Hoofdcategorieën
Topicacties

i-mate SPL

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 27 28 29 30 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 december 2004

quote:
Kaspers schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:00:
Serieus ?

Ik kan zeker 3 dagen op de batterij werken..
Ik gebruik hem voor mijn werk, heb push email aan en BT aan. En ik bel redelijk veel ... Dat houdt géénéén telefoon vol, heb ik inmiddels wel gemerkt 8)7

Reg. datum: 18 februari 2007

Waarom de batterij zo snel leeg is?
Dat komt omdat veel applicaties blijven draaien die je hebt gebruikt.
Media player bijvoorbeeld, die heeft geen "exit" in het menu, als je denkt dat je hem stopt door op de rode hoorn te drukken heb je het mis, hij verdwijnt wel maar loopt op de achtergrond door.
dat viel mij op toen ik TASKMAN erop zette en alle draaiende applicaties in beeld zag, zelfs file explorer sluit hij niet normaal af.
Tegenwoordig wel met TASKMAN, 1 druk op de knop en alles wordt gesloten.
Doe nu 5 dagen met een batterij:)

quote:
whibbit schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:32:
Waarom de batterij zo snel leeg is?
Dat komt omdat veel applicaties blijven draaien die je hebt gebruikt.
Media player bijvoorbeeld, die heeft geen "exit" in het menu, als je denkt dat je hem stopt door op de rode hoorn te drukken heb je het mis, hij verdwijnt wel maar loopt op de achtergrond door.
dat viel mij op toen ik TASKMAN erop zette en alle draaiende applicaties in beeld zag, zelfs file explorer sluit hij niet normaal af.
Tegenwoordig wel met TASKMAN, 1 druk op de knop en alles wordt gesloten.
Doe nu 5 dagen met een batterij:)
Hm ... ga ik ook eens proberen dan. Al vermoed ik dat dat niet veel uitmaakt bij mij. En heel erg vind ik het ook niet, om hem gewoon elke avond in de oplader te stoppen.

Verder, hij draait nu als een trein. Enige minpunt blijft dat het bereik bij mij binnenshuis slecht is. Ik heb KPN, en in mijn vorige mobiels (Nokia 6310, Imate SP5, Imate JAQ3, etc) had ik altijd redelijk goed bereik binnenshuis. Nu als ik de Nokia van mijn vrouw gebruik met mijn simkaart, heb ik ook goed bereik. Dus ligt echt aan deze SPL. Is het mogelijk dat middels een ROM-update, of middels WM6, het bereik verbeterd wordt ? Of ligt dat puur aan de SPL zelf en zal dat niet meer verbeteren ? Dan ga ik denk ik toch weer over naar de SP5, die vond ik verder perfect.

Reg. datum: 31 januari 2004

Ik heb nog even een vraag, zou iemand een paar foto's willen posten (linkjes naar volle resolutie) van binnenshuis(dus met niet te veel licht) genomen en buiten het huis, ben benieuwd of het een beetje om aan te zien is. En eventueel ook nog een van een voorwerp dichtbij(macro) als dat mogelijk is.
Deze telefoon staat inmiddels bovenaan mijn verlanglijstje om het zo maar te noemen ;).
Hij is al boven de k800i gestegen.

Laptop: Asus x56sn | Desktop: Amd X2 4850+, 2gb ddr2-800, 1tb hdd, Vista x86 en Benq G2400w :)

Ik werd vandaag door Rabo gebeld. Of alles in orde was ontvangen en hoe alles werkte. Aangegeven dat hij een stuk beter lijkt te werken, maar dat ik het bereik nog wel een probleem vind. En dat ik het komende dagen aankijk en dan nog even laat weten of dat ik hem houd of dat ik mijn geld terug wil. Daar zouden ze op wachten.

Vind ik toch wel goede service hoor, die Rabo. Kan je wel zeggen dat ze dat verplicht zijn volgens onze NL wetgeving, maar dat is wel iets anders dan het ook daadwerkelijk doen.

GPRS werkt nog als een trein. Vandaag voor het eerst gehad dat de push gestopt was na een tel.gesprek. In oude situatie moest ik dan vaak opnieuw opstarten. Nu gewoon even op sync drukken en hij gaat er weer voor. Prima dus ;)

En helaas, na alle positieve ervaringen is mijn SPL sinds vanmiddag een vroege dood gestorven. Het scherm begon ineens te flikkeren, bij een binnenkomende email bleef de trilstand aanstaan en hij werkt ineens verschrikkelijk traag. Daarna paar keer aan en uit gezet, maar bleef erg langzaam.

Hij herkende ook ineens sim niet meer. Ik heb inmiddels wel 20 keer opnieuw opgestart (wat ongeveer 3 tot 4 keer zo lang duurde als eerst), maar helaas, er is geen redden meer aan. Uiteindelijk zelfs nog weer 'fabrieksinstellingen' teruggezet, maar dit mocht niet baten. Helaas ... gaat weer terug naar RABO morgen .... |:(

Lost
Reg. datum: 05 mei 2004

Sjeeses, zomaar ineens? Dat is een zorgwekkende ontwikkeling zeg. Heb je ineens helemaal geen toestel meer i.p.v. een slecht werkende. En dit is toch ook een totaal ander probleem. Nou, einde Rabo Mobiel voor je zeker?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Reg. datum: 28 maart 2007

ik overweeg deze smartphone aan te schaffen....1 ding houdt mij tegen, iemand die ik ken heeft deze telefoon gehad en had het over het accu-klepje dat vrij loszit.
tevens zou ik willen weten hoe deze telefoon verder in zijn gebruik is...heb diverse reviews gelezen en tevens deze thread en het lijkt mij dat het gewoon een goeie smartphone is :)

quote:
Ganesh schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:45:
ik overweeg deze smartphone aan te schaffen....1 ding houdt mij tegen, iemand die ik ken heeft deze telefoon gehad en had het over het accu-klepje dat vrij loszit.
tevens zou ik willen weten hoe deze telefoon verder in zijn gebruik is...heb diverse reviews gelezen en tevens deze thread en het lijkt mij dat het gewoon een goeie smartphone is :)
Heb ik geen problemen mee gehad. In gebruik werkt hij als alle andere smartphones vind ik. Gewoon prima. Daarnaast is hij ook nog eens erg mooi. Alleen kunnen er kleine problemen optreden, zoals je hier gelezen hebt.

Ik krijg nu mijn 3e model opgestuurd. Als die ook problemen geeft, dan is het de laatste keer en stap ik over naar de Nokia N73. Dan moet ik nog wel synchronisatie met de Exchange server regelen, maar daar zijn programma's voor begrijp ik.

Reg. datum: 18 september 2000

Nou vanmiddag maar weer even gebeld waar m,n telefoon blijft, krijg ik te horen dat het nog wel 14 dagen kan duren. :( !! daar wordt je toch niet goed van. terwijl ze vorige week nog zeiden dat mijn telefoon gerepareerd was en opgestuurd zou worden, dus niet, kan ik weer 2 weken wachten.

Ben inmiddels 2 maanden in bezit van een i-mate SPL via Rabo Mobiel,
bevalt me prima, moet ik zeggen.... alleen, vorige week begon het opladen
langer te duren, en nu wil ie helemaal niet meer. Gisteren gaf ie de melding
dat de accu bijna leeg was, ik 'm aangesloten, geeft ie een groen lampje (dwz
dat de accu zo goed als vol is!) en inmiddels is de accu leeg en laadt ie niet
meer op....

iemand suggesties?

(op club imate kan ik geen contact krijgen....)

Maar toch een leuk telefoon hoor, daar niet van!
Enneh, je kan er nog mee bellen ook :p

Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
Dr. Matser schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:41:
Ben inmiddels 2 maanden in bezit van een i-mate SPL via Rabo Mobiel,
bevalt me prima, moet ik zeggen.... alleen, vorige week begon het opladen
langer te duren, en nu wil ie helemaal niet meer. Gisteren gaf ie de melding
dat de accu bijna leeg was, ik 'm aangesloten, geeft ie een groen lampje (dwz
dat de accu zo goed als vol is!) en inmiddels is de accu leeg en laadt ie niet
meer op....

iemand suggesties?

(op club imate kan ik geen contact krijgen....)

Maar toch een leuk telefoon hoor, daar niet van!
Enneh, je kan er nog mee bellen ook :p
Ik zou Rabo proberen te contacteren en als het goed is krijg je dan een nieuwe toegestuurd (als ik goed heb gelezen hoe het met de rest van de klachten hier is vergaan), maar aangezien ik geen problemen heb met de SPL zijn er waarschijnlijk mensen die je vraag beter kunnen beantwoorden.

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

heb inmiddels naar rabo gebeld,

er komen veel meer klachten over de I-mate..
ze zijn nu bezig ALLE toestellen te vervangen!

Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
Dr. Matser schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:12:
heb inmiddels naar rabo gebeld,

er komen veel meer klachten over de I-mate..
ze zijn nu bezig ALLE toestellen te vervangen!
Als in, ook de mijne terwijl ik er geen klachten over heb? Woohoo?

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

Nou voorlopig zit ik nu al bijna 3 maanden zonder toestel. er is al een paar keer beloofd dat er een nieuw toestel opgestuurd zou worden, maar tot op heden niks.
iemand imiddels al een nieuw toestel ontvangen ? zie hier alleen mattrob en hullo staan.met een nieuw toestel.

dirk38 wijzigde dit bericht 04-04-2007 18:17 (12%)

Lost

Vandaag een nieuw toestel binnengekregen. Ik weet niet meer wanneer ik 'm als defect gemeld heb, maar dat is al meerdere weken (maanden) geleden. Nu dus een nieuwe.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

quote:
roma0803 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:01:
Vandaag een nieuw toestel binnengekregen. Ik weet niet meer wanneer ik 'm als defect gemeld heb, maar dat is al meerdere weken (maanden) geleden. Nu dus een nieuwe.
Zijn de software versie en andere versies gelijk aan mijn nieuwe SPL ?

Pfft net weer even gebeld met rabomobiel en je raad het al de nieuwe toestellen zijn alweer op, kan ik weer 2 weken wachten, nou ik ben het zat ik wil er vanaf, hoe pak ik dit aan. volgens rabomobiel moet ik het toestel gewoon afbetalen. :(
edit: ik heb maar een brief gestuurd dat ik van alles af wil, en als ze daar niet mee akkoord gaan ik m,n rekeningen ophef bij de Rabo.

dirk38 wijzigde dit bericht 06-04-2007 14:17 (22%)

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
dirk38 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:01:
Pfft net weer even gebeld met rabomobiel en je raad het al de nieuwe toestellen zijn alweer op, kan ik weer 2 weken wachten, nou ik ben het zat ik wil er vanaf, hoe pak ik dit aan. volgens rabomobiel moet ik het toestel gewoon afbetalen. :(
Ik heb zelf gebeld en verteld dat ik geen vertrouwen meer had in de dienstverlening. Toen gevraagd wat de mogelijkheden waren voor directe opzegging zonder afbetaling. Toen ze zeiden dat die er niet waren erop gewezen dat ze een ondeugdelijk product leverden en da tik dus als consument het recht had om mijn contract te ontbinden aangezien ik ze tot 3 maal toe de kans had gegeven om hun fout goed te maken. Toen heeft het een paar dagen geduurd en kreeg ik een telefoontje dat mijn SIM per direct gedeactiveerd was en dat ik een doos kreeg voor het toestel. Goed geregeld dus...

Lost

quote:
mattrob schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:31:
[...]
Zijn de software versie en andere versies gelijk aan mijn nieuwe SPL ?
Ja, is dezelfde softwareversie. Het valt me inderdaad op dat het toestel stukken sneller is dan de vorige versies. Helaas heb ik mijn eerste foutmelding gehad. Na een inkomend telefoontje wilde ik vlak daarna uitbellen en kreeg de foutmelding: "Kan functie niet uitvoeren". Ik heb het een aantal keren geprobeerd waarna ik mijn toestel maar opnieuw heb opgestart. Even goed in de gaten houden dus. GPRS problemen nog niet gehad. Ze hebben het heel "slim" opgelost door het toestel na x-tijd zelf de GPRS verbinding te laten verbreken wanneer je het niet meer gebruikt. Ik gebruik de push functionaliteit momenteel niet meer, maar ik ben wel benieuwd of dit verbreken daar nog invloed op heeft.

Het blijft een sexy toestel. Ik vind het feit dat de knoppen volledig zijn verzonken erg prettig. Ben wel benieuwd of er door i-mate een WM6 update voor uitgegeven wordt. Ik lees hierover her en der verschillende meningen, maar nog niets sluitends.

Ik had weer gebeld, hoe de zaken ervoor stonden, aangezien mijn 2e imate gestorven was. Ik zou a.s. dinsdag gebeld worden door iemand van hun technische afdeling, die wat dingen wilde uitproberen met de SPL terwijl ik hem aan de lijn had. Prima hoor.

Kom ik net thuis, wat denk je, ligt er weer een nieuwe klaar voor me !! Rare gasten daar .... Ik hoop dat deze het langer dan 2,5 dag uithoudt ......

Lost

Ik hoop het ook mattrob.

Die van mij heeft het een dag gedaan :( Gisteren in gebruik genomen, vanochtend was ie overleden. Heb na 5 pogingen het toestel te starten eindelijk leven erin gekregen. Is nu me-ga-traag. Er kan dus geconcludeerd worden dat dit toestel nog steeds niet probleemloos is, als is het probleem nu van heel andere aard. Waardeloos, balen. Ik vond het verder een leuk toestel en kan nu op zoek gaan naar een alternatief.

quote:
roma0803 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 08:45:
Ik hoop het ook mattrob.

Die van mij heeft het een dag gedaan :( Gisteren in gebruik genomen, vanochtend was ie overleden. Heb na 5 pogingen het toestel te starten eindelijk leven erin gekregen. Is nu me-ga-traag. Er kan dus geconcludeerd worden dat dit toestel nog steeds niet probleemloos is, als is het probleem nu van heel andere aard. Waardeloos, balen. Ik vond het verder een leuk toestel en kan nu op zoek gaan naar een alternatief.
Balen zeg ... Dat had ik dus ook. Na 2 dagen ging hij raar doen en werd hij SUPER traag. Daarna is het scherm zwart geworden en einde verhaal ..... Ongelooflijk zeg ..... Ik zit zelf in het buitenland, dus kan mijn nieuwe SPL pas maandag weer in gebruik nemen. Ben benieuwd hoe dat gaat .... :?

Reg. datum: 08 april 2007

Ook ik heb inmiddels een nieuw toestel ontvangen na diverse telefoontjes (ltste boos).
Maar dit is ook al weer een keer vastgelopen, dus kijk ik 't nog even af, anders gaan we weer bellen.
Heb nu trouwens een ander / nieuw probleem, nml als ik 'm aanzet krijg ik de melding dat ik geheugen vrij moet maken.
Heb er niet eens zoveel als op het 1e tst. opgeslagen, maar schijnbaar zit ie toch al vol.
Bij info staat nog wel een geheugen van +/- 18 MB maar volgens mij is dit voor email/sms etc gereserveerd.
Weet iemand dat?
En als je een SD-krt gebruikt, slaat ie dan alles autom. op dat krtje op of kun je daar voor kiezen?
En geeft 't nog problemen of je bv 1 of 1 GB SD-krt gebruikt?

Alvast bedankt voor jullie respons

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
motorgek schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:56:
Ook ik heb inmiddels een nieuw toestel ontvangen na diverse telefoontjes (ltste boos).
Maar dit is ook al weer een keer vastgelopen, dus kijk ik 't nog even af, anders gaan we weer bellen.
Heb nu trouwens een ander / nieuw probleem, nml als ik 'm aanzet krijg ik de melding dat ik geheugen vrij moet maken.
Heb er niet eens zoveel als op het 1e tst. opgeslagen, maar schijnbaar zit ie toch al vol.
Bij info staat nog wel een geheugen van +/- 18 MB maar volgens mij is dit voor email/sms etc gereserveerd.
Weet iemand dat?
En als je een SD-krt gebruikt, slaat ie dan alles autom. op dat krtje op of kun je daar voor kiezen?
En geeft 't nog problemen of je bv 1 of 1 GB SD-krt gebruikt?

Alvast bedankt voor jullie respons
Volgende keer graag zonder alle afkortingen want dit is amper leesbaar...

Maar, als het toestel al aangeeft dat het geheugen vol zit dan zou je eens kunnen kijken bij Software in hoeverre er ook daadwerkelijk al dingen geinstalleerd zijn. Mischien een niet-nieuw toestel gekregen?

Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 27 28 29 30 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: