloween with no costume demanding free candy?
Yeah. That's pretty much the internet now. (Marlin Mann)

Everybody is wired

quote:
Roelant schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:48:
Ik weet niet of je T-mobile instellingen kunt of moet opvragen, maar wel dat je op de meeste telefoons meerdere "sets" instellingen voor een dataverbinding maken kunt aanmaken. Je kunt dus gewoon een nieuwe dataverbinding toevoegen met T-mobile instellingen en die van Orange laten bestaan.
Mijn telefoon kun je meerdere dingen toevoegen. Alleen ben ik bang dat ik zometeen eerst moet zien op welk netwerk ik zit. Daarna het profiel moet kiezen voordat ik uberhaut het internet op kan.

Als ik in de trein zit gebruik ik ook internet. Het moet niet zometeen zijn dat als ik een t-mobile mast gebied inrij het internet er mee ophoudt.
* FLITS *

Ik heb nu T-Mobile GPRS instellingen erop gezet.

Na een reboot van mijn telefoon werkt internet weer maar zie ik nu ook enkel "Orange" als provider.
T-Mobile is nu weer weg :|

Maar fijn T-mobile GPRS instellingen werken prima op Orange.

Reg. datum: 04 juli 1999

T-mobile netwerk kan ik nu ook benaderen met m'n Orange abonnement, toestel geeft dan als netwerknaam aan "T-Mobile NL" en als subnetwerk klein eronder "orange".

MMS instellingen blijven grotendeels gelijk, je moet wat kleine opties wijzigen hier

Reg. datum: 15 februari 2004

Iemand internet al aan de praat op het T-mobile netwerk met een orange world abonnement?

VDROOS

* FLITS *

Neemt T-mobile Orange World wel over dan?

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: