Telt het zien van je icon, denken van "wow" , en niet reageren ook?quote:
De eerste ronde is afgelopen, wil je zien wat de deelnemers van de BeP Modding Trophy van een saaie DVD speler gemaakt hebben?
GoT Index » Casemodding » [CCIP] Demission
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Telt het zien van je icon, denken van "wow" , en niet reageren ook?quote:floriske.nl schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:21:
[...]
offtopic:
Het valt me alleen op dat er nog maar 1 iemand is geweest die iets van mijn icon gezegd heeft
De eerste ronde is afgelopen, wil je zien wat de deelnemers van de BeP Modding Trophy van een saaie DVD speler gemaakt hebben?
Jup. Ik heb nu gewoon gegalvaniseerde gekozen. Past er ook perfect bij en is wat goedkoper. Eerst maar een doosje van 100 gedaan. Kan ik iig een eind komenquote:43prcnt burnt schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:46:
[...]
das waar ja... ok dan
Dat paars heb ik even gemist trouwens... interessant...
over dat hele boutjes verhaal. Ben bij mij begonnen met rvs boutjes, even niet opgelet, toen nog niet echt in de gaten dat ik er zo veel nodig zou hebben, dus gedacht, ah prima, rvs=mooi... Nu toch wel een beetje spijt van.... Maar ja, nu ook alles in rvs natuurlijk.... My god, wat is dat duur...
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Be PWN-ed Server specs
Donder ze gewoon op imageshack... who fucking cares? Al m'n pics staan ook op imageshack, werkt goed genoeg wat mij betreft.quote:TEAMIKKE schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:13:
[...]
Jup. Ik heb nu gewoon gegalvaniseerde gekozen. Past er ook perfect bij en is wat goedkoper. Eerst maar een doosje van 100 gedaan. Kan ik iig een eind komenEn ja paars gaat gebruikt worden voor accenten. Vind het zelf wel een mooie combo en het is eens wat orgineler. Ik schrok ook wel toen Ediejo opeens aan kwam zetten met paars: Was ik weer niet orgineel
Maar gelukkig heeft ie ze vervangen voor groene
![]()
Ook heb ik alweer een Update klaar maar ik heb geen bandbreedte meerNog maar 0.5 g en dat is er zo door met jullie kerels! Gelukkig wordt ie binnen enkele dagen gereset en dan kan ie weer. Tis nu toch te koud om nog meer te gaan zagen.
Check: http://www.bouweenpc.nl V.2. Released!
The power of the XplodingForce is bigger then any other power.
"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage
Dan worden ze na zoveel (lange) tijd verwijderdquote:Blackcrown schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:02:
[...]
Donder ze gewoon op imageshack... who fucking cares? Al m'n pics staan ook op imageshack, werkt goed genoeg wat mij betreft.

1
2
3
| ALU gepolijst UV groen plexie ALU plaat |

TEAMIKKE wijzigde dit bericht 11-02-2007 15:24 (3%)

Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
Precies. Lijktquote:Faried112 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:58:
Volgens mij wordt je druk met schuren en polijstenKrassen lijken echt heel diep. Hoe zwaar weegt het momenteel?
Succes verder ben benieuwd hoe het eruit gaat zien......
Ik heb geen tijdslimiet. En je overdrijft lichtelijkquote:MexxT schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:33:
en vergeet het vijl werk niet
als je dit netjes wil doen en voor december klaar wilt zijn, moet je toch zeker wel elke dag ruim een uur wat gaan doen met je mod...

quote:TEAMIKKE schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:00:
[...]
Ik heb geen tijdslimiet. En je overdrijft lichtelijkVijlen is bijna niet nodig. De cirkel van het raam is ook alleen maar gedaan met de decoupeerzaag en met de dremel en is perfect rond
De andere gaten voor de radiator (daar doel je denk ik op) doe ik eerst ruw en dan pas netjes. Lijkt me logisch. Maar zoals gezegd: het lijkt meer werk dan het is.

MexxT wijzigde dit bericht 11-02-2007 20:02 (3%)
Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
Phiew, ik dacht al dat ik de enige was. (nja nog een maat van me die denkt er net zo over als ik)quote:MexxT schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:01:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
vind jij dat recht ?
ook de sleuven voor je DVD/CD drives enzo zijn absoluut niet recht.
nee ik vind niet dat ik overdrijf
ik ben het om eerlijk te zeggen wel een beetje met ruud eens. Mijn mod mag dan ook wel niet perfect zijn, maar MDF word geen herhaling meer voor mij! maar ik wil de afwerking wel goed hebben.
Dat van dat doortrekken vind ik nou een goed ideequote:...Ruud... schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:17:
Je kan die buitenste poten doortrekken naar waar de gaten voor schroeven moeten komen, zo behoudt je de vorm en hij is groot genoeg volgens mij.
Oja, over de casemod zelf, tja... het wow gedeelte zie ik nergens zitten, vind dat het niet handig is gemaakt, die losse constructies voor de PSU e.d.had dat gewoon 1 buis gemaakt (zelfde hoogte dus). Ziet er (en is waarschijnlijk) een stuk steviger en netter uit, nu lijkt alles zo heel erg scheef (en is misschien ook).
Ook die cut out van je window ziet er bij de punt (de foto waar de punt laat zien) heel scheef uit i.p.v. 2 rechte lijnen is het 1 rechte lijn en een kromme lijn. Ik hoop trouwens ook voor je dat je de krassen op het alu wegkrijgt.
Verder is het idee wel goed alleen de uitvoering soms wat minder.
Voor mensen die deze post gaan afzeiken e.d. DIT IS MIJN MENING HIEROVER!
Je gaat er toch niks meer van zien. Die 2e is trouwens wel recht aangezien het anders niet eens past. Die sleuven moeten nog wel beter idd. Zal daar nog wel mee bezig gaanquote:MexxT schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:01:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
vind jij dat recht ?
ook de sleuven voor je DVD/CD drives enzo zijn absoluut niet recht.
nee ik vind niet dat ik overdrijf
En dat heeft als meerwaarde? Ik geloof je zo ook wel hoor. Kritiek is goed. Ben ook blij dat je het zegt want dan kan ik erop reageren en er wat aan doen zoals met die sleuven alleen maak het niet aanvallend. Wel bedankt overigensquote:...Ruud... schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:11:
[...]
Phiew, ik dacht al dat ik de enige was. (nja nog een maat van me die denkt er net zo over als ik)
Check: http://www.bouweenpc.nl V.2. Released!
Plamuren op ALuquote:Ramius23 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:45:
Je moet gaan plamuuren...
Verven zelf lost niks op, verf op metaal vult namelijk niet je krassen op.
Die laat ze alleen maar meer zien...
Dus plamuren
Kun je stukken niet opnieuw doen?
Doe ik wel als ik niet tevreden ben met kwaliteit...
Ik ben ook best perfectionistisch. Het irriteert me idd ook als iets niet klopt maar kijk even naar mijn werkwijze. Ik houd van afwisselingquote:Blackcrown schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:55:
Ik zou oppassen met die "het hoeft niet netjes want je ziet het toch niet" mentaliteit. In een goede mod is alles gewoon goed netjes afgewerkt. Dingen die niet goed zijn afgewerkt en zogenaamd niet zichtbaar zijn zie je plotseling wel, en als je eenmaal bepaalde slecht afgewerkte punten weet te zien zitten ga je je daar aan ergeren en irriteren en ben je alsnog niet tevreden met het geheel. (althans ik dan.)
Daarbij kunnen wij zien wat jij niet goed netjes afwerkt. Als je dan iets niet goed afwerkt laat het dan gewoon niet zien in je cip.![]()
Maargoed, goed dat je positief met de kritiek omgaat.

Ik vind dat:quote:Nou barst maar los![]()
qed
[CiP] Le Régional Built To Last.
GoT Index » Casemodding » [CCIP] Demission
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus