Twice the evil you can handle!
Proud to be the 33rd DPC RC5-72 millionaire!
De hele zomer kickjes van _Piranha_!quote:_piranha_ schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:39:
[...]
Vakantie? Wat was dat ook alweer?
* _piranha_ herinnert zich dat vaag uit z'n studententijd...
Dus nee, dat kan niet de bedoeling geweest zijn want ik ga ook dit jaar niet met vakantie; 'k blijf gewoon de hele zomer door werken
Ons lichtpuntje in de dag
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Als jij hardnekkig m'n nick met hoofdletter blijft schrijven zal ik jou eens kicken! Eens zien of dat lichtpuntje dan nog lang zichtbaar is...quote:Wessie schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:16:
De hele zomer kickjes van _Piranha_!
Ons lichtpuntje in de dag
Om dan maar ontopic te blijven en wat over vakantie te leuteren: zijn er DPC'ers die men zo gek heeft gekregen dat ze op vakantie gaan naar het land van ondergetekende (.be dus voor de ietwat tragere DPC'er onder ons)?
voor een week
It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon his not understanding it (Upton Sinclair)
Website
Los Alcoholicos
Overgens zijn er best wel veel collega's die naar .be gaan voor de vakantie. Allemaal aan de kust. Betalen 1200 euro voor 1 week een huisje te huren. Stelletje zotten
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Eh Ober, palmje graag en doe de rest ook nog wat het is toch vakantie.
* APClll woonde anderhalve maand terug nog op Texel.
Overal toeristen, nergens parkeerplek. Al die lui 's ochtends in rijen voor de plaatselijke bakker, in plaats van de vakantiepark-winkel. En natuurlijk achter "onze" meiden aan... Ja, leuk die toeristen. En je hoort alleen nog maar Duits op straat...
En dan heb ik 't nog niet eens over het rijgedrag... Nergens meer een beetje kunnen doorgassen op de smalle landweggetjes, overal staan de toeristen vogeltjes te kijken, of schapen, of grassprietjes of... Of opeens vlak voor je hard remmen, voor een overstekende haas, die toch wel weg springt.
Ja, leuk die toeristen
Maar gelukkig laten ze bakken met geld achter
En zit ik aan "de overkant"
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik heb alleen een paar lange weekenden met feestjes gepland, geen reizen dit jaar, m'n vakantiegeld wordt omgezet in een (hoognodige) beschermende laag verf voor m'n huis.
"Doe mijn maar een........" Eh oeps, dit was de enige kroeg waar niet besteld kon worden.
Toch heeft iemand hier misschien een pintje strongbow en neem dan zelf ook wat.
* Fjolle blijft ws ook in nl.
Misschien wat uitstapjes naar buiten deze provincie, maar dat is voor een gemiddelde limburger al buitenland.
Mmm... * Fjolle is te melig vandaag en zal straks eens de lokale kroeg op stelten gaan zetten.
Ieders is bij deze uitgenodigd in Shaggy's pub.
Schaapjes aller landen verenigt U! Veni, vidi, pavi! (We came, we saw and we ate grass!)
Zit dan wel gelijk 8 dagen all-inclusive in een hotel in Turkije
Bij het zwembad je baco'tjes bestellen. IDEAAL
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken
LeadingCourses.com - Alle golfbanen van Europa
En Kuuke kan zijn slotjes techniek verfijnen
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
hoezo kan dan pas de revolutie anex anarchie losbarsten ? niet in de gaten dat wij je nu al negerenquote:Pim. schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:53:
* Pim. gaat op 18 augustus op vakantie dus dan kan de revolutie losbarsten
En Kuuke kan zijn slotjes techniek verfijnen
prettige vakantie gewenst . en niet te veel naar de in bikini getooide deernes kijken.
btw, voor de vakantiegangers richting Antibes. Bier en wijn in overvloed
Soulmaster wijzigde deze reactie 01-08-2007 11:13 (7%)
Lowlands!
Ik zat net ge-ergerd te browsen omdat één van de teamauto's uit de cliocup vanaf de derde plek vlak voor de finish uit de race geramd was en kwam op NU een leuk berichtje tegen.quote:Pim. schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:27:
In dit draadje kan elke tweakert / DPC'er kan hier de kleine dingen uit zijn disturbed distributed leven kwijt zonder daar een heel apart topic voor te hoeven openen
http://www.nu.nl/news/128...er_voor_Playstations.html
kleine kwoot:
Blijkbaar zijn acht consoles genoeg om de rekenkracht van het cluster te verslaan.quote:...waar geclusterde systemen met soms wel vijfhonderd processoren voor hem aan de slag gingen.
Het origineel waar NU het blijkbaar vandaan heeft staat op wired.com: http://www.wired.com/tech...2007/10/ps3_supercomputer
Ik dacht eraan om een nieuwssubmit voor de frontpage te doen maar kon dat 1-2-3 niet vinden. En BTW, moet je het bericht dan kant en klaar aanbieden of is een link dan voldoende?
Stamgast bij Los Alcoholicos
Dutch Power Cows op Twitter
Dutch Power Cows op Facebook!
(merkt op dat dit cafe weer open is na lange verbouwing)
Hollandse Krachtvoerkoe || Mathematics, with its potential for and hence its requirement of rigour and precision, is evidently the pinnacle of user-unfriendliness
Naja vakansje
Ober! bakie pleur graag
Officieel gedimplomeerd-vrachtwagenpiloot-assistent-pompbediende

Ik neem er nog 1. En de prijs valt mee...
Zit net op afstand te lezen dat 'pleur' de norm is in de NL horeca, dus doe maar ipv een Italiaans wijntje ;>)quote:Xoindotnler schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:16:
Aah een kroeg is het erg als ik even bij schuif.
Naja vakansjedus ik ga me bezig houden met F@H, pc draait al de hele nacht dus slecht geslapen.
Ober! bakie pleur graag.
BOINC Account Manager. Wel WCG toevoegen daar he! en Research Nieuws
Ik wil nieuwe ovenwanten, want die oude heb ik gewassen en nu passen mijn handjes er niet meer in
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Daarnaast zou een nieuwe laptop ook niet misstaan. De huidige moet ik inleveren bij de baas.
Actieve ! makelaar gezocht.
En kwa prijs is het nog prima te doen. Voor nog geen 500 euro heb ik dat al bij elkaar
Bubbles wijzigde deze reactie 22-10-2007 15:32 (22%)
PC Specs | Nikon D7000 | Nikon 18-55 F/3.5-5.6 VR | Nikon AF-D 50mm F/1.8 | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | Sigma 150-500mm F5-6.3 APO DG OS HSM
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3
En je weet wat ze zeggen van mannen met grote handjes...quote:Mobster schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:20:
Nieuw onderwerp dan maar
Ik wil nieuwe ovenwanten, want die oude heb ik gewassen en nu passen mijn handjes er niet meer in
.
.
.
.
.
.
die hebben grote ovenwanten nodig
\TP51/
Reg. datum: 25-10-2002
De teller staat na 13,5 uur in ieder geval al op 205 + 320.56 pending
Slecht, ik moest gewoon 15 seconden denken voordat ik doorhad wat pleur ook alweer betekende. En dat heeft dan 4 jaar in de horeca gewerkt. :xquote:Sekerob schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:12:
[...]
Zit net op afstand te lezen dat 'pleur' de norm is in de NL horeca, dus doe maar ipv een Italiaans wijntje ;>)
Hoewel het ook kan zijn omdat het altijd netjes koffie of cappuccino werd genoemd. Gran Cafè's enzo.
Bleet wijzigde deze reactie 22-10-2007 23:38 (4%)
Last.fm | CC-TV
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"
Ik doe niet aan de sint
Officieel gedimplomeerd-vrachtwagenpiloot-assistent-pompbediende
Was dan zeker een Haaauuuuughs kaffehquote:Bleet schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:37:
[...]
Slecht, ik moest gewoon 15 seconden denken voordat ik doorhad wat pleur ook alweer betekende. En dat heeft dan 4 jaar in de horeca gewerkt. :x
Hoewel het ook kan zijn omdat het altijd netjes koffie of cappuccino werd genoemd. Gran Cafè's enzo.

Sekerob wijzigde deze reactie 23-10-2007 17:31 (3%)
I reject your reality and substitude my own
member of Los Alcoholicos ban dhmo
- nooit lege batterijen
- altijd terug te vinden (doorgaans aan 't einde van de draad)
- weegt minder --> werkt prettiger imo
- kijk-mij-eens-ouderwets-zijn-patsfactor

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
* _piranha_ is het daarmee eens!quote:APClll schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:29:
Doe mij maar gewoon een "good old" muis-met-een-draad.
Verdacht, want bij mij is dat doorgaans aan 't andere einde van de draad!quote:
En Sinterklaas komt hier al een kleine eeuwigheid niet meer hoor, maar als de heilige man dat dit jaar zou veranderen mag hij hier altijd een Areca ARC 1110 ofzo afzetten. En als 't voor de brave man echt op geen paar euro steekt mag hij die altijd verpakken in een nieuwe dual quadcore met een gig ram of 8 ofzo
Uitvinder van de Red Bull Pancake (bedankt Korakal en momania) en professioneel schutting-stoker
Pfff.... was TCF al niet sinterklaas genoeg?quote:Megaflix schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:58:
Ik wil dat Sinterklaas de stekker uit de Russische opmars trekt op OGR
Ik wil van sinterklaas een PS3OGRFARM om ook eens echt mee te kunnen doen.
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
psst, dat was punt 2, niet punt 1quote:_piranha_ schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:22:
[...]
Verdacht, want bij mij is dat doorgaans aan 't andere einde van de draad!
Zet voor de zekerheid ook een zwaardere stoppenkast / net aansluiting op de lijst...quote:Ids Lupo schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:04:
[...]
Ik wil van sinterklaas een PS3_OGR_FARM om ook eens echt mee te kunnen doen.
* _piranha_ wijst naar de echte schuldige: de forum software natuurlijkquote:
Dat krijg je als je list dingetjes gaat quoten en dan hier en daar wat loopt te verwijderen. Wil die verrekte software weer de intelligentste thuis zijn door wat nummertjes aan te passen achter m'n rug! Het is ook altijd hetzelfde met die computers...
Computers doen precies wat je intypt, maar nooit wat je bedoelt
Hoezo? Die farm hoeft niet thuis op stal hoorquote:APClll schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:19:
[...]
Zet voor de zekerheid ook een zwaardere stoppenkast / net aansluiting op de lijst...
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Beware of women who mess with your head, play with your heart but do not fuck with your cock!
* Bubbles eensch met muis.quote:APClll schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:29:
Doe mij maar gewoon een "good old" muis-met-een-draad.En ik wil voor Sinterklaas graag een DSLR... of een quadcore koetje. En 't liefste allebei
- nooit lege batterijen
- weegt minder --> werkt prettiger imo
- kijk-mij-eens-ouderwets-zijn-patsfactor
Hoewel dat ouderwetse dan nog net niet helemaal geldt. Met ouderwetse muizen versta ik toch echt balmuizen op je COM-port.
PC Specs | Nikon D7000 | Nikon 18-55 F/3.5-5.6 VR | Nikon AF-D 50mm F/1.8 | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | Sigma 150-500mm F5-6.3 APO DG OS HSM

dan kan mijn nieuwe farm ( Deze wil ik gerust zelf betalen ) lekker ECO draaien.
__-=Team NGS=-__ #1 DPAD - #1 Primegrid - #1 Collatz - #2 Milkyway - #3 SoB - #6 F@H
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik ook optisch muisch... Wel PS/2, dat dan weer welquote:Bubbles schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:03:
[...]
* Bubbles eensch met muis.![]()
Hoewel dat ouderwetse dan nog net niet helemaal geldt. Met ouderwetse muizen versta ik toch echt balmuizen op je COM-port.Ik heb hier optisch op USB, wat toch ietsje beter werkt. Maar ik zweer verder wel bij draad.
Oh, zoekt iedereen z'n helm weer even op? Het topictennis is weer losgebarsten
Adriaan … topic pong-ping want het is vrijdag
Misschien moet ik ook weer eens gaan grazen, want powernow meuk ondersteund de bios atm toch niet.
Ook zin in een outdoor geek-fest? eth-0.nl
goede zaak .... we zien je wel in de stats verschijnen!!quote:killercow schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:51:
Ik wil van de sint een tyan doughter board voor m'n k8qw en nog 4 opteron 875's.
Misschien moet ik ook weer eens gaan grazen, want powernow meuk ondersteund de bios atm toch niet.
__-=Team NGS=-__ #1 DPAD - #1 Primegrid - #1 Collatz - #2 Milkyway - #3 SoB - #6 F@H
Den Haagquote:Sekerob schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:29:
[...]
Was dan zeker een Haaauuuuughs kaffeh
[afbeelding]
/nutteloze bash
Last.fm | CC-TV
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"
Er is weer een nieuw Boinc-project uit de grond geschoten.
nieuws: Nieuw distributed computing-project onderzoekt universum
Met weer een nieuwe kans om de bestaande projecten uit te hollen en kracht weg te zuigen naar een nieuw project.
Het grote voordeel van Boinc is dat je aan allerlei projecten kunt meedoen... en dus alles probeert
Het grote nadeel van Boinc is dat je aan allerlei projecten kunt meedoen... en niets afmaakt
Ik weet dat ik negatief klink, maar een reactie onder de nieuwspost zette me wel aan het denken.
Door PHiXioN, zondag 28 oktober 2007 20:12
Interessant voor sterrenkundigen, maar ik doneer mijn CPU-cycles liever aan onderzoek waarvan de resultaten kunnen worden gebruikt voor meer praktische toepassingen. Als iedere faculteit straks met zijn eigen distributed computing programma komt zijn er straks geen met een écht groot netwerk.
Zit op dit moment in Zuid-Afrika en daar hebben ze dat allemaal niet.
DropBox snelle en betrouwbare back-up | Wilgert ICT | Gemakkelijk en goedkoop online factureren!
* JohFraEl stuurt een legertje zwarte pieten met pepernoten naar de kaap
Daar heb ik nog niet veel aan want ik ben in Pretoriaquote:JohFraEl schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:49:
hmmmm hebben ze dat daar niet?
* JohFraEl stuurt een legertje zwarte pieten met pepernoten naar de kaap
[afbeelding]
DropBox snelle en betrouwbare back-up | Wilgert ICT | Gemakkelijk en goedkoop online factureren!
doet mijn maar een dual qcore dan.. 2x, want stel je voor dat de een uitvalt
vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
Dan vraag ik aan de Sint, aan de kerstman en aan m'n meter en peter en al wie mijn wensen vervullen kan dat het UD-project heropgestart wordt met gemotiveerde organisatoren ...
Ik heb vandaag mijn mapje met UD-links verwijderd uit mijn bookmarks...
En aangezien ik een kleine verslaving aan peperkoek en marsepein en speculoos heb, mag ie daar ook een kleine vrachtwagen van neerpoten voor m'n deur.
Blue_man wijzigde deze reactie 03-11-2007 19:35 (0%)
Reden: deetee-faudt
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
___________-=Team ColdFusion=-___________
Windows and DOS, a turtle and his shell
Ober, deze meneer heeft een glas teveel gehad.... niet meer inschenkenquote:Blue_man schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:29:Dan vraag ik aan de Sint, aan de kerstman en aan m'n meter en peter en al wie mijn wensen vervullen kan dat het UD-project heropgestart wordt met gemotiveerde organisatoren ...
(lees www.grid.org voor het laatste nieuws van de Tjakka heren )
Ober, een dubbele graagquote:On Grid.org, you’ll be able to connect easily and productively with those who have similar interests and engage in a vibrant community of colleagues and experts.
Weertje hè, gelukkig voor die KPN/XS4all-abonnees is het weer goed.
Anywayz, ik weet niet of er mensen behoefte aan hebben maar * Xaverius heeft een EK-pool op vergelijk.nl/ek2008 gestart. Je kan daar gratis aanmelden en meedoen en je maakt dat ook kans op prijzen. Ik dacht dat dat niet verkeerd zou zijn.
Is hier verder in /5 behoefte aan? Ik kan als groepsleider alleen mensen via een formulier uitnodigen maar als je je ook gewoon aanmelden op de site en er wordt een wachtwoord gevraagd dan is dat....
crunchen
En misschien kan het gespreksonderwerp van Sinterklaas af...
Nog een voordeel is dat je niet meer zo stinkt naar de rook.
Nadeel is wel, je kan dan moeilijker zien of een meid rookt, al kan je er misschien op komen, omdat ze vaak naar buiten loopt.
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Oh, en ontspanning en plezier is ook zoooo overrated, dus daar doen we ook niet meer aan...
Er wordt al duizenden jaren gerookt in de horeca, en nu opeens is het een probleem. Ja want, "we" moeten met z'n allen wat gezonder gaan leven, niet roken, lekker sporten, en ondertussen dood neervallen naast je hometrainer vanwege een hartaanval. Och och och, wat zijn we weer gezond bezig!
Hypocriete gezeik over "gezond leven"!
Grutte Pier [Wa Oars]
WCG #1, LC #2, SIMAP #3, SoB #3, Enigma #4, LHC #5, Rosetta #5, Einstein #6, POEM #6
maarja terug naar het gespreksonderwerp, dat mooie weer is alleen maar slecht, computers worden te warm en slaan spontaan vast
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Reg. datum: 03-08-2005
*kuch verpakkingsbelasting kuch*quote:white_panther schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 02:25:
en waar denkt de regering al dat geld vandaan te halen wat ze nu van de rokers krijgen????
Njah.. maar nu worden er weer fikse onweers buien voorspeld.. da's ook niet zo goed....quote:maarja terug naar het gespreksonderwerp, dat mooie weer is alleen maar slecht, computers worden te warm en slaan spontaan vast
Gisteren leek het al even of er vocht uit de lucht zou komen hier.. gelukkig was het niet zo en kon ik toch nog genieten van mijn bbq....
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
geweldig goed voor de koetjesquote:Diabolical schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:11:
Njah.. maar nu worden er weer fikse onweers buien voorspeld.. da's ook niet zo goed......
Maar goede kick!
Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!
Wist je dat de na-zorg kosten behoorlijk hoger zijn dan de opbrengsten uit roken. De levens/pensioen verzekeraars zijn er niet blij mee.... langer leven, meer uitkeren.quote:white_panther schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 02:25:
en waar denkt de regering al dat geld vandaan te halen wat ze nu van de rokers krijgen????
maarja terug naar het gespreksonderwerp, dat mooie weer is alleen maar slecht, computers worden te warm en slaan spontaan vast
Ober, ik ben nu al toe aan een Caffè corretto!
Reg. datum: 03-08-2005
Zucht.. terrasje, caffè ristretto (of base), uitzicht op de Mare Adriatico... mis het wel hoor dat mooie Italiaanse weer, de leuke dames, het heerlijke eten, en de beste koffie.... Als ik het geld had zou ik zo emigreren...quote:Sekerob schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:51:
[...]
Wist je dat de na-zorg kosten behoorlijk hoger zijn dan de opbrengsten uit roken. De levens/pensioen verzekeraars zijn er niet blij mee.... langer leven, meer uitkeren.
Diabolical wijzigde deze reactie 14-05-2008 10:22 (0%)
Reden: Spelling
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Dus, meer roken = eerder dood = goedkoper voor de samenleving.quote:Sekerob schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:51:
[...]
Wist je dat de na-zorg kosten behoorlijk hoger zijn dan de opbrengsten uit roken. De levens/pensioen verzekeraars zijn er niet blij mee.... langer leven, meer uitkeren.
*Gaat nog een peuk roken in het mooie weer*
* scorpionv loopt direct binnen...
Rondje van mij ober, en maak er voor mij maar een Palmpje van
Kom even lekker shouten op onze site: Los Alcoholicos!
Now processing: World Community Grid & OGR-NG. Clicking @ Ecologyfund.com!
Grutte Pier [Wa Oars]
WCG #1, LC #2, SIMAP #3, SoB #3, Enigma #4, LHC #5, Rosetta #5, Einstein #6, POEM #6
Misschien is deze uitspraak van mij de vorige keer niet helemaal gelezen door de discussie die daarna ontstond. De DPC-pool zit nu op welgeteld drie deelnemers en als er per pool een prijs zou zijn zou ik dat helemaal niet erg vinden... Anywayz, mocht je willen hierboven in de quote staat de info en het is gratis.quote:Xaverius schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:20:
* Xaverius heeft een Dutch Power Cows EK-pool op www.vergelijk.nl/euro2008 gestart. Je kan daar gratis aanmelden en meedoen en je maakt dat ook kans op prijzen. Ik dacht dat dat niet verkeerd zou zijn.![]()
Is hier verder in /5 behoefte aan? Ik kan als groepsleider alleen mensen via een formulier uitnodigen maar als je je ook gewoon aanmelden op de site en er wordt een wachtwoord gevraagd dan is dat....
crunchen
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!
Reg. datum: 06-11-2002
En als crew hebben wij voor de eerste drie plaatsten ook een prijs. Diegene krijgen allemaal een velletje casebadges opgestuurd.quote:Xaverius schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:29:
[...]
Misschien is deze uitspraak van mij de vorige keer niet helemaal gelezen door de discussie die daarna ontstond. De DPC-pool zit nu op welgeteld drie deelnemers en als er per pool een prijs zou zijn zou ik dat helemaal niet erg vinden... Anywayz, mocht je willen hierboven in de quote staat de info en het is gratis.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
back on track..
Behoorlijk Slechte Elco's?quote:Multi-X schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:23:
Toch geen BSE he?
Daar heeft een van mijn oude koetjes last van, moet nog altijd worden voorzien van nieuwe condensatoren.
| Mijn fotomeuk | STAMPEDE #11 |
~ Het switchersleven!!
* PeaceNlove gaat achter de bar staan en pakt een lekker drankje voor zichzelf...
Reg. datum: 04-12-2001
Het is misschien nog wat vroeg, maar doe mij maar een biertje. Heb ik wel verdiend, net een nieuwe koeler in mijn koetje gestopt want het beestje kreeg het een beetje erg warm en het is geen optie om hem te laten luieren natuurlijk
Distributed computing : DC-Vault statistics - Project statistics - DPC detailed project statistics
Hey een kroeg ....quote:PeaceNlove schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:16:
He! wat leuk een DPC-bar! en er zit geen slot op de deur!
* PeaceNlove gaat achter de bar staan en pakt een lekker drankje voor zichzelf...
Tis nog vroeg maar omdat je het topic een goeie kick
hebt gegeven, mag je me ook wat inschenken. Doe maar een Pastisje Lekker weer trouwens
Bier is thuis op
Oma is online! | Dag oma :'( | Folding@home IRC
Een overheerlijk bakkie cappucino graag!
Grutte Pier [Wa Oars]
Evo155 AKA Vloerdeel
Reg. datum: 06-11-2002
Ondertussen ook een biertje voor mij graag
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Doe mij maar een jus-tje. Werkt iets beter tegen ziek zijn dan bier.
Aan de andere kant, een goede sterke drank is ook wel een plan. Alcohol doodt bacterieen enzo.....
Maak daar maar een jus en een cointreau van!
Division Brabant @ IRC
Division Brabant @ Facebook
Division Brabant @ Twitter
dan heb je dus nog steeds vakantie, geniet er van !!quote:Witlof schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:29:
Yeah weekend!Jammer dat het vandaag de laatste dag van mijn vakantie was. Daar moet op gedronken worden. Na het weekend begint de ellende weer
geeft groc aan Bubbles gezondheid bubbeltje
hey peaceNlove... laat die fles Pastis maar op de bar staan.
\TP51/
Had eerder vandaag geen ijsblokjes
Kan ik weer op jacht naar die puntjes.
T E A M: Grutte Pier [Wa Oars] / Fryslân wer mei Kening \___ R@H#4
hier nog bier zat, over van een feestje van vorige week. Dus als je trek hebt ;Pquote:SandStar schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:57:
* SandStar komt ook maar even hier rondhangen...
Bier is thuis op
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Division Brabant @ IRC
Division Brabant @ Facebook
Division Brabant @ Twitter
Errr laatste keer dat ik zoiets naar binnen werkte zat er red bull in... niet zo heel handig als slaapmutsjequote:grass460 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 00:57:
hmmm een jagerbomb wil er ook wel in, lekker slaapmutsje
Oma is online! | Dag oma :'( | Folding@home IRC
Hollandse Krachtvoerkoe || Mathematics, with its potential for and hence its requirement of rigour and precision, is evidently the pinnacle of user-unfriendliness
Omg!! Heb dit weekend bijzonder weinig uitgevreten. Het hele weekend zitten vertalen voor een open source sterrenkunde programma. Ben d'r bijna doorheen maar dankzij de kookkunsten van mijn vrouw (originele stevig gekruide Chinese hotpot) ga ik het dus nèt niet redden. In plaats van bier ben ik Fitou aan het drinken om de tong af te blussen.....
Flauw maar jah, ik wil deze melangomie even delen met de rest
PS: morgen weer nieuwe WEEK_DPCH's
gp500 wijzigde deze reactie 18-10-2009 20:56 (15%)
T E A M: Grutte Pier [Wa Oars] / Fryslân wer mei Kening \___ R@H#4
Blust wijn dan beter als bier?quote:KuuKe schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:40:[...]
In plaats van bier ben ik Fitou aan het drinken om de tong af te blussen.....
Dit weekend heb ik voor het laatst het gazon (lees gras met mosveld) gemaaid, voor dit jaar dan wel te verstaan. Grasmaaier afgetankt en teruggebracht naar de buurman.
Alle computers ge-update en gebackupt. Alle data van m'n normale harde schijven (2 stuks; 1x mirror) gekloond naar een partitie op de nieuwe 2Tb RAID5, vervolgens beide schijven opnieuw gepartitioneerd en opnieuw gebackupt.
Gisterenavond feestje gehad dus vanochtend uitgeslapen en daarna heb ik m'n µTorrent weer aangezet en m'n filmarchief bijgewerkt en opgeruimd. Dadelijk vers filmpje kijken.
Barman, doe mij maar een pilsje, Dommelsch of Jupiler, maakt niet uit!
JohFraEl wijzigde deze reactie 18-10-2009 20:57 (10%)
Naar verluidt is het drinken van bier (of andere alcoholica) bij kruidig eten sowieso nutteloos als je het doet om "af te blussen". Vethoudende dranken zoals melk doen het dan beter.
(nog een royale 100 flessen te gaan en ik ben door m'n voorraad zelfgebottelde Fitou heen
Pagina: vorige 1 ... 3 4 5 ... 14 volgende laatste