Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
link0007 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:36:
[afbeelding]
Een ander plaatje waar ik wel tevreden mee ben, ook weer met Paint.NET gemaakt.

Care to comment? :)
Deze vind ik ook wel goed gelukt :) vurig en damaged
quote:
De 2e heeft niet zo'n hoog filter-gehalte hoor :w

http://www.shrien.nl

quote:
Shrien schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:32:

De 2e heeft niet zo'n hoog filter-gehalte hoor :w
Hoe het in paint.NEt zit geen idee, maar in photoshop zou je het kunnen doen door:
- 2 layers met op elke wolken waarvan de bovenste laag op blending mode Difference staat.
- 3e layer boven de wolken geeft de kleur aan dmv een blending mode op Color
- 4e layer maak je een gradient van zwart naar wit. Geef layer blending mode Difference.
- 5e layer is tekstlayer, deze layer maak dmv blending mode 80% tranparant en geef je een roodbruinige kleur. Met behulp van layer effecten geef je een inner glow (lichte kleur) en een outer glow (zwart)

FF snel uitgedacht :P
Ach, het is geen 1-staps plaatje, maar ik kan er best van inzien dat het filterwerk is.
Maar ik vind dat, zolang het geen ongelooflijk simpel iets is, filterwerk hier ook wel thuishoort.

Als je graag alles met de hand getekend ziet, hebben we daar ook andere topics voor.

en -geloof het of niet- ik had meer moeite met het maken van het 1e plaatje, dan met de 2e ;) Vooral het maken van die achtergrond (horizon-achtig), was ff wat denk-werk.

A closed mind is like a closed book; just a block of wood

Zoals ik (en anderen) weleens eerder gezegd hebben. Een filter is er niet het eindresultaat, maar een hulpmiddel om je eindresultaat te verbeteren indien nodig. Daar zit vaak de fout. In het begin is spelen met filters leuk en een makkelijke manier om te leren designen van dingetjes, maar op gegeven moment ga je inzien dat filter brak zijn om dingen mee te bereiken en stap je daar vanaf en gebruik je het alleen wanneer je het nodig hebt om iets te maken voor in je plaat. Bijv. Ripple gebruik je om water te maken.
Reg. datum: 01 augustus 2004

quote:
Simon schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:53:
[afbeelding]

Weekje terug voor de gemeente Lochem gemaakt. Vond 'm wel ok
Ziet er leuk uit, zeker wel strak. Enige puntje is dat de kleuren misschien wat flets zijn maar das toch moeilijk te zeggen zonder een wat "hardere" versie, uitstekend werk dus.

"It's like a koala bear crapped a rainbow in my brain!" - meer sealab alhier

quote:
Simon schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:53:
[afbeelding]

Weekje terug voor de gemeente Lochem gemaakt. Vond 'm wel ok
Ziet er goed uit. Alleen die schaduw/outer glow achter "werkt ... aan een duurzame toekomst" stoort mij een beetje. Ik had de stroke + schaduw daar gewoon weggelaten, denk ik.
Ik weet het niet.
Had er ook een zonder gedaan, kwam er nét niet sterk uit... Vond 't zo nét beter.. Maar was ook close call, moeilijk.. Er is aan de hand van dit design een 30 meter hoge (wel lelijkere versie, helaas) poster gemaakt die aan de kerk hangt.
Reg. datum: 20 september 2005

Dit heb ik afgelopen week gemaakt. Het is een beetje een mengeling
tussen overtrekken (van een low-res plaatje) en eigen inbreng. Heb er
geen filters voor gebruikt.

http://smg.photobucket.com/albums/v108/noknok/toons/th_Clio_Trophy.jpg

Klik voor een grote versie :)

nok wijzigde dit bericht 04-04-2007 14:08 (11%)

de rechter-voordeur staat een beetje scheef, of hoort dat zo?
Verder wel echt prachtig: Als je van een afstandje kijkt, kan je echt niet zien dat het een tekening is!

A closed mind is like a closed book; just a block of wood

GoTzijdank!

Erg mooie auto, hierboven!
Is dit nu vector? Zou erg mooi zijn als dat het was, haha. Met een diameter van een paar meter als poster op je muur, wellicht dan? ;)

Over vector gesproken. Laatst compleet vrijwillig een logo in elkaar gezet voor de band van een vriend van me. Ben er wel redelijk tevreden over, zeker aangezien ik nog nooit met vectorprogramma's had gewerkt en ik nog vóór de eerste keer dat ik Illustrator afsloot al dit resultaat had.

http://xs414.xs.to/xs414/07143/NewPerspectiveVectrVrtcl2.jpg

Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!

Reg. datum: 20 september 2005

quote:
link0007 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:25:
de rechter-voordeur staat een beetje scheef, of hoort dat zo?
Ja klopt dat hoort zo. De daklijn van een Clio loopt in
het echt ook op die manier. Maar moet wel toegeven
dat het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit ziet zo :)

Bedankt voor je reactie overigens.

Logo hierboven van new Perspective ziet er goed uit. Alleen
de font keuze vind ik er wat minder bij passen eerlijk gezegt.
Ik denk dat een dikker/steviger font beter zou zijn. Welligt kun
je hier wat mee experimenteren? Vector werk is prima trouwens ;)

nok wijzigde dit bericht 05-04-2007 11:38 (26%)

Chilled

Leuke plaat! :)

Gemaakt met een Wacom?
quote:
Setambre schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:18:
Leuke plaat! :)

Gemaakt met een Wacom?
Dank u! :)
Neh, met de pentool en een paar brushes. Ik heb helaas (nog) geen Wacom.

Euhm zijn er ook mensen die hier aan verzoekjes doen of maak ik me nu schuldig aan offtopic gedrag hier O-)?

Gekke ZBrush-verslaafde

@Features:

Leuk :) maar:

• de glans klopt niet echt :)
• het eerste waar ik aan dacht was "Splutterfish!!" :$

quote:
CreativeMind schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:27:
Euhm zijn er ook mensen die hier aan verzoekjes doen of maak ik me nu schuldig aan offtopic gedrag hier O-)?
Wat denk je zelf?

Aardbei. wijzigde dit bericht 08-04-2007 14:45 (17%)

"The probability of life originating on earth is no greater than the chance that a hurricane sweeping through a scrap-yard would have the luck to assemble a Boeing 747"

Woohooo!
Een aantal bedrijven hebben aangetoont mijn gemaakte flower power poster heel erg mooi te vinden. Omdat mijn naam verder niet op de poster stond (dilemma met wat voor naam erop moest, maar achterwege gelaten) vroegen zich af wie de poster gemaakt had.
Best kan dus dat binnenkort misschien een opdracht vanuit een bedrijf krijg :D
quote:
Features schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:01:
Erg mooie auto, hierboven!
Is dit nu vector? Zou erg mooi zijn als dat het was, haha. Met een diameter van een paar meter als poster op je muur, wellicht dan? ;)

Over vector gesproken. Laatst compleet vrijwillig een logo in elkaar gezet voor de band van een vriend van me. Ben er wel redelijk tevreden over, zeker aangezien ik nog nooit met vectorprogramma's had gewerkt en ik nog vóór de eerste keer dat ik Illustrator afsloot al dit resultaat had.
Heel schoon!
Met wat heb je dit gemaakt?

Edit: Delete maar...

Deze flyer ben ik mee bezig voor de komende PraiseAvonden in Gouda:

http://www.squarecow.nl/images/userfiles/image/pa_flyer_17jun_04_small.jpg

Eigenlijk eerste flyer voor mij, ben benieuwd naar wat tips :D

(ze worden trouwens op a7 formaat gedrukt)
Ziet er hip uit... alleen 1 best belangrijke vraag... Waar is het voor?

Is het voor mensen die dat meteen door hebben.. of moet je alle info uit de flyer kunnen halen?

kaassouffle wijzigde dit bericht 11-04-2007 11:00 (47%)

Wat moet het voorstellen?? Het komt nu over als een horror-avond.

Ik vind de data weergave leuk gevonden, die moet je vooral zo houden. De website url zou ik wat groter een duidelijker maken door. Bijv. ander font. en die tekst van "More info" bij de url vandaan zetten ipv er doorheen.

Vooral het beeld wat het moet voorstellen is erg onduidelijk. Probeer daar wat aan te doen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws