|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Nope, absoluut NOFI!! gewoon zo door gaan dusquote:TEAMIKKE schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:08:
Tuurlijk gaat dat lukkenIk denk wel dat het heel wat gaat toevoegen. Zelf ben ik iig erg blij ermee en daar gaat het uiteindelijk toch om. Ik vind dit een hele mooie quote van Frenkie
![]()
[...]
Wel ben ik benieuwd of je ook ergens specifiek op doelt met het ALu goed afwerken? IMO doe ik nu alles zoals het moet danwel niet meer. Zelfs met belangrijke gaten gebruik ik de centerpointMaar er zal altijd ruimte voor verbetering zijn.
Bedankt voor het commentaar iig
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Allemaal wel goed gekomen maar m'n duim doet wel vrij zeer. Toen nog wel maar ff doorgegaan omdat het anders nooit klaar komt. Nu dus weer íets verder maar vandaag ff niks. Morgen het 4e doosje popnagels halen en dan van het weekend weer vrolijk verder
Nog even geduld dus.
En dan ook nog teveel inbusjes gekregen. Nou ja, beter teveel van die dingen dan te weinig, maar ja... kan best irritant zijn. Zeker als je dan opeens veel meer moet betalen.
Voor de rest: zet 'em op
E6750@3,2GHz | Gigabyte GA-P35-DS3 | Corsair 2 x 1GB PC6400 CL4 | Sapphire X1950XT 256MB | Thermaltake BigTyphoon | Samsung 320GB T166 | Antec NeoHE 500W | Antec Nine Hundred | Akasa Fan Controller Pro
Van het weekend hoop ik een update te kunnen geven als ik het frame compleet af heb
Reden van trage werkzaamheden:
-School
-Geldgebrek
-Had er ff geen zin in
-Had in m'n duim geboord (niet verstandig met casemodden)
-Voet operatie waardoor ik een paar dagen niet kon lopen
Ik ben dus iig weer bezig
Edit: Ik ben ook eens wat aan het klooien geweest met renderen met dit als resultaat. Het klopt nog niet helemaal maar je krijgt een veel beter idee van hoe het gaat worden
klik
TEAMIKKE wijzigde dit bericht 21-03-2007 20:29 (11%)
Oja, succes met je case én je voeten
[CiP] Le Régional Built To Last.
DFI Lanparty UT NF 590SLi-M2R/G | AMD Athlon 64 X2 5200+ @ 280x11=3,08Ghz | 4GB OCZ DDR2 PC6400 Platinum Rev. 2 | Leadtek Winsfast 7900GT in SLi @ 540/700 | 2x Samsung T166 320GB RAID 0, Seagate Barracuda 500GB| Lenovo 3000 N200| Intel Pentium DC T2310
Van de week dus bezig geweest met heropbouwen van alles. Een paar radicale veranderingen aangebracht en wat dingen verbeterd waardoor het meeste nu past. Vandaag Net kreeg ik langere inbusjes zodat ik voor alle platen gaten kan tappen. Het frame heeft nog wat finetuning nodig en is dan ook klaar om definitief vast gezet te worden.
Het spijt me ontzettend dat er geen updates komen maar ik wil geen mislukte updates geven met 3 foto's van popnagels ofzo (overigens is er alweer een doosje van 100 door). Ik zal ook geen uitspraken doen over nieuwe updates maar ik probeer van het weekend alle platen erop te krijgen.
Mocht iemand nog een goedkoop adres hebben voor UV plexie, ik houd me aanbevolen. Net ff uitgerekent wat ik kwijt zou zijn bij Bouwplastics.nl maar dan kom ik op 86 euro uit voor een dikte van 3 mm
Ik weet niet of je het weet (blijkbaar niet) maar die speling is normaal hoor !quote:TEAMIKKE schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:53:
Dat ding heeft op het uiteinde zo'n lipje welke je ergens achter kan haken. Nu ben ik erachter gekomen dat er 0.5 cm speling inzit. Op lengtes van 70 cm heb je dus al snel een verloop van 2 cm. Vandaar dat steeds alles niet paste enz. Ben iig blij dat ik het ontdekt heb en het niet aan mezelf ligt
Die speling dient ervoor om de dikte van het lipje op te vangen als je bijvoorbeeld een buitenmaat opmeet.
Als je een binnenmaat wilt opmeten dien je de "speling" naar links te duwen, preutsor !
If you're willing to CHANGE the WORLD, let LOVE be your ENERGY

Ondertussen 5/12 platen gehad. Zijkanten zitten erop en de bovenkant. 2 platen aan het secundaire frame. Vanmiddag hopelijk nog de voor,achter en onderkant. Dan zal ik weer wat laten zien. Vooral de zijplaten hebben nog wat veilwerk nodig omdat ik die nog niet heb afgewerkt omdat de vorm nog niet precies genoeg was. Kan ik nu dus ook aan beginnen
Mocht tijd worden denk ik zo. Zoals verteld had ik nogal wat tegenslagen waardoor het halve frame herbouwd en verbeterd is. Zelf was ik een paar dagen weg voor groot-onderhoud en zodoende kon er niet al teveel gedaan worden. Veel tijd kwijt geweest aan platen passend maken en gaatjes tappen. Tijd voor foto's
Foto van hoe mijn kamer erbij lag

De kast zoals ie al die tijd er stond.

Ik mis hier en daar wat foto's maar goed. Het verbeterde frame in opbouw.

Plaatje bijgekomen voor het frame.

Oud

Nieuw

Langere inbusjes voor de platen.

Eerste plaat gedaan.

2 plaatjes op het frame.

1ste zijpaneel vast

Andere zijpaneel en de bovenkant.

En zo staat ie er ondertussen bij.

Volgende keer hoop ik leds te hebben, zal ik alle platen erop hebben en dat is dan wel weer ff genoeg. Het zit allemaal nog redelijk grof vast omdat ik hier en daar nog wat uitsteekselen (
elmaplast te vijfhuizen.. www.elmaplast.nlquote:TEAMIKKE schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:53:
Mocht iemand nog een goedkoop adres hebben voor UV plexie, ik houd me aanbevolen. Net ff uitgerekent wat ik kwijt zou zijn bij Bouwplastics.nl maar dan kom ik op 86 euro uit voor een dikte van 3 mmLed's zullen deze dagen ook binnenkomen dus kan ik ook heerlijk gaan solderen.
het is een groothandel maar levert ook particulier.. met daarbij alles op maat gezaagd
Compaq = Computers often make people quite angry!
Nikon D50 + 18-70mm f3.5-4.5G + 70-210mm f4.0 + lensbaby 2.0 + SB-600, handgrip & Sony HC40 DVcam
Het is me niet duidelijk of die gekleurde plexiplaten ook uv reactief zijn....?quote:ReseTTim schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:03:
[...]
elmaplast te vijfhuizen.. www.elmaplast.nl
het is een groothandel maar levert ook particulier.. met daarbij alles op maat gezaagd![]()
kortom je betaald wat je nodig hebt voor een hele mooie prijs
![]()
E6600 @ 3.03 Ghz @stock vcore @ scythe ninja | 2GB Corsair 5400CL4 | Geforce 7800GT
het is er wel.. licht ook beetje aan welke je besteldquote:Kiphaas7 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 13:02:
Het is me niet duidelijk of die gekleurde plexiplaten ook uv reactief zijn....?
Compaq = Computers often make people quite angry!
Nikon D50 + 18-70mm f3.5-4.5G + 70-210mm f4.0 + lensbaby 2.0 + SB-600, handgrip & Sony HC40 DVcam

Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot
Die katten van jou zijn wel erg gek op fotos van zich laten maken volgens mij
Liquid-Man wijzigde dit bericht 31-03-2007 21:04 (7%)
// Intel E6400 Core2Duo 2,13 Ghz // Asus P5B-VM // 2048 mb DDR2 // Asus 7900GT 256 MB //
is dit karel??? dacht het nietquote:
Fan van lism's icon!!!!
Waar heb je die m3 inbusboutjes besteld? ik zoek ze nl. al een tijdje en kan ze nergens vinden.
Gok op 50 of in de buurt. Solderen zal nog een hoop werk worden en ik moet nog een vierkante meter plexie verwerken in allemaal onderdelen waar nog een hoop werk in zal gaan zitten. Als het eenmaal gepoudercoatet is zal het heel snel gaanquote:X-GAMER-X schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 11:10:
Wauw hij begint echt vorm te krijgenNog veel te doen denk je ? als je een schatting in procent moet maken hoever ben je dan nu ?
Bedankt! Zal er eens een mailtje heen sturen.quote:ReseTTim schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:03:
[...]
elmaplast te vijfhuizen.. www.elmaplast.nl
het is een groothandel maar levert ook particulier.. met daarbij alles op maat gezaagd![]()
kortom je betaald wat je nodig hebt voor een hele mooie prijs
![]()
Ze zijn gewoon gek op die kastquote:Liquid-Man schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:03:
Here kitty kitty kitty![]()
Die katten van jou zijn wel erg gek op fotos van zich laten maken volgens mij
Nope, dat is die tijger. Dit is (Ka)Tootje.quote:
Eigenlijk past ze er net niet in maar 't ziet er wel grappig uitquote:DeKemp schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 22:40:
Ik heb nog nooit en kat zien slapen in een bloempot.
Het is m4. Die kleine zijn m4x6 en heb ik bij Kroon weg. Valt vast wel te vinden met Google. Die langere zijn m4x16 en heb ik weg bij een groothandel in groningen. Bij de bouwmarkten vind je ze idd. niet maar een groothandel heeft ze vast wel.quote:Tha Ra schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 23:03:
@TEAMMIKE
Waar heb je die m3 inbusboutjes besteld? ik zoek ze nl. al een tijdje en kan ze nergens vinden.
Bedankt voor alle leuke reacties
Tussenstand: 8/13
Tussenstand: 9/13
Tussenstand: 13/13 en begonnen aan afwerken.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last