Gathering of Tweakers

Quicksearch
GTA IV - FS-X

Hmm, of de A versie nou slechter is ofniet, het gaat om het gevoel. Ook al heb je een A, terwijl die hetzelfde is als een S voel je je niet compleet. Daarom heb ik geen behoefte aan een A versie.

-Discussie Gesloten-

PS: Het is psichish bewezen dat als mensen denken dat ze iets hebben wat nadeligs is, ze na derhand ook zeggen dat het slecht was, terwijl ze hetzelfde product hadden als een ander groep, die wel blij was omdat ze wisten dat het het goede product was. U get it? -Psychilogie-

AUB niet meer discusseren over A / S ofzo, maar eeuh..

Waneer komen de foto's van een Samsung 226BW naast een computerkast? >:)

*ASUS P5E* | *XEON E3110@ 4.7 GHZ* | *Crucial Ballistix Tracer 8500* | *GTX260 OC* | *SSD* SuperPI Mod 1M 8,8 SEC

Hattrick.... best verslavend

Sinds vandaag een trotse eigenaar van een 226BW. In 1 woord, groot!

Mijn (S) scherm is netjes zonder dode pixels gearriveerd. Mijn eerste indruk is als volgt:

Nadelen van een TN-paneel zijn inderdaad waarneembaar, maar wat mij betreft is dat geen probleem. Kleuren zijn mooi, alles is scherp (momenteel zelfs nog met analoog aangesloten, DVI komt er aan...).

Met de MagicColor moet ik nog even gaan spelen, maar in ieder geval kan het contrast een aardig stukje omlaag geschroefd worden... anders zit je echt in een bak licht!

Wat betreft backlight bleeding, hier lijkt mijn scherm weinig last van te hebben.

Nu nog een vraag van mijn kant: is er een programmatje waarmee je windows in 2 "helften" kan verdelen? Zodat je gemakkelijk 2 windows naast elkaar kan zetten...?

De Friese Rotterdammers, VIII.269

Ik zit nu tegen een Viewsonic VP191B 19" aan te kijken en heb deze destijds gekozen door het MVA-paneel wat er in zit.

Zijn er mensen die van een MVA-paneel naar de samsung 22" zijn overgestapt?

Ik vind het namelijk een heel mooi scherm en wil deze gelijk aanschaffen met R600, maar ik ben bang dat het tegenvalt door het TN-paneel.

Terecht of niet??

Stacker 01 / E6700 / P5B-deluxe / Patriot 2 x 1 gig pc6400 c4 / 3 x Samsung 250Gig sata2 / HD2900XT 512MB / Enermax Infinity 720W

@MaxBlast_NL

Ik had een Fujitsu Siemens C19-7 (of te wel MVA-paneel 8ms).
Ben zeer tevreden met het scherm. Sterker nog, had er persoonlijk minder van verwacht. :+

Het is natuurlijk maar de vraag wat jou eisen zijn. Wat is je verwachting.

Inkijkhoek is toch duidelijk minder bij een TN-paneel. Je krijgt sneller een verkleuring.
Als je er redelijk recht voor zit is dat in iedergeval geen probleem.
Met wat spelen aan de instellingen krijg je de kleuren ook wel tot een meer dan acceptabel niveau.
Weinig bleeding, duidelijk minder dan de Fujitsu iig.
De 2ms responce time is overigens in games echt een verademing ten opzichte van een MVA paneel ondanks deze ook maar 8ms was.

Laten we wel stellen: Dit is mijn gevoel over de verschillen en gevoel valt niet te meten zeggen ze wel eens. Met andere woorden: als je de kans krijgt zelf eerst kijken bij vrienden, kennissen, winkel, etc.

Gebruik hem overigens voor Games en CAD tekenen.

quote:
dizzie110 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:07:
Nu nog een vraag van mijn kant: is er een programmatje waarmee je windows in 2 "helften" kan verdelen? Zodat je gemakkelijk 2 windows naast elkaar kan zetten...?
Gridmove

GTA IV - FS-X

Ironish... terwijl Samsung deze scherm heeft gemaakt voor vista, is er in de TS en op de sam site een Mac OS screenshot te zien op het scherm... :o :> :P :9 :O

*ASUS P5E* | *XEON E3110@ 4.7 GHZ* | *Crucial Ballistix Tracer 8500* | *GTX260 OC* | *SSD* SuperPI Mod 1M 8,8 SEC

het is een fantastisch scherm, ik heb hiervoor een 19'' x-black scherm van sony gehad en je ziet gewoon dat hij aan het contrast kan tippen terwijl en je niet zo'n last hebt van een glimmend scherm als de zon schijnt.

- Ik ga morgen even een mooi reviewtje schrijven.

Over de discussie van het glimmend zijn van de behuizing en het blauwe lichtje
- Ik vindt het totaal niet storend; ik vindt het zelfs chic.

Wat ik opvallend vindt is dat hoewel het een 22'' monitor is, dat hij fysiek toch niet zoveel ruimte inneemt op mijn buro.

Negatief punt vindt ik zelf dat het type en de specificaties op het scherm zitten ge-etst,.. en dat het samsung logo wel ff een stukje kleiner, en liefs op een hele andere plaats zou moeten zittent. Dit is puur uit estetische waarde.

Ander negatief puntje (let op puntje) vindt ik het oog voor detail van de ontwerpers van samsung. Ik ben sony minded, en daar zie je dat bijvoorbeeld kabel begeleidings gootjes, stevigere backplates, naden zijn in het design speels meegenomen e.d... met als hoofdvoorbeeld de voet van de 226bw,... leuk rondje maar estetisch groot, en totaal nutteloos kwa gebruik

Slotenmaker nodig? | C2D E6300 | 1 Gb PC800 DDR II | ATI X800 AIW | ASROCK 4CORE-VSTA | Samsung 226BW 22'' | Silverstone LC02 HTPC |

Geachte Tweakers

ik ben zelf de eigenaar van 2x een 205 BW deze bevallen me zeer goed heb ze net een " jaar "
nu zie ik het wel zitten om via me werk 2x een 226bw te nemen ( inkoop + btw ) scheeld nogal
maar nu is mijn vraag :

Ik kan met mijn 205 bw hem verstellen schuin naar achter / voren omhoog omlaag
is dat bij de 226bw ook mogelijk ? want de voet ziet er anders uit nmlijk

en kan je hem ook zoals de 205bw ronddraaien zonder de voet te verplaatsen ?
alvast bedankt

:)

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

Reg. datum: 18 februari 2007

quote:
Mektheb schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 00:59:
Geachte Tweakers

ik ben zelf de eigenaar van 2x een 205 BW deze bevallen me zeer goed heb ze net een " jaar "
nu zie ik het wel zitten om via me werk 2x een 226bw te nemen ( inkoop + btw ) scheeld nogal
maar nu is mijn vraag :

Ik kan met mijn 205 bw hem verstellen schuin naar achter / voren omhoog omlaag
is dat bij de 226bw ook mogelijk ? want de voet ziet er anders uit nmlijk

alvast bedankt

:)
Ja. Je kan hem alleen niet in hoogte verstellen.

quote:
Lrod schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 02:33:
[...]

Ja. Je kan hem alleen niet in hoogte verstellen.
kk ty

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

quote:
Mektheb schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 00:59:
Ja maar met redelijk beperkte draaihoek en bij mij gaat het nogal stroef.
quote:
salimrmaf schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:58:
Hmm, of de A versie nou slechter is ofniet, het gaat om het gevoel. Ook al heb je een A, terwijl die hetzelfde is als een S voel je je niet compleet. Daarom heb ik geen behoefte aan een A versie.

-Discussie Gesloten-

PS: Het is psichish bewezen dat als mensen denken dat ze iets hebben wat nadeligs is, ze na derhand ook zeggen dat het slecht was, terwijl ze hetzelfde product hadden als een ander groep, die wel blij was omdat ze wisten dat het het goede product was. U get it? -Psychilogie-

AUB niet meer discusseren over A / S ofzo, maar eeuh..

Waneer komen de foto's van een Samsung 226BW naast een computerkast? >:)
offtopic:
Ik wist niet dat jij een moderator was die kon beslissen over wat wel en niet gediscussieerd kan worden. Een moderator zou in ieder geval wel goeie zinnen kunnen bouwen en psychisch/ psychologie wel correct kunnen spellen.

.: P5B dlx :: E6600 :: Tuniq Tower :: 2GBHZ :: 8800GTX :: 226BW :.

GTA IV - FS-X

{NO MESSAGE LEFT}

salimrmaf wijzigde dit bericht 16-03-2007 10:43 (93%)

Ik heb de 226BW gekocht om mijn Eizo 21 inch T965 CRT (1280x 1024 @ 100hz) te vervangen.

Argumenten hiervoor waren:
- dat enorme bakbeest moet weg uit mijn huis (55 cm achterkast en 36.0 KG)
- de inmiddels zover gedaalde prijzen van TFT/LCD.
- enthousiasme van andere gebruikers van dit scherm.
- techn. specificaties van 2 ms ivm mijn enige game-verslavig FPS Unreal 1999.

Ik heb de monitor 3 dagen lang aangesloten gehad. De eerste indrukken waren prima, mooi helder beeld, geen dode pixels, prachtig veel desktop ruimte bij het browsen. Het zwart van deze samsung is veel zwarter dan op mijn CRT dankzij die hoge contrastverhouding.
Het beeld (hoofdzakelijk de kleurweergave)van een HD-film vond ik wel minder dan op mijn CRT: de kleuren lijken allemaal iets "grainy" in vergelijking met de CRT.

De zwarte glansrand vind ik chique en de blauwe led vind ik niet storend, terwijl ik in het verleden de blauwe led van mijn behuizing en speakersetje wel heb afgeplakt. (ter indicatie)

NU MIJN DILEMMA! :( >:) Mijn hele game-experience, plus al mijn skills met Unreal 99 Goty liggen compleet op zijn gat met dit scherm. Ik heb mezelf ingelezen over ghosting, tearing en input lag, en wat de vsync bv. voor tearing kan doen. Met vsync uit heb ik vreselijke tearing, met vsync aan voelt alles zo traag als dikke stroop door een trechter. Traag voelt het sowieso allemaal in Unreal 99 vergeleken met mijn CRT.

Ik dacht: dit zal een kwestie van wennen zijn (zoals het veranderen van elke setting vooral in een FPS weer enige gewenning vereist), maar 3 dagen later voelt het nog steeds traag aan. In een zeer gefrustreerde bui heb ik de Samsung aan de kant geknald, en weer mijn 36 KG CRT op mijn buro gezet en zette ik Unreal aan. En alles was weer prettig.

Mensen hoe kan dit nou en waarom hoor ik hier niemand over? Ben ik dan echt zo gevoelig voor die input lag?

Kan de 60 hz van een TFT/LCD nou eenmaal (nog) niet tippen aan een CRT@ 100 hz? En is dit mijn hele euvel?

Ik heb namelijk de Samsung alweer klaar staan voor een retourtje Mediamarkt Arena.
Jawel, ik breng hem terug, tenzij ik lekker kan Unrealen. Wat een narigheid, hij is zo mooi en klein, die Samsung 226 BW.

PS ik heb zelfs een x1950 pro eraan gehangen om te zien of mijn Geforce5500 de boel niet aankon op 1680x1050. Dit was het niet. Ook heb ik Unreal mijn FOV (kijkhoek) aangepast om het breedbeeld effect op te vangen. Dit was het ook niet.

PPS Mijn systeem bestaat uit Athlon XP 3200+ @ 400mhz, 2 GB Corsair XMS pc3200, ASUS a7n8x-deluxe AGP, Geforce FX5500.

Blowhoofd wijzigde dit bericht 16-03-2007 11:47 (97%)

quote:
Blowhoofd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:16:
Ik heb de 226BW gekocht om mijn Eizo 21 inch T965 CRT (1280x 1024 @ 100hz) te vervangen.

Argumenten hiervoor waren:
- dat enorme bakbeest moet weg uit mijn huis (55 cm achterkast en 36.0 KG)
- de inmiddels zover gedaalde prijzen van TFT/LCD.
- enthousiasme van andere gebruikers van dit scherm.
- techn. specificaties van 2 ms ivm mijn enige game-verslavig FPS Unreal 1999.

Ik heb de monitor 3 dagen lang aangesloten gehad. De eerste indrukken waren prima, mooi helder beeld, geen dode pixels, prachtig veel desktop ruimte bij het browsen. Het zwart van deze samsung is veel zwarter dan op mijn CRT dankzij die hoge contrastverhouding.
Het beeld (hoofdzakelijk de kleurweergave)van een HD-film vond ik wel minder dan op mijn CRT: de kleuren lijken allemaal iets "grainy" in vergelijking met de CRT.

De zwarte glansrand vind ik chique en de blauwe led vind ik niet storend, terwijl ik in het verleden de blauwe led van mijn behuizing en speakersetje wel heb afgeplakt. (ter indicatie)

NU MIJN DILEMMA! :( >:) Mijn hele game-experience, plus al mijn skills met Unreal 99 Goty liggen compleet op zijn gat met dit scherm. Ik heb mezelf ingelezen over ghosting, tearing en input lag, en wat de vsync bv. voor tearing kan doen. Met vsync uit heb ik vreselijke tearing, met vsync aan voelt alles zo traag als dikke stroop door een trechter. Traag voelt het sowieso allemaal in Unreal 99 vergeleken met mijn CRT.

Ik dacht: dit zal een kwestie van wennen zijn (zoals het veranderen van elke setting vooral in een FPS weer enige gewenning vereist), maar 3 dagen later voelt het nog steeds traag aan. In een zeer gefrustreerde bui heb ik de Samsung aan de kant geknald, en weer mijn 36 KG CRT op mijn buro gezet en zette ik Unreal aan. En alles was weer prettig.

Mensen hoe kan dit nou en waarom hoor ik hier niemand over? Ben ik dan echt zo gevoelig voor die input lag?

Kan de 60 hz van een TFT/LCD nou eenmaal (nog) niet tippen aan een CRT@ 100 hz? En is dit mijn hele euvel?

Ik heb namelijk de Samsung alweer klaar staan voor een retourtje Mediamarkt Arena.
Jawel, ik breng hem terug, tenzij ik lekker kan Unrealen. Wat een narigheid, hij is zo mooi en klein, die Samsung 226 BW.

PS ik heb zelfs een x1950 pro eraan gehangen om te zien of mijn Geforce5500 de boel niet aankon op 1680x1050. Dit was het niet. Ook heb ik Unreal mijn FOV (kijkhoek) aangepast om het breedbeeld effect op te vangen. Dit was het ook niet.

PPS Mijn systeem bestaat uit Athlon XP 3200+ @ 400mhz, 2 GB Corsair XMS pc3200, ASUS a7n8x-deluxe AGP, Geforce FX5500.
Tja, ik had je ook wel kunnen vertellen dat UT99 goty en UT2004 niet samen gaan met welke tft dan ook!
Die games zijn gewoon 'te snel' en zullen altijd raar aanvoelen als je ze op een tft speelt inplaats van op een crt.
Er zal ooit vast wel een techniek komen die dit verhelpt maar dat zal nog wel even duren.
Als ik mijn 226BW ga halen (nog even sparen O-) ) hou ik mijn crt er wel bij (zeker met UT3 in het vooruitzicht).

quote:
DruNNo schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:36:
[...]

Tja, ik had je ook wel kunnen vertellen dat UT99 goty en UT2004 niet samen gaan met welke tft dan ook!
Die games zijn gewoon 'te snel' en zullen altijd raar aanvoelen als je ze op een tft speelt inplaats van op een crt.
Er zal ooit vast wel een techniek komen die dit verhelpt maar dat zal nog wel even duren.
Als ik mijn 226BW ga halen (nog even sparen O-) ) hou ik mijn crt er wel bij (zeker met UT3 in het vooruitzicht).
Is dat echt zo [ik geloof je wel, maar wil er gewoon niet aan lol]? Te snel voor elke TFT, die "oudere" spelletjes? Das mooi KUDT! :'( :+
Had ik dit maar eerder geweten inderdaad!

Nooit gedacht dat mijn 1 uurtje per dag gameverslaving de aanschaf van een flatscreen zo zou tegenwerken! Ik zou er bijna een topic van openen om te zien hoe ik van Unreal99 verslaving afkom en een even leuke nieuwe gameverslaving op doe 8)7

Reg. datum: 06 februari 2006

quote:
Blowhoofd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:21:
[...]

Nooit gedacht dat mijn 1 uurtje per dag gameverslaving de aanschaf van een flatscreen zo zou tegenwerken! Ik zou er bijna een topic van openen om te zien hoe ik van Unreal99 verslaving afkom en een even leuke nieuwe gameverslaving op doe 8)7
Nou als je van je verslaving af wil moet je hem juist houden. Je speelt dan vast niet veel meer omdat je het niet meer leuk vind. Goeie manier om van je verslaving af te komen. :*)

AMD 3800X2 - A8N-SLI - 2gb ram - 2 TB hdd - 2x 7950GT SLI - Antec 480w - Samsung 226BW - Panasonic 42PX80

Reg. datum: 03 december 2002

@Drunno
Denk je dat games, in dit geval UT, niet lekker spelen doordat je nu op een tft scherm speelt, of komt het eerder door het afwijkende verhouding van het beeldscherm ivm je vorige CRT scherm?

Ik sta ook op het punt dit scherm te halen. Mijn huidige scherm is een 4 á 5 jaar oude 17' TFT scherm van philips. Toen der tijd speelde ik veel UT en had geen nadelige gevolgen ondervonden van mijn overstap van CRT naar TFT. En die TFT heeft een response time van ver boven de 20ms. Nu was mijn CRT ook niet super te noemen.

Tegenwoordig game ik veel minder, maar als het door het formaat komt, kies ik mogelijk toch voor een 4:3 beeldscherm ipv 16:10.

The Simarils, Gems of treelight, Their life belongs to me. Oh it sweet how the Darkness is floating around.

Chillax..
Reg. datum: 13 september 2002

Wat Floyd al zegt, ik had een beetje hetzelfde trage gevoel bij MOH: Spearhead, maar dat was weg nadat ik (met een paar regeltjes script) de resolutie van de game heb aangepast aan dat van de monitor; nu loopt MOH supersnel op echte 1680x1050 zonder enige vervorming + ik zie ook nog ietsie meer van het speelveld (FOV). Er staat trouwens bij dat je de bindkey elke keer moet indrukken voor een nieuwe map, maar dat is niet zo. Als je de bindkey 1x hebt gebruikt blijft hij geactiveerd totdat je weer op die toets drukt.. & het werkt wél in Multi-Player, maar dit terzijde ;)

Je zegt dat je zoiets bij UT ook al had geprobeerd, maar heb je deze stappen gevolgd? Of heb je alleen vanuit de console de FOV aangepast?

rabor wijzigde dit bericht 16-03-2007 16:06 (11%)

Reg. datum: 12 maart 2006

speel nou al cker een goede 1.5 jaar met een iiyama 19" tft Klik hier ergens voor meer info en heb echt nergens last van zodra ik ut 2k4 speel... en geloof me... dat speel ik echt teveel

heb hiervoor ook met een crt gespeeld, maar in vergelijking met dit speelt het zelfs veer fijner aan ;)

heb hem hangen aan een amd athlon 2500+ & asus a7n8x-e deluxe & 6600 gt. alles op het hoogst.

offtopic:
hoor je leuk stemmetje "HOLY SHIT" wanneer je hem volledif open draai xD

quote:
DruNNo schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:36:

Dat lijkt me een beetje overdreven.
Ik ben een tijd terug overgestapt van 2x21"CRT naar de 226bw + 931c en ben een fanatiek UT2004 speler maar moet zeggen dat het voornamelijk kwestie van wennen was. Vooral het breedbeeld perspectief was wennen, lijkt idd langzamer in het begin.
Maar van ghosting heb ik nog echt helemaal niks kunnen zien, speel zelf veel CTF en das zelfs nog sneller dan gemiddelde DM met al dat TL'en.(heb echt mun best gedaan om iets van ghosting te zien maar ik zie niks)
Inmiddels heb ik de monitors iets langer dan een maandje en ben er volledig aan gewent (mun skills zijn gewoon weer op het oude niveau) en zou echt niet meer weten wat ik zonder moet.

De 931c= trouwens de monitor waarop ze speelde met de WCG en is net zo snel als de 226.
Als de pro's erop kunnen spelen zonder problemen waarom zouden wij dat niet kunnen?

psn-id: Simcon

quote:
Scavy schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:38:
Hoi allemaal,

Volgens mij ben ik de eerste met dit probleem bij deze monitor maar zal het toch eens voorleggen:

De monitor gaat op willekeurige momenten op zwart, blauwe lampje geeft nog steeds wel aan dat hij aanstaat, PC's blijven gewoon draaien (jawel dat zijn er twee).

Ik heb de monitor al op heel veel manieren aangesloten, met KVM switch ertussen zowel DVI als VGA, ook rechtstreeks op de monitor zowel DVI als VGA.

Ik heb ondertussen dus 2 DVI kabels, 3 VGA kabels, 3 KVM switches waarvan 2 met VGA en 1 met DVI aansluitingen liggen. En ook nog de nodige verloopstekkers DVI->VGA en VGA->DVI.
Dus ik heb al geld over de balk gegooid waar je U tegen zegt |:(

Ondanks alles geprobeerd te hebben gaat het beeld dus prompt op zwart en als ik hem dan een korte periode van ongeveer 10 minuten uitzet doet hij het meestal wel weer een tijdje.

De PC's blijven trouwens ongestoord doen waar ze mee bezig waren.
Het lijkt wel alsof de monitor te warm loopt of iest dergelijks maar dat lijkt me onmogelijk....
Denk zelf dat het allemaal begonnen is met die KVM switches ertussen, één pc heeft namelijk een VGA out en de andere een DVI out dus de monitor moet ook steeds switchen tussen digitaal en analoog beeld misschien dat dat hem opgebroken is :|

Denk eerlijk gezegd dat de monitor defect is en dat ik de garantie zal moeten aanspreken
Wel heel erg jammer, zo kort in huis en nu al grote problemen.... :'(
Kan een idd temperatuur probleem zijn.
Een vriend van mij had een LCD tv (Vestel ofzo) van de Makro en die ging dus ook na een tijdje 1,5 uur uit.
Alles deed 't nog behalve het beeld.
Je kon gewoon zappen en volume regelen.
garantie was al verlopen dus hebben we de kap d'r eens vanaf gehaald en toen bleef ie 't gewoon doen¿¿¿

Zet er voor de gein eens een ventilator op (zo'n staande voor op tafel) en kijk wat er gebeurd.
Je kan ook zoals eerder gezegt natuurlijk ff naar de winkel terug en leg je het probleem even uit.

Suc6 met je scherm verder.

so don't fear

quote:
Blowhoofd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:16:
...
...
Ik heb hetzelfde probleem bij F.E.A.R. Maar dan rest mij devraag is de refresh rate max maar 60? Ik dacht dat het 75 was. Iemand?

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

GTA IV - FS-X

quote:
kingmuze schreef op zaterdag 17 maart 2008 @ 08:55:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem bij F.E.A.R. Maar dan rest mij devraag is de refresh rate max maar 60? Ik dacht dat het 75 was. Iemand?
In de TS staat:

H freq 80
V freq tot 75 hz

Dus het zou 75 moeten zijn.

salimrmaf wijzigde dit bericht 17-03-2007 09:40 (15%)

Is al eerder gezegd. Hij kan wel 75Hz, maar niet op 1680x1050 :)
GTA IV - FS-X

Oow, dan heb je er eigenlijk niet zo veel aan, of je moet op een lagere resolutie spelen maar dan zit je weer met wazige pixels en dergelijke.
Tenzij het scherm een 1:1 pixelmapping heeft, maar dat heeft ie dus niet.

|:(

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws