quote:
RoD schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:50:
[...]
Apparaten gaan simpelweg wel eens stuk. Ook wanneer je daar zelf niks aan kunt doen. Garantie is imo wel wenselijk. Al zou het er mij ook niet van weerhouden om een speler te kopen denk ik.
tjah, hoe graag wil je een bepaald apparaat hebben?
ik ben zelf helemaal niet van de eerste groep mensen die altijd het nieuwste moeten hebben. ik heb een 3G en 5G ipod gehad alsmede een ipod shuffle, een ibook en een imac. Apple producten zijn fantastisch en ik ben nog niets tegen gekomen dat in alle details zo is afgewerkt als de meeste apple producten.
En toch hoef ik op het moment geen ipod

ik heb graag een FM radio zonder extra accesoires, ik wil graag een wat groter scherm en vloeiender afspelen dan mijn 5G ipod aanvoelde(hoewel dat toendertijd wel redelijk snel was) en ik wil gewoon een leuke mp3 speler hebben met ongeveer 30GB
het scherm is wat mij voornamelijk richting de zune toebrengt. Ook het feit dat hij nog lang niet uit komt in nederland is leuk meegenomen. Het enige waar ik tegenop zie is dat ik itunes niet meer kan gebruiken(die ik nog steeds gebruik na het verkopen van mn ipod)
wel of geen garantie...tjah ik heb pas 1x gehad dat uberhaupt iets qua elektronica kapot ging dat ik zelf gekocht had. Verder kan ik enkel de elektrische kookplaat bedenken die het zonder technisch onderhoud 5 jaar zonder problemen volhield...wat is dan wijsheid
moet ik er wel bij zeggen dat ik familie in amerika heb wonen en dus eventueel garantie via hen zou kunnen claimen voor mn zune