Reg. datum: 18 september 2000
i-mate SPL
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 27 28 29 30 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 18 september 2000
Reg. datum: 18 juni 2004
Over WM6 worden weinig/geen uitspraken gedaan door Rabo. Die weten dat volgens mij zelf ook niet. Wat mij wel verteld is is dat de toestellen uit een fysiek andere fabriek etc komen en dat de software volledig herschreven is. Maja ik krjig volgende week een N73 binnen, ik ga weer voor de vertrouwde Nokia kwaliteit.quote:dirk38 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:06:
Nou ik ben daarnet gebeld door de helpdesk en ik krijg m,n toestel volgende week gerepareerd terug, maar hij wordt evengoed over een paar weken omgewisseld voor een nieuw toestel met een verbeterde firmware. weet alleen niet of dat ook WM6 is.
Reg. datum: 18 februari 2007
Als ik de registery's verander van de:
shuttersound (1 naar 0)
of
soundfile ( van shuttersound.wav naar bijv puntje.wav)
of
shuttersound volume(van 32768 naar 0)
komt nog steeds die akelige standaard foto geluid bij het foto nemen.
ook na een reboot staan de registery's nog op mijn ingestelde waarden.
Ik had graag zelf een geluidje willen kiezen bij het foto nemen.
Heb verder zowat het hele registery doorgelopen op zoek waar het aan kan liggen maar niks noppes nada.
Heeft iemand al een oplossing gevonden?
Hoe bedoel je dat de hoofdtelefoon niet werkt? Als je er een headset aan hangt of wat?quote:Sagaris schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:00:
[...]
Oeh! Pick me! Pick me!
Ik ben tevreden over het toestel, enige minpuntjes voor mij zijn: de snelheid van het toestel, het zou wat sneller kunnen. En het feit dat de hoofdtelefoon niet werkt als ie aan de oplader of je pc heeft gehangen. Maar aan en uitzetten verhelpt dat weer. Voor de rest ben ik er absoluut tevreden over!
En qua snelheid, draait ie tomtom wel gewoon goed?
PnD wijzigde dit bericht 23-03-2007 08:08 (4%)
Reg. datum: 18 juni 2006
Normaal als je je headset/hoofdtelefoon aanhangt dan schakelt die automatisch over op het profiel Hoofdtelefoon, waarna dus al het geluid door de hoofdtelefoon gaat. Als je van te voren de SPL aan de oplader of aan de pc hebt gehangen, en je hangt daarna je headset/hoofdtelefoon eraan schakelt die niet over op dat profiel, handmatig op dat profiel zetten lukt dan ook niet. Je zult hem dan eerst opnieuw moeten opstarten om hem wel op profiel Hoofdtelefoon te krijgen.quote:PnD schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 08:08:
[...]
Hoe bedoel je dat de hoofdtelefoon niet werkt? Als je er een headset aan hangt of wat?
En qua snelheid, draait ie tomtom wel gewoon goed?
En TomTom heb ik er niet opstaan, dus daar kan ik niks over zeggen.
Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune
Reg. datum: 31 januari 2004
Ik wacht eerst even af wat de mensen hier allemaal zeggen en dan bestel ik er ook een, het lijkt me een mooie telefoon, klein, Windows mobile (5 of 6), ideaal ook voor tom-tom of route66 of iets dergelijks. een paar kuurtjes maakt mij ook niet zoveel uit aangezien ik dat wel gewend was met mijn v3i.
Laptop: Asus x56sn | Desktop: Amd X2 4850+, 2gb ddr2-800, 1tb hdd, Vista x86 en Benq G2400w :)
To be continued....
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Reg. datum: 13 december 2004
Als ze nou gewoon zeggen wat er echt aan de hand is..
de leven is hard
Reg. datum: 24 maart 2007
hullo wijzigde dit bericht 24-03-2007 19:55 (22%)
Zou je wat info mbt het info scherm willen posten ?
In het Engels Menu -> Settings > About
En dan met name over
• Geheugen
• Processor
• ROM versie
de leven is hard
Toestel is dus te koop.
Bij interesse, aarzel niet om even een DM te sturen.
de leven is hard
Software version TF_WM5_SPL_i_mate_VER_02.03_G4_NLD
Besturingssysteem 5.1.342
Processor ARM926T OMAP730
ROM 5.1.342.15096
Hij is inderdaad sneller, reageert sneller en werkt sneller. Synchroniseren werkt ook prima. Alleen .... ik heb nog steeds slecht bereik binnenshuis ... Als ik sim in Nokia van mijn vrouw stop heb ik wel redelijk goed bereik ... Balen, want het is alleen binnenshuis ..... Toch maar weer terugsturen en hopen dat ik geld terugkrijg .....
OS is hetzelfde
CPU ook
en je ROM ook..
Oftewel je hebt een nieuwere softwareversie (die zeg maar alles aanstuurd, verwar dit niet met de ROM versie).
de leven is hard
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Kan nog nergens andere software vinden om te downloaden (xda developpers mag niets meer hosten )
Sony DSC-A300 +Sigma 17-70 + SAL75-300 | Apple iPhone 3Gs 16 Gb Black/ ACER Aspire 7520G-502G32Mi / ACER Aspire One A150-1GB / SAMSUNG PS-42Q92H / PS3 / Wii
Reg. datum: 18 februari 2007
Misschien iemand een backup van z'n schone nieuwe systeem maken?quote:harley schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:33:
Als ze die dan gewoon online zouden zetten dan kunnen we hem zelf updaten.
Kan nog nergens andere software vinden om te downloaden (xda developpers mag niets meer hosten )
Of zou dat niet mogen....
En ik denk van de hardware aansturing...
de leven is hard
Ik gebruik hem nu twee volle dagen, en mijn GPRS is nog geen 1 keer vastgelopen (ik gebruik push), terwijl ik dat bij de vorige ongeveer elke dag wel minimaal 1 keer had ....quote:roma0803 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:49:
Bijzonder dan "slechts" een software update voor snelheidswinst kan zorgen, zonder ROM update. Hoe is het met de GPRS problemen, kan iemand bevestigen dat deze voorbij zijn met deze update?
Reg. datum: 31 januari 2004
Of is er zelfs een betere batterij ingekomen?
Laptop: Asus x56sn | Desktop: Amd X2 4850+, 2gb ddr2-800, 1tb hdd, Vista x86 en Benq G2400w :)
Nee, helaas, voorzover ik merk is dat hetzelfde. Gewoon elke avond in de opladerquote:Lieuwe15 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:16:
Is de levensduur van de batterij ook verbeterd?
Of is er zelfs een betere batterij ingekomen?
Ik kan zeker 3 dagen op de batterij werken..
de leven is hard
Dank je mattrob, goed om te horen.quote:mattrob schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:26:
[...]
Ik gebruik hem nu twee volle dagen, en mijn GPRS is nog geen 1 keer vastgelopen (ik gebruik push), terwijl ik dat bij de vorige ongeveer elke dag wel minimaal 1 keer had ....
Reg. datum: 18 juni 2006
Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 27 28 29 30 last