UPDATE 28
Eindelijk weer een spannende update! Ik ga niet teveel blaten want foto's zijn veel leuker.
Interresant vraagstuk: Waar erger je je aan als je deze foto ziet?
Precies! Dit.
Dat kan natuurlijk niet. Hoewel je er niks meer van ziet ergerde me ik er kapot aan dus even op marktplaats kijken en een dag later had ik dit.
Een goedkoop ATX-kastje. Achterkant waar het om gaat.
Binnenkant
Dat ding was zelfs zo modern dat ie een uitschuifbaar mobotray had. Das mooi makkelijk.
Even aftekenen
Eerst nog even de oude eruit halen.
Maar terwijl ik fijn aan het zagen was kwam de postbode langs! Ik was hierdoor zo enthousiast dat ik glad vergeten ben om het nieuwe mobotray te bevestigen. Dit was wat hij bracht.
Enkele vierkante meters bubbeltjesfolie verder.
Inhoud
Toekomstige reservoirs
Tijd om af te tekenen. Men neme een soort mal en legt deze op het daarvoor bestemde plexie.
Deze trek je om en je haalt de mal eraf.
Dit zaag je even et voila.
Zelfde behandeling
Vervolgens zet je er een paar LED's in en geniet je van het resultaat.
De camera pakt nogal wat strooilicht wat er eigenlijk niet is. Het straalt geen licht uit maar het licht wel goed op. Op het zwart straks zie je wss nog wel wat lichtopbrengst maar dat zal niet mis staan.
De volgende keer deze:
Met die laatste ben ik vandaag (03/07/07) al de hele dag bezig. Het kost me meer tijd om het plexie goed te zagen dan het ALu. Je moet het namelijk goed koelen omdat het anders weer aan elkaar smelt. Dit doe ik met een plantenspuit en de decoupeerzaag

Verder moet je een hoop veilen en boren. Best tijdrovend. Volgende keer zal ik wat dieper op de details ingaan.
Maar we zijn nog niet klaar! Nog meer pakketjes
Dit is wat er in zit:
Gigantische radiator en een zooitje koppelingen! Om precies te zijn:
-Black Ice 480 GTX Extreme
-6 8/10 bochtjes
-7 graden schroefkoppelingen (8x10)
-2 T-stukken (8/10)
-1 rechte schroefkoppeling
- Glowmotion groen
De slangen en de toevoegingen komen van Salland. Die komen nog. Nog wat foto's.
Paar fan's erop
Zo moet het dan in de kast komen.
En fanguard erop (nog niet af)

Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van alles. Je kunt gewoon merken dat Black Ice beter is dan Alphacool. Geen te lange schroeven die je radiator lek prikken, goed schroefdraad en een fantastische paint job
Nog meer
Racegaas voor de fanguards! Ook van MP. Lekker goedkoop
Dat was het eerst weer even. Volgende keer heb ik denk ik al het plexiewerk wel af. Dan nog wat plaatwerk en dan eindelijk naar de coater!