Zijn er toevallig nog mensen die dit spelen ? Kan de hele dag al niet inloggen, en ben benieuwd of dit aan mij ligt, aangezien ik verder helemaal niemand over hoor...

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nice! Maar was het niet handiger geweest de check op de server uit te schakelen?Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:27:
Sinds een tijdje is het mogelijk om van GTR2 gratis een serial key te krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door Olaf van der Spek op 25-08-2010 14:44 ]
Ik heb geen idee en daar ga ik ook niet over, ik werk ook niet voor Simbin of zo als je dat dachtOlaf van der Spek schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:41:
[...]
Nice! Maar was het niet handiger geweest de check op de server uit te schakelen?
[ Voor 19% gewijzigd door FabiandJ op 25-08-2010 14:45 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Anoniem: 31491
Dat je gewoon tegen de CPU raced ipv op een multiplayer netwerk.MikeyMan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:27:
Nouja, er staat wel dat er voor de offline versie geen code nodig is... Wat dat dan inhoudt
Wat bedoel je met eigenaar van de code die niet eer bestaat?GAIAjohan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:17:
Nope, en zal het ook niet snel worden, aangezien de eigenaar van de code niet meer bestaat, waardoor het freeware genoemd kan worden.
Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:06:
[...]
Wat bedoel je met eigenaar van de code die niet eer bestaat?
Simbin bestaat namelijk nog steeds hoor.
Als Simbin failliet is gegaan, is het eigendom dan niet overgegaan naar een schuldeiser?GAIAjohan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:42:
Simbin bestaat nog wel, maar de eigenaar van de code is 10tacle. 10tacle is dood, en Simbin mag niks met de code doen omdat zij rechtmatig niet de eigenaar zijn.
[...]
Maar even practisch, zo'n offline versie die je schijnbaar altijd kon krijgen en die serial die je via dat blad kan krijgen maakt het een compleet spel?GAIAjohan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:17:
Nope, en zal het ook niet snel worden, aangezien de eigenaar van de code niet meer bestaat, waardoor het freeware genoemd kan worden.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Simbin is niet failliet, sterker nog ze hebben een maand of 4 geleden een nieuwe game aangekondigd.Olaf van der Spek schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:02:
[...]
Als Simbin failliet is gegaan, is het eigendom dan niet overgegaan naar een schuldeiser?
Ik gok maar even maar die actie is van een blad dat eerder al een disc bij het blad had waar GTR2 op stond.Marzman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:11:
[...]
Maar even practisch, zo'n offline versie die je schijnbaar altijd kon krijgen en die serial die je via dat blad kan krijgen maakt het een compleet spel?
Dan is dus het enige lastige een offline versie te vinden (die zullen allemaal wel cracks hebben)
Only fools are enslaved by time and space.
Dat had natuurlijk 10tacle moeten zijn...Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:51:
[...]
Simbin is niet failliet, sterker nog ze hebben een maand of 4 geleden een nieuwe game aangekondigd.
Maar nu ben ik wel benieuwd waarom 10tacle volgens jou de eigenaar van de code is omdat Simbin al veel eerder met GTR2 begonnen was dan dat ze een uitgever hadden.
GAIAjohan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:42:
Simbin bestaat nog wel, maar de eigenaar van de code is 10tacle. 10tacle is dood, en Simbin mag niks met de code doen omdat zij rechtmatig niet de eigenaar zijn.
Dat is Simbins lezing waarom ze geen patch voor GTL kunnen uitbrengen zodat deze prima loopt onder Windows7. En waarom ze geen uitberidingen voor GTR2 konden maken.Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:51:
[...]
Simbin is niet failliet, sterker nog ze hebben een maand of 4 geleden een nieuwe game aangekondigd.
Maar nu ben ik wel benieuwd waarom 10tacle volgens jou de eigenaar van de code is omdat Simbin al veel eerder met GTR2 begonnen was dan dat ze een uitgever hadden.
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 26-08-2010 00:33 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Olaf van der Spek op 15-09-2010 14:29 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq