DPC Kroeg is open !

Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste
Acties:
  • 88.330 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 20:11
KuuKe schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:04:
Naar verluidt is het drinken van bier (of andere alcoholica) bij kruidig eten sowieso nutteloos als je het doet om "af te blussen". Vethoudende dranken zoals melk doen het dan beter.
Een suikerklontje laten smelten op de tong rulezzzz!

Weekend? Es kijken....Nieuwe koeler voor mijn I7-koe (10 graden koeler ongeveer), sleutelen aan statssite, verjaardag van een leuke dame, en vandaag een beetje bijkomen met het gluren naar voetbal :)

Morgen weer werken, maar dat heeft dan weer ook alles met mijn hobby te maken dus zo heeeeeel erg is dat niet.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

JohFraEl schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:56:
[...]
Barman, doe mij maar een pilsje, Dommelsch of Jupiler, maakt niet uit! :9 Als het maar in een groot glas zit! [afbeelding]
Een Jupiler dan maar, ik zit tenslotte nu zelf ook aan het speciaalbier :9
Een lekkere Leffe Tripel gaat er altijd wel in...

Verder heb ik dit weekend op de bank liggend nog wat aanpassingen voor mijn onderzoeksvoorstel bedacht en ga ik morgen de definitieve versie van het thesis-voorstel produceren. Morgen 8:30 lekker in de universiteitsbieb zitten en tikken maar :)
(Nou hopen dat mijn begeleider eens reageert op zijn mail..)

En dit weekend teveel Trackmania gedaan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

* Noordvogel ziet dat de kroeg nog open is, gaat naar binnen en pakt de maandagochtendkrant ;)
Doe mij maar een cappucino, dat is wat beter dan alcohol op dit tijdstip. Ik ben dit weekend druk geweest met spullen inpakken bij mijn vriendin. We krijgen per 1 november de sleutel van ons nieuwe flatje, dus druk met verhuizen komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45

JohFraEl

Slainte!

JoY schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:07:
[...]
geeft groc aan Bubbles gezondheid bubbeltje

hey peaceNlove... laat die fles Pastis maar op de bar staan. :9
Aan een groc heb ik nu ook wel behoefte; keelpijn, rillerig, spierpijn..... :S
Heb alleen geen Cognac in huis, wel Tequila..... }:|
* JohFraEl vraagt zich af hoe het met pastis zou smaken :')

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:17

scorpionv

This space for rent

Hah, de kroeg :)

Doe mij maar een wodka omdat het nog maar 4 dagen tot het weekend is 8)7

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Nou ja, de kop is er in ieder geval af. Nog een dag of vier te gaan weer we weer een weekend te pakken hebben. En wow, dit tikkende pulse ik weer 10K en sta ik 2901-ste :P

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Het onderwerp is weekend, maar goed dat het dinsdag is dan. ;)
Mijn weekend bestond het afgelopen weekend veelal uit wandelen, hardlopen en hefeweiß drinken in Dresden. Zondag heb ik 20,5km gehaast/d voor een marathonloopster uit mijn loopgroep terwijl ik zelf de halve liep (makkelijk als een hele marathon uit twee rondes van de halve bestaat).

Uiteindelijk heb ik mijn slechtste tijd ooit op een halve gelopen (1.54.54) maar dit was ingecalculeerd door een slechte voorbereiding, door een blessure die nog niet over is. Mijn loopgenote is overigens eerste geworden in de klasse 65+! Ze heeft me ook meerdere malen bedankt voor mijn gezelschap tijdens de eerste ronde. Je hoorde daar ook alleen maar Nederlands terwijl al die Duitsers zich stilhielden (als je onder je normale tempo loop hou je best wat adem over) :z

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Afgelopen weekend of komend weekend? Komend weekend trap ik af met een (afscheids)concert van Johan in Tivoli op vrijdag. Dan pak ik op de zaterdag een paar biertjes tijdens de Los Alcoholicos meeting ook in Utrecht en dan ga ik mijn zondag denk ik opofferen aan een dagje DDO :)

* Mobster heeft er zin an!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Ah Mobster is ook in de DPC kroeg, potje darten? 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.ultimatesports.nl/images/uploads/UEPro.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Zo dan, ik werd een zaterdag wakker rond 9:00 wakker, ben ik om 10:30 gaan fitnesse tot 12:30.

Rond 14:00 was ik me armen aan het trainen met de hulp van wat bier bij de kroeg, verder bios gepakt en discotheek de kreek meegenomen.

Teveel blue curacao, malibu en 7up gezopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Hmm, aankomend weekend gewoon weer werken. Dat krijg je als je student bent :+. Ik denk alleen wel dat ik zaterdagavond even in de lokale kroeg ga kijken hoe de dranken daar smaken O-). Maar eerst deze week nog even genieten van mijn "studie"-week :9.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 09:35

jpiwf

licenced pepernootaddict

* jpiwf loop heel toevallig deze kroeg in

hmm, vreemd. m_p_g is dr niet. hij zei toch echt dat ie de kroeg in zou duiken. :+ naja, doe maar een biertje dan.

weekend..., dit weekend niet echt veel gedaan. tenzei uitslapen ook iets doen is :P

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Heu beste DPC'erts, ik zie dat ik nog steeds genoteerd sta als PV van de dnet-projecten. Na het stoppen van OGR-25 heb ik echter aangegeven dat ik ook stop met PV'en. Kan iemand ervoor zorgen dat m'n ondertitel op GoT wordt weggehaald (hoewel het er wel stoer uitziet natuurlijk :+ ) en dat m'n naam van WDO af wordt gehaald? Ik denk trouwens dat een nieuwe PV lichtelijk overbodig is; de community kan nieuwelingen prima op weg helpen en contact met dnet is eigenlijk ook nooit nodig geweest.
* Wortelsoep geniet nu al een tijd van stille, koele en zuinige computers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Voor die ondertitel kan je het beste een modje schoppen denk ik.

En wacht ik sta nog steeds achter de bar, dus ik schenk mezelf even een lekkere koffie in.

En WDO kom ik nooit, dus daar mag je wel blijven staan als PV'er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_p_g
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 09:07
hmm, vreemd. m_p_g is dr niet. hij zei toch echt dat ie de kroeg in zou duiken. :+ naja, doe maar een biertje dan.
In verband met een bepaalde groep die achter me aan zit bij Einstein moest ik effe "low profile" aanwezig zijn in de bar. :+

Vraagt aan de barman een lekkere cappuccino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

m_p_g schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:11:
[...]

In verband met een bepaalde groep die achter me aan zit bij Einstein moest ik effe "low profile" aanwezig zijn in de bar. :+

Vraagt aan de barman een lekkere cappuccino.
* PeaceNlove geeft een lekkere cappuccino onder de bar door aan m_p_g en stopt er wat koffielikeur bij. Dan denken die alcoholisten dat m_p_g bij hun hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:49
Gespreksonderwerp is weekend :)
Was het maar waar :/

We zijn net op de helft van de week.....

Maar goed, dan drinken we daar maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Zaagmans een biertje geeft.
Zelf doe maar een Espressotje voor bij de lunch.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:13

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Verkopen ze hier ook lunchpakketjes? Heb namelijk geen zin om zelf de tafel te dekken :P

Aangezien het deze week mooi weer was én iedereen tijd had, zijn we een dagje Efteling wezen doen. Zo te horen in mijn omgeving was iedereen op deze aardkloot er al eens geweest, behalve ik. Het werd dus wel eens tijd...

Enige nadeel is dat al die stomme deuntjes nu in m'n hoofd blijven hangen. Barman, zet die muziek eens harder >:)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 05:45

Grandmasg

What ever!!!!

APClll schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:25:
Verkopen ze hier ook lunchpakketjes? Heb namelijk geen zin om zelf de tafel te dekken :P

Aangezien het deze week mooi weer was én iedereen tijd had, zijn we een dagje Efteling wezen doen. Zo te horen in mijn omgeving was iedereen op deze aardkloot er al eens geweest, behalve ik. Het werd dus wel eens tijd...

Enige nadeel is dat al die stomme deuntjes nu in m'n hoofd blijven hangen. Barman, zet die muziek eens harder >:)
OOK in de carnaval geweest dus :D

>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Grandmasg schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:32:
[...]

OOK in de carnaval geweest dus :D

[video]
Owwwwneeheejhè 7(8)7 }:|

Die hoef ik niet eens te horen en ie zit al in m'n kop, nog bedankt hè :(
http://www.youtube.com/watch?v=wGxc7JEHelI << Toepasselijke URL trouwens! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd lekker een kouwe rakker in het weekend
ook fijn is iets om door je brein te laten crunchen
absolute aanrader:
http://www.wanorde.nl/geschiedenis/384-dangerous-knowledge

Dit is een BBC documentaire over 4 wetenschappers die zou hard hun brein lieten crunchen dat ze allemaal gek werden.

Cheers! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Zo, ik heb even een Windows 7 op een oud 20GB schijfje gezet om te kijken of alles werkt. En het werkt!
Nu heb ik wel een biertje verdiend. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:48
Zijn de loempia's al warm of moet ik daarvoor vanmiddag langskomen barman? ..... barman?.....

Wie heeft er eigenlijk dienst dit weekend, of moeten we het zelf maar weer eens doen :P Want het weekend staat alweer voor de deur :D

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmer1969
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-08 13:35
TPbasMIE schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:56:Want het weekend staat alweer voor de deur :D
Voor sommigen is dat weekend zelfs gisteravond al begonnen O-) Ik mag gezellig het hele weekend met de schoonfamilie op stap. Of ik er zin in heb? Nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Weekend begint voor * JohFraEl over een halfuurtje.
Mag eerder naar huis want m'n wasmachine is kapot en de witgoedboer komt een nieuwe aansluiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:49
Nog een halve dag..... En dan vanavond weer eens lekker darten met een pilsje erbij. Mits ik tenminste niet hoef te rijden :X

* Witlof zwaait vast naar het weekend :w (hier ben ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VaioVip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:43
Het weekend is er al! :) Lekker rustig niets doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Laatst online: 08:53

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Nu al? Dat gaat lekker daar, ik moet nog een dagje... Ach ja, zo is het ook niet echt slecht hoor ;)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Weekend = vrij = veel idle-tijd = veel cpu-cycles = weer een paar mooie scores neerzetten.

Tot zover de redenering uit mijn slaperige hoofd. Kom net m'n bed uitrollen. Hardloopclubje opgezet en morgen dat eens voor het eerst uitproberen, deze keer is animocheck en ik hoop dat het gaat bevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Zo, ik heb ook weekend zeg! Doe mij maar een lekkere Goldstrike barman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:31

NightBird

DPC-Crew Coding
nou lekker is dat ... zit ik relaxed Pulp Fiction te kijken B) , Hertog Jan erbij :9 , zak chips op schoot :Y) .. dondert m'n halve kies uit elkaar. :/

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HUH ik hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:46

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

ik heb weekend tot woensdag of telt dat niet mee. lekker met mijn gare hassez duckhunt spelen. wat nederlandse groenten roken zo kom ik me lang weekend wel door.

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat moeten we met die wintertijd?
Genieten van het uur extra door de stal dat uur gewoon door te laten grazen }:O

/me Wiethoofd gaat tijdens het grazen genieten van z'n series 8)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Ik vind het weekend dat we over gaan naar de wintertijd geweldig. Het weekend waarin we over gaan naar de zomertijd heb ik liever niet, het uur minder mis ik dan echt. Ben ik zeker een week van slag.

Mja nu eerst maar een biertje :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Wintertijd? Is die alweer ingegaan??? Loop ik toch weer wat achter. :)

Anywayz, dit lijkt me wel een goed topic om even een vraagje te stellen in plaats van een nieuw topic te openen. Zijn er mensen die weten of er "groot" verschil zit tussen de core i7 860&920 qua output?

De 860 heeft natuurlijk een lagere TDP dus die lijkt qua vermogensbeheer (lees: energieleverancier) interessanter. Hieronder wat gegevens uit de pricewatch om als naslag te kunnen gebruiken.

Typei7 920i7 860
Socket13661156
Snelheid2,667GHz2,8GHz
Bus snelheidQuickPath 1x 4.8 GT/s  
CPU Cache Level 1  64KB
CPU Cache Level 2256KB256KB
CPU Cache Level 38MB8MB
CPU InstructionsetEM64T, IA32, MMX, RISC, SSE, SSE2, SSE3, SSE4, SSE4.1, SSSE3, XDEM64T, MMX, NX-bit, SSE, SSE2, SSE3, SSE4, SSE4.1, SSSE3
CPU Multiplier 21
Thermal Design Power130W95W

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lijkt me stug dat er een groot verschil is, evenveel L2- en L3-cache. Mocht het je echt puur en alleen om het stroomverbruik gaan, dan kan je:
A. de boel undervolten (met beetje mazzel haal je 60-70w terug)
B. wachten op de opvolgers op 32nm. De verwachting is dat het verbruik dan een stuk lager uitvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Benchmarks die ik kan vinden, zijn wat tegenstrijdig, maar meestal komt de 860 beter uit de bus. Verschil is overigens meestal niet groter dan een procent of 4. Maar toch, als ik nu moest kiezen ging ik voor de 860 i.v.m. stroomverbruik en op zijn minst vergelijkbare prestaties. Makkelijker te koelen dus ook.

Ik heb even niet in beeld wanneer de opvolgers op 32nm komen, maar ikzelf kan nooit wachten als ik iets nieuws wil, bovendien kan je dan wel blijven wqachten, er komt altijd wel weer iets beters...

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 09:32

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Staar je niet helemaal blind op die TDP's.
Ik heb zelf een X3350 in mijn pc hangen en die heeft een TDP van 95 Watt. Heb vrijwel alle voltages op z'n laagst kunnen zetten (na eindelijk eens een fatsoenlijke bios te hebben geinstalleerd), waarbij HWMonitor nu aangeeft dat mijn processor nog geen 50 Watt gebruikt, idle is dat 25 Watt.*

* In hoeverre HWMonitor daarin is te vertrouwens is natuurlijk maar de vraag, maar wat betreft hittegeneratie vs. kloksnelheid (en dus ook verhoogde spanning bij overklokken) zou het vermelde vermogen best wel eens kunnen kloppen.

[ Voor 27% gewijzigd door Bubbles op 27-10-2009 11:17 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik staar me zeker niet blind op een TDP maar als daarin al een verschil van 35Watt zit dan is dat het eerste pluspunt natuurlijk. Op 32nm wachten heb ik niet zo zin, geen idee wanneer die komen maar dan kan je natuurlijk blijven wachten. Daarnaast zal de kloksnelheid verhoogd worden wanneer ze op een kleiner gaan produceren lijkt me.

Vooralsnog weet ik nog niet zeker of ik uberhaupt een nieuwe bak koop maar dit soort zaken vind ik wel even handig om te weten.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Ik heb weekend :+

@Xaverius + rest. Het past hier niet helemaal thuis, een korte vraag okey. Is het meer, dan graag in het juiste forum + topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm kroeg
met dpc'ers
errug lekker
/me neemt een fijne ouzo met ijs
(ik zit nog in de griekse vakantie sferen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halve vakantie weer voorbij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Maar om het onderwerp terug te komen. Wat mij betreft schaffen we de winter -en zomertijd gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 23:30
iisschots schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:12:
Maar om het onderwerp terug te komen. Wat mij betreft schaffen we de winter -en zomertijd gewoon af.
inderdaad, een beetje doelloos en oudere en kleine kinderen hebben er alleen maar last van.. :) van mij mag die ook weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:48
Gewoon houden die zomer en wintertijd, zorgt ervoor dat je wat wakkerder in het leven moet zijn. Bijvoorbeeld als je een wekker gebruikt, ook wakker genoeg moet zijn om daar de klok op te veranderen ;)

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Dan zou je het elke maand moeten aanpassen, zodat het netjes om 8 uur licht is. Ook nogal ondoenlijk. Trouwens, alleen die europeanen zijn blijkbaar zo gek dat ze zomer- en wintertijd kennen, ik heb er nog geen Amerikaan over gehoord ;)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/29/DaylightSaving-World-Subdivisions.png/800px-DaylightSaving-World-Subdivisions.png
alles wat blauw is gebruikt de zomertijd/wintertijd
alles wat oranje is gebruikt het niet meer
en rood heeft het nooit gebruikt

dus het zijn toch nog aardig wat landen

[ Voor 8% gewijzigd door white_panther op 30-10-2009 17:02 ]

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Valt me niet tegen :) Ik dacht dat het er minder waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormt de kroeg binnen want het is weekend! ! :)

kijkt wild om zich heen ..............................
niemand ! ! dan maar ff achter de bar gedoken en een lekkere koeiencocktail gepakt :P :P

helaas dus ook niet de kans om het gespreksonderwerp eens flink knetterend in de praktijk te brengen ,
dan maar een muntje in de jukebox en een stevig nr`tje rock aanzetten en de luchtgitaar tevoorschijn halen ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Wow, een luchtgitaarspeler in ons midden: live optreden op de vrijdagavond.

D'r stromen langzamerhand meer koeien de kroeg binnen, ze graaien allemaal een biertje en een bak nootjes mee tijd om eens een goede H2S-wind te lanceren! Langzaam, geruisloos en heerlijk ontspannend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik was ff in hogere sferen

een verse koeiencocktail en we kunnen er weer tegen

maar mischien is wat alcoholisch toch beter heb tenslotte te vieren dat ik door de 50k barriere ben gegaan

doe maar een Duveltje ! !

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
ik heb deze week vakantie gehad, nog een paar dagen en dan maandag weer naar school... :'( |:( :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou dus dat word dit weekend nog ff lekker de beest uithangen of relaxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
mmm, spontaan moet ik aan een kraagje schuim denken.

Kroegdeur wordt gezien de oplopende leeftijd steeds minder geopend.
Maar dan ben met een paar gele rakkers ook sneller blij en gaan sommige mensen 'zingen'

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1352/879629357_d187380cb2.jpg?v=0

Gespreksonderwerp is: stiekum in gezelschap een ruftende wind laten...
Afbeeldingslocatie: http://kakelnieuws.punt.nl/upload/hond__baby.jpg 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door gp500 op 30-10-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwahhh ik lust dadelijk onder het genot van een donderslag ook nog we zo`n belgje :P

sorry ik ben nog moe van me gitaarsessie

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik dacht al, wat een fris windje waait er door mijn computerkamertje. :+
Zou het handig zijn zo de vrouw beneden te laten meegenieten?

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hihihi lukt mischien wel als je de fans van je koe wat hoger zet >:)

en als die nou een goeie laat dan lukt het wel

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Poeh wat een lucht hier, wie heeft er .....
:S wacht ff!
Afbeeldingslocatie: http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00029/luchtverfrissers_29095b.jpg

Zo nu nog een leuk muziekje, waar was de DukeBox ook al weer, laat maar ik heb al een Joetoebje gevonden. Afbeeldingslocatie: http://tp51.johfrael.nl/images/smilies/hard_rock.gif
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=j_borQkUgZM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou dat was wel nodig ik denk dat er hier wel een paar :*) :*)zijn , dat je net boodschappen hebt gedaan ! !

wat lust je van me dat is wel het minste wat ik kan doen voor je ! !

en de muziek is zekers ook niet verkeerd ! ! me luchtgitaar maar weer te voorschijn denk ik zo

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Large Pint of Guinness!
Please. :*)

Oh, btw ROADHOGG Dit is iets voor jou! :Y)

[ Voor 58% gewijzigd door JohFraEl op 30-10-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alstublieft slange ! !

zal eens even kijken ! !

IK GA UIT M`N PLAAT ! ! dat zullen nog heel wat gezellige avondjes worden hier in de kroeg ! !
(er staat toch wel een PC hoop ik?)

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Thanx dude!

Afbeeldingslocatie: http://tp51.johfrael.nl/images/smilies/guinness.gif

Sláinte!!!

En hier nog iets om op te luchtguitaren.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben toch wel meer van het "klasiekkere "werk jaren 70 en 80 die turbospeed houd me ouwe nek niet meer bij ! ! |:(

je spreekt nog aardig schots zie ik (wist ff niet meer hoe je het schreef)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01-2024

JoY

Wij zijn mij er eentje

gp500 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:51:
Gespreksonderwerp is: stiekum in gezelschap een ruftende wind laten...
zo'n air-guitar kan ik ook !! >:)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja we moesten het over luchten hebben valt dit toch ook onder hihihihi.................... 8) 8)

oef me nek is weer lekker los van Malmsteen,Vai en satriani

ff cooldown met nog maar een Duveltje ! !

en daar gaat weer zo`n geniepige.......................... sssssttt. :X

het blijft rustig toch ook last van de crisis hier,ober doe er nog maar een ! ! dan ga ik nog ff naar de jukebox en zet ff een lekker rustig nr`tje op

.......................................ja dit is wel leuk ,een gouwe ouwe Boney M . . . rivers of Babylon

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

* JohFraEl zet wat ramen & deuren open....

Foei, is goed blijven hangen, de volgende keer krijgen ze geen loempia's met uien meer :N :+

Cappuccino please barman! :9
Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:JBP_6_ilu_aZqM:http://blog.happyhome.nl/wp-content/cappuccino_cup.jpg

En vervolgens filmpjes uploaden van 'Night of the Proms' van gisteravond in Antwerpen:

[ Voor 19% gewijzigd door JohFraEl op 01-11-2009 15:07 . Reden: filmpje toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Nah weinig gezelschap hier, dus ruften is dan ook geen lol aan
Hallo DPC het is weekend, sta ik hier in een lege kroeg..... :o

Nah dan maar zelf eentje tappen. Proost! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther

white_panther

sorry, mijn weekend begint maandag pas......

maar morgen iig weer lekker uitslapen en dan van 18:00 tot 0:00 nog even werken

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Sorry, dan beginnen we toch alvast!!!! :Y

* JohFraEl schopt de video-jukebox aan :P

hmmmm 'ns kijken.... 'I Think I Like It'
Okay; select, play, and:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

I Think I Like It 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

JohFraEl schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:21:
Nah weinig gezelschap hier, dus ruften is dan ook geen lol aan
Hallo DPC het is weekend, sta ik hier in een lege kroeg..... :o

Nah dan maar zelf eentje tappen. Proost! :9
Heb ook sinds een paar uur weekend, dus doe me maar een biertje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

*pwop*

O, sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Ik heb een hekel aan Sinterklaas. Al jaren dus ik doe er helemaal niks aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik 'vier' Sinterklaas met een leuke Peperpulse voor WhatPulse :+ Die moet dan dus wel een dag eerder de deur uit dus kan ik de 5e mooi genieten van de banketstaven, chocoladeletters, pepernoten, chocoladenoten, marsepein en chocolademelk <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

iisschots schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:21:
Ik heb een hekel aan Sinterklaas. Al jaren dus ik doe er helemaal niks aan :)
Ja, ook ik hoop ieder jaar weer dat het fout gaat met die intocht etc. Maar toch lukt het die ouwe bok telkens weer Nederland in te komen.

Ik verdenk Sint er overigens van mensen te smokkelen. Eerst vaart hij naar Afrika en pikt er heel wat mensen op a 10.000 euro pp. Van de helft van dat geld koopt hij kadootjes voor ons domme Nederlanders en vaart zo in november naar ons toe. Bij aankomst is er nooit grenscontrole en komen al die mensen uit afrika met een kleurig pakkie aan zo nederland binnen. 6 December gaat hij er weer vandoor met zijn paard en dan heeft hij de andere helft van het geld nog.

Enniewees doe mij maar een biertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther

white_panther

bij ons wordt sinterklaas er binnen 2,5 uur doorheen gejaagd tussen een optreden van het koor van m'n zussen en het werken van mij in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Na 10 jaar geprobeerd te hebben een jaar vakantie in Spanje aan die gast over te houden ("Kijk uit anders stopt de Sint je in een zak en moet je naar Spanje"), heb ik de beste man maar aan z'n lot overgelaten. Aangezien ik nog wel wat keys overheb, zal de Peperpuls het enige zijn dat me als het goed is aan z'n verjaardag herinnert.

• iisschots
Kuuke: GEFELICITEEERD MET JE VERJAARDAG :)

Hoop dat je een erg gezellige dag hebt en wacht met smart op de taart :)

• PeaceNlove
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Gefeliciteerd! (dit is niet gemeend, want je wordt gewaarschuwd dat het moet als gespreksonderwerp :P )

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

* Wiethoofd complies: gefeliciteerd Kuuke! *O*
[16:10] [@Wiethoofd] @jarig Kuuke
[16:10] @BLAATFABRIEK pakt een grote stapel met taart en gebakjes voor iedereen in kanaal #DeApen: zelfservice
[16:10] [@BLAATFABRIEK] GEFELICITEERD Kuuke met het behalen van de leeftijd 46

• Noordvogel
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Gefeliciteerd Kuuke! d:)b }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Wel een dag te laat.
Gefliciteerd nog met je verjaardag Kuuke!

En verder iedereen een goed weekend!
Afbeeldingslocatie: http://i256.photobucket.com/albums/hh194/syllieee/fijn%20weekend/sEXYwEEKEND.gif << Ctrl + Click for sound!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Thanks mannen!

En een rondje op mijn rekening.

* KuuKe trekt eens stevig aan de barbel *O*

[ Voor 76% gewijzigd door KuuKe op 20-11-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Hoor ik daar een rondje? Kuuke gefeliciteerd kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Verhipt nog aan toe, hoe kan ik deze posts gemist hebben. :X
Nog van harte Kuuke. Het biertje laat ik staan, dat is inmiddels wat uitge-CO2't. ;)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Veel te laat wakker worden, duffe kop hebben, verschrikt op de wekker kijken: te laat?
Nee, vandaag nog een vrije dag *O*

Alleen dat troosteloze weer..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik moest naar de fysio vanochtend maar ik had het geluk dat het op de heenweg vrijwel droog was en op de terugweg helemaal droog. Nu hoost het weer met een stevige wind.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
http://www.nu.nl/games/21...e-pier-playstation-3.html

ik dacht gelijk aan die friese jongens (en mss ook meisjes :P ) die hier ook crunchen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Rubeo38 op 23-11-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klunssmurf
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Grrr, begin ik vandaag ,ietsje later dan de rest van Nederland, aan m'n weekend.
Wil ik lekker naar het strand om te gaan zonnen...regen!
Pfff...tijd voor een borrel. :P

https://www.youtube.com/@Klunssmurf-zc3yd/featured

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Daar ben ik al lang weer van af :D

Zit nu met het dinsdagochtend gevoel..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Gisteren een vrije dag. Vandaag de eerste werkdag van de week (Mja, betaalde werkdag dan...). Ik dus met een goed maandagmorgen gevoel naar de baas. Fit en vol ongeduld over wat de nieuwe week me zou kunnen brengen. Ik begin altijd vroeg. Het eerste uur goed doorgekomen maar dan komen de andere collega's binnen. Jeetje wat een sjagrijnige gezichten zeg. En dat na 1 dag werken.

Brrr, ik durf geen twee dagen verlof meer te nemen en dan eens op woensdag aan de week te beginnen. Ze maken me compleet af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:31

NightBird

DPC-Crew Coding
Zulke gezichten krijg ik als ik op dinsdagmiddag roep "prettig weekend". Heel gek :)

Moet ik er wel bijzeggen dat ik ma/di/do/vr werk, dus ik heb 2x weekend per week. Da's fijn. Ook 2x het maandagochtendgevoel... da's minder :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Weekend! Rondje voor iedereen. * PeaceNlove hangt aan de bel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:10

jeroenathome

Een regel tekst

Pas op dat je niet naar beneden valt!! :)

Proost

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

jeroenathome schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:18:
Pas op dat je niet naar beneden valt!! :)

Proost
Als je voldoende zuipt voel je de pijn niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Kick + een rondje vanwege mijn twee plaatsen winst op Collatz!

(p.s. mag die waarschuwing weg?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Of een passendere waarschuwing voor tijdens het *O* weekend *O*

* Wiethoofd pakt een biertje aan van PeaceNlove en gaat na hiervan genoten te hebben even aan dé bel hangen voor nog een rondje, just because.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
* DigiK-oz kan niet achterblijven en laat de bel nog eens rinkelen

Topicwaarschuwing is pas over 38 uur ongeveer van toepassing. Is er trouwens al een DC-project wat zoekt naar de ultieme anti-kater methode?

Dat adsense werkt best goed op deze pagina :+
Ads door Google
Trakteren in het cafe
moet je vaker doen als je meer geld hebt? Eens? Geef nu je mening!

[ Voor 35% gewijzigd door DigiK-oz op 12-12-2009 16:46 ]

Whatever

Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste

Let op:
~~[html]De zomerhitte slaat toe. Hoe hou jij je koe koel??~~[/html]