Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Edwardvb schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:32:
Heeft iemand toevallig het probleem met de geluidsfragmenten bij snelheidscontroles al opgelost? Ik heb gedaan zoals megapaul omschreef, maar zodra ik de navigator afsluit wist hij mijn instellingen en kan ik bij het volgende keer opstarten, opnieuw alles instellen... dit doet hij overigens niet als ik maar een paar items van een alarm voorzie (bijv. snelheid 120, 100 en 50)... dan onthou hij ze SOMS wel...
Iemand inmiddels al wel gelukt? Ik ga 's kijken of er een update van de palen is inmiddels... misschien dat de geluidsfragmenten het daarna wel doen.... :?

Canon 40D | 17-55 F/2.8 IS USM | 70-200 F/4 IS USM | 430 EX en diverse andere flitsers.. | Lowepro Fastpack 350..... | backup: Fuji S9500

Reg. datum: 02 maart 2003

Wie weet welke mappen er op de oorspronkelijke microsd-kaart staan die benodigd zijn voor de navigatie?

Wil namelijk wat opschonen, maar wil wel zeker weten dat mijn R66 nog werkt na de opschoon-actie :P

quote:
sdirkx schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:51:
[...]

Iemand inmiddels al wel gelukt? Ik ga 's kijken of er een update van de palen is inmiddels... misschien dat de geluidsfragmenten het daarna wel doen.... :?
Ik heb nu niet alle controles als geluidsfragment ingesteld, maar alleen de belangrijkste (snelheid voor 50, 80 en 100 voornamelijk)... zolang ik ze niet allemaal doe, maar een selectie (geloof dat ik een stuk of 10 geluidswaarschuwingen aan heb staan) kan hij ze wel onthouden... zodra ik er daarna meer toevoeg "vergeet" hij ze weer... :(

nokia 6110 nav
ik heb een sony bt3600 autoradio bluetooth
maar als ik wil navigeren met mijn nokia 6110 nav
krijg ik geen geluid op mobiel
weet iemmand hoe ik dat kan oplossen

quote:
Edwardvb schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:19:
[...]

Ik heb nu niet alle controles als geluidsfragment ingesteld, maar alleen de belangrijkste (snelheid voor 50, 80 en 100 voornamelijk)... zolang ik ze niet allemaal doe, maar een selectie (geloof dat ik een stuk of 10 geluidswaarschuwingen aan heb staan) kan hij ze wel onthouden... zodra ik er daarna meer toevoeg "vergeet" hij ze weer... :(
OK, goeie tip. Ga ik proberen... maar wel raar hoor.. ik wil gewoon alle flitslocaties kunnen instellen |:(

Canon 40D | 17-55 F/2.8 IS USM | 70-200 F/4 IS USM | 430 EX en diverse andere flitsers.. | Lowepro Fastpack 350..... | backup: Fuji S9500

De gesproken flitslocaties werken nu inderdaad!!! Alleen erg jammer dat je maar ca. 10 categorieën kunt instellen, en dat het bij meer niet meer werkt... :( Vraag me af waar dat nou aan ligt.........????

Ik heb dat probleem ook met mijn Becker autoradio en de zelfde vraag hier gesteld. Helaas geen antwoord tot nu toe. Ik schakel de bluetooth uit bij het navigeren als ik het geluid van de navigatie wil horen. Niet de meest ideale oplossing.

quote]hhwcoco schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:51:
nokia 6110 nav
[/quote]

quote:
PatZandvoort schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:43:
Ik heb dat probleem ook met mijn Becker autoradio en de zelfde vraag hier gesteld. Helaas geen antwoord tot nu toe. Ik schakel de bluetooth uit bij het navigeren als ik het geluid van de navigatie wil horen. Niet de meest ideale oplossing.

quote]hhwcoco schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:51:
nokia 6110 nav
[/quote]
Hoor je ook geen geluid over je speakers (van de navigatie)?
dat heb ik nl wel icm m'n parrot 3200 carkit.
Lijkt erop dat de sony / becker autoradio geen streaming ondersteunen, hebben de fabrikanten geen compabiliteitslijst?

Nokia: N82 (2x), 6110 Navigator, N73 (2x), 6681, 6610, 6310i, 6210, 7110, 6150, 5110 & 1600 (2x) en nog wat telefoons van andere merken

Hi

Met verschillende software te installeren beging mijn 6110N raren kuren te vertonen.
en ik heb al de software die geinstalleerd was al weg gedaan maar de kuren die blijven.
De backup die met pc-suite is gemaakt die is waarloos want die zijn genomen voor dat ik te weten komt dat er verborgen bestanden zijn en toe was de probleem al.
Als win-xp raar doet dan kun je format en terug installeren en klaar is kees
zouw er zoiets bestaan voor nokia zo dat je terug proper systeem krijgt of heeft
iemand een idee hoe je terug een proper syteem krijgt.

iedergeval bedankt voor reactie

quote:
Grommer0 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:31:
Hi

Met verschillende software te installeren beging mijn 6110N raren kuren te vertonen.
en ik heb al de software die geinstalleerd was al weg gedaan maar de kuren die blijven.
De backup die met pc-suite is gemaakt die is waarloos want die zijn genomen voor dat ik te weten komt dat er verborgen bestanden zijn en toe was de probleem al.
Als win-xp raar doet dan kun je format en terug installeren en klaar is kees
zouw er zoiets bestaan voor nokia zo dat je terug proper systeem krijgt of heeft
iemand een idee hoe je terug een proper syteem krijgt.

iedergeval bedankt voor reactie
Google is je beste vriend.

Papa van Dewi en Robin :-)

Een vriendin van mij heeft vorige week een 6110 aangeschaft. Nou zei ze tegen mij, ja voor navigeren moet ik betalen. Blijkt die verkoper bij BC heeft gezegd dat ze 100 euro moest betalen voor gebruik van navigatie. Maar voor zover ik weet is dat toch alleen als je heel europa wilt gebruiken en is de Benelux toch inbegrepen?

Dus ik kijken, maar ik zie alleen maar een wereldkaart staan die ik kan kiezen. En die heeft dus geen straten voor Nederland. Ik zie dus geen Benelux kaart. Verder mistte ze ook zo ineens een paar thema's.

Blijkt dat ze de SD card eruit heeft gehaald tijdens dat de telefoon aanstond. Kunnen beide dingen van hierboven daardoor zijn veroorzaakt (dus missende Benelux en missende thema's)? Is daar dan nog wat aan te doen?

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

quote:
Megapaul schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:13:
[...]

Hoor je ook geen geluid over je speakers (van de navigatie)?
neen, gewoon de muziek.

quote:
hars73 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 08:50:
Een vriendin van mij heeft vorige week een 6110 aangeschaft. Nou zei ze tegen mij, ja voor navigeren moet ik betalen. Blijkt die verkoper bij BC heeft gezegd dat ze 100 euro moest betalen voor gebruik van navigatie. Maar voor zover ik weet is dat toch alleen als je heel europa wilt gebruiken en is de Benelux toch inbegrepen?

Dus ik kijken, maar ik zie alleen maar een wereldkaart staan die ik kan kiezen. En die heeft dus geen straten voor Nederland. Ik zie dus geen Benelux kaart. Verder mistte ze ook zo ineens een paar thema's.

Blijkt dat ze de SD card eruit heeft gehaald tijdens dat de telefoon aanstond. Kunnen beide dingen van hierboven daardoor zijn veroorzaakt (dus missende Benelux en missende thema's)? Is daar dan nog wat aan te doen?
Benelux en thema's staan idd op de sd-kaart. Even terugstoppen en klaar is kees. Maakt niet uit dat je m eruit haalt terwijl hij aanstaat.

quote:
yea , google is goed als je weet naar wat je moet zoeken anders heb duizende links waar je niks me zijt

maar iedergeval danks voor de info

Reg. datum: 29 augustus 2008

Ik heb een nokia 6110 navigator.

Nu staat hier R66 op met alleen de benelux.
Ik wil hier graag heel Europa op hebben.

Hoe moet ik dat doen?

Annemien

quote:
Annemien schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:48:
Ik heb een nokia 6110 navigator.

Nu staat hier R66 op met alleen de benelux.
Ik wil hier graag heel Europa op hebben.

Hoe moet ik dat doen?

Annemien
Gewoon even de bijgeleverde Route66 cdrom in je pc stoppen. De rest wijst zich vanzelf. Ik zou niet HEEL Europa doen, maar alleen de landen die je nodig hebt.

quote:
jepper schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:01:
[...]

Gewoon even de bijgeleverde Route66 cdrom in je pc stoppen. De rest wijst zich vanzelf. Ik zou niet HEEL Europa doen, maar alleen de landen die je nodig hebt.
volgens mij ben je met heel europa goedkoper uit. den elke keer een ander land.
let weel dat deze kaarten al wat ouder zijn als je bv route66 v8 koopt dan heb je volgens mij
recentere kaarten

Nokia: N82 (2x), 6110 Navigator, N73 (2x), 6681, 6610, 6310i, 6210, 7110, 6150, 5110 & 1600 (2x) en nog wat telefoons van andere merken

quote:
Eddos schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:53:
Wie weet welke mappen er op de oorspronkelijke microsd-kaart staan die benodigd zijn voor de navigatie?

Wil namelijk wat opschonen, maar wil wel zeker weten dat mijn R66 nog werkt na de opschoon-actie :P
Iemand?

quote:
heb hier een plaatje van de backup die ik gedaan had van me geheugenkaart,
had hier zelf alleen nog tomtom als extra op geinstalleerd.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/03/1220461820-970.jpg

Dus de map tomtom en tt6 - 675.1409..... moet je ff wegdenken.
suc6

Oke, ga ik daar even mee bezig.
Bedankt :)

Reg. datum: 02 december 2005

Ik gebruik mijn nokia 6110 icm WNW als modem voor mijn laptop. Dat gaat op zich vrij aardig alleen de snelheid is een stuk lager dan met mijn mobiel alleen. Met mijn laptop haal ik 135 Kbps, terwijl ik met mijn mobiel 360 haal. Het maakt niet uit of of ik met usb of BT een verbinding maakt.
Wie weet de oplossing, als die er tenminste is. Ik heb wel wat gelezen dat je verbinden moet met PAN, maar het is mij niet echt duidelijk.

Hallo,

Ik wil graag de kaarten van Europa downloaden op mijn nokia 6110.
Nu kan ik verbinding maken met mijn computer en dan de kaarten downloaden.
Nu is alleen mijn geheugenkaart te klein, dus heb ik een nieuwe gekocht van 2 GB.
Maar nu zegt R66 dat hij geen verbinding kan maken met mijn telefoon en als ik mijn oude kaartje er in doe kan het wel.

Weet iemand wat ik hier aan moet doen? Moet ik soms wat instellen ofzo?

Heb je de inhoud van je oude kaart overgezet naar je nieuwe kaartje?
Zoniet, even doen en dan opnieuw proberen :)

quote:
Eddos schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:38:
Heb je de inhoud van je oude kaart overgezet naar je nieuwe kaartje?
Zoniet, even doen en dan opnieuw proberen :)
Ehhhh,

ik ben echt een leek. Hoe moet ik dat doen?

quote:
Annemien schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:41:
[...]
Ehhhh,
ik ben echt een leek. Hoe moet ik dat doen?
Je moet alle bestanden die op je geheugenkaart staan naar je pc copyen.
ook de verborgen bestanden, dubbelklik op "deze computer" ga bovenaan naar map extra, en
vervolgens naar mapopties. ga dan naar het tapblad weergave, scroll naar beneden en dan
de optie verborgen bestanden weergeven aanvinken, druk vervolgens op toepassen en ok.

Doe de geheugenkaart in de pc, copy alles naar een voor jo makkelijke locatie, nadat dit gedaan is
doe je je 2 gb kaart in de pc en en copy je alles van lokatie x naar je geheugenkaart.

vevolgens doe je de kaart in het toestel en dan heb je alles op je 2 gb kaart en dan kan je extra mappen erop zetten suc6

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws