quote:
Hey Eddy Wally. Die heb ik een paar jaar terug toen ie hier in de buurt optrad nog een hand gegeven en een handtekening van gekregen
Over de site:
Tsja, dit is eigenlijk een halve sitecheck op dit moment. Dus post er liever even enkel het plaatje in het groot ipv de link naar de website.
Site er op het eerste gezicht goed uit. Maar als ik dan verder ga kijken dan zie ik toch nog een aantal dingen die verbeterd kunnen worden.
Header is opzich niet te groot, zoals R-Duin al beweerde, maar het is vrij te kaal waardoor ie te groot lijkt. De belangrijke info van de header staat rechts en de rest is enkel background. Probeer de info van rechts eens wat meer over de lengte te smeren in bijv. een 'Z' formatie. Dus bovenste tekst meer naar linksboven de kop van Eddy schuiven en de onderste tekst wat meer naar rechts. Of als je zelf nog iets creatiefs weet, dan moet je dat zeker doen
Menubalk is ook niet al te speciaal. Ik weet zeker dat je creatief genoeg bent, gezien je de kwaliteit van je foto's, om het allemaal net even wat opvallender te maken dan enkel tekst met een dikke border.
Content gedeelte moet nog een hoop aan gebeuren, denk ik. Zo zou iig het breedte van de tekst tot bijna de helft verkleinen zodat het beter leesbaar wordt. Lange zinnen is echt not-done en is dan ook precies te reden waarom veel mensen afhaken als ze zo'n lap tekst voor hun kiezen krijgen.
Misschien kun je het tekstgedeelte van de site splitsen in 2 kolommen.
Verder zou ik de background ietsje donkerder maken. Nu komt het meer over als 'vies' rood en niet echt passend bij het andere rood.
Maar verder is dit wel een aardige poging in ieder geval