Go ahead punk, make my day

Denk dat ik ook maar eens mijn ervaringen met Peak-IT ga vermelden:
Had mijn CV ook geplaatst op monsterboard en een dag later werd ik al gebeld door Peak-IT, had wel van de verhalen gelezen maar toch ben ik van mening dat je iedereen een eerlijke kans moet geven (als je mijn menig zal vragen over mijn huidige werkgever zal ik ook niet positief zijn). En na hun website te hebben bekeken en ik toe was aan toch een nieuwe uitdaging ben ik ingegaan om bij hun op sollicitatiegesprek te komen.
Begin deze week was het dan zo ver. Ik moet naar Utrecht, aangekomen bij het stadion had ik moeite hun te vinden. Overal waar je kijkt hangen posters van de verschillende bedrijfen maar die van hun zag ik niet. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren aangezien ik helemaal niet bekend ben met de omgeving. Na 3x rond het stadion gelopen te hebben eindelijk gevonden. Kom ik binnen zie ik in het gebouw zelf overal hun oude naam nog staan. Eindelijk binnen (wist niet of ik nu de juiste kantoor was binnen gelopen), zie ik overal dozen opgestapelt staan. Verder geeft de ruimte mij een heel leeg gevoel, 2 bureau's (1 in het midden en 1 waar de computers staan). Na de test gemaakt te hebben een gesprek met 1 van de accountmanagers. Opzich een leuk vrouwtje maar wanneer ik op gesprek kom netjes in pak en zij gaat tegenover mij zitten waar er bijna iets uitrollen krijg ik toch al een vreemd gevoel.
Goed de vragen die ze stelde vond ik niet prettig, natuurlijk vragen ze technische dingen (wat naar mijn mening ook bij een sollicitatie gesprek hoort) maar vragen van hoeveel mensen werken er bij je huidige werkgever en wat voor backup systeem hebben ze daar vind ik toch raar. Heb deze vragen ook maar proberen te ontwijken.
Bij eerste contact tussen Peak-IT en mij hebben we duidelijk gesproken over mijn HBO studie af te maken, volgens eerst contact helemaal geen probleem. Tijdens het gesprek kwam naar voren dat ze het niet prettig vonden en ze wilden hebben dat ik mij meer ging focussen op die certificaten. Tevens heb ik aangegeven geen helpdeskwerk te doen, doe ik nu namelijk ook al en om voor hetzelfde werk te verhuizen naar Utrecht zie ik niet zitten. Was ook geen probleem bij eerste contact maar tijdens het gesprek kwam naar voren dat ze graag wilden dat ik helpdesk ging doen.
Al met al heb ik geen goed gevoel bij het bedrijf Peak-IT, tuurlijk zullen er mensen zijn die er prettig werken. Maar de indruk die ze mij hebben gegeven zie ik niet zitten en zal hun aanbod richting mij dan ook snel afwijzen