Reg. datum: 31 januari 2007
Reken op 1100 euro bruto ongeveer. Of je moet meer de developing kant op.. dan ligt het wat hogerquote:
joenevd wijzigde dit bericht 04-06-2007 10:11 (9%)
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaringen werken bij Peak-IT?
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 26 27 28 29 last
[Nieuw Topic]Reken op 1100 euro bruto ongeveer. Of je moet meer de developing kant op.. dan ligt het wat hogerquote:Tim2005 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:01:
25 vakantiedagen iig
PS: wat wordt er betaalt aan een newbie zonder enkele certificering maar wel MBO niveau 4 opleiding (wil wel keihard certificaten gaan leren)
joenevd wijzigde dit bericht 04-06-2007 10:11 (9%)
Het hangt natuurlijk sterk af van de soort functie en het niveau wat van je verwacht wordt. MCSA is een aardige stap voor de junior beheerder maar voor alles wat zwaarder is kom je al snel op MCSE uit. Maar uiteindelijk is het met name de ervaring en het soort projecten wat je gedaan hebt waar je het meeste van leert.quote:Outerspace schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:44:
Het eerste wat een bedrijf zou willen is MCSA als je het mij vraagt. MCSE wordt vaker gevraagd bij grote bedrijven, bij kleine MKB bedrijven zal je met MCSA net zo goed op weg kunnen.
Tenminste zo denk ik erover
Net als bij elke andere detacheerder kom je vrijwel nooit op gesprek voor een specifieke job. Dat is mijn ervaring althans.quote:aedes052 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:57:
Heb net (denk ik) ook gesolliciteerd bij Peak-it. Afgelopen vrijdag n.a.v. advertentie op internet mailtje gestuurd naar Peak-it met de vraag of het bij een eventuele sollicitatie een probleem is dat ik in Duitsland woon. Krijg dag daarna mail terug met de opmerking dat ze graag mijn cv willen ontvangen!?!? Momenteel werk ik als helpdeskmedewerker bij Apple en verdien met mijn ca. 1650 euro per maand voor een 22-jarige toch niet slecht, dacht ik zo. Probleem is alleen: bij mijn huidige werkgever zijn bijna geen doorgroeimogelijkheden, dus over 10 jaar doe ik daar waarschijnlijk nog hetzelfde werk. Heb MBO werk- en systeembeheer niveau 3. Dus denk: doen maar, wil wel eens weten wat daar de mogelijkheden en natuurlijk verdiensten zijn. Krijg dezelfde dag mail terug: hierin staat niet vermeld of ze iets hebben voor mij alleen de vraag of ik zin heb in een kennismaking op hun kantoor in Den Bosch. Weet na het lezen van al de verhalen hier niet of het verstandig is om die rit daar naar toe te gaan maken, ook is mij met die mail niet duidelijk of ze wel of niet een baan voor mij hebben. Of betekent bij hen kennismaking hetzelfde als sollicitatie?
Je gaat nu werken voor een uiterst mager salaris bij een bedrijf wat aan de onderkant van de markt opereert. Met een HBO-opleiding stap op je op een heel ander niveau in op de arbeidsmarkt en heb je doorgaans meer mogelijkheden om er wat van te gaan maken. Dat is dus nogal een essentiële keuze waar je het over hebt.quote:Hannesz schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:31:
Ik vorige week gesolliciteerd bij Peak-IT, waarbij er een opleidingsplan wordt gemaakt.
Ik start dan met MCDST en ITIL Foundations. Mijn startsalaris bedraagt 1200 euro bruto en ben ik doordeweeks in Utrecht in een huisje van Peak-IT. Mijn bedoeling is om z.s.m MSCE of MCSA te behalen ( iemand een idee hoelang dit ongeveer duurt bij Peak-IT? ). Echter naar het lezen van dit topic krijg ik toch wel een naar gevoel of alles wel goed gaat komen...
[offtopic]
Ik zit ook nadenken om een hbo studie te doen, echter waar kom je verder mee? Met een hbo diploma richting Informatie, systeem an network engineering oid, of de certificaten die je bij onder andere Peak-IT kunt halen??![]()
[offtopic]
tsjah, maar dan moet je eerst 4jr HBO doen.quote:Jazzy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:53:
[...]
Je gaat nu werken voor een uiterst mager salaris bij een bedrijf wat aan de onderkant van de markt opereert. Met een HBO-opleiding stap op je op een heel ander niveau in op de arbeidsmarkt en heb je doorgaans meer mogelijkheden om er wat van te gaan maken. Dat is dus nogal een essentiële keuze waar je het over hebt.
jmderonde wijzigde dit bericht 13-06-2007 17:49 (8%)
Dat is ook juist wat ik bedoel. Ik vind het nogal twee verschillende dingen om tussen te twijfelen.quote:jmderonde schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:48:
[...]
tsjah, maar dan moet je eerst 4jr HBO doen.
In elk geval een radio/cd speler en aircoquote:copticboy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:28:
nog een vraag welke opties zitten in de aygo van peak-it?
Deze post is 100% Glutenvrij!
Dit is ook wat ik misschien zou willen doen, gewoon fulltime werken en 's avonds bezig met een HBO studie, maar de vraag is inderdaad of dit te doen is, aangezien je ook nog moet leren voor je certificaten ( mcse etc ).quote:copticboy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:34:
ik studeer zelf nu Technische informatica (HHS) . ik hoef nog maar 2 jaar en ik begin vanaf de zomer bij Peak-it. ik ga deeltijd verder met mijn opleiding zodat ik fulltime kan werken. Doet iemand dit ook?kan iemand mij vertellen of het een beetje te doen is?en hoelang doet een gemiddeld peak-it'er over zijn MCSA?
Ik weet niet wat voor een HBO studie je wil gaan doen maar ik denk echt dat het een beetje teveel van het goede is hoorquote:Hannesz schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:15:
[...]
Dit is ook wat ik misschien zou willen doen, gewoon fulltime werken en 's avonds bezig met een HBO studie, maar de vraag is inderdaad of dit te doen is, aangezien je ook nog moet leren voor je certificaten ( mcse etc ).
Daarom heb ik ook afgesproken dat ze van mij niet veel moeten gaan verw88 kwa certificaten omdat ik dan mijn handen al vol heb aan mijn HBO. ze begrepen het maar uiteraard zeiden ze dat ik het moest proberen als het kon ik heb met ze afgesproken dat ik het wel als een Minor op school zal doen als ik de kans krijg.quote:D3NN1S schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:32:
[...]
Ik weet niet wat voor een HBO studie je wil gaan doen maar ik denk echt dat het een beetje teveel van het goede is hoor
MCSA/MCSE is opzich een redelijke klus om dat goed te leren, dan wil je nog fulltime gaan werken EN een HBO studie doen?
Dat is echt to much om te combineren imho
No production networks were harmed during this posting
Dat is een vraag die niemand kan beoordelen.quote:copticboy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:39:
[...]
<knip>
maar is MCSA pittig of valt het wel mee? is het te doen in 1 a 2 maanden?
ATV dagen heb je niet.quote:copticboy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:47:
ik had nog een vraagje voorje die nog niemand heeft kunnen beantwoord:
hoe zit het met ATV dagen?
In dat geval zou ik uberhaupt niet naar een detacheerder gaan omdat je dan nooit weet bij wat voor een bedrijf je gedetacheerd zou wordenquote:TF schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:22:
zeg dat peak-it he.... Ik heb VCP3 (vmware), CNE6 (voor de mensen die weten wat Novell is) en ben MSCE2003. En heb ook ITIL Foundations gedaan.
Verdien nu 2500 bruto,ben 25 jaar. daarnaast werk ik op 10minuten rijden. Bij een intressant en groot bedrijf en rijd een auto van de zaak. Nothing fancy maar gewoon een goede station uit de VW stal.
Heet het zin denk je? Als je het evengoed super naar je zin hebt maar toe bent aan een nieuwe uitdaging?
ja is ook zo. Rustig aan :-)quote:D3NN1S schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:59:
[...]
In dat geval zou ik uberhaupt niet naar een detacheerder gaan omdat je dan nooit weet bij wat voor een bedrijf je gedetacheerd zou worden
Ik zou in jou geval dan liever gericht gaan soliciteren bij bedrijven zelf zodat je eerst kan zien wat er allemaal een beetje speelt en hoe de sfeer is voordat ik mn andere baan zou opzeggen.
Dit gaat dmv certificering en doorwel onderhandelen.quote:copticboy schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:40:
Hoe zit het met de loonsverhoging bij Peak-IT? gaat het alleen door middel van certificaten?of doen ze na je eerste 6 maanden een schepje boven op?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaringen werken bij Peak-IT?
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 26 27 28 29 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius