Gathering of Tweakers

Quicksearch
mmm ik heb hem even geprobeerd, en ik krijg niet eens bereik te zien..
wel een leuk theme btw, excuses voor het neerhalen van die tip.

Zal smartmonitor nog eens proberen te herinstalleren..

// smartmonitor ziet met z'n eigen homescreen layout als batterijpercentage: 0%, dus niet echt compatible met AKU 3...

Signal strength werkt wel.. nu nog op die iPhone homescreen..

Kaspers wijzigde dit bericht 25-02-2007 13:01 (32%)

de leven is hard

Reg. datum: 18 februari 2007

Ik zoek al een tijdje naar een gratis inpakprogramma, zip..rar..enz
Behalve unrar en resco explorer heb ik nog geen gratis versie weten te vinden...iemand?

Reg. datum: 01 januari 2007

quote:
sander- schreef op zondag 25 februari 2007 @ 10:30:
Waarschijnlijk heb je een windows executable gedownload die je vanuit je windows PC moet starten, deze start dan ActiveSync voor je en installeert zo het programma.
Top, dit was het ! Bedankt!

quote:
_FlasH_ schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:30:
De mijne is retour Rabo voor reparatie.

Een paar keer per week komt het voor dat bellen of internetten niet lukt. Er blijft "Kiezen" of "Verbinden" in beeld staan. Het enige dat helpt om te kunnen bellen of internetten is uit en weer aan zetten. Erg irritant. (Probleem treedt ook op na diverse resets.)

Veel collega's hebben ook problemen met dit toestel. Ik hoef hem eigenlijk niet meer :)
Ik had vergelijkbaar probleem,maar die lijken (afkloppen) opgelost:

Het toetstel switchte een paar keer per dag zonder dat ik daarom had gevraagd naar de GPRS-modus. Op het Home-screen in de rechter boven-hoek werd de gewone "phone"-indicator vervangen door de "GPRS connected" indicator. Bellen lukte dan inderdaad niet. Hij bleef hangen in "Kiezen...". Enige mogelijkheid was dan opnieuw aan- en uitzetten.

"Chloe" van Imate raadde aan om óf een hard reset te proberen óf een ROM-update. Omdat ik daar tegenop zag eerst maar eens batterij eruit gehaald en opnieuw opgestart.

Nu doet hij het al 5 dagen probleemloos. :) Nog meer mensen met deze ervaring?

quote:
whibbit schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:13:
Behalve unrar en resco explorer heb ik nog geen gratis versie weten te vinden...iemand?
Het is wel niet ontopic maar vooruit!

Ik snap niet dat je deze niet bent tegengekomen: http://www.zipgenius.it/eng/index.php

"Soylent Green is people!"

Zeker weten dat die voor de smartphone is? zie ik nergens staan.. 8)7

quote:
GrrRon schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:03:
[...]

Het is wel niet ontopic maar vooruit!

Ik snap niet dat je deze niet bent tegengekomen: http://www.zipgenius.it/eng/index.php
Uhm ik wil niet vervelend doen, maar een Windows Mobile based smartphone, draait geen XP...

http://www.webalice.it/zipgenius/zg6/shots/shotzg6%20(2).png

de leven is hard

quote:
whibbit schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:13:
heb zo ff geen linkje; maar 'total commander' doet dit voor je.

quote:
vantHerman schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:42:
heb zo ff geen linkje; maar 'total commander' doet dit voor je.
linkje.

de leven is hard

Ahhh ja bedankt, die werkt goed _/-\o_

quote:
Hans_imatespl schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:55:
[...]

Ik had vergelijkbaar probleem,maar die lijken (afkloppen) opgelost:

Het toetstel switchte een paar keer per dag zonder dat ik daarom had gevraagd naar de GPRS-modus. Op het Home-screen in de rechter boven-hoek werd de gewone "phone"-indicator vervangen door de "GPRS connected" indicator. Bellen lukte dan inderdaad niet. Hij bleef hangen in "Kiezen...". Enige mogelijkheid was dan opnieuw aan- en uitzetten.

"Chloe" van Imate raadde aan om óf een hard reset te proberen óf een ROM-update. Omdat ik daar tegenop zag eerst maar eens batterij eruit gehaald en opnieuw opgestart.

Nu doet hij het al 5 dagen probleemloos. :) Nog meer mensen met deze ervaring?
Ik heb hem tig keer gereset naar factory default. Ook de batterij er uit gehad. Problemen bleven. Ik ben hem nu 4 weken en 1 dag kwijt. Gister weer de Rabo Mobiel gebeld en geklaagd. Ik ben niet de enige. Ze zijn in onderhandeling met I-Mate om het reparatie proces te versnellen.

Ik hoef in iedergeval niet te betalen voor de termijn dat ik de mobiel niet kan gebruiken. Maar eigenlijk hoef ik hem ook niet meer terug. Koop wel weer een SE.

Edit: de Rabo heeft de I-Mate op "tijdelijk uitverkocht" gezet.. Ik denk dat dat eerder met het grote aantal problemen dan met het werkelijk uitverkocht zijn te maken heeft :)

_FlasH_ wijzigde dit bericht 28-02-2007 13:20 (6%)

quote:
_FlasH_ schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:03:
[...]

Ik heb hem tig keer gereset naar factory default. Ook de batterij er uit gehad. Problemen bleven. Ik ben hem nu 4 weken en 1 dag kwijt. Gister weer de Rabo Mobiel gebeld en geklaagd. Ik ben niet de enige. Ze zijn in onderhandeling met I-Mate om het reparatie proces te versnellen.

Ik hoef in iedergeval niet te betalen voor de termijn dat ik de mobiel niet kan gebruiken. Maar eigenlijk hoef ik hem ook niet meer terug. Koop wel weer een SE.

Edit: de Rabo heeft de I-Mate op "tijdelijk uitverkocht" gezet.. Ik denk dat dat eerder met het grote aantal problemen dan met het werkelijk uitverkocht zijn te maken heeft :)
Doe je toch iets verkeerd. Ik kreeg elke keer een nieuwe toegestuurd en stuurde de oude dan terug. Maar ben het nu ook zat en ben in de procedure voor het per direct stopzetten van mijn abbonement zonder opzegtermijn en zonder afkoop van het toestel. Ben benieuwd of het gaat lukken.

'r you wicked ??
Reg. datum: 23 oktober 2002

Mijn SPL heeft er ook weer een vaag probleem bij.... Hij slaat de foto's niet meer goed op 8)7

Specs Desktop Specs Notebook Consoles: 4x XBoX 360 - PSP - PS3

Reg. datum: 13 december 2004

Ik heb helaas ook een probleem. Ik vond de ontvangst al niet bijzonder, maar er zit nu ineens een gigantische ruis in mijn spl. Erg irritant, niet zozeer voor mijzelf (want ik hoor het zelf niet), maar wel voor de ontvangers. En ik gebruik hem erg veel zakelijk, dus niet echt prettig. Verder ben ik wel erg tevreden, ik vind hem mooi/strak, email werkt erg goed (zakelijk push) en TomTom werkt ook prima ! Ik mis alleen een sneltoets voor email ....

Ik heb zojuist Rabo gebeld. Die vertelden dat ze hem op konden halen voor reparatie. Ik zei dat ik hem zakelijk gebuik en niet zonder kan. In eerste instantie helaas pindakaas. Toen gevraagd hoe lang dat ging duren; ongeveer 3 weken. Onacceptabel en gevraagd of er geen andere oplossing was. Hij ging met zijn baas overleggen, en omdat ze de ruis en bereik ook wel een serieus probleem vonden (ze konden me ook moeilijk verstaan 8)7 ), sturen ze een nieuwe op en kan ik oude terugsturen. Toch netjes O-) !

Wel een ander probleem, ze hadden geen SPL meer op voorraad (zoals al eerder gemeld), maar ze verwachten ze weer te hebben vanaf 8 maart, hopelijk dan ook verbeterde versies ;) ! Dan wordt die gelijk opgestuurd ....

Ja ja... nieuws. Rabo verwacht inderdaad "een verbeterde versie van de SPL". i-mate doet een relaunch van het toestel (ook andere kleuren) en deze toestellen zouden de kinderziektes, waarmee een aantal van ons kampt, niet meer hebben. Ik durf redelijke hoop te hebben dat de serie die Rabo krijgt ook is voorzien van Windows Mobile 6. Een vriend van me, werkzaam binnen een grote telecom provider, fluisterde me ook al zoiets toe. Ik krijg van Rabo een nieuwe toegezonden zodra de nieuwe serie over 14 dagen binnen is, en mij is nu een aantal keren met zo veel klem verzekerd dat de problemen zeer aannemelijk daarmee voorbij zijn, dat ik denk dat ik/we één van de eersten kunnen zijn met een WM6 toestel. Ben ik errug benieuwd naar. Ik krijg het nergens vandaan officieel bevestigd, maar toch.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

quote:
roma0803 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:43:
Ik durf redelijke hoop te hebben dat de serie die Rabo krijgt ook is voorzien van Windows Mobile 6. Een vriend van me, werkzaam binnen een grote telecom provider, fluisterde me ook al zoiets toe. Ik krijg van Rabo een nieuwe toegezonden zodra de nieuwe serie over 14 dagen binnen is, en mij is nu een aantal keren met zo veel klem verzekerd dat de problemen zeer aannemelijk daarmee voorbij zijn, dat ik denk dat ik/we één van de eersten kunnen zijn met een WM6 toestel. Ben ik errug benieuwd naar. Ik krijg het nergens vandaan officieel bevestigd, maar toch.
Dat zou helemaal geweldig zijn, gelijk WM6 :9 ! Ik hoop het ...... _/-\o_

Ik weet niet of het mogelijk is hoor, maar....zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld zélf WM6 erop te zetten? als ik WM6 zou hebben?

Kleine kans, maar ik denk dat we straks wel ROM's krijgen die met de SPL gaan werken.
Ik heb persoonlijk ook wel genoeg van WM5....

Kaspers wijzigde dit bericht 02-03-2007 21:24 (21%)

de leven is hard

'r you wicked ??
Reg. datum: 23 oktober 2002

De i-mate helpdesk zei tegen mij dat de SPL nooit WM6 zou kunnen gaan draaien ivm hardware limitaties...

Specs Desktop Specs Notebook Consoles: 4x XBoX 360 - PSP - PS3

Dan is die persoon waarschijnlijk niet echt up to date..
want WM6 editites zitten er al aan te komen...

Maar misschen gaan ze de hardware nog eens upgraden,
ik heb trouwens wel gelezen, dat WM6 een stuk vlotter draait dan WM5...

de leven is hard

quote:
Kaspers schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:04:
Dan is die persoon waarschijnlijk niet echt up to date..
Dat is absoluut zo. Ik heb nu al een paar keer gebeld met ze, maar het zijn echt absoluut geen hele slimme mensen daar ... Zijn volgens mij zo van de straat geplukt .... 8)7

Is het mogelijk om je geheugenkaartje in de telefoon te formatteren? Bij de meeste telefoons is dit wel mogelijk, maar ik kon deze optie niet bij de imate spl niet vinden. Iemand wel gelukt?

In Filemanager kan ik wel storage folder deleten:

Are you sure you want to remove the folder 'Storage Card' and all of its contents ?'

Daarna krijg ik een error, en daarna is niet de map gewist, maar wel de content, dus eigenlijk is het wel mogelijk, maar of het 'echt' formatteren is, weet ik niet..

En anders er ff een app voor zoeken..

Kaspers wijzigde dit bericht 06-03-2007 18:57 (126%)

de leven is hard

ja dat heb ik ook geprobeerd, maar werkt bij mij ook niet goed. Ik heb het programmaatje flash format gevonden, straks ff proberen of het werkt.

Reg. datum: 18 september 2000

Nou krijg inmiddels een beetje het apezuur van RABO mobiel, ben mijn I-mate nu al vanaf half Januari kwijt aan hun, en er wordt nu al een week of 3 beloofd dat er een nieuwe wordt opgestuurd. Maar tot op heden nog niks ontvangen. Net weer even gebeld en het kan nog wel weken duren. Iemand hier z, n abbo al opgezegd? :(

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws