Ik merk dat bijna alle reacties afkomstig zijn van supportfuncties bij Peak-IT.
Ik werk nu een maand of 4 bij Peak-IT als developer en ik ben er erg tevreden.
Of de developerskant anders is dan de beheerkant durf ik niet te zeggen, ik heb totaal geen contact met de beheerkant.
Mijn ervaring is dat Peak flexibel is, over het salaris en de opleidingen is te onderhandelen.
Indien je het niet naar je zin hebt bij de klant waar je gedetacheerd bent kun je dat aangeven en halen ze je er meteen weg.
Peak-IT richt zich op werknemers die net van school komen en bieden naar mijn mening redelijke arbeidsvoorwaarden. Als ervaren ICTer moet je er zeker niet naartoe gaan, kom je net van school, is het zeker een goede opstap.
Ik heb ook veel persoonlijk contact met Peak-IT, mijn accountmanager spreek ik elke week wel.
Moet toegeven dat ik helemaal niet blij ben met die stickers op mijn auto, maar ja... daar heb ik mee leren leven

.
Nog even over het salaris dan maar... veel mensen klagen daarover zo te horen. Als je kunt aantonen dat je enige ervaring hebt, al is het van stages, hobbyprojectjes of parttime werk in de ICT bieden ze zo tussen de 2000-2200. Ik vroeg 2300, was geen enkel probleem. In de tijd dat ik er nu werk heb ik de MCPD cursus in India gedaan, en daarnaast wat extra certificaten gehaald wat mijn salaris op 2500 brengt.
Certificaten zijn erg in trek bij bedrijven, of ze ook meerwaarde hebben voor je kennis.. alleen als je ook daadwerkelijk in de praktijk ermee bezig bent.
Als laatste punt: in veel berichten lees ik dat 'bedrijven zoals Peak-IT' veel beloven, maar dit niet waarmaken. Tot nu toe heb ik hierbij nog geen problemen ondervonden. Wel wat kleine administratieve foutjes

maar die werden na een email of telefoontje vlotjes verholpen.
Heb voor Peak-IT gekozen omdat ik niet zeker was welke richting ik op wilde, bij Peak-IT kan ik dit gedurende 1-2 jaar mooi uitzoeken, kennis en ervaring op doen en dan als senior instappen bij een ander bedrijf. Dit is ook het doel van Peak-IT, als ze je te ervaren voor ze wordt kunnen ze je niets meer bieden en vinden ze het ook niet erg als je overstapt naar een ander bedrijf of bij het bedrijf blijft waar je gedetacheerd wordt.
Hoop dat jullie wat hebben aan mijn bericht.