Gathering of Tweakers

Quicksearch
Het is helaas nog niet zeker wanneer de public beta gepland staat. In ieder geval zijn ze wel al een groot gedeelte van het jaar 2006 bezig geweest (en nog steeds bezig) met de interne beta.

http://specs.tweak.to/15333

quote:
Baserunner schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 01:06:
Het is mij een godsraadsel waarom dit topic nou niet ietsjes populairder is dan nu, uiteindelijk moet dit toch echt een van de betere MMORPGs worden...
Waarschijnlijk omdat het nog een tijdje duurt voordat het uitkomt en er nog niet zo heel veel informatie is vrijgegeven...

Don't hate the game, just hate the player.

quote:
Hi-Sintar schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 03:30:
[...]

Waarschijnlijk omdat het nog een tijdje duurt voordat het uitkomt en er nog niet zo heel veel informatie is vrijgegeven...
Dat hij over een tijdje uitkomt is het niet, want hij zou eigenlijk ongeveer tegelijk met LOTR:O uitkomen. Daarnaast is er ook genoeg info over het spel, genoeg beeldmateriaal en genoeg filmpjes. Kijk maar op de site (klik op het bovenste plaatje).

quote:
Baserunner schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:40:
[...]

Dat hij over een tijdje uitkomt is het niet, want hij zou eigenlijk ongeveer tegelijk met LOTR:O uitkomen. Daarnaast is er ook genoeg info over het spel, genoeg beeldmateriaal en genoeg filmpjes. Kijk maar op de site (klik op het bovenste plaatje).
Inderdaad, heb ff op de site rondgesnuffeld gister en staat best veel informatie op (erg interessant allemaal, vooral de opzet van PvP). Alleen de release date is nog best ver weg en er is nog niets bekend over een eventueel closed of open beta. En LOTR is sowieso een heel ander verhaal, het heeft veel meer naamsbekendheid dan Conan waardoor het automatisch meer aandacht trekt...Het LOTR topic gaat ook niet snel trouwens terwijl er toch al heel veel mensen zijn die in de closed beta zitten (waaronder ik). Op mmosite.com staat Age of Conan bij de top 10 most anticipated op nr. 1 terwijl LOTR op nummer 6 staat.

Don't hate the game, just hate the player.

quote:
Baserunner schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 01:06:
Het is mij een godsraadsel waarom dit topic nou niet ietsjes populairder is dan nu, uiteindelijk moet dit toch echt een van de betere MMORPGs worden...
Ik denk dat de eerder de vergelijking met FLOP maken, dat is iig mijn eerste gedachte toen ik de topictitel zag.
quote:
Hi-Sintar schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:41:
[...]

Inderdaad, heb ff op de site rondgesnuffeld gister en staat best veel informatie op (erg interessant allemaal, vooral de opzet van PvP). Alleen de release date is nog best ver weg en er is nog niets bekend over een eventueel closed of open beta. En LOTR is sowieso een heel ander verhaal, het heeft veel meer naamsbekendheid dan Conan waardoor het automatisch meer aandacht trekt...Het LOTR topic gaat ook niet snel trouwens terwijl er toch al heel veel mensen zijn die in de closed beta zitten (waaronder ik). Op mmosite.com staat Age of Conan bij de top 10 most anticipated op nr. 1 terwijl LOTR op nummer 6 staat.
Ach welja, ik ga in ieder geval mijn best doen zoveel mogelijk updates in het topic te brengen (en uiteraard ook de TS aan te vullen) en wie het wil lezen, doet dat maar :)

Ik ben in de beta weten te kruipen, dus als jullie vragen hebben 8)

_asm nop;

Jazeker, hoe kom je in die beta? >:)
quote:
Baserunner schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:50:
Ach welja, ik ga in ieder geval mijn best doen zoveel mogelijk updates in het topic te brengen (en uiteraard ook de TS aan te vullen) en wie het wil lezen, doet dat maar :)
30 October 2007 is de release datum ( bron: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=17477 )

Bram1337 wijzigde dit bericht 10-02-2007 11:04 (84%)

There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.

quote:
Bram1337 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 10:45:
Jazeker, hoe kom je in die beta? >:)

[...]

30 October 2007 is de release datum ( bron: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=17477 )
Dat stond al in de post ;)

Op Insidegamer is trouwens een artikel verschenen over de verschillende gebieden

Er is een nieuw filmpje verschenen dat de straten van Khemi laat zien, een stad in de grote wereld van Conan:
Link

Quad Core P200MMX + Nitro

quote:
B1gk1ller schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:04:
Deze filmpjes vond ik trouwens ook nog http://media.pc.ign.com/media/743/743392/vids_1.html
De monsters worden ook heel gedetailleerd, is er trouwens ook al iets bekend over "Instances" of grote raidbosses?
*knip*
Reageer dan niet ;)

Crash wijzigde dit bericht 25-02-2007 13:44 (22%)

P5K Vanilla (Bios 603) / x3220 @ 9x333 1.24Volt / pc5400 Geil Ultra @ 667 3.3.3.8 / Stock Koeler / OCZ StelthXtreme / X1950Pro 512Mb / Antec 900 -= EA. It's in the game. And if it isn't, we'll charge you for it later. =-

lawl
Reg. datum: 09 december 2006

Dus als ik het goed begrijp een mmmorp op de xbox 360

Dus qeusten doen , monsters killen om te levelen en die kunnen weer items droppen en kun je weer door verkopen steeds rijker worden sterker en met beter wapens ma dan ook op de xbox 360 ?

Als dat het geval is koop ik heb direct :D

bla bla

_asm nop;

In Anarchy Online was dat wel het geval, ik neem aan dat Funcom dat ook zal meenemen naar Age of Conan.

There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.

Reg. datum: 11 december 2006

ik ben een echte EX world of warcraft speler.
en toe aan nieuw MMORPG ik vind het genre helemaal te gek.
ik heb de game Dreamfall ook gevolgd, maar dat duurt te lang.
Warhammer is ook in de maak, maar dit is een verbeterde WOW.

Deze game heeft een combat systeem wat echt om skills draait. Bij wow is dit niet het geval wat uiterst irritant kan zijn.. voornamelijk omdat er een regel is: Hoe meer je tijd je erin steekt, hoe beter je gear is, hoe sterker je avatar.

Ik kijk hier zeker naar uit! een totaal andere game maar toch mijn genre !

Ohja er zijn mensen die niet gewend zijn om maandelijks geld te betalen.
Maar dit genre wordt een echte hobby. en er zijn genoeg mensen die meer als 10 euro per maand aan hun hobby uitgeven.
Het is maar wat jou hobby wordt. en hoeveel je ervoor over hebt.

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Is er al iets bekent over de open beta?

@ cherborr,
Hoe is het? wat voor ervaringen heb jij nog meer met MMORPG en hoe speelt deze?

a.k.a. Gennis
Reg. datum: 08 juli 2003

Het is nu mogelijk om je in te schrijven voor de open Beta, dit kan hier.
Vergeet niet dat je je ook moet aanmelden bij Clan of Conan, dit kan hier.

Moet alleen wel vanaf je eigen PC want je moet je DxDiag.txt meesturen. Nu maar hopen dat ik geselecteerd wordt. :)

Music is not just a sound, it's a way of living.

"Keep on keeping on"

Is Vista verplicht? Of kan ik ook spelen met Windows XP?

Athlon 64 3200+ | Athlon MP 1200 | Athlon TBird 800mhz | PIII 500@575 | My specs

aight ik heb ingeschreven voor de open beta, echt beter dat het nu al begint!

Zeg maar aa

Heb me ook ingeschreven. Het ziet er erg mooi uit en vind PVP altijd tof :D Hopelijk kan WoW dan weg :P

Specs Q6600 @ 3.4Ghz 1.3250v TSC

Reg. datum: 11 oktober 2006

Dit spel ziet er echt wel goed uit. Daarnaast lijkt me het een vet spel om te spelen!

Ik probeer me nu in te schrijven voor de beta, maar krijg steeds een wit scherm met de volgende tekst als ik op Apply druk:
quote:
Traceback (innermost last):

* Module ZPublisher.Publish, line 63, in publish
* Module ZPublisher.HTTPRequest, line 365, in processInputs
* Module cgi, line 520, in __init__
* Module cgi, line 613, in read_multi
* Module cgi, line 522, in __init__
* Module cgi, line 623, in read_single
* Module cgi, line 645, in read_lines
* Module cgi, line 692, in read_lines_to_outerboundary
* Module cgi, line 655, in __write

IOError: [Errno 28] No space left on device
Niet leuk :/

Hebben meer mensen dit?

!Dolf is rechtvaardig!

quote:
vgroot schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:44:
ik ben een echte EX world of warcraft speler.
en toe aan nieuw MMORPG ik vind het genre helemaal te gek.
ik heb de game Dreamfall ook gevolgd, maar dat duurt te lang.
Warhammer is ook in de maak, maar dit is een verbeterde WOW.

Deze game heeft een combat systeem wat echt om skills draait. Bij wow is dit niet het geval wat uiterst irritant kan zijn.. voornamelijk omdat er een regel is: Hoe meer je tijd je erin steekt, hoe beter je gear is, hoe sterker je avatar.
Ik kijk hier zeker naar uit! een totaal andere game maar toch mijn genre !

Ohja er zijn mensen die niet gewend zijn om maandelijks geld te betalen.
Maar dit genre wordt een echte hobby. en er zijn genoeg mensen die meer als 10 euro per maand aan hun hobby uitgeven.
Het is maar wat jou hobby wordt. en hoeveel je ervoor over hebt.
Hm beetje rare opmerking. Jij vindt het dus "eerlijk" als iemand die 1 dag speelt iemand die 50 dagen speelt zomaar kan verslaan?

AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.

quote:
MrVegeta schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:23:
[...]

Hm beetje rare opmerking. Jij vindt het dus "eerlijk" als iemand die 1 dag speelt iemand die 50 dagen speelt zomaar kan verslaan?
ik denk dat dat weer het andere uiterste is,
maar met wow zie je heel sterk dat er een groot gat is tussen mensen die die-hard spelen, en minder.

en ik denk dat bij een fighting combat system waarbij toch wat meer van het muiswerk gevraagd wordt ook wat meer skillz aan te pas komen waardoor het allemaal wat eerlijker verdeeld is.
denk ik.

a.k.a. Gennis

quote:
vgroot schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:13:
[...]

ik denk dat dat weer het andere uiterste is,
maar met wow zie je heel sterk dat er een groot gat is tussen mensen die die-hard spelen, en minder.

en ik denk dat bij een fighting combat system waarbij toch wat meer van het muiswerk gevraagd wordt ook wat meer skillz aan te pas komen waardoor het allemaal wat eerlijker verdeeld is.
denk ik.
Ik hoop het. Het meest ideale lijkt mij een goede balans tussen gear en skills, met een nadruk op skills. WoW is meer een item-based spel en ik hoop dat AoC een skill-based spel zal worden.

lawl
Reg. datum: 09 december 2006

ik hoop wel dat het net als bij wow ,
Dat je vaak met groepen moet vechten
En grotten samen moet afmaken want dat is juist het leuke eraan

Het is indd zo bij wow dat hoe beter gear hoe beter je bent , en de gear krijg je door tijd erin te besteden :9

Ma dat heb je dan weer verdiend

Ik kan niet wachten om het te spelen :D

Ohja en op wiki staat erg veel info erover mieschien kun je dat ook toe voegen in de TS
Over de verschillende classen enzo ;)

Alpac wijzigde dit bericht 23-04-2007 00:50 (16%)

bla bla

a.k.a. Gennis

quote:
Alpac schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:30:
Ohja en op wiki staat erg veel info erover mieschien kun je dat ook toe voegen in de TS
Over de verschillende classen enzo ;)
Ga je gang ;)

Anyway, hier is wat nieuw in-game footage te zien, bij een of ander duits Game festival ofzo :).

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws