Reg. datum: 13 maart 2007
leg dat is nader uit , is het dan ook zo dat er meerdere huizen zijn , of zit je met 20 man in dat huis gedrukt?quote:
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaringen werken bij Peak-IT?
Pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
[Nieuw Topic]leg dat is nader uit , is het dan ook zo dat er meerdere huizen zijn , of zit je met 20 man in dat huis gedrukt?quote:Outerspace schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:57:
[...]
1200
Je zit echt wel hoger dan die 1200,- lijkt meIk verdien zelf zonder MCSA (wel met MCDST en ITIL) zo'n 1400,- bruto. Niet veel, maar dat komt omdat het huisje waar ik zit gefinancieerd wordt door peak-it.
Met hoeveel man je er zit weet ik zelf niet maar het is een soort studentenhuis constructie.quote:jappoh schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:31:
[...]
leg dat is nader uit , is het dan ook zo dat er meerdere huizen zijn , of zit je met 20 man in dat huis gedrukt?
Geen schaap.
ehm ja een pak heb ik niet , en laat ik het zo zegge als je die dag in pak binne komt verwachten ze dat je het ook altijd doet denk ikquote:Outerspace schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:18:
Gewoon zorgen dat jij jezelf bentKom wel in pak en nette schoenen er onder, want ze kijken in eerste instantie over hoe jij je presenteert. Dat doe je binnen een minuut.
Daarnaast duidelijk spreken en een beetje onderhandelen
jappoh wijzigde dit bericht 11-09-2007 11:49 (3%)
ik doe gwoon een zwart polo t-shirtje aan met een blauwe spijkerbroek en nette schoenen,quote:ge0rgiie schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:18:
Mja, beetje business casual is niet verkeerd.
3-delig pak zal niet nodig zijn voor een functie als servicedesk of werkplek beheer.
Nette broek + overhemd, geen sportschoenen of pet op oid.
jappoh wijzigde dit bericht 11-09-2007 13:19 (20%)
Het is wel normale kleding, maar op een sollicitatiegesprek kan je beter gewoon in een pantalon, overhemd en jasje aankomen. Je hoeft je er niet aan te houden, gewoon een tip. Doe je het niet, doe je het lekker niet. Jouw keuzequote:jappoh schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:22:
laat ik het zo zeggen, ik heb het niet liggen hier , en ik ga het er ook niet voor aanschafffen mocht het niet doorgaat etc, spijkerbroek gewoon ovaal blauw met een sweater ... is dat niet normale kleding dan ?
Er zijn nu meerdere huizen in de regio van Utrecht. En je zit ongeveer met 3 / 4 man in een huis. Ik zit behoorlijk riant in ieder gevalquote:jappoh schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:31:
[...]
eg dat is nader uit , is het dan ook zo dat er meerdere huizen zijn , of zit je met 20 man in dat Lhuis gedrukt?
Hangt van de werkgever af. Detachering is wat anders, maar mijn huidige en vorige baan zijn bij een vaste werkgever, die ik al inschatte op casual. Dus zo ging ik ook naar solliciatie en zo ben ik ook 2x aangenomen. Maar bij bedrijven als peak zou ik op z'n minst er rekning mee houden...quote:sverzijl schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:44:
noem me ouderwets, maar een spijkerbroek/t-shirt vind ik echt not done bij een sollicitatiegesprek (tenzij je naar de functie bouwvakker solliciteert, in dat geval heb ik niets gezegd).
No production networks were harmed during this posting
Check mijn replies voor alle wijsheid op aarde....
Wat een walgelijke vertoning. Dit spreekt echt mensen aan hiero???quote:
Als je kennisniveau goed is heb je niks te vrezen....quote:jappoh schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:59:
ramgni ben het wel met je eens , dat is wel een beetje temaar goed
pantalon , nette schoenen en nu nog een blouse ergens zien te krijgen, via via gaat het helemaal goed kome, dan loop ik dr morgen als een net kereltje bij en zo ist maar net
pantalon heb ik nog, schoene vorige week gehaald, alleen ik loop nooit in blousjes vandaar.
maar dat komt allemaal wel goed ,
welke vragen krijg je zoal , want dr stond in de mail dat ik een test moest doen voor m'n kennisniveau ?
Gokkasten //X2 3800+ @ 2950mhz7800GT (H20 cooled) 550/1300 // OCZ2 x 1GB DDR SDRAM PC3200 CL2.0 G-XTC // Asus A8N Sli // Hiper HPU-4B580, blauw 580 Watt // http://specs.tweak.to/13525//
specs: Q6600, P5E, 4x1gb Crucial tracer led, 3870X2, Acer 2423ws, logitech Z-680
Sterker nog ik heb een keer een soli gehad bij een bedrijf waar in mijn uitnodiging letterlijk stond:quote:paella schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:53:
[...]
Hangt van de werkgever af. Detachering is wat anders, maar mijn huidige en vorige baan zijn bij een vaste werkgever, die ik al inschatte op casual. Dus zo ging ik ook naar solliciatie en zo ben ik ook 2x aangenomen. Maar bij bedrijven als peak zou ik op z'n minst er rekning mee houden...
Volgens mij is dit nep...Meer een marketing stunt om euhhh nouja, ventjes te trekken...quote:
Ben ik het niet mee eens.quote:forzaola01 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:49:
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen je kan beter je hbo gaan halen.
Ik wou dat ik dat gedaan had toen ik jou leeftijd had, daar heb je later veeeeel meer aan!
Deze post is 100% Glutenvrij!
Tja als je je hele leven sysb wil blijven misschien wel maar als je later wil doorgroeien naar een leidinggevende functie of projectleider of zo dan is hbo wel erg makkelijk hoor.quote:D3NN1S schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:17:
[...]
Ben ik het niet mee eens.
Als je van plan bent om bijv. Windows systeembeheerder te worden/blijven heeft een bedrijf er veel meer aan als je MS certificaten hebt en echt diepgaande kennis van hun producten hebt dan een algemene HBO ICT opleiding.
Inderdaad, ik vind peak-it ook wel zo'n typische instelling waarvan de directeuren knappe account manager vrouwtjes aanneemt voor meer redenen dan alleen hun vaardigheden voor het bedrijf.quote:D3NN1S schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:17:
[...]
Ben ik het niet mee eens.
Als je van plan bent om bijv. Windows systeembeheerder te worden/blijven heeft een bedrijf er veel meer aan als je MS certificaten hebt en echt diepgaande kennis van hun producten hebt dan een algemene HBO ICT opleiding.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaringen werken bij Peak-IT?
Pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona