mm, voicechat zou idd wel stoer zijn voor Beup. Mic en Headphone kan je sowieso aansluiten

betere/makkelijkere wifi config zou ook mooi zijn en een uitlezing van het MAC adres van de wifi adapter (voor de mensen die MAC filtering hebben).
btw, maak je er ook nog een block/unblock functie in? mayb een contextmenu mode in het bovenste scherm als je op "some knop" drukt terwijl een contact geselecteerd is en dat je dan met pijltjes up/down een actie kan kiezen? (dus block/unblock bijvoorbeeld, of "edit display name", "invite for audiochat", "delete contact" en "add contact" om maar even wat te noemen)
edit: voicechat lijkt me iets wat later erbij kan. De rest wat ik op noem is eigenlijk een beetje een gemis in Beup. Of ben ik zo blind dat ik dat nog niet heb gevonden?
Iets grotere toetsjes op het toetsenbord zou ook prettig wezen btw, en dan wat minder groot tekstveld er boven. Daar zit sowieso een scroll op

btw, toetsenbord reageert soms wat raar... krijg niet altijd de toets die ik indruk (echt soms toetsen die aan de andere kant van het toetsenbord zitten).
ff backspacen en opnieuw proberen fixt et wel, daar niet van, maar toch beetje bugje...
trouwens, volgens mij kan je puur voor Beup wel een appart topic maken

Genoeg feedback om te geven en genoeg lofprijzing voor het programma imho
[
Voor 28% gewijzigd door
McKaamos op 11-04-2007 00:14
]