Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 11

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 maart 2006

pcies, heel veel oefenen en experimenteren. Ik ben er ongeveer 6 uur mee bezig geweest in totaal, maar als ik hem nu na zou moeten maken heb ik dat binnen 1 uurtje gedaan. Het is heel veel verschillende dingen proberen en weer overnieuw doen.

Maakt GoT niet automatisch thumbs? :?

Reg. datum: 18 december 2007

Phyrexian443, je moet oppassen als je iemands huidt zo bewerkt.. Je kan beter aan de slag met het clonen/healing brush tool.. Je moet de porien heel houden (kijk maar naar profi reclame werk).. Daar blijft de huidstructuur relatief heel.

A lie told often enough becomes the truth.

Reg. datum: 02 maart 2001

Mooi werk pacz :)

offtopic:
Kan je me misschien een invite code mailen of pm'en voor Artician? O-)

quote:
Kvn schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:23:
Mooi werk pacz :)

offtopic:
Kan je me misschien een invite code mailen of pm'en voor Artician? O-)
Dank u. :)

offtopic:
Ja zeker, graag zelfs. Maar ik kan je e-mail adres niet vinden en heb geen idee hoe ik je een pm kan sturen hier op GoT, ben al 10 minuten aan het zoeken. 8)7

nu vernieuwd!

weer een nieuw frutseltje..

http://i3.tinypic.com/81qeulx.jpg

Canon Powershot G9 | Canon 40D | 17-50mm f/2.8 | 50mm f/1.8 Mk1

nu vernieuwd!

quote:
pacz schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:00:
pcies, heel veel oefenen en experimenteren. Ik ben er ongeveer 6 uur mee bezig geweest in totaal, maar als ik hem nu na zou moeten maken heb ik dat binnen 1 uurtje gedaan. Het is heel veel verschillende dingen proberen en weer overnieuw doen.

Maakt GoT niet automatisch thumbs? :?
Jawel maar het duurt een eeuwigheid om de pagina in te laden en tijdens het laden verspringt hij steeds..

For the win
Reg. datum: 18 augustus 2006

quote:
Yellow schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:11:
Zat door advanced photoshop te bladeren en kwam uit bij het concept art gedeelte en zag een briljante machu picchu geshopped in een leuke sci-fi fantasy setting. Instant inspiratie. Wat ik wil is een leuke alien planeet maken met daarin een soort zwevende stenen met daarop gebouwen. Die uitkijken op de tweede planeet in de hemel die boom gaat.

Start foto:
[afbeelding]

Working file derde save
[afbeelding]

Nu nog de voorgrond erin shoppen, zal hopelijk alle slordigheidjes verbergen. Tsk jammer dat ik er al mee bezig was voordat de 2d contest begon, oh well :)
Ziet er vet uit. Het geeft mij een beetje een sfeer gevoel uit het spel Halo. Het zou zeg maar prima een wereld van de covenant kunnen zijn door de gebruikte kleuren. Erg mooi iig.

Reg. datum: 28 maart 2007

:*) Mijn eerste:
Plaatje op imageshack (popups!)
The Beatles op het Rode Plein. :P
Maar ik vind ze nog te veel opvallen, en ik heb alle filters geprobeerd. Iemand suggesties?

Genius Or Madman?.. You Decide

quote:
michel1991 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:37:
[afbeelding]
Maar ik vind ze nog te veel opvallen, en ik heb alle filters geprobeerd. Iemand suggesties?
Ik zou van de figuren de kleuren aanpassen, die komen nu niet overeen met de rest van de foto.
Ook zijn ze allemaal van een andere lengte, klopt niet veel van.
En ze een schaduw geven voegt ook al een hoop realisme toe :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...

quote:
Phyrexian443 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 01:29:
Heb voor het eerst echt een retouch gedaan; mijn huisgenootje in een advertentie omgetoverd :)

Origineel:
[afbeelding]

Bewerkt:
[afbeelding]

Comments meer dan welkom :)
Deze reactie is niet lullig bedoeld, maar doordat de huid zo gladjes is wordt je aandacht meteen gevestigd op haar andere imperfectheden. Haar ogen en neus en mond zijn een beetje... anders dan normaal op d'r gezicht gevestigd, ik wil scheef zeggen maar dat klinkt zo negatief. Punt is in ieder geval dat het met een perfect gladde photoshop huid veel meer opvalt, en uiteindelijk ziet ze er in het geheel dus mooier uit met een normale onbewerkte huid.

Bottomline, wees veel subtieler met je retouch. Een goede retouch moet je niet kunnen zien in principe.

Reg. datum: 12 november 2003

Bedankt voor al jullie reacties, ga na de vakantie eens kijken of ik hem nog wat terug ga schroeven om hem realistischer te krijgen. Mocht ik het doen, zijn jullie de eerste die het zien ;)

Equipment: JVC tower, Sony MZ-N10 en Sony MZ-N910

Reg. datum: 16 augustus 2006

quote:
Phyrexian443 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 01:29:
Heb voor het eerst echt een retouch gedaan; mijn huisgenootje in een advertentie omgetoverd :)

Origineel:
[afbeelding]

Bewerkt:
[afbeelding]

Comments meer dan welkom :)
Zoals andere al gezegd hebben: Subtieler photoshoppen.

Naast dat is het ook niet erg om een persoon haar eigenschappen te laten behouden. Sproeten hoeven niet allemaal weg bijvoorbeeld (als ze haar sieren).

Verder zou ik meer met het gezicht spelen: laat haar lachen, ogen groter, nek langer, jukbeenderen verplaatsen, kin aanpassen, etc. Gewoon een beetje zoeken naar betere gezichtsvormen. Sommige aanpassingen kan je voorspellen, andere zijn verrassend. Speel veel met foto's van zowel mannen als vrouwen, als oudjes als kinderen etc om een gevoel te ontwikkelen over wat je moet aanpassen.

A closed mind is like a closed book; just a block of wood

quote:
michel1991 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:37:
[afbeelding]
geef ze ook eens de noise die op de rest van de foto zit. Witte 'uitkniplijntjes' rond de personen weghalen ook. En blur ze een misschien een beetje, verder heeft spike_wolf al bruikbare tips gegeven ;)

Schuey wijzigde dit bericht 20-12-2007 17:23 (5%)

female fronted metal!

Het wil zo, dat ik laatst in de boekhandel stond, en daar een verzamelboek over design in handen kreeg. Ik heb wat namen daaruit opgeschreven, omdat ze me opvielen; soms vragen mensen hier wel eens naar die strakke illustrator-stijl, een beetje grungy, toch sierlijke bloemige lijnen. Dunne vrouwenfiguurtjes. Ala. Dus ik heb een paar namen opgeschreven, Google as you like:

Sonia Mendi

Kenny Lindström

Varshesh Joshi

Ik zal ook de titel van dat leuke ontwerpboek nog eens opzoeken, het was op zich een groot vierkant verzamelboek van grafisch ontwerp van de laatste 20 jaar. Lag o.a. op de bovenverdieping bij Broekhuis in Enschede. Stond ook veel in wat niet hierop leek, hoor. Maar omdat mensen wel eens naar die stijl vragen... denk ik... nu heb je wat aanknopingspunten om op te Googlen :)

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

M3taal

Om ook maar weer eens van me te laten horen:

http://xs122.xs.to/xs122/07510/LandscapeProjectWip3thumb.png

(klik voor groot)

Is nog steeds WiP

Link naar Stock Photo

DonMetal wijzigde dit bericht 23-12-2007 16:39 (12%)

Faith: not wanting to know what is true - F.W. Nietzsche

Ziet er wel grappig uit, misschien wat subtielere kleuren gebruiken?

Plaatje op imageshack (popups!)
Is ook nog een work in progress.

pacz wijzigde dit bericht 23-12-2007 18:31 (5%)

M3taal

OK, heb hem nu ook even gecentreerd en de kleuren wat veranderd:

http://xs322.xs.to/xs322/07510/LandscapeProjectWip4SizedThumbpng.png

Faith: not wanting to know what is true - F.W. Nietzsche

Reg. datum: 13 november 2006

quote:
pacz schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:29:
Ziet er wel grappig uit, misschien wat subtielere kleuren gebruiken?

[afbeelding]
Is ook nog een work in progress.
Oh dat is heel mooi gedaan _/-\o_

WIP
http://aycu11.webshots.com/image/38610/2003148901012691196_th.jpg

lzfy.deviantart.com

Leuk bedacht, alleen de achtergrond ziet er een beetje uit als copy/paste werk. Het herhaald zich redelijk vaak.

Uiteindelijke versie (klik voor een grotere versie):
http://aycu07.webshots.com/image/36446/2000884330697154776_th.jpg

Reg. datum: 13 november 2006

quote:
pacz schreef op zondag 23 december 2007 @ 23:35:
Uiteindelijke versie (klik voor een grotere versie):
[afbeelding]
Heb je het voor jezelf gemaakt of wordt het ook voor iets gebruikt. Hiet ziet er iig zeer gaaf uit.
quote:
Leuk bedacht, alleen de achtergrond ziet er een beetje uit als copy/paste werk. Het herhaald zich redelijk vaak.
Tnx, heb de achtergrond inmiddels veranderd. Ik gebruik nu eentje uit deze stock pack (een aanrader)

-Edit
Heb het inmiddels af. Je kunt het hier bekijken.

mavi wijzigde dit bericht 26-12-2007 22:08 (8%)

lzfy.deviantart.com

female fronted metal!

quote:
DonMetal schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:40:
OK, heb hem nu ook even gecentreerd en de kleuren wat veranderd:

[afbeelding]
Hmm, vanwaar jouw kleurkeuze voor die paarse planeet en die blauwe stralen?
Ik vind persoonlijk dat de kleuren hierin echt heel slecht gekozen zijn. Ik mis eigenlijk alleen nog de JPEG-compressie om het een 'foute plaat' te maken. Sorry.

Ik begrijp ergens dat je graag het onwerkelijke met een lekker evil pentagram wil combineren en dat een vlammend ondergaande zon daar mooi bij past. Maar de manier waarop jij het combineert... is gewoon niet pakkend.

Misschien leuk voor je: kijk eens naar foto's van Wacken Open Air bij nacht (brandende schedel middenop terrein, supermooi) of naar covers van Nightwish en Visions of Atlantis. Ik zou je ook aanraden om meer voor 3 tinten te kiezen, ipv echt iets van 10 kleuren te gebruiken.

Wishmaster
Deep Silent Complete
Visions of Atlantis
Morning in Atlantis
Wacken bij nacht

O, en die laatste foto heb ik zelf gemaakt, het was heerschend :Y)

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

www.shrien.nl
Reg. datum: 29 januari 2006

Vandaag verder gegaan met een oud 'projectje'.
Ziehier Dave Grohl.

http://www.shrien.nl/2d/other/Grohl_thumb.jpg
clickie voor hires.

http://www.shrien.nl

I love everting i
Reg. datum: 14 december 2004

Ben ook bezig met de website voor mijn bedrijf :*)
Check het wipje!

Tips, ideeën en commentaar hoor ik graag!

Thooijs wijzigde dit bericht 30-12-2007 00:03 (7%)

Reg. datum: 16 januari 2005

de achtergrond is niet erg handig... de rest is lekker simplistisch, prima natuurlijk, maar dat moet wel op een manier gecompenseerd worden om het toch interessant te houden... ook is niet helemaal duidelijk wat jullie leveren, maak dit duidelijk en ook misschien minder vage menu-items.
nu vernieuwd!

quote:
Shrien schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 02:19:
Vandaag verder gegaan met een oud 'projectje'.
Ziehier Dave Grohl.

[afbeelding]
clickie voor hires.
hee, die ken ik van deviantart?

ziet er tof uit, ben je van plan m te gaan shaden of meer de vector look houden?
is het trouwens een vector of een wacom image?
want in dat geval hoort ie in het wacom topic heh ;]

hier ook nog iets van mij:

http://i19.tinypic.com/82e2cm8.jpg

pauldegroot wijzigde dit bericht 30-12-2007 14:35 (9%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: