Ik heb helaas ook een probleem. Ik vond de ontvangst al niet bijzonder, maar er zit nu ineens een gigantische ruis in mijn spl. Erg irritant, niet zozeer voor mijzelf (want ik hoor het zelf niet), maar wel voor de ontvangers. En ik gebruik hem erg veel zakelijk, dus niet echt prettig. Verder ben ik wel erg tevreden, ik vind hem mooi/strak, email werkt erg goed (zakelijk push) en TomTom werkt ook prima ! Ik mis alleen een sneltoets voor email ....
Ik heb zojuist Rabo gebeld. Die vertelden dat ze hem op konden halen voor reparatie. Ik zei dat ik hem zakelijk gebuik en niet zonder kan. In eerste instantie helaas pindakaas. Toen gevraagd hoe lang dat ging duren; ongeveer 3 weken. Onacceptabel en gevraagd of er geen andere oplossing was. Hij ging met zijn baas overleggen, en omdat ze de ruis en bereik ook wel een serieus probleem vonden (ze konden me ook moeilijk verstaan

), sturen ze een nieuwe op en kan ik oude terugsturen. Toch netjes

!
Wel een ander probleem, ze hadden geen SPL meer op voorraad (zoals al eerder gemeld), maar ze verwachten ze weer te hebben vanaf 8 maart, hopelijk dan ook verbeterde versies

! Dan wordt die gelijk opgestuurd ....