[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 3

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 45.020 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:52
Zijn er toevallig nog mensen die dit spelen ? Kan de hele dag al niet inloggen, en ben benieuwd of dit aan mij ligt, aangezien ik verder helemaal niemand over hoor... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 15:09
Jazeker zijn er nog mensen die dit spelen, zojuist nog.
Maar ik kon ook niet inloggen. Zal wel weer goedkomen.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Anoniem: 93986

Same here. Probeerde een server op te zetten maar dat ging dus niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Just like the GT Legends lobby servers for online racing, the GTR2 lobby servers are now unavailable due to the bankruptcy of 10tacle Studios a year ago.

Simbin is currently working hard to fix the problem that was caused by the server domains expiring due to the owner company’s bankruptcy. The folks at Simbin are determined to keep the online community of both titles alive, both a temporary and permanent fix are currently in the works.

There’s no info given on when the servers will be back, the temporary fix should be available quite soon so sit tight - The servers will eventually be back!

Bron

Verder speel ik atm geen GTR2 meer maar concentreer ik mezelf op GTR Evo, enige keer dat ik GTR2 zal spelen is om mijn kampioenschap titel te verdedigingen van de DRES League, wat 6 uurs races zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
En er is een patch ! http://www.simbin.se/files/gtr2_ofp.zip

Moest wel een nieuwe account aanmaken, maar verder werkt het weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman321
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-05 12:29
Weet iemand waar je het spel GTR2 kan halen?

Lijkt me echt zo'n vet spel! Heb de demo gespeeld en ik ben verliefd maar kan het nergens meer krijgen :(.

Iemand een oplossing?

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triskele10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-05 07:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe kopieer je een profiel van de ene naar de andere computer? Heb C:\Games\GTR2\UserData\Olaf gekopieerd maar dat lijkt niks uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Maak profiel Olaf aan bij de verste install en overschrijf hem met de back-up ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Sinds een tijdje is het mogelijk om van GTR2 gratis een serial key te krijgen.
In overleg met Fuelke heb ik toestemming gekregen om de link hier te plaatsen zodat iedereen die deze game nog wilt met een legale key, deze kan krijgen.

De key kan je hier aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:27:
Sinds een tijdje is het mogelijk om van GTR2 gratis een serial key te krijgen.
Nice! Maar was het niet handiger geweest de check op de server uit te schakelen?
Is de game zelf ook legaal ergens te downloaden nu? Is wel zo handig...

[ Voor 11% gewijzigd door Olaf van der Spek op 25-08-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:41:
[...]

Nice! Maar was het niet handiger geweest de check op de server uit te schakelen?
Ik heb geen idee en daar ga ik ook niet over, ik werk ook niet voor Simbin of zo als je dat dacht ;)
En zover ik weet is de game niet ergens legaal te downloaden al is dit nu een welles nietes verhaal aangezien ze nu toch de serial codes vrij geven :)

[ Voor 19% gewijzigd door FabiandJ op 25-08-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:31
Die serial codes waren bedoeld voor een specifieke uitgave van dat computerblad. Daar zat een disc bij met GTR2 erop. (zelfde geldt voor GTL trouwens.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dus GTR2 is (nog) geen freeware? Dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Nope, en zal het ook niet snel worden, aangezien de eigenaar van de code niet meer bestaat, waardoor het freeware genoemd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nouja, er staat wel dat er voor de offline versie geen code nodig is... Wat dat dan inhoudt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31491

MikeyMan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:27:
Nouja, er staat wel dat er voor de offline versie geen code nodig is... Wat dat dan inhoudt :?
Dat je gewoon tegen de CPU raced ipv op een multiplayer netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, dat begrijp ik, maar als er geen code nodig is, klinkt het mij in de oren alsof het gratis is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:17:
Nope, en zal het ook niet snel worden, aangezien de eigenaar van de code niet meer bestaat, waardoor het freeware genoemd kan worden.
Wat bedoel je met eigenaar van de code die niet eer bestaat?
Simbin bestaat namelijk nog steeds hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Simbin bestaat nog wel, maar de eigenaar van de code is 10tacle. 10tacle is dood, en Simbin mag niks met de code doen omdat zij rechtmatig niet de eigenaar zijn.
Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:06:
[...]

Wat bedoel je met eigenaar van de code die niet eer bestaat?
Simbin bestaat namelijk nog steeds hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:42:
Simbin bestaat nog wel, maar de eigenaar van de code is 10tacle. 10tacle is dood, en Simbin mag niks met de code doen omdat zij rechtmatig niet de eigenaar zijn.
[...]
Als Simbin failliet is gegaan, is het eigendom dan niet overgegaan naar een schuldeiser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

GAIAjohan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:17:
Maar even practisch, zo'n offline versie die je schijnbaar altijd kon krijgen en die serial die je via dat blad kan krijgen maakt het een compleet spel?

Dan is dus het enige lastige een offline versie te vinden (die zullen allemaal wel cracks hebben)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:02:
[...]

Als Simbin failliet is gegaan, is het eigendom dan niet overgegaan naar een schuldeiser?
Simbin is niet failliet, sterker nog ze hebben een maand of 4 geleden een nieuwe game aangekondigd.
Maar nu ben ik wel benieuwd waarom 10tacle volgens jou de eigenaar van de code is omdat Simbin al veel eerder met GTR2 begonnen was dan dat ze een uitgever hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:11:
[...]

Maar even practisch, zo'n offline versie die je schijnbaar altijd kon krijgen en die serial die je via dat blad kan krijgen maakt het een compleet spel?

Dan is dus het enige lastige een offline versie te vinden (die zullen allemaal wel cracks hebben)
Ik gok maar even maar die actie is van een blad dat eerder al een disc bij het blad had waar GTR2 op stond.
Met die serial die je nu kunt krijgen kun je ook online spelen.
Volgens mij is die actie dus bedoeld voor kopers van het desbetreffende tijdschrift met disc en niet direct voor het "probeer" circuit. ;)
Het staat er niet letterlijk en is dus een gokje van mijn kant.

Only fools are enslaved by time and space.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:51:
[...]

Simbin is niet failliet, sterker nog ze hebben een maand of 4 geleden een nieuwe game aangekondigd.
Maar nu ben ik wel benieuwd waarom 10tacle volgens jou de eigenaar van de code is omdat Simbin al veel eerder met GTR2 begonnen was dan dat ze een uitgever hadden.
Dat had natuurlijk 10tacle moeten zijn...
GAIAjohan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:42:

• GAIAjohan
Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:51:
[...]

Dat is Simbins lezing waarom ze geen patch voor GTL kunnen uitbrengen zodat deze prima loopt onder Windows7. En waarom ze geen uitberidingen voor GTR2 konden maken.
Na GTR2 zijn ze zelf de publisher geworden ipv 10tacle.
Volgens zowel Simbin als Slightly mad Studios liggen de rechten van GTR2 en GTL bij 10tacle. Dit is volgens mij ook te lezen op het beginscherm.
Simbin is destijds zelf publisher geworden omdat ze alles onder eigen beheer wilden hebben. Dat is ook het moment waar Simbin en Blimey! (huidig SMS) zijn gescheurd, omdat Blimey!/SMS bij 10tacle wilden blijven. Dusja, de licentie zal bij de schuldeiser liggen.. Of een team die dat heeft opgekocht. Maar ook Simbin zelf weet niet wie die rechten heeft.

Doordat 10tacle failliet was gegaan konden we ook een tijd niet online in GTL en GTR2, aangezien 10tacle de servers beheerde.

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 26-08-2010 00:33 ]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Waar is de car / race monitor te downloaden voor GTR2? Heb er wel een voor Evo, maar die voor GTR2 kan ik niet meer vinden.

Ah, gevonden: http://www.simracingworld...tr-2-pd-car-monitor-tool/

Het lijkt erop dat de voorremmen het niet meer doen als de achterbanden versleten zijn. Enig idee waarom dat is?

[ Voor 46% gewijzigd door Olaf van der Spek op 15-09-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
Beetje offtopic misschien, maar ik hoor niemand hierover : http://www.real-timeracing.com
Sinds een tijdje doe ik mee en het echte Simbin gevoel is er.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste