Ben eigenlijk meer een lurker, maar bij deze post ik toch maar eens
Ik zit zelf inmiddels sinds de eerste start van Peak al bij ze, en was vooral in het begin niet echt tevreden. Dit had vooral te maken met de lange tijd die ik bij Peak op de bank zat voor ze uiteindelijk iets voor me vonden, hoewel ik voor mijn MCDST en ITIL cursus al een project voor ze had gelopen.
Sindsdien ben ik 4 projecten verder waar ik het allemaal naar mijn zin heb gehad en kom ik steeds dichter bij huis te zitten. Ik heb projecten gelopen voor ISC-West, ISC-Zuid, Delta Lloyd, Ministerie van VWS. Allemaal goeie projecten voor iemand die nog aan zijn MCSA werkt.
Sinds ik bij Peak ben begonnen ben ik inmiddels ¤500 erop vooruit gegaan. Onthoudt ook wel dat het een kwestie is van meer geld als jij bewijst dat je je werk goed kan doen, en dat ook daadwerkelijk doet.
Daarnaast heb ik voor Peak inmiddels in 3 auto's gereden. Geen Mini's, geen Aygo's. Dit omdat ik een project deed waarvoor ik niet in een Peak auto mocht rijden (via-via-via constructie).
Ook las ik ergens in het topic dat Peak een onpersoonlijk bedrijf is. Eerlijk gezegd kan ik dit alleen maar tegenspreken. Met alle account managers die ik heb gehad heb ik goed contact gehad. Met de een meer en beter dan met de ander, maar dat is niet meer dan logisch.