i-mate SPL
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 40
Reg. datum: 26 juni 2006
Reg. datum: 26 juni 2006
Heb inmiddels mijn SPL ook weer uit het stof getrokken
....
Kan er met deze WM 6.1 ook een nieuwere versie van tomtom erop? Werk nog steeds met versie 5.2..
Iemand al ervaring met een nieuwere versie?
Kan er met deze WM 6.1 ook een nieuwere versie van tomtom erop? Werk nog steeds met versie 5.2..
Iemand al ervaring met een nieuwere versie?
Crashed wijzigde dit bericht 17-08-2008 20:09 (65%)
Reden: WM6 al voor elkaar
Intel Core2Duo E8500 @ 3.16GHz # Asus P5Q-E P45 # Sapphire HD4890 1GB Vapor-X # GEIL 6 GB PC6400 800Mhz # OCZ Vertex 30GB RAID 0 # WD Raptor 74GB & Caviar SE16 500GB 16MB # Samsung P2250
TomTom nog niet geprobeerd.
WM6.1 ziet er erg gelikt uit. heb het idee dat het toestel iets vlotter reageert bij bijvoorbeeld door de menu's bladeren. Maar goed, die van mij trok ik ook uit een donker, stoffig hoekje. Dus weet niet meer precies hoe het was. Maar het ziet er mooi uit en heeft een paar leuke functies. Homescreen ziet er ook erg gelikt uit.
WM6.1 ziet er erg gelikt uit. heb het idee dat het toestel iets vlotter reageert bij bijvoorbeeld door de menu's bladeren. Maar goed, die van mij trok ik ook uit een donker, stoffig hoekje. Dus weet niet meer precies hoe het was. Maar het ziet er mooi uit en heeft een paar leuke functies. Homescreen ziet er ook erg gelikt uit.
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Reg. datum: 18 september 2000
Reg. datum: 18 september 2000
De mijne heeft toch af en toe rare vastlopers na de update, en ik kan geen text meer invoeren alleen cijfers.
SPL unlocken en dan de t9_dutch cab installeren. kun je weer vroklijk sms-en
Is het moeilijk om Windows Mobile 6.1 erop te zetten. Heb dit nog nooit gedaan?!
Mwroarp
Ben ik ook benieuwd naar!quote:JaMaaT schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:43:
Is het moeilijk om Windows Mobile 6.1 erop te zetten. Heb dit nog nooit gedaan?!
Is er toevallig hier iemand die zijn SPL in combinatie met een Eee pc onder Linux aan de praat heeft gekregen? Met internetverbinding delen kom ik niet verder het toestel wordt niet herkend.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
Reg. datum: 14 maart 2009
Reg. datum: 14 maart 2009
helaas, is mij niet gelukt.quote:ZFLaSH schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:18:
SPL unlocken en dan de t9_dutch cab installeren. kun je weer vroklijk sms-en
Kan jij misschien iets meer vertellen hoe je het wel voor elkaar hebt gekregen?
Reg. datum: 18 mei 2009
Reg. datum: 18 mei 2009
Heej,
ik snap niet hoe ik mijn oordopjes op I-mate SPL moet gebruiken!
Als ik mijn oordopjes in mijn mobiel zet, en ik doe de muziek aan (windows media player),
dan hoor je de mobiel gewoon via de mobiel & niet via de oordopjes!
Doet mijn mobiel/oordopjes het dan niet goed?
Desperate Dynah..
ik snap niet hoe ik mijn oordopjes op I-mate SPL moet gebruiken!
Als ik mijn oordopjes in mijn mobiel zet, en ik doe de muziek aan (windows media player),
dan hoor je de mobiel gewoon via de mobiel & niet via de oordopjes!
Doet mijn mobiel/oordopjes het dan niet goed?
Desperate Dynah..
Reg. datum: 02 september 2009
Hallo!
Heb me aangemeld omdat ik het echt niet meer weet! kunnen jullie mij helpen? Ik heb zojuist een imatie SPL met windows 6,1 gekocht. Nu kan ik niet smsen! alleen nummers zoals hierboven ook al is gemeld. Als ik het goed begrijp moet je het cab bestand uitpakken en installeren? als het XML betandje open instaleerd die niks op de telefoon maar op mijn computer. Hoe kan ik dit oplossen?
Groeten Michel
Heb me aangemeld omdat ik het echt niet meer weet! kunnen jullie mij helpen? Ik heb zojuist een imatie SPL met windows 6,1 gekocht. Nu kan ik niet smsen! alleen nummers zoals hierboven ook al is gemeld. Als ik het goed begrijp moet je het cab bestand uitpakken en installeren? als het XML betandje open instaleerd die niks op de telefoon maar op mijn computer. Hoe kan ik dit oplossen?
Groeten Michel
Welkom op GoTquote:moddervlek schreef op woensdag 02 september 2009 @ 19:47:
Hallo!
Heb me aangemeld omdat ik het echt niet meer weet! kunnen jullie mij helpen? Ik heb zojuist een imatie SPL met windows 6,1 gekocht. Nu kan ik niet smsen! alleen nummers zoals hierboven ook al is gemeld. Als ik het goed begrijp moet je het cab bestand uitpakken en installeren? als het XML betandje open instaleerd die niks op de telefoon maar op mijn computer. Hoe kan ik dit oplossen?![]()
Groeten Michel
Thnx!
Mijn 1e smartphone, ben al heel lang bezig naar zoeken hoe ik dat probleem kon oplossen maar heb het opgelost!
heb de file explorer niet op de telefoon gezien puur omdat anders werkt dan mn 'normale' K850i.. eerst all programs dan more...
Bedankt voor je reactie!
Mijn 1e smartphone, ben al heel lang bezig naar zoeken hoe ik dat probleem kon oplossen maar heb het opgelost!
Bedankt voor je reactie!
Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 last