Reg. datum: 07 juli 2002
[HDD] Microsoft Zune ervaringentopic- Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 07 juli 2002
quote:junk2007 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:06:
Ik heb het met verschillende programma´s geprobeerd maar het lukt nog steeds niet wat doe ik fout??
Ook zijn er enkele DVD to Zune converters,
waarmee je rechtstreeks een DVD kunt converteren naar een WMV bestand.
Xilisoft DVD to Zune Converter
Betaald programma, wat je DVD's om kan zetten in WMV formaat.
ImTOO DVD to Zune Converter
Betaald programma, wat je DVD's om kan zetten in WMV formaat.
Als dit alles je niet lukt of je 't te moeilijk vind: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
Uhm lees 't topic eens door?quote:chaoske schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:52:
kunnen jullie zeggen waarom jullie deze speler bvb. boven de Zen vision:M hebben gekozen?
CLB wijzigde dit bericht 18-03-2007 05:00 (12%)
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
wat m'n bovenbuurman zegt... je kan googlen op comparisonsquote:chaoske schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:52:
kunnen jullie zeggen waarom jullie deze speler bvb. boven de Zen vision:M hebben gekozen?
voor mij was het grotere scherm doorslaggevend... de zen vision is zwaarder (Had hiervoor een zen touch, en dat vond ik uitermate irritant) en de ipod was m'n 2e keus, maar ik gaf toch de voorkeur aan een groter scherm en een (imo) mooiere user interface...
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
1) Kan ik de standaard software inmiddels gebruiken zonder patches?
2) Hij zal nu hoogstwaarschijnlijk mekkeren dat dit niet z'n hoofd PC is. En tenzij ik dus alles weer ga deleten, zal ik moeten blijven inloggen als guest. Is hier een een normale oplossing voor afgezien van een onlangs gereleasede hack?
Mijn eerste aanschaf... De zwarte Zune
Wat een ongelovelijk bruut ding zeg!
Reg. datum: 04 maart 2004
Arcanedevil wijzigde dit bericht 08-05-2007 18:43 (165%)
Reg. datum: 04 maart 2004
Goede keusquote:geertvduin schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:54:
Ben vorige week in New York geweest.
Mijn eerste aanschaf... De zwarte Zune![]()
Wat een ongelovelijk bruut ding zeg!
Reg. datum: 06 september 2001
devv05 wijzigde dit bericht 19-03-2007 16:37 (11%)
Reg. datum: 08 augustus 2004
Gewoon zorgen dat je tags netjes op orde zijn en dan werkt het erg goed hoor.
Ik kan niks vinden, er zit geen duidelijke structuur in. Het navigeert gewoon voor geen meter. En ik ga even van 20.000 muziekbestanden de tags goedzetten zeker.quote:T-mo-T schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:27:
Ik snap echt niet wat er nou mis is met die Zune software?![]()
Gewoon zorgen dat je tags netjes op orde zijn en dan werkt het erg goed hoor.
Ik wil gewoon het ding als een harddisk kunnen benaderen of in ieder geval normaal door mn bestanden en directories kunnen navigeren. Dat is nu onmogelijk door dat waardeloze programma.
Heeft iemand die harddisk hack al geprobeerd? Ook zou ik graag een mogelijkheid zien om .AVI bestanden af te spelen, want converten duurt erg lang en werkt vaak niet helemaal goed. Maar dat zal er ook nog wel niet zijn
Mocht de UMS hack werken, dan nog zal de Zune je mp3's indelen op tags, aangezien de Zune (afaik) geen browsen ondersteund. Dus, dan kun je wel fijn navigeren op je pc, maar op de Zune is het gewoon weer hetzelfde verhaal. Al kan ik niet uit je verhaal opmaken of dit wat uitmaakt of niet.
Over converteren staan trouwens een boel handige links in dit topic, en in Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
.avi ondersteuning verwacht ik niet eigenlijk op de Zune. Overigens is .avi slechts een container en geen codec.
alle mp3 spelers tegenwoordig gebruiken tags om een simpele interface mogelijk te maken. Dat jij je mp3 collectie nog 1996 style zonder tags gebruikt moet je niet zeuren dat het niet prettig werkt.quote:devv05 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:34:
[...]
Ik kan niks vinden, er zit geen duidelijke structuur in. Het navigeert gewoon voor geen meter. En ik ga even van 20.000 muziekbestanden de tags goedzetten zeker.
Ik wil gewoon het ding als een harddisk kunnen benaderen of in ieder geval normaal door mn bestanden en directories kunnen navigeren. Dat is nu onmogelijk door dat waardeloze programma.
Heeft iemand die harddisk hack al geprobeerd? Ook zou ik graag een mogelijkheid zien om .AVI bestanden af te spelen, want converten duurt erg lang en werkt vaak niet helemaal goed. Maar dat zal er ook nog wel niet zijnDe Zune is een geweldig apparaat maar aan de ondersteuning moet echt nog wat gedaan worden.
maar ik ben het wel met je eens dat de zune software niet uitblinkt
ik kom van itunes > zune en dat was toch ff flink wennen, inmiddels kan ik al wat sneller mn dingen vinden maar toch vond ik itunes wat overzichtelijker. Mischien ook probleem van de donkere kleur van het programma, een programma met zoveel info kan beter lichtgekleurd zijn. nu krijg je door de donkere vlakken om het middendeel een soort tunnelvisie. Niet echt bevorderend.
maar over de zune zelf niets dan lof
Suriname
Zune is een prachtig apparaatje, alleen de software is k#tquote:RoD schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:44:
Als ik zie wat jij wilt snap ik bij god niet waarom jij een Zune gekocht hebt, maargoed
Zie nu pas dat je ook gewoon een hele playlist in 1x kunt importeren. Kijk, dat maakt het al een stuk makkelijker
devv05 wijzigde dit bericht 19-03-2007 23:47 (13%)
Wat je kan doen is een tooltje regelen die het zetten van de ID3 tags vergemakkelijkt waardoor het uiteindelijk een kwestie wordt van drag-&-droppen in je zune software...

http://www.ebgames.com/gs/zune/zune.asp?cookie%5Ftest=1&
http://www.cliczune.com/2007/03/pink_zune_on_ma.html
Want zijn mooie items om erbij te kopen? Heb je bijv. een speciale stekker nodig als je via het stopcontact wilt opladen en wat zijn mooie hoesjes?
Citizen of Vienna
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Reg. datum: 05 november 2003
Wat is dat nou weer voor onzin. Ik heb ook nog alles in mappen structuur staan, dit werkt (voor mij) zoveel fijner dan die ellende lange lijsten waar 1000 artiesten instaan (ja heb een 40GB hd speler) Ik heb btw wel me hele muziek collectie van ID3v2 tag voorzien (voor het geval dat omdat je nu ziet dat alle spelers richting die database zooi gaat). Maar mijn mappen structuur ziet er zo uit:quote:bolleh schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:49:
... Dat jij je mp3 collectie nog 1996 style zonder tags gebruikt moet je niet zeuren dat het niet prettig werkt.
...
<root>
-Albums A-B-C
--Artiest - Album
---Track nummer - Artiest - Lied.mp3
-Albums D-E-F
--Artiest - Album
Etc...
tjah ik snap je punt, ik heb ook een aardige collectiequote:roelieboelie schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:38:
[...]
Wat is dat nou weer voor onzin. Ik heb ook nog alles in mappen structuur staan, dit werkt (voor mij) zoveel fijner dan die ellende lange lijsten waar 1000 artiesten instaan (ja heb een 40GB hd speler) Ik heb btw wel me hele muziek collectie van ID3v2 tag voorzien (voor het geval dat omdat je nu ziet dat alle spelers richting die database zooi gaat). Maar mijn mappen structuur ziet er zo uit:
<root>
-Albums A-B-C
--Artiest - Album
-Albums D-E-F
--Artiest - Album
Etc...
maargoed zoals gezegd vond ik itunes lekkerder werken.
moet ik wel zeggen dat ik de search van zune nu toch wel makkelijk vind. Maar de software voelt hier vooral net na het starten een stuk trager dan itunes. Staat weer tegenover dat de zune zelf wel snel navigeert, beter dan mn 5g ipod deed iig
Suriname
Reg. datum: 25 maart 2007
Zijn er al mensen die dit probleem hebben opgelost??quote:Possstema schreef op zondag 18 maart 2007 @ 01:00:
Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het probleem dat de Zune-software niet werkt op Vista NL. Ik heb al vanalles geprobeerd ( inclusief de eerder genoemde tutorial in dit topic ) maar niets werkt.
Reg. datum: 11 februari 2006
Ik had ergens in deze topic ook iets gezegd over vista NL en zune, uiteindelijk werkte het wel, gebruik de search tool..quote:Possstema schreef op maandag 26 maart 2007 @ 01:31:
[...]
Zijn er al mensen die dit probleem hebben opgelost??
Doe maar rustig... , geloof me de search heb ik wel gebruikt, maar toch vorige keer niet gevonden. Wel verschillende topics op zunespeler.nl ( die onderhand ook al weer anders is ) en zunescene ed.quote:kyddil schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:16:
[...]
Ik had ergens in deze topic ook iets gezegd over vista NL en zune, uiteindelijk werkte het wel, gebruik de search tool..
Voor de mensen die hetzelfde probleem hebben, hier een directe link: http://www.modaco.com/index.php?showtopic=248724
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last