UPDATE 21
Het mocht tijd worden

Niet erg spannend allemaal wat er te zien valt maar het was wel nodig. Nu zijn alle buitenste panelen af. Een heel werk als je bedenkt dat er ong. voor 20 uur aan werk in deze update te zien valt. Zoals wel te zien was zaten alle panelen er wel op maar het was niet echt recht. Nu dus wel maar ik heb verscheidende moment gehad dat ik echt niet verder wilde. Daarom duurde het ook allemaal zolang. Maar met behulp van een briljant stuk gereedschap is het toch gelukt
Als eerste het logo voorop. Nog niet klaar.
Op deze foto valt de bron van het probleem te zien. Dat uitsteekseltje. Ik had alle platen expres 4mm te groot bestelt zodat ik speling had. Maar dit bleek wel erg veel te zijn zoals te zien is. Dit moest ik dus allemaal weghalen. Hier zag ik enorm tegen op en stelde het dan ook vaak uit of deed maar een klein stukje.
Een plaat. Geen idee waarom ik hier een foto van heb maar ik denk om de schroefgaten.
Het binneste frame moest ook nog vast aan de voorkant. Uiteraard met behulp van beugels. Voor
Na
Nog een probleem.
Omdat ik met profielen werk heb je 2 kanten waar een plaat op moet omdat je anders het profiel ziet. Nooit aan gedacht verder. En hoewel het erg makkelijk is met kabels weg werken straks moet ik wel binnenkort nieuwe panelen erbij kopen. Maar dit is een latere zorg.
Verder met de ergste en scheefste plaat van allemaal: De onderkant. Foto's spreken voor zich. Let vooral op de zwarte strepen. Zo zou ie moeten zijn
En zoals ie is geworden

Symetrisch, even groot en recht
Nieuw materiaal voor de herbouw van het binnenste frame en weer een doos popnagels. 6e doosje dus er zijn al 500 gebruikt.
Ondanks het warme weer was Karel niet te beroerd om mij te ondersteunen in die kritische momenten.
Verder met het logo voorop.
Het moet niet gekker worden: TEAMIKKE met sleutelvijltjes!?!
Hét gereedschap waarvan de uitvinden een nobelprijs moet krijgen. De bandschuurmachine.
Zonder dit ding zou ik al die 4mm randen moeten wegschuren met een vijl. Geen doen als je ziet dat dit die 4mm rand is in stukjes. En hoewel de schuurmachine een filter heeft bleef dit dus over. In werkelijkheid is het dus nog veel meer en dit is maar van 1 plaat.
Dit is het afval dat van 1 plaat afkwam die geschuurd is. Ook heeft het filter in de schuurmachine nog de helft opgevangen. Geen doen dus om dit met een vijl te doen en ook niet verwonderlijk dat ik er tegenop zag.
Maar na een paar uur flink doorstampen had je dan ook wel resultaat.
Alweer een stap verder. Hij werd wel flink vies van al dat schuren dus eerst maar eens schoon gespoten.
Dat was het alweer. Volgende keer een wat leukere update. Waterkoeling zal er dan zijn

Ook ga ik het binnenste frame opnieuw bouwen omdat die er ook niet uitziet met tig foute gaten. Maar dat zal een stuk sneller gaan dan al die grote panelen. Hoewel ik nog steeds niet helemaal blij ben met hoe het allemaal aansluit kan ik het niet beter krijgen. Ik ga het nog wel camoufleren met wat afwerkingsspul maar dat komt pas als alles gecoat is. Ook heb ik weer geld dus plexie zal ook besteld worden. Maar eerst waterkoeling