When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
i-mate SPL
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 27 28 29 30 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 21 maart 2002
Ik heb dit dus geprobeerd, maar bij mij werkt het helaas niet...quote:tymendewit schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:08:
ja dat heb ik ook geprobeerd, maar werkt bij mij ook niet goed. Ik heb het programmaatje flash format gevonden, straks ff proberen of het werkt.
De telefoon is op dit moment uitverkocht, maar ik vroeg me af of deze methode nog steeds werkt? Ben nu op pagina 10 van het topic, maar het wordt me wat langquote:koksie schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:11:
[...]
Als ik de site lees staat er volgens mij dat je ook een 12 maanden abo kunt afsluiten of direct het toestel kunt kopen, maar dan is de prijs anders. Wat die prijs dan is kan ik nergens vinden, daar zou je dus ff de klantenservice voor moeten bellen, maar ik neem aan dat ie dan flink hoger ligt. Wat je wel kunt doen is het toestel nemen met 24 maanden 8.95 per maand, direct opzeggen en de 8,95 de volle 24 maanden door betalen. Dan kom je dus op 24x8.95 +3x10 (opzegtermijn)=244.80 euro uit.
Als je na een jaar het toestel zat bent verkoop je hem weer, maar zit je nog wel 12 maanden aan de 8.95 per maand vast.
Eggy wijzigde dit bericht 11-03-2007 00:39 (32%)
You only have one shot a life, why waste it on sleep?
Reg. datum: 14 maart 2007
Is het nodig om eerst de telefoon bij de rabobank te activeren, want ik weet dat de vorige eigenaar er niet mee gebeld heeft, zoals op de site van de rabobankstaat beschreven of zit er tóch een simlock op?
PS: Gisteren kon Rabo Mobiel me nog steeds niet vertellen wanneer de nieuwe serie binnenkomt. Wél dat ik automatisch een nieuwe krijg toegezonden zodra ze er zijn. Tegen die tijd is het m'n normale tijd voor een nieuw toestel.... hahahaha....
roma0803 wijzigde dit bericht 14-03-2007 16:13 (36%)
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Reg. datum: 14 maart 2007
Bij de rabobank klantenservice kunnen zij mij alleen helpen als ik de originele rabo simkaart erin doe maar die heb ik natuuurlijk niet. Hij is splinternieuw met garantiebewijs erbij maar zij willen mij niet helpen.
Weet iemand een andere weg die ik op kan slaan? Importeur ofzo??
You only have one shot a life, why waste it on sleep?
Reg. datum: 18 februari 2007
Als ik telfort netwerk selecteer heb ik binnen ook nauwelijks bereik, maar selecteer ik kpn netwerk dan is dat veel beter
Reg. datum: 18 juni 2004
Dus ze zijn akkoord gegaan? Mooi. Ik denk het nog even af te wachten. Heb toch nog geen alternatief gezien, althans niet één die al in de handel is. De HTC Erato lijkt me wel wat, maar die komt op zijn vroegst volgende maand.quote:sander- schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:07:
inmiddels ben ik gelukkig van mijn Imate en het Rabomobiel abbonement verlost. Ga nu maar eens opzoek naar een echte telefoon
Ik heb aangegeven dat ik na 3 foutieve toestellen geen vertrouwen meer had in de dienstverlening + het toestel en dat ik dus eigenlijk per direct van alles af wilde zijn zonder opzegtermijnen etc. En daar is rabo mee akkoord gegaan. Echter liep van mij alles via de personeelsaanbieding en via interne medewerkers, dus ik ga ervanuit dat dit ook zijn invloeden heeft.quote:roma0803 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:42:
[...]
Dus ze zijn akkoord gegaan? Mooi. Ik denk het nog even af te wachten. Heb toch nog geen alternatief gezien, althans niet één die al in de handel is. De HTC Erato lijkt me wel wat, maar die komt op zijn vroegst volgende maand.
Reg. datum: 20 april 2003
Vandaag weer eens gebeld. En ze kon me vertellen dat volgende week alle klagende klanten met een i-mate spl tussen dinsdag en donderdag gebeld gaan worden.
_FlasH_ wijzigde dit bericht 16-03-2007 15:25 (7%)
Reg. datum: 13 december 2004
Wat een raar verhaal, ik wacht het maar eens af. Als dit weer niets is, vraag ik ook mijn geld terug en denk ik dat ik maar weer overstap naar de SP5, daar was ik erg tevreden over, vond deze alleen er iets beter uitzien ....
Reg. datum: 21 maart 2002
Al met al kun je zeggen dat de SPL veel mankementen vertoond, maar mijn ervaring is wel dat Rabobank overal heel coulant in is, en meteen problemen oplost. Dat er nu een aantal mensen zijn die moeten wachten op een nieuwe telefoon ligt op dit moment buiten de macht van Rabo. Nu maar hopen dat de nieuwe batch wel goed is.
Rabobank die coulant is? Laat me niet lachen... Rabobank zal wel moeten, ze leveren namelijk een ondeugdelijk product. Je moet niet vergeten dat je als consument een stuk meer rechten hebt dan de gemiddelde verkoper/helpdesker jou doet laten denken.quote:vantHerman schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:56:
Zoals het mij is uitgelegd, komt er in de loop van volgende week een lading nieuwe SPL's binnen. Deze zullen daarna naar de klanten verstuurd worden.
Al met al kun je zeggen dat de SPL veel mankementen vertoond, maar mijn ervaring is wel dat Rabobank overal heel coulant in is, en meteen problemen oplost. Dat er nu een aantal mensen zijn die moeten wachten op een nieuwe telefoon ligt op dit moment buiten de macht van Rabo. Nu maar hopen dat de nieuwe batch wel goed is.
En niet te vergeten de imagoschade die het hele bedrijf leidt onder een misser zoals met de i-mate. Daar wordt intern aardig hard over gesproken. En als ze het dan ook nog niet zo netjes op zouden lossen heb je voor je het weet het hele Tros Radar en consumentenbond spul achter je aan.
Reg. datum: 21 maart 2002
Wel mooi dat je zelf impliceert dat de Rabobank stiekem wel coulant is("ze moeten wel", geen radar/consumentenbond achter zich aan). Als ik me niet vergis ben juist jij degene die zijn contract heeft kunnen ontbinden op basis van coulantie, en niet op basis van de AV.quote:sander- schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:21:
[...]
Rabobank die coulant is? Laat me niet lachen... Rabobank zal wel moeten, ze leveren namelijk een ondeugdelijk product. Je moet niet vergeten dat je als consument een stuk meer rechten hebt dan de gemiddelde verkoper/helpdesker jou doet laten denken.
En niet te vergeten de imagoschade die het hele bedrijf leidt onder een misser zoals met de i-mate. Daar wordt intern aardig hard over gesproken. En als ze het dan ook nog niet zo netjes op zouden lossen heb je voor je het weet het hele Tros Radar en consumentenbond spul achter je aan.
Maar goed, laten we hier geen Rabo-topic van maken;)
Op basis van coulance? Dat is op basis van de nederlandse wet. Volgens het consumentenrecht moet ik Rabobank in alle redelijkheid de mogelijkheid geven om hun fout op te lossen, dus mij een goed toestel te leveren. dit heb ik tot 2 maal toe gedaan en toen heb ik gebruik gemaakt van het recht tot ontbinden van de overeenkomst op basis van het niet nakomen van leveren van een deugdelijk product.quote:vantHerman schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:36:
[...]
Wel mooi dat je zelf impliceert dat de Rabobank stiekem wel coulant is("ze moeten wel", geen radar/consumentenbond achter zich aan). Als ik me niet vergis ben juist jij degene die zijn contract heeft kunnen ontbinden op basis van coulantie, en niet op basis van de AV.
Maar goed, laten we hier geen Rabo-topic van maken;)
Design en WM en formaat zijn wel naar mijn wensen..Zijn er ook mensen die tevreden zijn over dit toestel?
Reg. datum: 18 juni 2006
Oeh! Pick me! Pick me!quote:PnD schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:29:
Zijn er ook mensen die tevreden zijn over dit toestel?
Ik ben tevreden over het toestel, enige minpuntjes voor mij zijn: de snelheid van het toestel, het zou wat sneller kunnen. En het feit dat de hoofdtelefoon niet werkt als ie aan de oplader of je pc heeft gehangen. Maar aan en uitzetten verhelpt dat weer. Voor de rest ben ik er absoluut tevreden over!
Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune
Reg. datum: 18 februari 2007
Canaria wijzigde dit bericht 22-03-2007 20:17 (255%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 27 28 29 30 last