Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 11

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
RGGAAAAAAA!!!

quote:
Ik vind het kleurgebruik en de compositie goed. Het mist nog wel wat finesse. Heb je niet een heavy of light variant van dit font waarmee je wat kan spelen? Meer detail of variatie (zonder van je stijl af te wijken) zou het spannender maken.

Karma!
Reg. datum: 13 december 2007

quote:
pacz schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:39:
[afbeelding]
Wat aan het experimenteren voor een fictieve client.
Echt mooi gedaan, zit ook heel veel werk in zeker? (Aangezien je alle lijnen met de pen tool hebt geplaatst, er zijn ook veel details op te merken in de tekening (spikkels over het gradient heen))

Lees jij signatures? Blijkbaar wel. :)

Reg. datum: 07 januari 2006

quote:
Blaise schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:15:
[...]

Ik vind het kleurgebruik en de compositie goed. Het mist nog wel wat finesse. Heb je niet een heavy of light variant van dit font waarmee je wat kan spelen? Meer detail of variatie (zonder van je stijl af te wijken) zou het spannender maken.
wat hij zegt..

persoonlijk vind ik je font mss nog íets te 'organisch' voor zoveel tekst zeg maar.. het lijd een beetje af.. mss dat een zelfde stijl font, maar dan iets 'rechter' of 'krachtiger' wat beter overkomt..

het mist net dat 'iets', can't precisely put my finger on it :9 .

sorry voor de vele aanhalingstekens

...

Reg. datum: 07 januari 2006

quote:
SirKay schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 14:57:
Ik heb een vraagje, ik ben niet echt een pro, maar ik moet voor een school project bij het logo van het klokhuis veranderen in apple core:
[afbeelding]
Ik werk wel eens met photoshop, maar hoe kan ik dit netjes doen?
Bedankt,
(sorry, als dit niet mag)
ligt het trouwens aan mij of is dat dvd hoesje verkeerd om :9 ?

normaal zit het dvdtje toch rechts.. maar in dit geval zit de backtext dan toch op zn kop?

...

I love everting i
Reg. datum: 14 december 2004

quote:
Welk font gebruik je hiervoor?

Reg. datum: 18 augustus 2006

das een american typewriter duh....

nu vernieuwd!

quote:
Leuk ontwerp, maar idd niet heel spannend. Misschien kan je de drie wat 'viezer maken'?

hier nog wat van mij.

http://i8.tinypic.com/6q0x0mt.jpg

1680x1050

Canon Powershot G9 | Canon 40D | 17-50mm f/2.8 | 50mm f/1.8 Mk1

quote:
pauldegroot schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:17:
[...]

Leuk ontwerp, maar idd niet heel spannend. Misschien kan je de drie wat 'viezer maken'?

hier nog wat van mij.

[afbeelding]

1680x1050
misschien het gras wat afwisselender? ziet er overal hetzelfde uit nu.

nu vernieuwd!

quote:
gerbenvandijk schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:26:
[...]

misschien het gras wat afwisselender? ziet er overal hetzelfde uit nu.
in welke zin affwisselender? gras is toch niet heel afwisselend? heb nu gewoon allemaal scattering gedaan en jitters etc..

Canon Powershot G9 | Canon 40D | 17-50mm f/2.8 | 50mm f/1.8 Mk1

Reg. datum: 16 januari 2005

http://www.rud-gr.net/wal...n_sunset_dancing_girl.jpg
voorbeeldje hoe het afwisselender kan...

hoeft natuurlijk niet zo complex, maar een ander verschil wat je ziet is dat ze wel door elkaar heen gaan, maar niet ondoorzichtig worden op een groot stuk, en vooral qua hoogte meer variatie denk ik...

hoop dat je er iets mee kunt...
*/ no comment /*
Reg. datum: 15 juni 2003

quote:
Tjeemp schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:38:
http://www.rud-gr.net/wal...n_sunset_dancing_girl.jpg
voorbeeldje hoe het afwisselender kan...

hoeft natuurlijk niet zo complex, maar een ander verschil wat je ziet is dat ze wel door elkaar heen gaan, maar niet ondoorzichtig worden op een groot stuk, en vooral qua hoogte meer variatie denk ik...

hoop dat je er iets mee kunt...
Dat ziet er inderdaad "afwisselender" uit, maar in mijn mening is het net schaamhaar. :')

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

Reg. datum: 11 september 2006

quote:
MaCe1337 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:41:
[...]

Dat ziet er inderdaad "afwisselender" uit, maar in mijn mening is het net schaamhaar. :')
Haha, en bedankt! You just raped it, my friend. :P

Hier een klein plaatje van wat ik in mijn pauze heb gefixed met illu en ps. :)

http://members.lycos.nl/nltitan/ColourPool_by_JogaVinn.jpg

JogaVinn wijzigde dit bericht 10-01-2008 00:58 (5%)
Reden: plaatje op eigen host gezet...

Appletje eitje...

*/ no comment /*
Reg. datum: 15 juni 2003

quote:
JogaVinn schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:52:
[...]

Haha, en bedankt! You just raped it, my friend. :P

Hier een klein plaatje van wat ik in mijn pauze heb gefixed met illu en ps. :)

[afbeelding]
Ik heb vandaag een nogal ongenuanceerde bui, sorry. :P

Verder is het mooi, echt waar!
Maar ik weer niet waarom, het zal wel door het silhouet effect komen maar dat gras vind ik er niet realistisch uitzien. :)

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

www.shrien.nl
Reg. datum: 29 januari 2006

Verveling in de nacht..

http://www.shrien.nl/2d/other/dontstop.jpg

Vond 'm wel postwaardig :) .

http://www.shrien.nl

Reg. datum: 19 augustus 2004

Twee affiches voor een fuif van men volleybalclub. Gemaakt in Illustrator + Photoshop.

http://users.pandora.be/takie/David/Affiche_Volleyfuif.jpg

http://users.pandora.be/takie/David/Touche.jpg

Vind het een beetje raar dat de informatie niet het zelfde is op bijde folders.

Ik vind die bovenste wel aardig, maar die strepen doen het absoluut niet...
Hij heeft een mooie feel, maar die wordt wild doorbroken door die rechte blauw-achtige strepen. Ook is alles rond behalve de hoeken van die lijnen. En de uitlijning van de tekst tussen die lijnen is ook erg random, betrek die ook in het ontwerp, bij de rest van het logo.
We worden echt bekend
Reg. datum: 23 september 2001

Ben ook even een avondje aan het spelen geweest.

http://xs123.xs.to/xs123/08024/rockstar253.jpg.xs.jpg
Graag c&c

Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....

quote:
pauldegroot schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:59:
[...]

in welke zin affwisselender? gras is toch niet heel afwisselend? heb nu gewoon allemaal scattering gedaan en jitters etc..
je ziet nu dat elk grassprietje hetzelfde is zegmaar, misschien een aantal wat lager, hoger, groter, kleiner etc.. lijkt het wat minder nep, al vind ik de rest wel echt gaaf geworden :)

quote:
XoiN schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:42:
Ben ook even een avondje aan het spelen geweest.

[afbeelding]
Graag c&c
sweet :D enige puntje van kritiek is het rode "rock".. steekt heel erg af en past naar mijn mening niet bij het geheel.

RGGAAAAAAA!!!

quote:
Arutha schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:02:
Twee affiches voor een fuif van men volleybalclub. Gemaakt in Illustrator + Photoshop.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind de eerste heel mooi. Goede compositie, en keuze van lettertype. Zit alleen een slordigheidje in de positie van de teksten die niet op één lijn staan.

De tweede vind ik minder, het rood is tè, en de dropshadow past niet in de stijl.

female fronted metal!

quote:
Shrien schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 02:24:
Verveling in de nacht..

[afbeelding]

Vond 'm wel postwaardig :) .
Mm, wat heb je er zelf aan gedaan? Mensen in achtergrond geshopt, of alleen dat rookspoor gemaakt, of alleen de tekst? Kleurverzadiging aangepast? Verder snap ik niks van die plaat. Roken vergelijken met een foute vakantieliefde?
quote:
Arutha schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:02:

[afbeelding]

[afbeelding]
Hmm, ik vind ze allebei eigenlijk helemaal niks. De bovenste poster is te leeg, je hebt de brushes gewoon als stempels op de plaat gedrukt (het vrouwtje is volgens mij een font, dat terzijde). Uitlijning is ook wat 'zoekerig' alles lijnt wel met iets, maar het staat te ver uit elkaar om een mooi verband te zien. En kleurgebruik... ja... góed dat je weinig kleuren hebt, maar durf er toch nog wat meer mee. Een zelfde bloemfiguur als linksboven, maar dan in het blauw erachter gedrukt, zou al heel wat kunnen doen. Evenzo voor rechtsonder.

Die tweede is wel grappig - waarom heb je Lint daar verplaatst? Toch vind ik dat die wat meer spetteren mag, hij is zo flets. Tis toch een leuk feest, geen tegoedbon voor een filmavondje? :)

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

Reg. datum: 11 januari 2008

eerste post hier op de site, bekijk hem wel al een tijdje maar het niveau ligt dus danig hoog dat ik eigenlijk gewoon niets durfte te posten :P

laatste tijd ben ik druk bezig geweest met het maken van een uitnodiging. Hieronder het resultaat opmerkingen zijn altijd welkom.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk32/-505387.html

Rakkerzere-arm

@ s-sjon,

Zo slecht vind ik hem nog niet hoor. Het enige waar ik me wel aan stoor (is ook een beetje persoonlijk) is de gebruikte lettertypes. Zoek eens wat minder standaard lettertypes op voor de titel 'Uitnodiging', Wat/waar/wanneer en wat erachter staat.
Daarnaast zou ik de kleuren nog iets feller maken zodat het bij het felle logo van InHolland past.

ik zou voor een schreefloos lettertype gaan in je uitnodiging. Het logo van InHolland is ook simpel en strak. Laat de kleuren uit het logo misschien ook in de tekst hier en daar terugkomen.
Ook gebruik je veel te veel verschillende lettertypes. Een klassiek lettertype, een broadway lettertype, een comic lettertype en times new roman.
Probeer dat terug te brengen naar een paar verschillende lettertypes, of zelfs 1 die allemaal binnen dezelfde stijl passen.

Verder ben ik er nooit zo'n fan van om plaatjes op deze manier te verwerken (met de zachte rand).

Ik zou persoonlijk een nieuwe render van het gebouw maken waarbij het gebouw minder groot erop staat maar waarbij een groot gedeelte lucht of grond is of wat dan ook. Dan kun je dat gebruiken om je tekst in te zetten.

Oh, en op internet je plaatjes niet zo groot posten, dan kun je niet echt makkelijk het geheel overzien :) Hoop dat je er iets aan hebt.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: