p.s. wil je plz ofwel poedercoaten ofwel powdercoaten zeggen, maar geen poudercoaten? Kweet het, ik ben een zeikerd
The power of the XplodingForce is bigger then any other power.
"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage
GoT Index » Casemodding » [CCIP] Demission
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]The power of the XplodingForce is bigger then any other power.
"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage
Ik heb helaas niks te maken met het powdercoaten. Kan dus niet ff tussendoor snel veilen maar vantevoren zal ik het wel ff doen mocht dat nut hebbenquote:floriske.nl schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:22:
[...]
hehe, idd niet goed opgeletmaar helaas heb ik in mijn drukke leventje niet altijd evenveel tijd om alle details etc. te lezen!
Overigens zijn mijn zijpanelen ook gepoedercoat en mijn advies is om de kantjes wel ietwat te "breken" (ff vlug met een niet al te grove vijl net wat afschuinen) alvorens het geheel in de coating gaat, dan krijg je mooi strak afgerond kanten aan je materiaal en is de kans op beschadigen wat kleiner
Geregeld en bedanktquote:XplodingForce schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 17:57:
Nette update weer, leuk ook dat je het laat poedercoaten, dat ziet er altijd erg mooi uit!
p.s. wil je plz ofwel poedercoaten ofwel powdercoaten zeggen, maar geen poudercoaten? Kweet het, ik ben een zeikerd![]()
|| [CCIP] Demission || Specs! ||

1
2
3
| -Gepolijst ALu -UV plexie -Tray+plaat |
[abn modus] verbering > verbetering [/abn modus]quote:
Just when I thought I was out... they pull me back in
Respect my authority
Verbeterdquote:michael21 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 00:39:
[...]
[abn modus] verbering > verbetering [/abn modus]
Maar wat ga je verder met de mobo tray aan de achter kant doen? Word die ook mee gecoat? Want op deze manier steekt hij wel heel erg af, verder begint het er heel netjes uit te zien!
Ik denk het eigenlijk niet. Het meeste is idd. rechthoekig maar er zitten ook wel ronde vormen in (het raam bijvoorbeeld). Ik denk dat het er wel bij past en anders maak ik gewoon een nieuwe hoewel ik denk dat het heel anders wordt als overal Uv-plexie achter zit. Als iemand daar nog een goedkoop adres voor heeft houd ik me aanbevolen. Bouwplastics vind ik wat duur met bijna 80 euro voor een vierkante meterquote:43prcnt burnt schreef op maandag 26 februari 2007 @ 00:43:
Hey, die coverplaat. Ik weet het niet, is een strakke vorm met rechte hoeken niet veel mooier in jouw kast? Tis allemaal strak en recht, en dan opeens die afgeronde voet?
Verder helemaal top hoor!!!
Bedankt! Ik moet de tijd ervoor nemen en soms wil ik gewoon resultaat zien en dat gaat niet samenquote:kakashi schreef op maandag 26 februari 2007 @ 02:04:
ziet er zker wel netjes uit![]()
cker door gaan zo....

1
2
3
| TE DEM
AM ISS
IKKE ION |

Be PWN-ed Server specs
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Mijn Homepage
Wel ben ik benieuwd of je ook ergens specifiek op doelt met het ALu goed afwerken? IMO doe ik nu alles zoals het moet danwel niet meer. Zelfs met belangrijke gaten gebruik ik de centerpointquote:Frenkie123 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:20:
Casemods gaan nu eenmaal heel vaak niet samen met woorden als "praktisch", "mooi of niet mooi" en "nut".

Same herequote:floriske.nl schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:34:
ik denk dat je pullies(lees:poelies) bedoelt waar je een getande v-riem over laat lopen
Persoonlijk vind ik het idee misschien ook een klein beetje té, maar ik ben wel erg benieuwd of het je gaat lukken
Verder begint het geheel erg strak vorm te krijgen en, maar dit heb ik al vaker gezegdhet ziet er steeds veelbelovender uit!
* floriske.nl blijft er tot vervelens toe op hameren dat teamikke zijn alu goed af moet / blijft werken alvorens de coating er op gaat en dan weet ik zeker dat het geheel er erg strak uit gaat zien!
keep it up!
1-0quote:43prcnt burnt schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:33:
Die imbusjes, tja, beetje persoonlijk. Ik houd wel van een beetje industrial afwerking met boutjes en zo. Ik vind MET dus mooier, maar goed, smaken verschillen. Hoe groot zijn ze?
2-0quote:...Ruud... schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:44:
Met, veel mooier vind ik maarja wat vind je zelf?

TEAMIKKE wijzigde dit bericht 01-03-2007 16:01 (3%)

De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!
DFI Lanparty UT NF 590SLi-M2R/G | AMD Athlon 64 X2 5200+ @ 280x11=3,08Ghz | 4GB OCZ DDR2 PC6400 Platinum Rev. 2 | Leadtek Winsfast 7900GT in SLi @ 540/700 | 2x Samsung T166 320GB RAID 0, Seagate Barracuda 500GB| Lenovo 3000 N200| Intel Pentium DC T2310
E6750@3,2GHz | Gigabyte GA-P35-DS3 | Corsair 2 x 1GB PC6400 CL4 | Sapphire X1950XT 256MB | Thermaltake BigTyphoon | Samsung 320GB T166 | Antec NeoHE 500W | Antec Nine Hundred | Akasa Fan Controller Pro
Hoe vaker hoe beterquote:Saturnus schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:15:
Netjes hoor, die motor-behuizing...maar dat had ik al gezien. [afbeelding]
Ach ik laat graag zien hoe ik het allemaal doequote:The Godsha schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:53:
Kun je geen Tip -Topic starten met al je tips.
Mocht tijd wordenquote:Lord Bossink schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:12:
Ja... heel leuken nu snap ik ook wat je nou bedoelde met die draaiende letters
![]()
kijk! zo dienen schoolboeken toch nog een nuttig doel -> als voetstuk om onderdelen op te zetten zodat je ze beter kunt laten zien![]()
GoT Index » Casemodding » [CCIP] Demission
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos