Hoofdcategorieën
Topicacties

Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 januari 2000

quote:
Pretorian_ schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:47:
nou het afbouwen is begonnen volgens mij....

[...]
Yep, en als ik op de site van Orange kijk, waar het mobiel deel al langer afgesplitst was naar een subsite met minder informatie dan voorheen, dan zie ik veel informatie niet meer terug:
- Orange World (en verwante zaken als UMTS)
- Orange World TV (en aanverwante zaken)
etc

Ben benieuwd wanneer die diensten geschrapt worden... Ik voel me aardig genaaid in elk geval met nog een jaar te gaan binnen mijn abo.

Reg. datum: 23 mei 2004

Net gebeld door orange/t-mobile om mijn aflopende contract te verlengen met o zo geweldige acties die je over een maand ook nog wel kan regelen. Baal er echt van dat orange verdwijnt. Nu kijken of Hi en vodafone iets vergelijkbaars hebben want t-mobile komt er bij mij niet in.

( uiteraard zit ik ook te wachten op de SEG900, hopelijk is die er voor eind juli )

één stad, één club ...AJAX AMSTERDAM

Ik ben maar ingegaan op die aanbieding uit de spits! van gisteren (staat gewoon op justwalk.nl). 18 maanden lang 20 euro beltegoed en je betaald 5 euro. Je krijgt er ook nog een nokia 2760 bij (voor mij prima, ik word denk ik een beetje oude tweaker die niet meer geeft om het nieuwste van het nieuwste ;)

Wel jammer van de 25 euro bezorgkosten..

Nu moet ik alleen gaan kijken hoe ik mn huidige nummer kan overzetten, maar ik ben bang dat ik dat via een omzetting naar prepaid moet gaan doen..

Echt jammer dat Orange verdwijnt..
* WVL_KsZeN denkt terug aan zijn eerste Sagem mobieltje van Dutchtone..

update : ik kreeg net de mail met een link om je voorkeuren aan te geven mbt de ingang van het abonnement en nummerbehoud. Orange abo stond gewoon in het lijstje, dus denk dat het wel goed komt ;)... Ook de ingang van het abonnement lekker 3 maanden uitgesteld, toppertje, ik kan dus nog 21 maanden orange bellen en dan is het over :(

WVL_KsZeN wijzigde dit bericht 23-04-2008 11:39 (21%)

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Motowhiz! Gain special powers!
Reg. datum: 21 januari 2004

quote:
WVL_KsZeN schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:11:

Wel jammer van de 25 euro bezorgkosten..
Ook zonder verzendkosten. Moet je gewoon je vorige bestelling even annuleren en deze opnieuw bestellen. ;) Gaat via hetzelfde bedrijf.

[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]

Reg. datum: 10 augustus 2004

Ik vind het nogal tegenvallen als je van Orange 15 naar Flex 15 gaat.

Nu betaal je bij Orange 0,12 per minuut (er vanuit gaan dat je binnen je bundel blijft) en 0,17 per sms
Bij Flex betaal je 0,22 per minuut (bijna 90% duurder) en 0,22 per SMS.

Alleen vervalt het starttarief, maar ik vind het wel een flinke verslechtering. Maarja, ik denk dat we nog tot eind 2008 met Orange mogen bellen en dat ons daarna een verplichte T-mobile flex in de schoot geworpen wordt.

Flex SIM-only blijft dan nog over. 50% korting op je maandbedrag. Maar er staat nergens hoe lang dit is. Blijven de kortingen onbeperkt geldig of maar max 1 jaar zodat je na 1 jaar weer automatisch de normale tarieven betaald?

The Law of Attraction
Reg. datum: 13 april 2005

Ik heb in November 2007 een Orange abbonemt afgesloten waarbij ik voor ¤ 0,- een SPV 700 (HTC P3600) kreeg. Als het waar is, zoals sommige hier zeggen, dat Orange eind 2008 compleet stopt, zou ik dan zonder extra kosten het contract stop kunnen zeggen? Het is wel zo dat als T-mobile dezelfde diensten aanbied dat dit niet geld. Maar ik geloof niet dat T-mobile met precies dezelfde tarieven komt als mijn huidige Orange abbo.

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900, nVidia 8600M GT 512MB, Intel Core 2 Duo T7500, 4GB DDR2, 160GB 7200 rpm HD: XP + Mac OSX Leopard

Reg. datum: 18 juni 2006

Heb op 18 april de standaardbrief over het feit dat je nu niet meer per seconde betaald in het buitenland naar orange verstuurd zodat ik mijn orange 20euro/maand kon opzeggen. Op 21 april brief terug dat ze op 24 april mijn abbo kostenloos omzetten naar prepaid (helaas konden ze mijn overgebleven tegoeden niet meenemen.)

Op 25 april van de aanbieding van justwalk gebruik gemaakt en zo een k850i icm een 18 maand 15euro/maand sim only abbo te bemachtigen. (ook nummerbehoud is gelukt).

Allemaal zeer soepel verlopen en zo heb ik nu meer belminuten, geef ik minder uit per maand, en heb ik een nieuwe tel. :)

vv delta
Reg. datum: 25 mei 2003

zero_cool89: Dan heb je echt geluk gehad. Normaal als je een contract ontbindt op zo'n manier word je gewoon geblacklist door de provider, voor meerdere jaren. Feitelijk terecht ook.

Athlon XP 3100+ systeem | Asus A6Va | HTC Touch Diamond
Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters

Reg. datum: 04 juli 1999

quote:
Opnieuw: berichten van 919
update: 29 april 2008
weten

De informatie gegeven in dit bericht is bedoeld voor werknemers van Orange en T-Mobile. Het is niet de bedoeling dat details worden gecommuniceerd aan klanten. Ga hier voorzichtig mee om.

Dit jaar zullen de mobiele netwerken van Orange en T-Mobile worden gecombineerd. Het netwerk van T-Mobile zal worden opengezet voor Orange klanten. Het netwerk van T-Mobile zal worden verbeterd met behulp van de frequenties die beschikbaar komen door de overname van Orange. Nog later zal het Orange netwerk worden gesloten.

Hiervoor zijn een aantal veranderingen op de SIM kaart noodzakelijk. Er zullen aan een groot deel van de Orange klanten Over The Air (OTA) berichten worden gestuurd om instellingen op de SIM kaart te veranderen. Deze OTA berichten komen alleen aan als de telefoon aanstaat. Daarom zal ook binnenkort een melding hoorbaar zijn als een klant 1200 of 1244 belt:
Het komende halve jaar werken wij aan de verbetering van ons netwerk. Om hiervan te kunnen profiteren, vragen wij u om uw mobiele telefoon zoveel mogelijk aan te houden.
Vanaf eind april tot eind juli zal op de SIM de lijst met verboden netwerken en opnieuw de lijst met voorkeursnetwerken worden aangepast.
Lijst met verboden netwerken: Op de SIM kaart staat een lijst met verboden netwerken. De netwerken in deze lijst zullen door de telefoon nooit worden benaderd met een verzoek om gebruik te maken van het netwerk. Het netwerk van T-Mobile in Nederland staat in deze lijst. Later dit jaar zal het netwerk van T-Mobile Nederland worden opengesteld voor Orange klanten. Daarom moet dit netwerk van deze lijst worden verwijderd.

Lijst met voorkeursnetwerken: Op de SIM kaart staat een lijst geprogrammeerd van vreemde (meestal buitenlandse) operators (roaming providers). Dit is een lijst van voorkeursnetwerken. Deze lijst staat in een bepaalde volgorde. Het netwerk wat bovenaan staat zal, indien beschikbaar, het eerst worden gekozen. Om later dit jaar te voorkomen dat in grensgebieden een verkeerd (buitenlands, duur) netwerk wordt gekozen, zal het netwerk van T-Mobile Nederland bovenaan de lijst worden geplaatst.

De meeste SIM kaarten geven geen melding naar aanleiding van een OTA update. Er is echter nog een groot aantal (oude) SIM kaarten die wel een melding geven. Hierover kunnen klanten gaan bellen. Deze berichten hebben als afzender 919.

Het is mogelijk dat de klant de OTA berichten meerdere keren ontvangt. Wij proberen het te voorkomen, maar helaas lukt dat niet altijd door omstandigheden in het netwerk.

Voorafgaand (meestal 's morgens) aan het OTA bericht zenden wij particuliere klanten de volgende SMS (met afzender Orange):
Binnenkort ontvangt u enkele service smsjes van afzender 919 ter verbetering van het netwerk. Deze berichten zijn van Orange. U hoeft hiermee niets te doen.
Zakelijke klanten krijgen een iets andere SMS tekst:
Binnenkort ontvangt u enkele service smsjes van afzender 919. Deze berichten zijn van Orange. U hoeft hiermee niets te doen.

Dezelfde dag, meestal 's middags, worden de OTA berichten verzonden. Het bericht wat de klant dan kan ontvangen is:
Een bericht waarin staat dat de update is gelukt
Voorbeeld:
Uw SIM kaart is aangepast
Een blanco bericht
Een bericht wat vreemde tekens kan bevatten
Voorbeeld:
“@@@@&…”
Een bericht met een foutmelding
Voorbeeld:
Download mislukt
OTA fout, bel klantenservice
doen
Gebruik één van de vier links hieronder om de juiste Vantive case te loggen:
staat gewoon op de Orange website, blijkbaar niet alleen voor medewerkers :P

Nice. Waar staat dat precies? :)

Ze gaan uiteindelijk hetzelfde doen als KPN en Telfort. alhoewel KPN arrogant genoeg was om aan te nemen dat het eigen netwerk goed genoeg was en dat ze de Telfort masten dus wel zonder pardon konden uitzetten (ergo: verhuren aan andere providers), ook op plaatsen waar KPN geen dekking had en Telfort wel. Zo te zien pakken ze dát in ieder geval beter aan.

Y'know those idiot teenagers who show up late on Halloween with no costume demanding free candy?
Yeah. That's pretty much the internet now. (Marlin Mann)

Acties: [view][quote]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
Roelant schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:14:
Nice. Waar staat dat precies? :)

Ze gaan uiteindelijk hetzelfde doen als KPN en Telfort. alhoewel KPN arrogant genoeg was om aan te nemen dat het eigen netwerk goed genoeg was en dat ze de Telfort masten dus wel zonder pardon konden uitzetten (ergo: verhuren aan andere providers), ook op plaatsen waar KPN geen dekking had en Telfort wel. Zo te zien pakken ze dát in ieder geval beter aan.
Klik Aan de rechterkant staat het :)

DaannO wijzigde dit bericht 30-04-2008 21:20 (3%)
Reden: Ff html gebruiken want bb pakt hem niet :P

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Offtopic, maar toch interessant ... :)

@ Roelant: waar haal je vandaan dat KPN de Telfort-masten verhuurd? Voor zover mijn, redelijk betrouwbare, informatie reikt worden/zijn al die masten uit gezet en afgebroken.

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
pven schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:21:
Offtopic, maar toch interessant ... :)

@ Roelant: waar haal je vandaan dat KPN de Telfort-masten verhuurd? Voor zover mijn, redelijk betrouwbare, informatie reikt worden/zijn al die masten uit gezet en afgebroken.
Eerst werden ze inderdaad verhuurd aan MVNO's, ondertussen worden de meeste uitgezet en de rest verkocht als ik me niet vergis :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Ah, wist niet dat ze al gestopt waren met verhuren (en snap ook eigenlijk niet zo goed waarom?). Weet wel dat dat in het verleden wel gebeurd is (zie DaannO) en dat ze ze iig. niet gebruikt hebben om het eigen netwerk te verbeteren (en op sommige locaties had dat echt geen kwaad gekund).

edit:

Overigens is T-mobile/Orange zakelijk begonnen klanten te benaderen, met een aanbieding waarmee ze je proberen te verleiden naar 'gelijkwaardige' T-mobile abonnementen over te stappen (je contract als geheel gewoon naar T-mobile onder te brengen).

Jammergenoeg bieden ze geen écht gelijkwaardige situatie, de bedrijfsbundel zoals Orange dat deed (wat de één overhoudt kan de ander verbellen) hebben ze niet en ook voor Orange naar Orange bieden ze geen volledig gelijkwaardig alternatief in combinatie met een onbeperkt onhoudbare bundel.

T-mobile Flex Zakelijk heeft wel een bundel waar alles uitgaat en die onbeperkt houdbaar is, maar die bundel is itt. tot de bundel bij Orange niet bedrijfsbreed en de tarieven zijn licht duurder (gemiddeld 1 à 2 cent per minuut) in verhouding tot gelijkwaardige Orange Business abonnement. Bovendien kun je onderling bellen dan niet afkopen, dat kan alléén met het Zakelijk Optimaal abonnement.

Nou is de constructie van Zakelijk Optimaal op zich niet slecht (en met ons belgedrag kwam dat ook het voordeligst uit volgens de telefonische verkoper); je betaalt een vast bedrag per aansluiting per maand, voor de rest alleen wat je verbruikt. Je koopt dus geen beltegoed in wat je naderhand weggooit of opspaart, maar aangezien je betaald voor wat je gebruikt heb je feitelijk eenzelfde situatie als met de bedrijfsbundel, alleen dan zonder vooraf beltegoed in te kopen.

Bellen gaat verder tegen tarieven die licht duurder (gemiddeld 2 cent per minuut) zijn aan de bundeltarieven van Orange en andere concurrenten. Onderling bellen is dan inbegrepen en voor 10 euro onbeperkt naar T-mobile afkopen (dat is vergelijkbaar met het consumententarief van Orange, zakelijk was Orange naar Orange 5 euro per maand).

Feit is dat Vodafone eenzelfde constructie kent onder de naam InBusiness, maar dan wel met een lager maandbedrag. Ten opzichte van T-mobile is onderling bellen dan niet inbegrepen, maar zelfs als je dat wel toevoegt ben je nog goedkoper uit.

Enige nadeel is dat het alleen geldt als het voor beide partijen aanstaat: als een medewerker die het wel heeft belt naar een medewerker die het niet heeft, dan betaal je alweer gewoon. Daar staat tegenover dat je wel de keuzevrijheid hebt om het uit te laten voor medewerkers voor wie het niet relevant is. En dat is bij ons voor grofweg de helft van de aansluitingen het geval, dus eigenlijk is dat helemaal zo gek nog niet, voor die medewerkers heb je dan wel de lagere aansluitkosten.

Conclusie:

Met het verdwijnen van Orange (nu ook uit de zakelijke markt), verdwijnt er een aanbieder uit de markt die daadwerkelijk iets anders te bieden had dan de anderen. Maarja, dat zal misschien net zijn wat ze de das om heeft gedaan. ;)

Oh, en natuurlijk dat T-mobile dus niet het vanzelfsprekende alternatief is voor Orange, maar dat mag eigenlijk geen verrassing heten, wij gaan iig. over naar Vodafone. :)

Roelant wijzigde dit bericht 30-04-2008 22:18 (84%)

Y'know those idiot teenagers who show up late on Halloween with no costume demanding free candy?

Motowhiz! Gain special powers!
Reg. datum: 21 januari 2004

quote:
Het netwerk van T-Mobile zal worden verbeterd met behulp van de frequenties die beschikbaar komen door de overname van Orange. Nog later zal het Orange netwerk worden gesloten.
quote:
Verder stelt T-Mobile dat het de aparte umts-licentie van Orange zal blijven benutten, om zo de betrouwbaarheid en de capaciteit van zijn umts-netwerk te vergroten.
Bron: Tweakers

Is dit niet in tegenstrijd met elkaar? Of kan een UMTS licentie van Orange als extra op het T-mobile netwerk toegevoegd worden? en heeft dat dan voordelen?

[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]

Als je die tweede quote nou eens zo leest:
quote:
Verder stelt T-Mobile dat het de umts-licentie van Orange zal blijven benutten, om (...) het eigen umts-netwerk te verbeteren.
Ze gebruiken dus de "vergunning" van Orange om op bepaalde locaties (met behulp van nieuwe/eigen) apparatuur hun eigen netwerk te verbeteren. Dat staat dus los van het feit dat het gewone netwerk van Orange in de loop der tijd offline zal gaan.

Door: pven
Moderator TCM
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

T-Mobile gaat Orange-klanten migreren naar eigen netwerk

De komende maanden zullen Orange-abonnees gemigreerd worden naar het mobiele netwerk van T-Mobile, zo blijkt uit informatie op de Orange-website. Uiteindelijk zal een groot deel van het Orange-netwerk worden gesloten.

Om de migratie op gang te brengen is T-Mobile inmiddels begonnen met het aanpassen van de sim-instellingen van gebruikers op het Orange-netwerk. Hoe het migratietraject ongeveer zal verlopen, wordt deels duidelijk door een posting op de Orange-website, waarin helpdeskmedewerkers worden ingelicht over de technische aanpassingen.

Via zogenaamde over the air-berichten zullen sims van Orange-abonnees zo worden aangepast dat deze voortaan de voorkeur zullen geven aan een gsm- en umts-verbinding via het mobiele netwerk van T-Mobile. De berichten worden tot eind juli verstuurd. De meeste mobiele telefoons geven geen melding van aanpassingen aan de lijst met voorkeursnetwerken, maar sommige oude simkaarten kunnen wel een notificatie via het toestel weergeven. Volgens de informatie van Orange hebben deze berichten als afzender '919'.

Uit de informatie blijkt verder dat T-Mobile een deel van het bestaande Orange-netwerk zal gebruiken om zijn dekking in bepaalde gebieden te verbeteren. Uiteindelijk zal vrijwel het gehele mobiele netwerk van Orange worden gesloten, maar onduidelijk is nog wanneer dit zal gebeuren. Het geschetste migratietraject lijkt veel op de overstap die Telfort-klanten moesten maken toen de provider door KPN werd opgeslokt. Inmiddels is het oude netwerk van Telfort niet langer in de lucht.
TurboCharged Supra Driver
Reg. datum: 05 juni 2001

Mjah, ik vind het een zeer triest verloop wat Orange de laatste tijd doormaakt. Ik heb in Oktober vorig jaar bedrijfsmatig nog een zeer klein abbo afgesloten van 25 euro per maand (we worden meer gebeld dan dat we zelf bellen ;)). Dat gaat sindsdien al goed mis, iedere keer krijg je die pleuris specificatie erbij en uiteraard de daarbij behorende kosten. Elke maand hang ik 15 tot 25 minuten aan de telefoon om een of andere muts uit te leggen dat het niet normaal is dat ik een specificatie krijg als ik daar niet om vraag en dat ik ook zeker niet van plan ben om dat te betalen. Na een tijdje zeggen ze dan dat ze de optie hebben uitgeschakeld en uiteraard krijg ik de volgende maand gewoon weer een rekening + specificatie(kosten). Een gang naar de voormalige orangeshop helpt ook geen bal omdat die mensen totaal geen toegang meer hebben tot de gegevens van orangeklanten buiten het bellen naar een dealersupport nummer. Waar ze uiteraard hetzelfde verhaal krijgen te horen en wat uiteindelijk ook geen zoden aan de dijk zet. Ik ben iig voornemens om deze maand nog een brief te schrijven waarin ik hun in gebreke stel en aangeef van het contract af te willen.

Buiten dat moet ik ook zeggen dat ik het betreur dat ik m'n eigen Orange abbo heb beeindigt. Ik ben dik 7 jaar klant geweest. Sterker nog.. op m'n simkaart staat nog 't logo van DutchTone. Ik heb nooit echt problemen met Orange gehad (afgezien van die hierboven). Echter het probleem hierboven + de overname door t-mobile is voor mij reden genoeg om ook dit abbo op te zeggen. Met de nodige pijn in mijn hart.

Ik heb ze gevraagd om mijn abbo om te zetten in een prepaid verhaal met behoud van mijn beltegoed. Daar hebben ze gehoor aan gegeven (aan het overzetten naar prepay) maar ik heb in hun brief/bevestiging niets gelezen over mijn beltegoed van 550+ euro. Ik moet daar eerstdaags nog even achteraan bellen om te zien of ze dat wel of niet mee over zetten aangezien een medewerker van de voormalig orangeshop hier in de buurt me daar grif voor gewaarschuwd heeft.

Al met al vind ik 't een zeer slecht verhaal dat orange door een toko als t-mobile word overgenomen. Het feit dat er eigenlijk geen vergelijkbare abbo's bestaan buiten een pakketje van t-mobile. Echter T-Mobile is wel het laatste bedrijf waarbij ik een abbo wil hebben. Mijn vriendin heeft daar een tijd een abbo gehad en na 2 maanden een paar dagen te laat betaald te hebben in het begin van het 2-jarig contract heeft zij nooit meer naar 0900 nummers, buitenlandse nummers en tal van andere nummers kunnen bellen. En aangezien wij nogal wat tijd in 't buitenland spenderen is dat dus een serieuze tekortkoming.

Ook het verdwijnen van de Orange Mail vind ik best wel een domper. Ik heb dat e-mail adres jarenlang als vaste email gebruikt. Het feit dat ook dat nu wegvalt is ook niet bepaald een leuk nieuwtje.

Ach jah. binnenkort maar es (de overgebleven) telecomproviders gaan vergelijken.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Reg. datum: 27 april 2002

quote:
Roelant schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:56:
Dat staat dus los van het feit dat het gewone netwerk van Orange in de loop der tijd offline zal gaan.
Is dat ook niet raar?

Ze maakten bij het samengaan juist reclame met slogans als 'Netwerk + netwerk = beter bereik'.

I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]

Reg. datum: 13 maart 2001

quote:
In_The_Aire schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:05:
zero_cool89: Dan heb je echt geluk gehad. Normaal als je een contract ontbindt op zo'n manier word je gewoon geblacklist door de provider, voor meerdere jaren. Feitelijk terecht ook.
Dat is voor zover ik weet onzin. Ik ken meerdere mensen die zo ontbonden hebben en direct weer konden afsluiten.
quote:
Yohan schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:24:
[...]

Is dat ook niet raar?

Ze maakten bij het samengaan juist reclame met slogans als 'Netwerk + netwerk = beter bereik'.
Een aantal masten van Orange wordt nu tmobile. Zo wordt het netwerk van tmobile dus gewoon beter.

Reg. datum: 27 april 2002

quote:
marteltor schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:29:
[...]

Dat is voor zover ik weet onzin. Ik ken meerdere mensen die zo ontbonden hebben en direct weer konden afsluiten.
De contractvrijheid in Nederland brengt met zich mee dat je op elk moment een nieuw contract kunt aangaan. Als één van beide partijen hier niet mee instemt houdt het natuurlijk op, maar ik zie niet in waarom een provider je als klant zou weigeren.

I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]

vv delta
Reg. datum: 25 mei 2003

quote:
Yohan schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:37:
[...]

De contractvrijheid in Nederland brengt met zich mee dat je op elk moment een nieuw contract kunt aangaan. Als één van beide partijen hier niet mee instemt houdt het natuurlijk op, maar ik zie niet in waarom een provider je als klant zou weigeren.
Omdat je door dit soort trucjes hen geld kost.
Ik heb het overigens van een Orange accountmanager, en ken iemand die 5 jaar lang geen abonnement meer kreeg bij Orange door een ontbinding.

Athlon XP 3100+ systeem | Asus A6Va | HTC Touch Diamond
Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters

Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
In_The_Aire schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:03:
[...]

Omdat je door dit soort trucjes hen geld kost.
Ik heb het overigens van een Orange accountmanager, en ken iemand die 5 jaar lang geen abonnement meer kreeg bij Orange door een ontbinding.
Zolang je niet door een betalingsachterstand je contract laat ontbinden, is dit kant en klare onzin.
Trotse papa van Tigo Nova
Reg. datum: 13 april 2000

Ik heb het onbindingstruucje bij Orange al iets van 3x uitgehaald, en na de laatste keer belde t-mobile nog op of ik bij hun een abonnement wilde, en als ze niet willen dat het geld kost moeten ze simpelweg de AV niet aanpassen.

Of gewoon de AV aanpassen voor alleen nieuwe gebruikers en bij verlengingen.

Krypt wijzigde dit bericht 16-05-2008 07:14 (35%)

Where is my signature?

Reg. datum: 23 mei 2004

Als ik nu nog bij justwalk een abbo van orange afsluit dan kan ik hem eind dit jaar toch weer verbreken als t-mobile definitief het orange netwerk uit de lucht haalt?

één stad, één club ...AJAX AMSTERDAM

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: