Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Outerspace schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:57:
[...]

1200 8)7
Je zit echt wel hoger dan die 1200,- lijkt me :) Ik verdien zelf zonder MCSA (wel met MCDST en ITIL) zo'n 1400,- bruto. Niet veel, maar dat komt omdat het huisje waar ik zit gefinancieerd wordt door peak-it.
leg dat is nader uit , is het dan ook zo dat er meerdere huizen zijn , of zit je met 20 man in dat huis gedrukt?

01000010 01101111 01110010

quote:
jappoh schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:31:
[...]

leg dat is nader uit , is het dan ook zo dat er meerdere huizen zijn , of zit je met 20 man in dat huis gedrukt?
Met hoeveel man je er zit weet ik zelf niet maar het is een soort studentenhuis constructie.

Geen schaap.

quote:
Outerspace schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:18:
Gewoon zorgen dat jij jezelf bent :) Kom wel in pak en nette schoenen er onder, want ze kijken in eerste instantie over hoe jij je presenteert. Dat doe je binnen een minuut.

Daarnaast duidelijk spreken en een beetje onderhandelen :)
ehm ja een pak heb ik niet , en laat ik het zo zegge als je die dag in pak binne komt verwachten ze dat je het ook altijd doet denk ik
en ik ga gwoon in gewone kleren, gwoon normaal. of is dat niet voldoende

ik heb dus nu de bevestigingsmail. gaan ze ookachter je referenties aanbellen ?
want dan mag ik die der dus wel eens bij gaan zoeken

jappoh wijzigde dit bericht 11-09-2007 11:49 (3%)

Mja, beetje business casual is niet verkeerd.
3-delig pak zal niet nodig zijn voor een functie als servicedesk of werkplek beheer.

Nette broek + overhemd, geen sportschoenen of pet op oid.

quote:
ge0rgiie schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:18:
Mja, beetje business casual is niet verkeerd.
3-delig pak zal niet nodig zijn voor een functie als servicedesk of werkplek beheer.

Nette broek + overhemd, geen sportschoenen of pet op oid.
ik doe gwoon een zwart polo t-shirtje aan met een blauwe spijkerbroek en nette schoenen,
k ben er niet van afhankelijk dus het is graag of helemaal niet voor hun" :9

jappoh wijzigde dit bericht 11-09-2007 13:19 (20%)

noem me ouderwets, maar een spijkerbroek/t-shirt vind ik echt not done bij een sollicitatiegesprek (tenzij je naar de functie bouwvakker solliciteert, in dat geval heb ik niets gezegd).

laat ik het zo zeggen, ik heb het niet liggen hier , en ik ga het er ook niet voor aanschafffen mocht het niet doorgaat etc, spijkerbroek gewoon ovaal blauw met een sweater ... is dat niet normale kleding dan ?

AFX Ghey Edition by HlpDsk

quote:
jappoh schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:22:
laat ik het zo zeggen, ik heb het niet liggen hier , en ik ga het er ook niet voor aanschafffen mocht het niet doorgaat etc, spijkerbroek gewoon ovaal blauw met een sweater ... is dat niet normale kleding dan ?
Het is wel normale kleding, maar op een sollicitatiegesprek kan je beter gewoon in een pantalon, overhemd en jasje aankomen. Je hoeft je er niet aan te houden, gewoon een tip. Doe je het niet, doe je het lekker niet. Jouw keuze :)
quote:
jappoh schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:31:
[...]
eg dat is nader uit , is het dan ook zo dat er meerdere huizen zijn , of zit je met 20 man in dat Lhuis gedrukt?
Er zijn nu meerdere huizen in de regio van Utrecht. En je zit ongeveer met 3 / 4 man in een huis. Ik zit behoorlijk riant in ieder geval :)
quote:
sverzijl schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:44:
noem me ouderwets, maar een spijkerbroek/t-shirt vind ik echt not done bij een sollicitatiegesprek (tenzij je naar de functie bouwvakker solliciteert, in dat geval heb ik niets gezegd).
Hangt van de werkgever af. Detachering is wat anders, maar mijn huidige en vorige baan zijn bij een vaste werkgever, die ik al inschatte op casual. Dus zo ging ik ook naar solliciatie en zo ben ik ook 2x aangenomen. Maar bij bedrijven als peak zou ik op z'n minst er rekning mee houden...

No production networks were harmed during this posting

Ik ging naar sollicitaties gewoon met een polo, donker blauwe broek en zwarte lacoste schoenen(zwarte sokken) geen problemen mee gehad, al zeggen ze bij Neomax (=Peak) dat je wel in pak moet komen...

Casual = Cool

Leuke collega's :)

Klik

Check mijn replies voor alle wijsheid op aarde....

Reg. datum: 28 december 2005

quote:
Wat een walgelijke vertoning. Dit spreekt echt mensen aan hiero???

ramgni ben het wel met je eens , dat is wel een beetje te :P maar goed
pantalon , nette schoenen en nu nog een blouse ergens zien te krijgen, via via gaat het helemaal goed kome, dan loop ik dr morgen als een net kereltje bij en zo ist maar net

pantalon heb ik nog, schoene vorige week gehaald, alleen ik loop nooit in blousjes vandaar.
maar dat komt allemaal wel goed ,

welke vragen krijg je zoal , want dr stond in de mail dat ik een test moest doen voor m'n kennisniveau ?

quote:
jappoh schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:59:
ramgni ben het wel met je eens , dat is wel een beetje te :P maar goed
pantalon , nette schoenen en nu nog een blouse ergens zien te krijgen, via via gaat het helemaal goed kome, dan loop ik dr morgen als een net kereltje bij en zo ist maar net

pantalon heb ik nog, schoene vorige week gehaald, alleen ik loop nooit in blousjes vandaar.
maar dat komt allemaal wel goed ,

welke vragen krijg je zoal , want dr stond in de mail dat ik een test moest doen voor m'n kennisniveau ?
Als je kennisniveau goed is heb je niks te vrezen.... ;)

Gokkasten //X2 3800+ @ 2950mhz7800GT (H20 cooled) 550/1300 // OCZ2 x 1GB DDR SDRAM PC3200 CL2.0 G-XTC // Asus A8N Sli // Hiper HPU-4B580, blauw 580 Watt // http://specs.tweak.to/13525//

Enigste die echt geld verdiend bij PEAK-IT is de directeur... ;)

de rest krijgt minimum... (terwijl ze elders veel meer kunnen verdienen)

specs: Q6600, P5E, 4x1gb Crucial tracer led, 3870X2, Acer 2423ws, logitech Z-680

Jappoh maak je niet zo druk joh.. t is geen sollicitatie voor een CEO functie ofzo..
Als het hun niet bevalt zijn er nog talloze andere detacheerders waar je kunt aankloppen.

jasper word altijd beetje zenuwachtig van die dingetjes
morgen avond zal ik het wel ff vertellen hoe het ging

quote:
paella schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:53:
[...]

Hangt van de werkgever af. Detachering is wat anders, maar mijn huidige en vorige baan zijn bij een vaste werkgever, die ik al inschatte op casual. Dus zo ging ik ook naar solliciatie en zo ben ik ook 2x aangenomen. Maar bij bedrijven als peak zou ik op z'n minst er rekning mee houden...
Sterker nog ik heb een keer een soli gehad bij een bedrijf waar in mijn uitnodiging letterlijk stond:
Wij zijn een informele organisatie, voel je dan ook vrij om informeel gekleed naar het gesprek te komen. Bijv. een spijkerbroek is geen enkel probleem.

Wil niet negatief zijn maar begrijp niet dat er nog mensen soliciteren bij bedrijven als peak....
Vooral na al die negatieve ervaringen.... 8)7 8)7

ze hebben mij benaderd
ik heb nog werk ( parttime)
er zijn bedrijven genoeg in nederland
en ik wil weten wat ze te zeggen hebben
als ik in 2 jaar een stel certificaten etc kan halen of ik ga 4,5 jaar hbo doen, kvind hetwel een verschil, terwilj ik nu 2jaar meer werkervaring op zou doen

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen je kan beter je hbo gaan halen.
Ik wou dat ik dat gedaan had toen ik jou leeftijd had, daar heb je later veeeeel meer aan!

SuperCup 600 #33

quote:
Volgens mij is dit nep...Meer een marketing stunt om euhhh nouja, ventjes te trekken...

Pilsie! Pilsie! Pilsie!

quote:
forzaola01 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:49:
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen je kan beter je hbo gaan halen.
Ik wou dat ik dat gedaan had toen ik jou leeftijd had, daar heb je later veeeeel meer aan!
Ben ik het niet mee eens.
Als je van plan bent om bijv. Windows systeembeheerder te worden/blijven heeft een bedrijf er veel meer aan als je MS certificaten hebt en echt diepgaande kennis van hun producten hebt dan een algemene HBO ICT opleiding. :)

Deze post is 100% Glutenvrij!

quote:
D3NN1S schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:17:
[...]

Als je van plan bent om bijv. Windows systeembeheerder te worden/blijven heeft een bedrijf er veel meer aan als je MS certificaten hebt en echt diepgaande kennis van hun producten hebt dan een algemene HBO ICT opleiding. :)
Tja als je je hele leven sysb wil blijven misschien wel maar als je later wil doorgroeien naar een leidinggevende functie of projectleider of zo dan is hbo wel erg makkelijk hoor.

Reg. datum: 31 januari 2007

quote:
D3NN1S schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:17:
[...]

Inderdaad, ik vind peak-it ook wel zo'n typische instelling waarvan de directeuren knappe account manager vrouwtjes aanneemt voor meer redenen dan alleen hun vaardigheden voor het bedrijf.

Dat lijkt me ook weer een beetje sterk..
Mijn oude acc. manager was namelijk in de 30 en volgens mij homosexueel.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Tweakers.net Jobs
Tweakers.net Jobs
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws