Gathering of Tweakers

Quicksearch
Weg is ie :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

http://tweakers.net/shopreview/6982/electronicagigant.html

Ik zie in de reviews dat de eigenaar bij sommige reactie's de echte naam van de gebruikers erbij zet. Dat lijkt mij niet de bedoeling (bij een staat er ook expliciet bij of hij die naam niet wil gebruiken).
En dan vraagt de eigenaar bij sommige reviews nu ook waarom er geen echte naam bij het invullen van de shopreview wordt geplaatst door andere gebruikers 8)7

HP Proliant DL785 - 32 cores

quote:
luckyjan schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:33:
http://tweakers.net/shopreview/6982/electronicagigant.html

Ik zie in de reviews dat de eigenaar bij sommige reactie's de echte naam van de gebruikers erbij zet. Dat lijkt mij niet de bedoeling (bij een staat er ook expliciet bij of hij die naam niet wil gebruiken).
En dan vraagt de eigenaar bij sommige reviews nu ook waarom er geen echte naam bij het invullen van de shopreview wordt geplaatst door andere gebruikers 8)7
quote:
Waarom zet u niet gewoon u naam erbij zodat wij kunnen zien wie u bent.
Had meer te maken met:
quote:
Waarom zet u niet uw order nummer erbij, het nummer 1303 wat u heeft ingevuld slaat helemaal nergens op dat is geen order of factuur nummer bij ons.
Je kunt dus je twijfels hebben over de betrouwbaarheid van de review als ik af ga op de info van de shop.

Hier gebeurt het weer? http://tweakers.net/shopr...igant.html?Page=1#r_63770

Deze mogen wel samengevoegd worden?
http://tweakers.net/shopr...igant.html?Page=1#r_63550
http://tweakers.net/shopr...igant.html?Page=1#r_63562

PcDealer wijzigde dit bericht 16-05-2008 14:39 (13%)

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

Of dat de gebruiker die de review plaatst bang is dat er wordt gereageerd met zijn echte naam in de tekst.

quote:
luckyjan schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:36:
Of dat de gebruiker die de review plaatst bang is dat er wordt gereageerd met zijn echte naam in de tekst.
Ik vind dat ook niet zo netjes. Zijn er geen gedragsregels hiervoor?

Comp specs LinkedIn

Acties: [view][quote]

Door: Floppus Frontpage Admin / Moderator PW
Het is niet toegestaan zonder toestemming persoonsgegevens te plaatsen. Als klanten de namen van eigenaar / medewerkers plaatsen mag dat ook niet. Andersom dus net zo.

Om het mogelijk te maken te onderzoeken wat scheef is gegaan wordt gevraagd om een ordernummer, met dat ordernummer kan de winkel nazoeken wat de historie is.

Variable Data Printing - Godt helps people who help themselves.

http://tweakers.net/shopreview/7085

In de laatste 2 reacties staan de links naar mijn leverancier "daar is alles veel goedkoper"
Dat lijkt mij natuurlijk niet de bedoeling en agz tweakers het tweede resultaat in google is.
Kan dat verwijderd worden want ik denk dat elke webshop leveranciers heeft die goedkoper zijn dan kun zelf.....

Door: Microkid Frontpage Admin / Moderator PW
Virtualisatie guru

aangepast.

Master - Server
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

quote:
Floppus schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:33:
Het is niet toegestaan zonder toestemming persoonsgegevens te plaatsen. Als klanten de namen van eigenaar / medewerkers plaatsen mag dat ook niet. Andersom dus net zo.
Ik vind het plaatsen van de naam van de eigenaar of medewerkers minder erg dan die van users (die het niet in hun profiel hebben staan).

Comp specs LinkedIn

1 bedankt
2 het staat er nog steeds (waar ik inkoop) het stond in de bovenste 2 reacties :)
Hopenlijk die tweede ook weg dan beb ik weer gelukkig :)

Virtualisatie guru

Moet je me toch eens de exacte survey of tekst aanwijzen, want ik kan geen stukje vinden over "waar ik inkoop".

Master - Server
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Official Prozac Dealer!

ik gok dat hij de verwijzing naar electronica-online.com bedoeld...

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

precies en dat staat in de eerste survey :)

Virtualisatie guru

Mja, ik zie daar het probleem niet in. Als alle-kabels inderdaad zijn spullen bij electronica-online besteld en ze met een marge weer doorverkoopt moeten zij dat zelf weten.

Master - Server

En moet dat dan op de tweede plek in google blijven staan zodat elke klant wegloopt die dat leest?
Lijkt me flauw als bij elke winkel de leverancier erbijstaat waar het altijd goedkoper is.
Lijkt me sowiezo niet de bedoeling links erin te zetten waar iets goedkoper is??

zou het dus echt fijn vinden als elke link tussen mijn bedrijf en de leverancier verwijderd word.
Het lijkt me niet de bedoeling dat mensen gaan posten in reviews waar het goedkoper is of waar iemand zijn spul inkoopt.

quote:
area17 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:41:
zou het dus echt fijn vinden als elke link tussen mijn bedrijf en de leverancier verwijderd word.
Het lijkt me niet de bedoeling dat mensen gaan posten in reviews waar het goedkoper is of waar iemand zijn spul inkoopt.
Misschien kun je beter de edit-knop gebruiken en je meer richten op je service en informatievoorziening, want daar schort het aan als ik de ShR mag geloven. En hoezo heeft dit met misbruik van de PW te maken?

Comp specs LinkedIn

Virtualisatie guru

quote:
area17 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:41:
Shop Surveys gaan over ervaringen die mensen opdoen bij het bestellen bij Shops. De ervaring hier leert dat iemand iets bij Allekabels besteld, en in feite iets krijgt wat bij Electronica-Online besteld is, en door Allekabels gewoon in dezelfde verpakking en met een kleine marge doorverkocht wordt. Daar is niets geheims aan, het gebeurt gewoon in de openbaarheid, iedereen die bij Allekabels besteld kan hiermee geconfronteerd worden. Wij beoordelen Surveys alleen op technische inhoud en daar is in deze survey niets mis mee. Ik zie dus geen enkele reden waarom ik deze informatie uit de ShS zou verwijderen.
Als jij als eigenaar van Allekabels het niet leuk vind dat mensen in de ShS aangeven dat Electronica-online jouw leverancier is kan ik je slechts 1 tip geven: zorg dat alles wat naar Electronica-online leidt uit je verpakkingen verdwijnt :)

Microkid wijzigde dit bericht 18-05-2008 18:11 (8%)

Master - Server

ehm?
Mijn klanten zijn erg tevreden.

- Ik heb er niet voor gekozen om op tweakers te staan
- klanten die niet tevreden zijn gaan googlen en dan staat tweakers op 2
- van de 60000 klanten per jaar klagen er een paar op sites als deze.
- omdat ik geen gebruik maak van de product list (val ook niet echt onder computer winkel)
geeft het een scheef beeld. Mijnn klanten komen niet van tweakers maar komen hier over het algemeen alleen naartoe om te klagen.
- Hierdoor weten alleen ontevreden klanten tweakers te vinden, een tevreden klant gaat echt niet googlen?
- 50% van de revieuws is fantasie.
- Klanten die tweakers lezen gaan vaak al van het negatieve uit, zo is er een aantal maanden geleden
nog aangifte gedaan 2 DAGEN nadat een bestelling is geplaatst zonder even contact op te nemen.
- Het heeft al helemaal geen zin tweakers bij te houden nu meer want er staan inmiddels links in naar een goedkope webshop.
- Hierop reageren heeft in het verleden alleen maar tot problemen geleid, discussies die online uigevochten worden. Klanten gaan dan vaak meteen klagen op tweakers zonder even contact op te nemen met de klantenservice.
Gewoon contact opnemen met onze klantenservice die elke maand sterker word is voldoende!
We zijn continu bezig met updates in het script (2 vaste programmeurs) en uitbreiding van de kennis van het personeel.

Natuurlijk zou ik liever zien dat elke klant tevreden was maar dat is onmogelijk.
Zeker voor een onderdelen winkel want somige klanten bestellen niet 1 artikel maar vaak meteen een stuk of 10-15 wat SOMS tot vertraging kan leiden van enkele dagen.
Een pc winkel verstuurd 10 x 1 pc
Wij versturen op een dag vaak 200-400 artikelen waar artikelen bijzitten van soms nog geen 5 cent met een assortiment van 17500 artikelen.

Dat neemt niet weg dat ik vind dat mensen geen links naar andere leveranciers mogen zetten.

Er staan geen links naar mijn leverancier in de verpakking!

Ja leuk dan stel iedereen zou dat gaan doen bij andere winkels?
Iedereen heeft een leverancier?
Ik zou er denk ik geen probleem van maken als ik in de verpakking een andere naam zou zetten toch? Dat is gewoon niet zo want anders kregen al die klanten het sowiezo te weten....

Kun je aub mijn bedrijfsnaam uit je post halen en vervangen door "jow site" of jouw bedrijf"
????

En om ook te bewijzen dat het onzin is.
Hoe kan mijn site 17500 artikelen hebben als mijn leverancier er 8000 heeft?
We verkopen veel dezelfde artikelen maar alles gaat onder eigen afzender weg.

Deze klant kwam erachter dat het ergens anders goedkoper was en komt met zon verhaal aan vervolgens..

Gebruik nou eens de edit-knop...

Misschien heb je meerdere leveranciers en kom je zo aan 17.500? Weet ik veel, interesseert me ook niet echt.

Maar als je klanten zo tevreden zijn, wat is dan het probleem? Klanten die trouwens na twee dagen te laat aangifte doen zijn achterlijk en worden m.i. ook niet serieus genomen bij de politie.

PcDealer wijzigde dit bericht 18-05-2008 22:57 (82%)

Comp specs LinkedIn

Ik zie nu de edit knop pas :)
Ik logde nooit is en zag deze dus niet...

Aangifte word gedaan met de tweakers link erbij waarna de politie de aangifte aanneemt.
Politie gaat dan buren bellen, je familie, moeder en iedereen die het horen wilt.
Er werd zelfs gedreigd dat ze me kwamen arresteren 8)7
Ben laatst voor aangifte naar het bureau moeten komen van 9 Euro omdat na 2 dagen de bestelling nog niet verstuurd was. Mijn site geeft 1-3 WERKdagen aan en als iets besteld moet worden 1-2 WERKdagen extra.
Klant had ook nog via paypal betaald dus dan is oplichten sowiezo lastig tenzij je een blok hout
verstuurd.
Op het moment dat ze de aangifte deden verwerken een kleine week later was de bestelling allang verstuurd.

Gelukkig bewaren we alle track en trace codes en alle e-mails :)

quote:
area17 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:32:
En om ook te bewijzen dat het onzin is.
Hoe kan mijn site 17500 artikelen hebben als mijn leverancier er 8000 heeft?
We verkopen veel dezelfde artikelen maar alles gaat onder eigen afzender weg.

Deze klant kwam erachter dat het ergens anders goedkoper was en komt met zon verhaal aan vervolgens..
Op de site van allekabels staat:
"In de meeste van onze 17500 artikelen zijn wij 2 tot 3 keer goedkoper dan de concurrent"
Dus wat is dan het probleem als er een van die concurrenten in de review staat?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws